Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD
 Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android

Recomandare bicicleta e-bike 20&#...
 Bing-Content removal tool

Nu pot accesa monitorulsv.ro de l...

Cum sa elimini urmele de acnee?

Wc Geberit
 

Fan Courier - Pareri / Sugestii / Reclamatii

- - - - -
  • Please log in to reply
571 replies to this topic

#91
Deeia

Deeia

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 97
  • Înscris: 03.06.2008
Fan Courier au multe probleme. De-abia asteapta patronu sa isi faca exitu, si sa gaseasca vreun mare fond strain pe care sa-l tepuiasca cu vreo cateva milioane de euro...

#92
Bowser

Bowser

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,147
  • Înscris: 07.12.2006
Permiteti-mi sa expun si eu abuzul la care am fost supus de Fan Courier Express.

Pe 1.08.2008 am trimis la Iasi un colet, cu ramburs de 400 RON. Conform AWB-ului pe care ei mi l-au dat, eu as fi primit acesti bani ieri, 4.08.2008, la 12:00. Nici vorba! Desi le-am dat nr meu de telefon si am cerut sa fiu sunat cand curierul ajunge cu banii, nu am fost contactat si, foarte probabil, au dat banii cui nu trebuia. Mentionez ca am cerut la livrarea sa se faca la locul de munca, fiindca acolo sunt pe timpul zilei. Asadar, coletul l-am trimis, dar banii... ioc. Le-am scris mailuri, nu mi-au raspuns, asa ca in urma cu o ora am depus plangere la ANPC, cerand cei 400 RON + daune de 200 RON. M-as multumi si cu banii dati aiurea si cu o amenda pt ei, dar macar sa existe o rezolvare.

Sunt frustrat si scarbit de comportamentul lor complet neprofesionist. Cum naiba sa dai bani unui individ fara sa il legitimezi sau fara sa suni pe cel abilitat sa ia banii,daca tot ai numarul lui de mobil notat in fisa de expeditie?

Ce ziceti, am sanse sa imi recuperez banii?

#93
danisb

danisb

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 19
  • Înscris: 07.01.2008

 Bowser, on Aug 5 2008, 14:00, said:

Permiteti-mi sa expun si eu abuzul la care am fost supus de Fan Courier Express.

Pe 1.08.2008 am trimis la Iasi un colet, cu ramburs de 400 RON. Conform AWB-ului pe care ei mi l-au dat, eu as fi primit acesti bani ieri, 4.08.2008, la 12:00. Nici vorba! Desi le-am dat nr meu de telefon si am cerut sa fiu sunat cand curierul ajunge cu banii, nu am fost contactat si, foarte probabil, au dat banii cui nu trebuia. Mentionez ca am cerut la livrarea sa se faca la locul de munca, fiindca acolo sunt pe timpul zilei. Asadar, coletul l-am trimis, dar banii... ioc. Le-am scris mailuri, nu mi-au raspuns, asa ca in urma cu o ora am depus plangere la ANPC, cerand cei 400 RON + daune de 200 RON. M-as multumi si cu banii dati aiurea si cu o amenda pt ei, dar macar sa existe o rezolvare.

Sunt frustrat si scarbit de comportamentul lor complet neprofesionist. Cum naiba sa dai bani unui individ fara sa il legitimezi sau fara sa suni pe cel abilitat sa ia banii,daca tot ai numarul lui de mobil notat in fisa de expeditie?

Ce ziceti, am sanse sa imi recuperez banii?

Da-mi nr de AWB, sa vad ce e cu el... Daca nu s-a livrat rambursul sigur il vei primi pana la sfarsitul saptamanii, daca a fost livrat altcuiva, in maxim 1 luna iti vezi banii inapoi...

#94
danisb

danisb

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 19
  • Înscris: 07.01.2008

 Deeia, on Jun 5 2008, 01:32, said:

Fan Courier au multe probleme. De-abia asteapta patronu sa isi faca exitu, si sa gaseasca vreun mare fond strain pe care sa-l tepuiasca cu vreo cateva milioane de euro...


de unde stii tu , ma rog tie?  :deadtongue:

#95
CataPro

CataPro

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,849
  • Înscris: 09.04.2005
tind sa cred ca tine si de zona. Mie, in orasul Constanta, mi-a ajuns sambata la 13:45 un colet trimis din Craiova vineri dupa ora 15. N-am mai folosit acest tip de serviciu dar a fost ok; a spus ca ei lucreaza pana la 14 sambata (am sunat la toate telefoanele, ca voiam sa merg la depozit, dar n-a raspuns nimeni).

Edited by CataPro, 15 September 2008 - 22:25.


#96
porphyrogenitus

porphyrogenitus

    priveste profund

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,297
  • Înscris: 30.10.2005
Fan Curier sunt super tari. Lucrez cu ei de mult timp si orice plic sau colet a ajuns in timp util oriunde l'am trimis (am avut nevoie).

#97
manitu

manitu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 696
  • Înscris: 04.12.2007
Eu lucrez cu Fan Courier de la inceput.  Sau mai bine zis, am lucrat pana azi.
Initial a fost totul in regula, dar, pe masura ce afacerea lor s-a marit, au inceput mizeriile. Intarzieri nejustificate, colete pierdute, plimbate aiurea, etc. S-a mai spus si nu vreau sa repet.
Cele mai neplacute chestiuni sunt coletele deteriorate, cu ambalajul relativ intact.  De cateva ori am suportat eu paguba, de dragul clientilor mei, dar deja este prea mult.  In ultima luna am avut 4 colete deterioarate, in sensul ca au fost trantite la modul grosier, iar continutul deteriorat.  Reclamatiile nu au ajutat la nimic, iar tendinta lor a fost sa ma acuze pe mine ( firma mea ) de diverse chestiuni, cum ar fi cea ca nu am ambalat corespunzator.  Nici macar nu au fost curiosi sa cerceteze, pentru a vedea daca au probleme pe traseu, sau macar sa fie intelegatori, ori respectuosi. Oamenii cu care lucrez efectiv ( agentii mei ) au fost intotdeauna corecti si profesionisti. Nu le pot reprosa ceva anume si nu la ei sunt problemele.

Partea slaba a acestei firme o consider a fi partea de logistica ( sortare, manipulare, transport ).  Agentii care preiau coletele sau cei care le dstribuie, de regula ( in cazul meu ) sunt atenti cu coletele, au grija sa nu le loveasca, dar dupa ce pleaca de la sediul lor, este dezastru, din cate am observat.

Am vazut cu ochii mei ( la depozite ) camioane incarcate la refuz, pe o inaltime de 2 metri. Asa ceva este inadmisibil. Apoi eu trimit un colet care contine un osciloscop, sigilat din fabrica, in valoare de 5000 RON, iar tu, curierul lui peste, il pui jos, apoi imi pui 300Kg de alte colete peste el ?  Pai nu este normal sa se deterioreze, tinand cont ca pe colete spune foarte clar, cu litere si cifre de 5cm, ca nu trebuie presat cu mai mult de 20Kg ?  Cum adica "daca nu este deteriorat ambalajul, nu este problema noastra" ?  Daca dai de pamant cu acel colet, ambalajul o sa ramana ok, dar inauntrau se fac praf toate circuitele, sau se deterioreza carcasa.  

Tonul explicatiilor lor se poate sintetiza cam astfel:
"Noi nu stim, nu ne intereseaza, de unde stim noi ca nu ati trimis ceva gata spart, nu va credm pe cuvant".  
Cu toate ca cifra noastra de afaceri cu Fan Courier depaseste suma de 7000 Euro pe an ( cumulata ), bani platiti efectiv pentru serviciile lor, iar suma platita de catre clienti, pentru optiunea platirii la destinatie ( ramburs ) tur-retur este de aproximativ 12 ori mai mare, am primit raspunsul stupefiant "daca nu va mai convine sa lucrati cu noi, asta este, va cautati alt prestator de servicii" .

Evident, asta o sa si fac, intrucat nu este normal sa accept acest gen de replici.
Suntem doua firme private, in fond, avem un contract, dar, din pacate, comportamentul lor este foarte asemanator cu cei care detin monopol pe piata, sau cu firmele de stat.  Nu eu am batut la poarta firmei de curierat ci ei au venit la mine, rugamdu-ma sa fac contract cu ei, promitand ca fac si dreg.  Acum se comporta de parca eu as fi cel care le datorez ceva si sunt nevoit sa apelez la ei.

In lco sa imi spuna cineva ca "ne cerem scuze, va asiguram ca o sa va despagubim, nici o problema, o sa cercetam si apoi rezolvam problema", te supun unui fel de interogatoriu din care ar rezulta ca tu, reclamant, incerci sa ii pacalesti si ca vrei sa obtii niste despagubiri fictive, sau ceva de genul acesta.

Cea mai recenta patanie este distrugerea ( prin trantiri repetate ) a unui aparat in valoare de 1100 Euro.
In pofida faptului ca vina transportatorului este evidenta, ambalarea fiind corect facuta, produsul sigilat din fabrica, curierul a lasat coletul deteriorat in batatura clientului, pur si simplu, refuzand sa il ia inapoi, intrucat clientul a refuzat sa il mai primeasca.
Asa ceva depaseste limita bunului simt.    

Nu am de facut sugestii. Nu stiu daca altii sunt mai buni, sau tot la fel. Eu am considerat ca este mai simplu sa lucrez doar cu un singur curier, dar se vede ca a fost o decizie eroanata.

Pot spune ( eventual ) cu tristete, ca degeaba ai parti bune ( oameni de treaba la punctele de lucru ), daca fondul afacerii are parti intunecate.  Nu sunt absurd si nu judec dupa aparente. Inteleg ca se pot intampla accidente, sau ca un angajat este putoare si isi saboteaza angajatorul, ori este hot, dar ceea ce nu inteleg eu este aceasta tendinta de a pasa responsabilitatea si a incerca sa iti pacalesti clientul de pe urma caruia faci bani. Intamplator sau nu, compania mea este una dintre primele firme care au incheiat contract cu Fan Curier. Ani de zile, prin 2003, 2004, erau puncte de lucru din tara, la care 70% din activitate consta in livrarea coletelor expediate de firma mea, catre acel oras.  Acum au crescut

Nimeni nu este perfect. Si eu dau rateuri, am si eu angajati carora nu le pasa de serviciul lor. Si noi avem parte de clienti nemultumiti, Unii sunt extrem de pisalogi, enervanti, agasanti, te terorizeaza cu telefoanele. Inteleg foarte bine cum este sa fii tinta nemultumirii, dar nu concep ca atunci cand vina imi apartine, sa nu imi repar greseala, cat pot de repede si sa imi cer scuze.  Se pare ca unii nu intleg ca daca ai succes in afaceri, tot acest succes se datoreaza increderii clientilor tai, iar banul de acolo vine.  Chiar daca unii oameni sunt greu de suportat, niciodata nu trebuie sa uiti ca nu este obligatoriu sa fii om de afaceri. Daca nu suporti stresul, te retragi la tara, cresti albine si traiesti o viata lipsita de stresuri.

Eu gandesc cam asa.
Daca se intampla sa am o capacitate limitata de a presta un serviciu, datorita unor factori obiectivi, imi anunt filialele din tara si le cer sa sisteze preluarea unor noi comenzi pana la rezolvarea problemelor respective, apoi, cu scuzele de rigoare, cu compensarile necesare, imi contactez clientii refuzati, explicand situatia si incercand sa mentin relatia de afaceri. Oamenii nu sunt neintelegatori si daca le spui adevarul, chiar daca se vor supara initial, vor intelege ca esti depasit de situatie si nu se vor simti jignit sau desconsiderat, ori inselati.

Este mai bine asa, decat sa incerc a prelua toate comenzile, apoi sa incerc a pasa problema in curtea altora.
Firma mea are de facut expeditii in luna Decembrie in valoare de circa 400.000 Ron. Clientul meu tipic este persoana juridica ( alta companie ) care lucreaza in regim "dead line".  Daca acesta imi face o comanda si aceasta nu le ajunge la timp,  poate sa piarda afacerea si discutam despre sume foarte mari, in cadrul unor contracte foarte bine facute.  

Prefer sa imi fie refuzata preluarea coletelor,de catre curier, decat sa fie luate, apoi unele sa ajunga deteriorate. In timp ce curierul nu va pierde nimic, pentru mine este dezastru.

Nu am timp sa ma judec cu Fan Courier si cred ca cea mai simpla cale este sa renunt la astfel de servicii.
Chiar daca 95% din colaborare a fost in regula, eu nu imi permit sa aceept acele 5% de neplaceri.  

Consideratii generale :
Este aberant sa preiei comenzi noi, stiind ca nu le poti onora nici pe cele in curs.
Este aberant sa umpli camioanele la refuz, stiind foarte bine ca acest lucru va duce la deteriorarea unor colete.
Este aberant sa plimbi marfuri scumpe si fragile,  catre Bucuresti, apoi de acolo, in alta parte, stiind bine ca acest proces de incarcare descarcare va produce deteriorari.
Este aberant sa functionezi cu personal slab pregatit, prost platit si sa ai o schema de personal cu mult sub necesitati.
Este aberant sa incerci sa iti pacalesti clientul, sa ii arunci in spinare pagubele produse de proasta ta organizare si administrare a afacerii.

Edited by manitu, 10 December 2008 - 16:19.


#98
noha_1508

noha_1508

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,161
  • Înscris: 03.08.2007
Eu am lucrat pana in 2004, ca si persoana juridica, cu fan curier siam fost foarte multumita. Acum am vrut sa trimit un colet vineri care sa ajunga sambata. Eram pe drum de la Cluj la Suceava si pe la ora 14.00 sun la Suceava sa intreb daca este posibil sa imi ajunga coletul a doua zi la Comanesti. Tipa imi spune ca in mod sigur va ajunge. Pe la ora 18.00 eram prin Falticeni si sun iar sa intreb cand pleaca masina spre Comanesti si tipa imi spune ca am timp sa ajung, deoarece pleaca 2 masini. Una la 19 si alta la 20.30. Am ajuns la fun curier la ora 18.45. Acolo cer sa mi se confirme ca va ajunge coletul sambata, iar tipa vine si imi spune ca nu va ajunge. O intreb cum de mi-a spus de 2 ori la telefon ca ajunge, iar acum imi spune ca nu. De la ora 14 aveam tot timpul sa caut un curier care face livrari sambata. Raspunsul tipei a fost :
"EU AM INTELES CA LA BACAU VRETI SA AJUNGA COLETUL. DACA VRETI IL TRIMITEM LA BACAU, DAR LA COMANESTI CU SIGURANTA NU AJUNGE".
Intrebarea mea este: Cum poti sa spui ca in loc de Comanesti tu intelegi Bacau?
Am cerut sa vorbesc cu un sef si acesta a rezolvat problema, coletul fiind trimis la Onesti si de acolo la Comanesti.
Coletul a fost trimis cu plata ramburs, iar rambursul am cerut sa fie trimis la Cluj, urmand ca sa il ridic eu din sediu. Ajung la sediu si surpriza...coletul nu era acolo. Intreb de ce nu este si imi spune: "DOAMNA, DACA NU ATI FOST SUNATA INSEAMNA CA COLETUL NU A AJUNS. HAIDETI MAINE SAU POIMAINE". Sun la Onesti si ei imi spun ca plicul este la Cluj si ca a specificat pe plic "ridicare de la sediu". Cer sa vorbesc cu un sef de la Cluj si alta surpriza. Coletul este la curier. Intrebat de ce este la curier, responsabilul spune ca nu scria pe plic ca se ridica din sediu. Cer numarul agentului si acesta imi spune ca are plicul meu, dar nu stie de ce este la el pentru ca scrie clar ca se ridica din sediu. Mi-a spus ca se gandea ca o sa merg la sediu si o sa ma supar ca nu este acolo.
Concluzia: Nu mai lucrez in viata mea cu fan curier.
Ca persoana juridica lucrez cu Cargus. Nu am avut probleme niciodata, desi trimit colete cu valori de sute de mii de roni.

#99
pisicutaro

pisicutaro

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 33
  • Înscris: 10.12.2008
la fel e si la altii... vezi fedex la americani distribuie cu mare intarziere uneori !!!

#100
aky77

aky77

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 210
  • Înscris: 22.07.2008
Firma noastra colaboreaza cu Nemo Express . Super profesionisti ( cel putin in opinia mea ) . Pachetele ajung intotdeauna unde trebuie , cand trebuie si mai ales INTREGI ( inclusiv continutul , nu doar ambalajul ) . Iar din punct de vedere al tarifelor practicate sunt sub Fan Courier .

#101
noha_1508

noha_1508

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,161
  • Înscris: 03.08.2007
Toate firmele de curierat sunt o apa si-un pamant.
Am trimis de 2 zile cu Cargus un colet, au lipit in fata mea AWB-ul pe sacul de plastic in care era pus pachetul si la destinatie a ajuns o cutie de 2 ori mai mica si de 3 ori mai usoara decat a mea cu acelasi AWB lipit pe ea. Coletul a disparut ca prin minune. Norocul meu ca era cu ramburs si cica ma despagubesc cu valoarea trecuta la ramburs.
Cum poate sa se mute un AWB de pe un colet pe altul, nu pot sa imi imaginez. Dar unde a disparut coletul meu?

#102
Skypee

Skypee

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,558
  • Înscris: 28.11.2008
Eu am primit toate comenzile la timp , daca pe site-ul de unde am facut  comanda scria 24h prin Fancurier , in 24 de ore erau la usa casei cu coletul in mana . Nu am ce sa le reprosesz !

#103
Ravy

Ravy

    Don't be sad, get MAD!

  • Grup: Moderators
  • Posts: 16,168
  • Înscris: 05.01.2006
Lucrez la o firma unde ajung  pachetele prin FanCourier la timp si fara nici o problema... Aici aproape zilnic e ceva de primit sau de trimis
Am avut saptamana asta de primit acasa (pe persoana fizica) doua pachete (in zile diferite) tot prin Fan Courier... Si pentru amandoua a trebuit sa merg la sediu iar unul dintre ele a fost pierdut o zi (nu se stia ce-i cu el... unde este) Cand i-am intrebat de ce nu mi-a fost livrat acasa mi s-a zis ca probabil nu am fost gasit acasa iar cand le-am zis ca tot timpul e cineva acasa au amutit... distanta intre locuinta mea si sediu este <1km linie dreapta, fara obstacole :o...

Unii angajati sunt profesionisti iar altii sunt niste puturosi ...

Edited by Ravy, 19 December 2008 - 02:22.


#104
noha_1508

noha_1508

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,161
  • Înscris: 03.08.2007
Dupa cum ti-e norocul. Eu sunt cam ghinionista se pare.
Acum vreo 2 sapt am trimis alt colet. Era vorba de un costumas de bebelus care cantarea sub 500 de grame. Mi-au cerut 25 de lei sa il duca din Cluj in Pitesti, cand la telefon mi se spusase 15 Ron.

Edited by noha_1508, 19 December 2008 - 02:21.


#105
Pazvante

Pazvante

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 1,938
  • Înscris: 31.10.2008
hai sa va povestesc ce am patit cu Fan-ul lu' peste! comand zilele trecute un produs de la un magazin on-line. in nici 24 ore produsul ajunge la mine. in timp ce curierul completa chitanta, desfac coletul si surpriza: nu era produsul comandat! am desfacut doar ambalajul de transport, nu si ambalajul produsului. il pun la loc in pachet si ii zic curierului sa-l duca inapoi. asta disperat imi spune ca daca am desfacut coletul si il refuz, va trebui sa-l plateasca el (regulile firmei!!!). l-am trimis la gara de urgenta! am vorbit cu firma care a trimis produsul si le-am zis sa-si ia inapoi produsul si sa-l ajute pe agent.

#106
spe

spe

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,504
  • Înscris: 13.02.2006
Din experienta va spun ca acum, in perioada sarbatorilor, e nebunie la toate firmele de curierat. Multe trimiteri, multe firme trimit diverse chestii ( felicitari, cadouri personalizate - agende, pixuri, calendare - ) partenerilor de afaceri.

Nu ii scuz, nu am de gand. Doar va spun cum sta treaba.

#107
nemultumiti

nemultumiti

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 28.12.2008
Ma numar printre cei ce lucreaza in breasla curieratului.Nu voi tine partea nimanui, nici a celor ce lucreaza in curierat dar nici a voastra ca,, clienti.Aveti tot dreptul sa fiti nemultumiti de servicii atata timp cat sunt platite din banii vostri pentru care unii munciti la fel de greu ca noi sa-i castigati.Este normal sa platesti pentru un serviciu de calitate si sa fii multumit.Dar,traim in Romania inca si pana sa se ajunga la un nivel mai ridicat din toate punctele de vedere mai dureaza.Sa revenim la curierat.In cazul firmelor mari este,daca pot zic asa,normal sa apara tot felul de probleme legate de intarzieri,de colete disparute (dar nu inteleg cum pot disparea unele colete) si altele.Sunt lucruri pe care clientul nu le ia in seama  si are dreptate.Problema cea mare este in acea crestere pe care unele firme le-au avut sau le au.Unii dintre colegii mei imi vor da dreptate si ma refer la acele vremuri in care numarul de expeditii era mai mic,salariati putini si treaba se facea mai bine.E destul de greu sa gasesti oameni seriosi,care sa-si faca treaba foarte bine iar clientul sa fie foarte multumit.Au crescut numarul de expeditii,au crescut numarul firmelor de curierat si implicit numarul clientilor nemultumiti de calitatea serviciilor.S-au facut angajari in anumite perioade si putini au fost cei ce au rezistat sau au fugit pur si simplu ca e o meserie prea grea.E adevarat ca nu iti trebuie multa scoala pentru a duce un plic sau un colet la o adresa.Dar asta implica mult mai mult.Trebuie sa stii ce fel de serviciu prestezi, care sunt indatoririle tale ca,, curier,sa stii sa faci o factura (da,pentru unii este greu),sa stii sa discuti cu un client pentru ca de multe ori vorba buna mult aduce.Nu putine au fost cazurile in care,trebuie sa recunosc,nu am reusit sa livrez toata corespondenta intr-o zi.Am preferat sa sun clientul seara si sa-mi cer scuze ca nu am reusit,dar cu promisiunea ca maine voi efectua livrarea.Spre dezamagirea mea si a voastra ca,,clienti,putini sunt dintre noi care isi fac treaba foarte bine si cu bun simt si respect pentru clienti.Dintre atatea firme de curierat,aveti de unde alege si bune si rele.Cert este ca pana la reglementarea pietei de curierat,veti avea de suferit mai mult.Ce ma mira pe mine este ca nici o firma de curierat din Romania nu a scapat de reclamatii.Si totusi exista,se dezvolta.Apropo de perioada sarbatorilor.Am avut curajul sa refuz o parte din expeditiile care erau urgente pe motiv ca nu ajung.Si bine am facut ca din experienta anilor trecuti stiam ca vor fi intarzieri de livrare.Ca au fost trimise cu alte firme care au avut de "castigat",nu ma doare.Dar am avut sarbatori linistite fara reclamatii de genul ca nu a ajuns si altele.Ma uitam la unii dintre voi: Nemo ok; Ager ok ;.Nu zic ca nu sunt bune,dar sunt mici inca si sa asteptam sau sa le dorim sa creasca gen fan sau cargus si atunci veti incepe: Nemo sucks : Ager sucks.

#108
Mihaitza07

Mihaitza07

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,196
  • Înscris: 29.08.2007

 nemultumiti, on Jan 3 2009, 23:17, said:

Ma numar printre cei ce lucreaza in breasla curieratului.Nu voi tine partea nimanui, nici a celor ce lucreaza in curierat dar nici a voastra ca,, clienti.Aveti tot dreptul sa fiti nemultumiti de servicii atata timp cat sunt platite din banii vostri pentru care unii munciti la fel de greu ca noi sa-i castigati.Este normal sa platesti pentru un serviciu de calitate si sa fii multumit.Dar,traim in Romania inca si pana sa se ajunga la un nivel mai ridicat din toate punctele de vedere mai dureaza.Sa revenim la curierat.In cazul firmelor mari este,daca pot zic asa,normal sa apara tot felul de probleme legate de intarzieri,de colete disparute (dar nu inteleg cum pot disparea unele colete) si altele.Sunt lucruri pe care clientul nu le ia in seama  si are dreptate.Problema cea mare este in acea crestere pe care unele firme le-au avut sau le au.Unii dintre colegii mei imi vor da dreptate si ma refer la acele vremuri in care numarul de expeditii era mai mic,salariati putini si treaba se facea mai bine.E destul de greu sa gasesti oameni seriosi,care sa-si faca treaba foarte bine iar clientul sa fie foarte multumit.Au crescut numarul de expeditii,au crescut numarul firmelor de curierat si implicit numarul clientilor nemultumiti de calitatea serviciilor.S-au facut angajari in anumite perioade si putini au fost cei ce au rezistat sau au fugit pur si simplu ca e o meserie prea grea.E adevarat ca nu iti trebuie multa scoala pentru a duce un plic sau un colet la o adresa.Dar asta implica mult mai mult.Trebuie sa stii ce fel de serviciu prestezi, care sunt indatoririle tale ca,, curier,sa stii sa faci o factura (da,pentru unii este greu),sa stii sa discuti cu un client pentru ca de multe ori vorba buna mult aduce.Nu putine au fost cazurile in care,trebuie sa recunosc,nu am reusit sa livrez toata corespondenta intr-o zi.Am preferat sa sun clientul seara si sa-mi cer scuze ca nu am reusit,dar cu promisiunea ca maine voi efectua livrarea.Spre dezamagirea mea si a voastra ca,,clienti,putini sunt dintre noi care isi fac treaba foarte bine si cu bun simt si respect pentru clienti.Dintre atatea firme de curierat,aveti de unde alege si bune si rele.Cert este ca pana la reglementarea pietei de curierat,veti avea de suferit mai mult.Ce ma mira pe mine este ca nici o firma de curierat din Romania nu a scapat de reclamatii.Si totusi exista,se dezvolta.Apropo de perioada sarbatorilor.Am avut curajul sa refuz o parte din expeditiile care erau urgente pe motiv ca nu ajung.Si bine am facut ca din experienta anilor trecuti stiam ca vor fi intarzieri de livrare.Ca au fost trimise cu alte firme care au avut de "castigat",nu ma doare.Dar am avut sarbatori linistite fara reclamatii de genul ca nu a ajuns si altele.Ma uitam la unii dintre voi: Nemo ok; Ager ok ;.Nu zic ca nu sunt bune,dar sunt mici inca si sa asteptam sau sa le dorim sa creasca gen fan sau cargus si atunci veti incepe: Nemo sucks : Ager sucks.

Salut . Am si eu un prieten care lucreaza la FAN Courier Bucuresti si imi tot spune ca e alergatura multa , vad ca si tu zici asta . Multa lume zice asta . Eu insa nu stiu in ce ar consta aceasta alergatura pentru ca iti da o zona si te invarti acolo . De exemplu prietenul meu are centru si cam il inteleg ca e alergatura multa ca sunt multe firme , dar totusi cate colete sa duci , ca duba am vazut ca nu o umple si sunt deseori numai cateva colete mici .
De DHL ce stii ? Am vazut ca se respecta firma , baietii la camasa , cravata . Foarte frumos . Tot la fel am vazut la unu de la ei cu un caddy pe la ora 12 mai avea vreo 5-6 colete/ plicuri si ma gandeam ca termina alea repede si pe la 3 e acasa . Cei drept nu stiu la cat o fi inceput . Program la DHL stii ? Ca la FAN prietenul meu pleca pe la 11 30 de acasa si la 20 45 era acasa tinand cont ca firma are sediul in Pipera si noi stam in berceni .
Nici salariul nu cunosc la DHL cei drept cred ca e mai mare la FAN si ceilalti , si cam acelasi cu UPS , in jur de 10 mil.


Tu la ce firma lucrezi momentan ?


IN LEGATURA CU FAN COURIER , am vazut ca unii spuneau ca se trezesc cu diversi "cioroi" la usa . Normal ca ai parte de astfel de personaje pentru ca sa fim seriosi , cine s-ar angaja la Fan courier pe 5.5mil + bonuri primele 3 luni ? Se umple firma de tarampeti .

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate