Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
PC Garage - Pareri / Sugestii / Reclamatii
Last Updated: Jan 17 2024 20:43, Started by
Olimpiu G
, Oct 11 2007 12:48
·
0
#73
Posted 11 November 2007 - 14:02
SINEKT salută grupul domnilor care au băut prea multă apă plată cu admine.
|
#74
Posted 11 November 2007 - 21:36
#75
Posted 13 November 2007 - 22:38
rebutatul, on Oct 14 2007, 16:04, said: Undeva tot pe Softpedia (un thread despre eMAG) cineva povestea cat de greu este ca, dupa ce un client s-a comportat ca un animal in biroul tau, sa ai puterea sa spui urmatorului client, cu o voce calma si zambetul pe buze: "Buna ziua, cu ce va pot fi de folos?"... Revin cu o completare: cat de greu este sa ii raspunzi aceluias client, cu aceeasi voce calda si aceeasi grimasa? :) in situatia asta probabil ti-ai ales un loc de munca gresit... mai bine te angajezi altundeva unde nu ai relatii cu clientii. |
#76
Posted 14 November 2007 - 07:59
#77
Posted 14 November 2007 - 08:33
Am comandat si eu un hdd la ei, a doua zi trebuia sa primesc un sms de la ei ca pot lua "scula". Nu am primit nimic, am sunat eu si o voce de bubulina: vai, hdd-ul este aici, fierbinte, va asteapta - nu a sosit sms-ul pe tel. dvs. ????.
Ma rog, m-am dus, l-am luat...acu' oi vedea..... Intotdeauna o firma se vede daca este serioasa sau nu atat la vanzare cat si in aftersales. Problema este ca si la alte firme cu pretentii, care au scoruri nesimtite, poti patii aceleasi lucru...eu personal ma risc cu firmulite de genul acesta....pana acum am scapat basma curata, nu s-a defectat nimic. Om trai si om vedea. |
#78
Posted 14 November 2007 - 20:25
#79
Posted 14 November 2007 - 21:29
rebutatul, on Oct 11 2007, 13:41, said: Faptul ca esti client nu iti confera urmatoarele drepturi: - sa jignesti - sa te comporti neadecvat - sa uiti ca esti om - sa stabilesti politica financiara a unei companii - sa fii lacunar in afirmatii Pe de alta parte poti face urmatoarele: - sa soliciti despagubiri - sa reclami autoritatilor competente CE VORBESTI MA?!? ADICA NICI MACAR SA NU-L INJUR DUPA CE I-AM DAT BANII SI INCREDEREA INAINTE? ADICA EL ISI BATE JOC DE MINE SI EU TREBUIE SA-MI CER SCUZE? NU IMI PERMITE REGULAMENTUL DAR INCHIPUIESTE-TI CAM CE TI-AS MAI ZICE... |
#80
Posted 14 November 2007 - 21:54
Bai domnilor moderatori!
Voi vedeti ce zic oamenii astia? Cum dracu acceptati asa ceva? Astia pretind ca noi suntem vinovati ca ei s-au bagat in afaceri cu calculatoare... E adevarat ca n-am luat nimic de la ei dar tocmai cautam ceva... Bai oameni buni, nu v-a obligat nimeni sa iesiti pe piata cu marfa si preturile pe care la aveti... Daca v-ati bagat, miscati-va si nu mai dati vina aiurea pe clienti... Cand v-ati apucat nu stiati ca sunt si clienti cu pretentii?... Voi v-ati ales meseria asta! Ce e aia sa nu raspunzi la un mail 3 zile?... pentru ce mai tii mailul?... Eu lucrez in domeniul constructiilor si muncitorii (care sunt de departe mai nepriceputi la IT) de-abia stiu sa foloseasca un telefon mobil, dar macar raspund imediat la el si spun limpede situatia in care se gaseste santierul... Adica mai cinstiti si mai sinceri desi au salopete murdare... Va multumesc! |
#81
Posted 14 November 2007 - 23:15
Un plus este ca nu sterg de pe situl lor comentariile nefavorabile ale clientilor despre anumite produse, ba chiar adauga recomandari , spre deosebire de altii gen emag etc
Asta demonstreaza ca sunt cinstiti in relatiile cu clientii. Edited by justasking, 14 November 2007 - 23:16. |
#82
Posted 15 November 2007 - 07:37
justasking, on Nov 14 2007, 23:15, said: Un plus este ca nu sterg de pe situl lor comentariile nefavorabile ale clientilor despre anumite produse, ba chiar adauga recomandari , spre deosebire de altii gen emag etc Asta demonstreaza ca sunt cinstiti in relatiile cu clientii. De ce este asta un plus? Nu sunt produsele lor, toti le iau de la aceeasi distribuitori, iat pe ei ii doare in mouse daca cineva cumpara HP, IBM, DELL sau altceva. Pentru ca, daca cineva nu va cumpara un produs de la ei pe baza recomandarilor negative ale clientilor, nu-l va cumpara nici de la concurenta. Probabil va cumpara alt produs. Si sunt de acord ca un client sa nu-l injure pe cel de la suport pentru greselile firmei, pentru ca cel de la suport nu are nici o vina. Dar cand vina este tocmai a celui de la suport cu care vorbesti, e cam greu sa te abtii, dupa ce el/ea isi bate joc de tine si te trimite la plimbare. |
|
#83
Posted 15 November 2007 - 10:39
SINEKT, on Nov 11 2007, 14:02, said: SINEKT salută grupul domnilor care au băut prea multă apă plată cu admine. Ba escrocilor... dati-i ba banii inapoi omului pe comisioane. V-ati batut joc de el si acum mai aveti si tupeu sa ziceti ca e vina lui. Chiar aveam de gand sa cumpar ceva de la voi dar acum... O sa zic la toata lumea pe care o cunosc ce fel de firma sunteti. Daca imi facea mie la telefon aia faze din astea o injuram de o lua mama dracu ca sunt banii mei si nu permit nimanui sa-ti bata joc de banii si de timpul meu. Omul a venit cu intentii bune la voi sa va dea bani si voi va bateti joc de el. RUSINE ba... halal de firma.... |
#84
Posted 15 November 2007 - 10:59
cine va pune sa va luat "electronice" de prin garaje? asa va trebuie!
|
#85
Posted 15 November 2007 - 11:29
daviok, on Nov 15 2007, 10:39, said: Tu esti clientul lor pe dracu; tu lucrezi la ei ca prea le iei apararea. Ba escrocilor... dati-i ba banii inapoi omului pe comisioane. V-ati batut joc de el si acum mai aveti si tupeu sa ziceti ca e vina lui. Chiar aveam de gand sa cumpar ceva de la voi dar acum... O sa zic la toata lumea pe care o cunosc ce fel de firma sunteti. Daca imi facea mie la telefon aia faze din astea o injuram de o lua mama dracu ca sunt banii mei si nu permit nimanui sa-ti bata joc de banii si de timpul meu. Omul a venit cu intentii bune la voi sa va dea bani si voi va bateti joc de el. RUSINE ba... halal de firma.... |
#86
Posted 15 November 2007 - 11:43
justasking, on Nov 14 2007, 23:15, said: Un plus este ca nu sterg de pe situl lor comentariile nefavorabile ale clientilor despre anumite produse, ba chiar adauga recomandari , spre deosebire de altii gen emag etc Asta demonstreaza ca sunt cinstiti in relatiile cu clientii. Când "ochesc" un produs mă interesez la producător, site-urile de IT care au testat produsul respectiv și, nu în ultimul rând, postările pe forumuri. Astea sunt cele mai pertinente surse de informații! O concluzie la care am ajuns și este valabilă pentru marea majoritate a comercianților din România, indiferent de profil, este că mai au de lucru până la maturizare. A se înțelege că fiecare client în parte trebuie tratat cu respect. Dacă cei de la PCGarage își cereau scuze și acceptau pretențiile clientului (nici nu erau exagerate) atunci nu mai exista nemulțumirea acestuia. Dar ei au fost nesimțiți și clientul are dreptul să-i "bage în mă-sa", la propriu. Edited by Maresalul, 15 November 2007 - 11:44. |
#87
Posted 15 November 2007 - 12:24
Am comandat si eu un hdd la ei, a doua zi trebuia sa primesc un sms de la ei ca pot lua "scula". Nu am primit nimic, am sunat eu si o voce de bubulina: vai, hdd-ul este aici, fierbinte, va asteapta - nu a sosit sms-ul pe tel. dvs. ????.
Ma rog, m-am dus, l-am luat...acu' oi vedea..... Revin: Culmea, a doua zi, dupa ce luasem hardul de la ei, primesc un.....sms !!! Zice: comanda dvs. nr #### este gata, veniti sa luati scula :thumbdown: . In fine. |
|
#88
Posted 15 November 2007 - 12:54
#89
Posted 15 November 2007 - 13:01
#90
Posted 17 November 2007 - 11:44
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users