Fan Courier - Pareri / Sugestii / Reclamatii
Last Updated: Feb 13 2024 14:39, Started by
blindfolded
, Dec 26 2007 01:55
·
18
#469
Posted 10 January 2022 - 19:52
persona695, on 10 ianuarie 2022 - 18:51, said:
Pozele nu ajuta organele de ancheta pt că nu poți dovedi că era fix coletul ăla. Packaging list dublu exemplar și semnat de curier neaparat, ca să știți pe viitor. Avelos grija! Unde gasesc un formular la fan courier cu packaging list sau ce trebuie sa fac mai exact sa beneficiez de aceasta asigurare in care sa scriu ce contine coletul? |
#470
Posted 11 January 2022 - 11:07
XL700VA, on 10 ianuarie 2022 - 18:55, said:
Asa sunt toți. Nici un curier din Suceava (Fan, Cargus, Sameday etc) nu urca la etaj. Te suna și îți spune ca e în fata blocului. Cobori să îl iei, bine! Nu cobori, îl dă retur! Asa fac toți! pentru ca nimeni nu le face plangere la firma... sa vedeti ce cuminti urca ei apoi (sunt obligati de lege apropo, sa livreze coletul la usa, nu in fata blocului pe bordura) de asta fac ce vor muschii lor, pentru ce nimeni nu face nimic in privinta asta, nu pe forumuri e solutia, ci la voi |
#471
Posted 11 January 2022 - 11:25
Abia aștept să aducă pakistanezi ca și curieri, că ne-am saturat de fițele astora români.
|
#472
Posted 11 January 2022 - 11:31
beavis03, on 11 ianuarie 2022 - 11:07, said:
pentru ca nimeni nu le face plangere la firma... sa vedeti ce cuminti urca ei apoi (sunt obligati de lege apropo, sa livreze coletul la usa, nu in fata blocului pe bordura) de asta fac ce vor muschii lor, pentru ce nimeni nu face nimic in privinta asta, nu pe forumuri e solutia, ci la voi Plangeri facute de mine insumi si la protectia conumatorului (apopos...protectia consumatorului te cam obliga pe tine ca si client, sa faci plangere mai intai la comerciant si apoi sa mergi la ei )....degeaba, nu s a schimbat nimic Chiar zilele trecute am avut o neplacere cu Fun, am vandut ceva prin OLX, OLX care are ca partener de livrare ...ghici pe cine ....in fine, cumparatorul a ales EXPEDIERE PRIN OLX, gratis ...s a generat AWB ul iar cand l am completat, m-au pus sa aleg data cand trebuia sa vina sa imi ridice coletul. bienanteles ca in data respectiva, nu a venit nici naiba sa il ridice, urmatoarea zi am fost eu la sediu la FUN si am dus personal coletul, am mentionat ca trebuia cu o zi in urma sa mi l ridice ca asa a fost setat AWB ul...mi a zis tipa de acolo ca cica pe zona mea au un angajat (curier) care au mari probleme cu el si ca au multe plangeri...mai in gluma mai in serios i am zis si eu...pai si ce mai cauta la voi, de ce nu il dati afara? A zambit si nu a zis nimic tipa. I am cerut sa imi dea un caiet de reclamatii sa imi scriu oful acolo, a zis ca numai online se poate...online , stiu povestea , raspuns dupa 1000 de ani cu nimic concret. singura forma de pedeapsa pentru cei de la Fun ...e sa nu mai apelam la serviiile lor, sunt o gramada de firme de curierat mult mai serioase si mai ok decat Fun. Eu personal, ii evit cat pot de mult si solicit tuturor care au ceva sa imi trimita , sa evite Fun. Edited by cuculea, 11 January 2022 - 11:40. |
#473
Posted 13 January 2022 - 16:20
Firmele de curierat nu trăiesc din coletele trimise de persoane fizice, mai degrabă din trimiterile marilor magazine online sau firme in general.
|
#475
Posted 13 January 2022 - 18:22
Sunt si firme de curierat cum este Sameday ce nici nu lucreaza deloc cu persoane fizice.
|
#476
Posted 14 January 2022 - 17:37
Asta cine ti-a spus?Anul trecut am trimis de vreo 5 ori cu ei,ca persoană fizică,fără probleme!Ia uită-te te rog: https://www.woot.ro/
|
#477
Posted 14 January 2022 - 19:31
Nu ai trimis tu in mod direct, ci aia de la woot.ro au facut-o, prin firma lor. Nu mai adu in discutie diversi intermediari.
|
#478
Posted 15 January 2022 - 08:40
Pe mine nu mă interesează ce si cum?Mă interesează rezultatul final!
|
|
#479
Posted 28 April 2022 - 12:02
Fan su**s. Nu accepta plata cu card pentru colete cu plata ramburs.
Edited by zuv, 28 April 2022 - 12:03. |
#480
Posted 28 April 2022 - 15:20
Plata cu cardul direct pe telefonul curierului e cam dubioasa oricum, nu ca un pos veritabil. Dar oricum celelalte firme au si plata ramburs cu cardul.
|
#481
Posted 28 April 2022 - 16:27
Din care știu eu, poți plăti cu cardul transportul iar suma de ramburs este în funcție de firma expeditoare, daca au contract cu fan-ul sau ceva de genul.
De pe persoana fizica expeditor la persoana fizica destinatar nu merge. Problema este la destinatar fiindcă expeditorul poate primi banii in cont colector. |
#482
Posted 30 April 2022 - 20:24
#483
Posted 03 May 2022 - 11:38
E rândul meu sa mi-o iau cu Fan-ul. După două experiențe bune, a 3-a e cu probleme.
Trimis colet, s-a livrat, pe tracking nu apare livrat și de aici nici banii nu ii am in cont. Am sunat de vreo două ori, ieri și azi. Am vorbit și cu destinatarul, e livrat 100%. Ieri l-au dat lipsa, azi nu știu dacă mă mai suna. Revin cu update. |
|
#484
Posted 05 May 2022 - 16:52
Update: Abia a 3-a zi am fost sunat că s-a rezolvat. A durat 6 zile de la expediere până la primirea banilor.
In mod normal, rambursul in cont colector ajunge a 3-a zi de la expediere, in orașele mari. Nu-mi place ideea că se poate pierde un colet, chiar daca este mic. Cum am trimis eu, 40 cm lungime și câțiva cm lățime, ceva mai lat decât un tub de neon. |
#485
Posted 05 May 2022 - 17:42
Rambursul intra în cont la 2-3 zile de la predarea/ridicarea coletului. Nu de la data expedierii....
Data expedierii este data când s-a ridicat comanda de către curier sau predarea coletului în sediu Fan. |
#486
Posted 09 May 2022 - 08:46
Livrarea se face a doua zi după expediere in orice oraș mare din țară și rambursul intra a doua zi după livrare.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users