PFA cu NORMA DE VENIT
Last Updated: Feb 06 2023 23:31, Started by
TLGsoft
, Jan 15 2008 11:44
·
0
#91
Posted 10 March 2009 - 14:08
deci cei ce s-au inregistrat dupa 25 aprilie 2008 n-ar trebui sa faca nimic, nu? din ce inteleg eu, ordonanta se refera doar la cei inregistrati inainte de aceasta data.
|
#92
Posted 10 March 2009 - 22:00
Vreau sa-mi fac contractul cu CNPAS pt plata CAS. Unde trebuie sa merg si cu ce acte pt sectorul 2?
Care este suma minima pentru care pot sa-mi fac asigurare? Edited by uiranejeb, 10 March 2009 - 22:23. |
#93
Posted 17 March 2009 - 16:00
SorinWasp, on Mar 3 2009, 15:01, said: Eu am ramas masca. Merci mult.Maine ma duc la ei sa ma treaca la norma de venit.Cred ca o sa fie spectacol. Buna Sorin, poti sa imi spui daca ai ajuns sa rezolvi treaba cu norma de venit pentru serviciile informatice la Ilfov? eu inca sunt in dilema daca sa imi fac pe Bucuresti sau pe Ilfov...si vroiam sa stiu cum s-a terminat la tine... multumesc de raspuns, oana |
#94
Posted 21 March 2009 - 19:38
Salut,
Sunt din Timisoara si acum imi pregatesc actele pt PFA, 6202 - consultant in informatica. Stiti cumva daca in Timisoara ma pot incadra la NORMA DE VENIT pe codul asta CAEN si daca da, cat e norma de venit (in Timisoara) la care se aplica cei 16% ? Multumesc mult. |
#95
Posted 25 March 2009 - 22:26
cazan_cristi, on Mar 21 2009, 19:38, said: Salut, Sunt din Timisoara si acum imi pregatesc actele pt PFA, 6202 - consultant in informatica. Stiti cumva daca in Timisoara ma pot incadra la NORMA DE VENIT pe codul asta CAEN si daca da, cat e norma de venit (in Timisoara) la care se aplica cei 16% ? Multumesc mult. Buna Cristi, pe site-ul http://www.dgfptm.ro/ la capitolul de Informatii vei gasi Normele de Venit pentru 2009 - la linia 104.Servicile de informatica 7865 RON in ceea ce priveste codurile CAEN...este o nebuloasa...unele judete (vezi Brasov....http://www.bv.finantepublice.ro/html/comentarii_utile/download/1231143387_1-2-3%20-%20NORME%202009%20INTERNET.123.pdf) au inclus si codurile care se regasesc in cadrul Serviciilor informatice...si anume 5821,5829,6201,6202,6203,6209,6311,6312...insa pentru o astfel de intrebare pusa la Finantele din Bucuresti eu am primit un raspuns evaziv... Sper ca ti-am fost de folos, Oana P.S. pentru cine e interesat de judetul Ilfov...iar au disparut Normele de Venit pe 2009 de pe site... |
#96
Posted 26 March 2009 - 22:37
Merci frumos de info. Maine ma duc la Finante sa vad ce zic babuinii de acolo ....
|
#97
Posted 30 March 2009 - 11:47
_Smiley_, on Mar 10 2009, 11:20, said: eu nu, dar daca faci asa ceva, sa postezi aici, ca sigur sunt mai multi interesati! cine trebuie sa-si reconfirme PFA-ul? toata lumea, sau doar cei inregistrati dupa/pana la o anumita data? care e termenul limita pt reconfirmare? A costat 120 RON, si multa alergatura la Registrul Comertului, pentru ca sunt numai incompententi acolo(am nevoie de o copie, de fapt mai am nevoie de 2, de fapt stiti inca 3 copii). Autorizatia emisa de primarii dispare si mai ramane doar certificatul de inregistrare de la RC care se emite din nou! Codurile CAEN(cel putin ce aveam eu adica alte activitati legate de informatica si inca vreo 2) s-au schimbat iar, cica acum 2 sapt(mie imi vine greu sa cred ca de acum 2 sapt). Intr-o saptamana e gata noul certificat, si trebuie mers iar la AF pt nu stiu ce alte formalitati, contractele actuale trebuie modificate prin act aditional deoarece s-au schimbat datele firmei! O sa revin cu detalii cand voi avea noul certificat! |
#98
Posted 01 April 2009 - 09:53
Salut, vreau sa mi deshid un site de comert online , iar ca statut juridic ce ar fi mai bine firma sau pfa ? Momentan voi fi singurul angajat ..
Ce acte am nevoie , unde pot gasi mai multe informatii ? |
#99
Posted 02 April 2009 - 17:10
1) Din cate am citit, un PFA cu norma de venit (Iasi) fara alt loc de munca si neplatitor de TVA trebuie sa achite:
- impozitul din norma - contributia la sanatate - contributia la pensii Care dintre acestea pot fi achitate online (inclusiv prin internet banking)? Care pot fi platite anticipat, o data pt tot anul? Care pot fi platite trimestrial? Exista sanse sa dau ochii cu un functionar de la ghiseu cel mult o data pe an? 2) A incercat cineva sa-si faca PFA (de ex: CAEN 6311 - Administrarea paginilor web) doar cu "Certificatul de absolvire a liceului" pe care scrie "specializarea matematica-informatica", fara niciun alt fel de atestat (diploma de facultate fiind din alt domeniu)? |
#100
Posted 06 April 2009 - 11:38
Si-a mai schimbat cineva PF din PFA? Pe certificatul de inregistrare nou, la CUI ce apare? Am ramas uimit cand la CUI am vazut ca nu mai apare CNP-ul ci apare CIF-ul acum ca fiind CUI!
Sau cei care au PFA-uri noi, imi puteti spune ce scrie la voi? Sper sa nu fi facut idiotii vreo greseala!! |
|
#101
Posted 09 April 2009 - 14:11
De unde cumpar si eu niste facturi nepersonalizate, ca cica d-alea nu mai pot cumpara ca nu imi da AF hartia necesara ca cica nu mai sunt obligatorii! Niste cretini!
|
#102
Posted 09 April 2009 - 14:51
MATRIXU, on Apr 6 2009, 12:38, said: Si-a mai schimbat cineva PF din PFA? Pe certificatul de inregistrare nou, la CUI ce apare? Am ramas uimit cand la CUI am vazut ca nu mai apare CNP-ul ci apare CIF-ul acum ca fiind CUI! Sau cei care au PFA-uri noi, imi puteti spune ce scrie la voi? Sper sa nu fi facut idiotii vreo greseala!! Da, eu. E CIF-ul, nu mai e CNP-ul. O gramada de tembelisme si umblatura moca (si pe banii mei): Daca pe certificat scrie "x-ulescu Persoana Fizica" nu e buna, tre' schimbata in "X-lescu Persoana Fizica Autorizata" |
#103
Posted 09 April 2009 - 15:22
#104
Posted 10 April 2009 - 09:36
Eu acum am schimbat-o, cu toata nebunia asta de schimbare a denumirii, acum ma numesc X Y PFA in loc de X Y PF! Nu mai am autorizatie de la primarie, am doar certificat de inregistrare de la registrul comertului, s-a schimbat CUI(CUI = CIF acum), deci trebuie acte aditionale pentru contractele existente, trebuie stampila noua, trebuie facturi noi...aa si s-au mai schimbat si codurile CAEN(fata de 2006 de cand am PFA).
Offtopic: de unde cumpar si eu facturier nepersonalizat? Edited by MATRIXU, 10 April 2009 - 09:38. |
#105
Posted 10 April 2009 - 10:23
eu mi-am facut stampila la astia: http://www.enfirme.r...ctor-5-2171.htm
aveau o gramada de formulare tipizate, sigur gasesti si facturier dar nu merita sa mergi pana acolo decat daca este aproape de tine. cauta pe google "tipizate bucuresti", o sa gasesti o gramada de oferte (unele chiar cu comanda online si livrare prin posta/curier). |
|
#107
Posted 13 April 2009 - 17:20
Eu sunt mai in ceata. Imi puteti spune, va rog, unde gasesc si eu normele de impozitare pentru 2009 in Bucuresti? Am folosit Search-ul insa nu m-a lamurit.
Multumesc! |
#108
Posted 13 April 2009 - 18:11
mergi la administratia financiara de care apartii si intreaba, ei au listele.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users