Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Statii emisie receptie pt info trafic
#37
Posted 12 February 2008 - 01:36
Da, se pare ca exista mai multe variante, eu am vazut pe net ceva fara ssb si ma gandeam ca n-are, e ok ca pret atunci. Bun, sa stii ca din punct de vefere AM/FM in afara de putere nu prea e mai presus de altele ca nu are la ce. Daca insa planuiesti mai mult decat o utilizare ocazionala sa zicem, poate vrei long distance ceva, propagare ionosferica etc, atunci SSB-ul este necesar. Iata un fisier din 2002, o legatura la repezeala cu o republica din Asia, vreo 3000km distanta, SSB calibrat la meserie, putere relativ mica.
Attached FilesEdited by andreic, 12 February 2008 - 01:41. |
#38
Posted 12 February 2008 - 02:03
andreic, on Feb 12 2008, 01:36, said: Da, se pare ca exista mai multe variante, eu am vazut pe net ceva fara ssb si ma gandeam ca n-are, e ok ca pret atunci. Bun, sa stii ca din punct de vefere AM/FM in afara de putere nu prea e mai presus de altele ca nu are la ce. Daca insa planuiesti mai mult decat o utilizare ocazionala sa zicem, poate vrei long distance ceva, propagare ionosferica etc, atunci SSB-ul este necesar. Iata un fisier din 2002, o legatura la repezeala cu o republica din Asia, vreo 3000km distanta, SSB calibrat la meserie, putere relativ mica. Multumesc mult...Puterea mare la care faci referire e doar pentru TX sau si pentru RX? Cu stima, Cata |
#39
Posted 12 February 2008 - 02:51
#40
Posted 13 February 2008 - 22:26
o intrebare va rog la cei care se pricep... am o moto GM360... poate sa lucreze si in CB?
|
#41
Posted 13 February 2008 - 23:01
demon, on Feb 13 2008, 22:26, said: o intrebare va rog la cei care se pricep... am o moto GM360... poate sa lucreze si in CB? Daca ai avea mai multe informatii poate ca mi-ar fi mai usor...Ce stiu e ca aceasta statie a intrat in dotarea autovehiculelor Logan ale Politiei din 2006, aici referindu-ma la cele setate pe VHF pentru ca exista si in UHF, mai jos putand afla mai multe accesand urmatorul link: http://intra.msf.org...KCOMKUHFM36.pdf Cu stima, Cata |
#42
Posted 13 February 2008 - 23:09
Tot eu sunt......am uitat sa adaug ca ai un cod din 10 sau 11 caractere alfanumerice care in final iti dau banda in care lucreaza...spre exeplu cea din link, care e in UHF se poate afla urmarind codul cu atentie...
KCOMKUHFM36 Verifica codul de pe placuta de identificare si macar poti afla banda de lucru...frecventa doar cu un scaner..daca e in UHF poate fi receptionata de si de un Midland GTX800 (cum am eu, de exemplu)...daca e in VHF...ar trebui sa "prinzi" masinile "radar" ale circulatiei... Oricum am senzatia ca in niciun caz nu merge in CB...Poate ca ma insel insa e o statie cu aplicativitate in zona autoritatilor publice. Nu stiu de unde o ai...nici nu ma intereseaza dar ce pot sa-ti spun e ca pretul de catalog al acesteia e in jurul a 400& in state si cam 4-500 euro in Europa... Cu stima, Cata |
#43
Posted 27 February 2008 - 08:16
Salut,sunt new entry pe acest forum :D
Am gasit aici o informatie noua si anume valorile sensibilitatii la o statie, si sincer am verificat mai multe modele. Acum am gasit raspuns la intrebarea mea si anume de ce umblam tot timpul la squelci la un tip de statie,si mai putin la alta(nu dau nume)-precizez ca toate erau masurate si fixate profesional. Dar ,ca intotdeauna exista si un dar,sa inteleg ca o sensibilitate buna e 0.5uv,insa scrie si ceva de genul la 10 sau 20 dB SINAB AM sau FM. INTREBARE: E mai bine la 20 sau la 10 db sinab ???????? Sau macar poate cineva sa imi explice relatia dintre cele doua unitati de masura: uV si dB sinab. VA MULTUMESC ANTICIPAT :huh: Am observat de exemplu si o sensibilitate de 0.3 uv la 12db,si banuiesc ca e de bine-dar si o diferenta la preturi nene :D Un coleg de pe forum intreba ce statie sa-si ia pentru o masina mica, e foarte simplu si anume in primul rand stabileste la ce o vei folosi(informare si/sau hooby),in functie de masina(personala sau firma), :P iar una dintre principalele cauze ce stau la baza fiecarei achizitii :P cat de faina vrei sa fie,cu cate functii(si ce anume) :P Dupa ce ai facut toate astea si poate si altele, NU TREBUIE SA UITI SA MERGI LA UN NENEA CU REFLECTOMETRU,pentru ca daca montarea statiei si antenei o poate face cam oricine are cat de cat habar, reflectanta ba Astept raspuns la intrebarile mele---- va multumesc Attached FilesEdited by MAIOR-77, 27 February 2008 - 08:46. |
#44
Posted 27 February 2008 - 10:42
MAIOR-77, on Feb 27 2008, 08:16, said: Dar ,ca intotdeauna exista si un dar,sa inteleg ca o sensibilitate buna e 0.5uv,insa scrie si ceva de genul la 10 sau 20 dB SINAB AM sau FM. INTREBARE: E mai bine la 20 sau la 10 db sinab ???????? Sau macar poate cineva sa imi explice relatia dintre cele doua unitati de masura: uV si dB sinab. VA MULTUMESC ANTICIPAT Evident sensibilitatea de una singura nu e intotdeauna cel mai important indicator, e bine sa fie cat mai mare dar fara alte lucruri precum rejectarea canalului adiacent (10kHz) cu minim 65dB nu face fata unui trafic radio aglomerat, zgomote, interferente. Statiile fara pretentii deosebite rejecteaza cam 60dB, cele mai bune 65, 70 samd. Aici deja e treaba de design, filtre serioase, ecranaje in FI samd. Ce inseamna rejectare adiacenta de 60dB, pai simplu tu stai pe canalul 30, si unu emite pe 29 (10kHz mai jos) si are un semnal de S9 pe ac asta inseamnand 54dB la receptie (in CB un grad S = 6dB), deci tu nu o s-al auzi, nu-ti va crea interferente in canalul 30 unde stationezi tu, dar daca ala in loc de S9 vine S9+10dB deci 64dB, deja incepe sa interfereze usor cu canalul 30, daca vine +30 (84dB) nu mai zic, esti praf, trebuie sa te muti un canal mai sus sa lasi spatiu suficient. MAIOR-77, on Feb 27 2008, 08:16, said: Un coleg de pe forum intreba ce statie sa-si ia pentru o masina mica, e foarte simplu si anume in primul rand stabileste la ce o vei folosi(informare si/sau hooby),in functie de masina(personala sau firma), iar una dintre principalele cauze ce stau la baza fiecarei achizitii cat de faina vrei sa fie,cu cate functii(si ce anume) Edited by andreic, 27 February 2008 - 10:45. |
#45
Posted 27 February 2008 - 12:11
MULTUMESC
Mosule daca mai am intrebari pot apele la tine,vad ca esti tatic in materie Attached FilesEdited by MAIOR-77, 27 February 2008 - 12:19. |
#46
Posted 27 February 2008 - 13:04
Personal folosesc o statie alan 48 plus multi,cu o antena sirio P800,fixata pe montura de magnet de 140,si sunt ceva rezultate. 15-18 km mai mereu, iar rar am si propagare buna si atunci vorbesc la 25-30 km,intradevar in zone cu interferente mai mult decat slabe. Ma intreb oare folosirea unui amplificator imi va aduce rezultate spectaculoase, sau imi va imbunatati doar emisia,receptia avand de suferit(semnalul mai trece printr-un device=camp magnetic=interferente)
Oare in ecuatia cu amplificator trebuie avut in vedere si puterea antenei? Reglarea am inteles ca se face prima data fara amplificator(doar statia + antena),dupa care se conecteaza si amplificatorul. Stiu ca sunt si amplificatoare combi(si pentru receptie) dar "nu e ieftine" si am inteles ca stai toata ziua cu mana pe squelci,ca de amplifica si bune si toate interferentele. Voi ce statii folositi ? Attached Files |
|
#48
Posted 27 February 2008 - 16:28
MAIOR-77, on Feb 27 2008, 13:04, said: Personal folosesc o statie alan 48 plus multi,cu o antena sirio P800,fixata pe montura de magnet de 140,si sunt ceva rezultate. 15-18 km mai mereu, iar rar am si propagare buna si atunci vorbesc la 25-30 km,intradevar in zone cu interferente mai mult decat slabe. MAIOR-77, on Feb 27 2008, 13:04, said: Ma intreb oare folosirea unui amplificator imi va aduce rezultate spectaculoase, sau imi va imbunatati doar emisia,receptia avand de suferit(semnalul mai trece printr-un device=camp magnetic=interferente) Oare in ecuatia cu amplificator trebuie avut in vedere si puterea antenei? MAIOR-77, on Feb 27 2008, 13:04, said: Reglarea am inteles ca se face prima data fara amplificator(doar statia + antena),dupa care se conecteaza si amplificatorul. MAIOR-77, on Feb 27 2008, 13:04, said: Stiu ca sunt si amplificatoare combi(si pentru receptie) dar "nu e ieftine" si am inteles ca stai toata ziua cu mana pe squelci,ca de amplifica si bune si toate interferentele. Edited by andreic, 27 February 2008 - 16:29. |
#49
Posted 27 February 2008 - 18:04
richelieu, on Feb 27 2008, 13:34, said: @moki: ai rezolvat cu instalarea statiei? Daaaaa Merge foarte foarte bine.Foarte util si distractiv sa ai o statie in masina. Multumesc inca o data. Si ca sa ii raspund si lui maior sunt fericitul posesor al unui INTEK M-790 si al unei antene de 1.6m cu talpa magnetica de..stai sa o masor....160mm diametru. |
#50
Posted 28 February 2008 - 08:29
Da, unul mai puternic a-r vrea si sufletelul meu,insa costa cat statia. Dar poate in viitorul apropiat rezolv si problema asta,iar sincer sa fiu prefer o alta statie mai performanta,de ex. un magnum 257 pentru inceput-9mil la o firma din iasi.
Moki,mai baiatule eu am dat datele fara sa masor si spicul antenei ,sorry Am o experienta mai veche cu un amplificator,si se refera la puterea de intrare in statie. Am discutat,am citit si concluzia a fost urmatoarea: ptr. amplif. mici e necesar 4-5 wat la intrare, insa la cele mari daca nu ai la intrare macar 10wat nu ai randamentul ce scrie pe amplif. Asta chiar daca pe instructiuni sau pe ambalaj e trecut intrare 4 wat, putere cum mai toate statiile cu preturi mici si mijlocii au. De alegerea antenei in functie de puterea amplif. cum comentezi. Attached FilesEdited by MAIOR-77, 28 February 2008 - 08:45. |
#51
Posted 28 February 2008 - 11:52
Intreba-si de trei statii si ai ales-o pe a patra . Cum ai reusit ??? mai moki
Edited by MAIOR-77, 28 February 2008 - 11:55. |
|
#52
Posted 28 February 2008 - 12:26
Domnilor am si eu o intrebare...Sunt acesti parametri suficienti de buni pentru a asculta politia rutiera in Ro?
#Advanced Dynamic Memory System and Close Call RF™ Capture Technology. #TrunkTracker IV (Motorola APCO 25 Digital, Motorola, EDACS, LTR) #6000 Dynamically Allocated channels #Close Call™ RF Capture Technology #Instantly tunes to signals from nearby transmitters #Fire Tone-Out #Alpha Tagging # 100 Quick Key System Access # Preprogrammed Coverage of Over 400 Cities # Continuous Band Coverage* #25MHz to 1.3GHz Excluding UHF TV and Cellular # Compact Size # Audio AGC # Automatic Digital Threshold Adjustment # Search with Scan # DCS/CTCSS Rapid Decode Instantly Detects and Displays the Subaudible Tone So You Can Quickly Determine the System Settings. # S.A.M.E. Weather Alert Specific Area Message Encoding - During a NOAA Weather or Emergency Alert, a code for your specific location will alert you to severe conditions in your immediate area. # PC Control/Programming (Free Download) iar pentru camioane asta: http://www.cobra.com...;category_ID=30 cu antena asta: http://www.cobra.com...;category_ID=34 Multumesc anticipat! |
#53
Posted 28 February 2008 - 15:30
marinpa, on Feb 28 2008, 12:26, said: iar pentru camioane asta: http://www.cobra.com...;category_ID=30 marinpa, on Feb 28 2008, 12:26, said: cu antena asta: http://www.cobra.com...;category_ID=34 |
#54
Posted 28 February 2008 - 16:12
[Domnilor am si eu o intrebare...Sunt acesti parametri suficienti de buni pentru a asculta politia rutiera in Ro?]
Mosule,ai probleme serioase nu gluma ! Am glumit Bineinteles ca poti asculta frecventa politiei si a altor departamente din MAI,insa doar pe cele care nu sunt criptate,si doar cu un scaner,altfel de exemplu cu o statie profesionala,de acelasi tip de care au si cei vizati,este interzis pentru ca exista posibilitatea de emisie. Legea te lasa sa asculti(de aceea folosesc foarte multe coduri in conversatie-personal am lucrat la o firma privata de securitate si foloseam asa ceva),insa iti interzice cu desavarsire sa ai macar posibilitatea de emisie. Tot ce ti-am spus este doar cu caracter informativ,departe de mine gandul de a-ti spune ce sa faci,si cum. Daca mai este si altcineva care are informatii despre acest subiect sa scrie Salut andreic ! E o statie cb sau e mai mult. Se pare ca am vazut asa ceva la un taximetrist,dar repet poate |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users