Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD
 Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android

Recomandare bicicleta e-bike 20&#...
 Bing-Content removal tool

Nu pot accesa monitorulsv.ro de l...

Cum sa elimini urmele de acnee?

Wc Geberit
 

ajutor - ground

- - - - -
  • Please log in to reply
20 replies to this topic

#1
sorrrrrin

sorrrrrin

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 34
  • Înscris: 22.04.2004
Salut, sunt si eu incepator in ale electronicii, puteti sa mi spuneti si mie
        intr un circuit alimentat sa zicem la 5 volti, in schema unde zice ca se leaga la masa,de unde iau groundu' asta,din transformator?Am niste lacune cam mari, dar orice are un inceput:)
        Puteti va rog sa ma ajutati?

#2
pannther

pannther

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 137
  • Înscris: 25.08.2004
pai dupa transformator, pui o punte de diode , si un condensator tapan, dupa care o sa ai o tensiune (depinde de cat e transformatorul) si 0 V care e groundul sau masa

#3
sorrrrrin

sorrrrrin

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 34
  • Înscris: 22.04.2004
10x pannther. Imi trebuie de fapt pt alimentarea unui pic16f84, care am inteles ca merge la 5V. Si vad ca trebuie o sursa stabila de alimentare, si deci am nevoie si de stabiliatorul de tensiune LM7805.Si din cate vad si in figura pot sa alimentez la 9V, si stabilizatorul impreuna cu puntea de diode imi scot 5 V si 0V(masa). Dar e nevoie de toti capacitorii din figura asta?
Care este diferenta dintre simbolurile condensatorilor astora, din cauza marimilor lor?

Attached Files



#4
PsichoDaddy

PsichoDaddy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 534
  • Înscris: 15.07.2004