Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

Gramatica Limbajului Audiovizual

- - - - -
  • Please log in to reply
112 replies to this topic

#1
demyco79

demyco79

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 74
  • Înscris: 05.12.2006
Stie cineva unde gasesc aceasta carte: "Gramatica Limbajului audiovizual" sau daca o are cineva si o vinde sau poate sa-i faca o copie - sunt amator de asa ceva contracost.

#2
ozzyboy

ozzyboy

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,377
  • Înscris: 16.01.2007
hai ca m-ai  facut curios.ce contine aceasta carte? :huh:
o alta gramatica decat cea a limbii romane?

#3
demyco79

demyco79

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 74
  • Înscris: 05.12.2006
intra aici si ai sa te convingi: http://www.sttcr.org...ticolul_05.html

#4
ozzyboy

ozzyboy

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,377
  • Înscris: 16.01.2007
okay...link-ul respectiv nu-mi  raspunde la intreabare.(parerea mea, cred ca este o aparitie. a vreunui domn ce avea nevoie sa scoata o carte ptr "palmares" sau in alt interes SAU sa-i educe pe cei care nu  au invatat gramatica in clasele gimnaziale  :P - parerea mea, ma repet )
daca reusesti sa dai de cartea asta, te rog sa vii cu  cateva exemple care "ataca" gramatica lb. noastre  ;)

good lock!

#5
SohoNYC

SohoNYC

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 37
  • Înscris: 19.12.2007