Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
ACADEMIA DE AVIATIE
Last Updated: Jan 17 2012 19:59, Started by
stf_fane
, Nov 17 2007 10:43
·
0
#37
Posted 23 February 2010 - 23:10
Am si eu o curiozitate. Ce cerinte medicale exista pentru a urma academia de aviatie. As vrea sa stiu daca am vreo sansa sa obtin PPL(A).
|
#38
Posted 19 March 2010 - 20:54
am si eu o intrebare despre examenul medical...cei care poarta ochelari sunt dezavantajati fata de ceilalti/???...eu am o mica problema la un ochi,...dar vad foarte bine si fara ochelari
|
#39
Posted 20 March 2010 - 12:57
stf_fane, on 26th November 2007, 09:32, said: multumesc pt raspuns. in mare parte ai dreptate, se zboara putin si nu cred ca odata ce ai terminat scoala zbori in mod regulat. nu stiu cum e exact dupa ce termini scoala, daca zbori sau stai la birou, etc. stiu ca ei ma aleg sa fiu pilot si nu aleg eu dar asta se intampla inainte de a trece pragul scolii prin proba sportiva si vizita medicala de la INMAS. din cate am inteles scoala de piloti fie ei militari sau civili nu costa nimic. si daca nu e sa fiu pilot am sa am timp sa optez pt altceva, in nici un caz in cadrul armatei... poate totusi se gaseste cineva si ma lamureste si pe mine cum e viata de pilot militar in Romania, cineva din domeniu |
#40
Posted 26 March 2010 - 00:15
eu sunt student la poli la inginerie aerospatiala.... nu ies pilot, ies inginer in aviatie. Ideea ar fi ca la scoala superioara de aviatie se intra f greu...examenul medical e greu, si testul la engleza e greu pt ca cere multa gramatica, la mate si fizica e mediu nivelul dar tot nu e floare la ureche. Daca reusesti sa o termini si sa te angajezi te-ai cam scos...lucrezi ceva timp in romania sa capeti experienta si dupa aia ai plecat in afara pe salarii de la 7000 de euro in sus...si se cauta.
ar mai fi navigatie...si asta se cere f mult acu, e sectie la facultatea de inginerie aerospatiala, si nu e greu de intrat, se colaboreaza cu Romavia si in principiu absolventii se duc direct acolo si lucreaza. la inginerie e cel mai slabut....se plateste binisor da e ft greu, si responsabilitatile sunt enorme....da ce sa-i faci daca asta-mi place:) |
#41
Posted 27 May 2010 - 22:06
---
salut !!..zici ca esti la Poli..ai putea sa-mi spui cam care mai sunt mediile de admitere?
Edited by Lucian_M, 12 August 2010 - 22:14.
|
#42
Posted 14 August 2010 - 21:42
bb_girl, on 20th March 2010, 13:57, said: Daca iti doresti asa de tare sa zbori, inscrie-te la un aeroclub (nu stiu unde stai, dar din moment ce se gaseste asa ceva intr-un oras mic ca tg muresul, de ce nu s-ar gasi si in orase mai mari?). Acolo poti zbura cu planoare aproape cat vrei tu. Ia zborul ca pe un hobby Pai uite ca din pacate nu se gaseste peste tot. In constanta nu este niciun aeroclub! popliviustefan, on 5th January 2009, 01:48, said: La SSAvC admiterea se da la matematica si fizica, probe scrise, nivel de bacalaureat si limba engleza scris si oral; dificultatea e de nivelul upper-intermediate. poti sa afli mai multe de pe site-ul scolii: www.aviationacademy.ro De unde sti sigur ca este de nivel de bacalaureat? Adica ar fi super sa fie asa usor...! |
#43
Posted 14 August 2010 - 21:44
Faina meseria asta de pilot, dar si foarte solicitanta si periculoasa. Bine, cine se suie la mansa are si un gram de nebunie, in orice meserie periculoasa exista asa ceva. Ce e pacat insa ca nu e asa de bine platita cum ar trebui, de aceea Romania pregateste oamenii si acestia migreaza la companii straine, care are nevoie de piloti buni. Pacat ca nu stim sa ne apreciem valorile (valabil in orice domeniu).
Tot respectul pentru aviatori! |
#44
Posted 16 August 2010 - 17:32
flyislife, on 14th August 2010, 22:42, said: Pai uite ca din pacate nu se gaseste peste tot. In constanta nu este niciun aeroclub! De unde sti sigur ca este de nivel de bacalaureat? Adica ar fi super sa fie asa usor...! Admiterea e cam de nivel mediu la mate si la fizica (desigur M1 ) , asa ca trebuie atentie sporita. |
#45
Posted 19 August 2010 - 23:21
Vad ca s-a mai pus intrebarea dar nu s-a raspuns: stie cineva ce teste medicale, probe sportive (sau cum se numesc) se fac la admiterea la acad. de aviatie civila?
PS:stiu ca se da engleza, mate si fizica, dar de testele medicale nu se zice mare lucru pe site; eu vreau sa stiu in ideea ca le-as putea face cu un an-doi inainte(trec clasa a 11-a), sa vad ce iese, sa nu ma strofoc degeaba sa invat pentru admintere si acolo sa pic testele fizice(stiu ca sunt foarte grele si s-ar putea sa le pic acolo chiar daca imi ies bune acum) Multumesc mult---sper sa-mi raspundeti la intrebare, daca stiti |
#46
Posted 16 September 2010 - 22:59
Testele medicale nu sunt chiar imposibile. Se fac la Spitalul militar Bucuresti...dureaza in medie cam 3 zile..depide cum prinzi cozile. Psihologicul e cel mai dificil daca pot sa spun asa..in rest ceva pe la ORL, oftalmo, chirurgie. Eu l-am facut in primavara si era undeva pe la suma de 650 lei.
Spui ca esti a 11-a dar exista o problema legata de treaba asta si anume ca analizele astea sunt valabile un an apoi trebuiesc reinnoite. Asta e valabil pana la 40 de ani, apoi din 6 in 6 luni. Eu tocmai am terminat a 12-a si acum sunt in asteptare...poate poate am vreo sansa desi cu criza asta...nu se prevede nimic bun. In rest..toate cele bune si bafta! Edited by Lucian_M, 16 September 2010 - 23:25. |
|
#47
Posted 04 July 2011 - 07:56
cosminu22, on 10th May 2009, 00:00, said: Daca chiar te intereseaza poti sa faci un pic de research singurel ca nu-ti pica nimic www.aviationacademy.ro 1.Da se fac orele de practica si teorie care sunt trecute pe site la cursurile de atpl(A) pe cessna 172s si piper seneca 2.Avioane nu poti conduce, poti pilota... in functie de compania la care te angajezi dupa iti faci type rating-ul pe tipul de avion pe care vei zbura(tarmoul si blue stiu ca ti le platesc - sunt undeva pe la 30k) 3.Se castiga bine dar daca numai de bani esti atras du-te altundeva... sunt joburi unde se castiga si mai bine si cu mai putin stres.. 4.Nu termini nici o facultate.. nu e facultate e Scoala Superioara de Aviatie Civila... termini, primesti brevetul de pilot si te agajezi unde gasesti locuri libere (in prezent tarom are 30% personal navigant oameni pensionari cu contract de colaborare... si asteapta oameni) Hai noroc! ..si daca vrei sa intrii pune mana pe carte!! Bafta! Cum ar fi....? |
#48
Posted 04 July 2011 - 08:33
#49
Posted 12 July 2011 - 09:22
La Tuzla e aerodrom privat, deci trebuie sa vii la tine cu sacu' de bani.
Edited by Cosmyn-, 12 July 2011 - 09:23. |
#50
Posted 12 July 2011 - 09:32
Aviatia costa, nu e gratis. Povestea de la Aeroclubul Romaniei cu gratuitatea e o prostie si mult nu stiu cat va mai tine.
|
#51
Posted 12 July 2011 - 09:45
Pai oricum nu tine, nu se face nimic, mai bine lucrezi sa faci banii pentru un PPL decat sa te chinui la aeroclub.
|
|
#52
Posted 12 July 2011 - 09:56
Sigur, si PPL nu e mare lucru daca te gandesti la comercial (CPL si apoi ATPL).
|
#53
Posted 17 August 2011 - 18:24
#54
Posted 17 August 2011 - 18:29
Ce faci cu PPL ? E doar hobby. Daca nu ai CPL/IR nu te ia nimeni spre ATPL.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users