PC Garage - Pareri / Sugestii / Reclamatii
Last Updated: Jan 17 2024 20:43, Started by
Olimpiu G
, Oct 11 2007 12:48
·
0
#1
Posted 11 October 2007 - 12:48
Ca sa fiu sigur ca alti clienti ca si mine nu vor pati la fel, va voi povesti experienta trista pe care am avut-o cu Pc Garage.
Am facut o comanda la ei ce include un laptop dell, si mai multe componente diverse. Dupa ce mi-au confirmat produsele mi-au cerut sa fac plata, ceea ce le-am spus ca pot sa fac doar prin banca. Mi-au spus ca nu pot livra pina nu le fac plata ceea ce m-am conformat si am facut. A treia zi dupa ce am facut palta ma suna ca nu au dell-ul in stoc si ca imi returneaza banii. Le-am explicat ca vreau ca banii sa-mi fie returnati cash, si ca sa le pot oferi si un avantaj le-am spus ca pastrez in continuare restul comenzi (aprox. 2 mil) si ca sa mi le livreze pe acelea si banii pe laptop sa mi dea inapoi cash. Mi-au spus ca nu se poate, apoi ca politica firmei nu este sa returneze banii cash. Asta evident dupa ce le-am explicat ca se paote contabil sa-mi returneze banii cash. Ceea ce m-a enervat teribil este ca din viona lor eu trebuie sa platesc comisioane bancare in plus (odata ca am trimis banii apoi ca mi-i tritmie inapoi). Motivul pt care nu voiam sa mi trimta inapoi era exact acesta ca nu platesc comisioane bancare (care sincer ma enerveaza mai ales ca platesc milioane de lei vechi pe luna comisioane bancare). Mi-au spus ca nu se paote nici una dintre variante. Le-am explicat apoi ca daca vor sa-mi trimita inapoi banii inapoi prin banca, sa-mi livreze produsele (restul de 2 mil) si sa-mi treaca comisioanele bancare discount pe factura. A ramas ca discuta si ma suna. Pe la ora 5:30 ii sun inapoi (evident nu m-au sunat). Mi se spune ca voi fi sunat inapoi in citeva minute. Nu m-a sunta nimeni. Cand am revenit cu telefonul peste o ora mi s-a raspuns de catre robot ca s-a terminat progarmul. Evident ca mi-a sarit tandar din nou pentru neprofesionalism drept pt care le-am trintit un comentariu nervos pe comanda. A doua zi (adica azi) ii sun din nou iar persoana care se ocupa de comanda me imi spune ca mi s-a anulat comanda pentru ca am vorbit urit cu colegul ei. Evident ca ma enervez in conditiile in care sint clinetul si vreau sa cumpar de vreo 1000 Euro iar domnisoara de la telefon imi tine lectii de viata. Cind i-am reprosat ca nu e normal sa aibe aceasta atitudine a inceput sa tipe la mine la telefon oribil, si ca atare le-am multumit si le-am urat succes. Acesta discutie a fost urmata de un email in care erama apostrofat ca i-am facut colegii "incompetenti". Ca o concluzie, "profesionalismul" celor de la PC Garage mi-a lasat o impresie ORIBILA. NU incerc acum sa arunc cu noroi in ei, ci pur si simplu subliniez ca modul in care se comporta cu clientii in situatia in care apar probleme este ORIBIL. Aviz amatorilor. |
#4
Posted 11 October 2007 - 13:06
La inceputurile activitatii erau foarte amabili. Amabilitate la maxim. Pe masura ce firma s-a dezvoltat a aparut aceasta noua atitudine de sictir fata de clienti. Nici eu nu mai calc pe la ei cam de cand s-au ascuns pe la mall vitan.
Edited by C.F.S., 11 October 2007 - 13:06. |
#5
Posted 11 October 2007 - 13:30
Mailul lor :)
Quote ----- Original Message ----- From: "xxxx To: xxx Sent: Thursday, October 11, 2007 11:46 AM Subject: Mesaj pentru comanda #50650 la PC Garage Avand in vedere modul in care i-ati tratat pe colegii mei ieri si facandu-i incompetenti din simplul fapt ca furnizorul nu si-a facut datoria, nu este corect sa faceti asemena afirmatii. Faptul ca sunteti client nu va rezerva dreptul de a avea atitudinea de care ati dat dovada. Interesul nostru este sa vindem, nu inteleg de unde atitudinea dumneavoastra. O zi buna! Ca o concluzie la concluzia lor, au anulat comanda :) |
#6
Posted 11 October 2007 - 13:41
Faptul ca esti client nu iti confera urmatoarele drepturi:
- sa jignesti - sa te comporti neadecvat - sa uiti ca esti om - sa stabilesti politica financiara a unei companii - sa fii lacunar in afirmatii Pe de alta parte poti face urmatoarele: - sa soliciti despagubiri - sa reclami autoritatilor competente |
#7
Posted 11 October 2007 - 13:54
rebutatul, on Oct 11 2007, 14:41, said: Faptul ca esti client nu iti confera urmatoarele drepturi: - sa jignesti - sa te comporti neadecvat - sa uiti ca esti om - sa stabilesti politica financiara a unei companii - sa fii lacunar in afirmatii Pe de alta parte poti face urmatoarele: - sa soliciti despagubiri - sa reclami autoritatilor competente v-ati gandit vreodata, doar o data...ca POATE printre angajatii dumneavoastra exista si persoane incompetente? intreb de curiozitate, eu sunt client al pcgarage si sunt multumit....cat despre competenta angajatilor nu sunt eu in masura sa o judec, de aceea va si intreb pe dumneavoastra toate cele bune! |
#8
Posted 11 October 2007 - 14:06
kappa_man84, on Oct 11 2007, 12:54, said: v-ati gandit vreodata, doar o data...ca POATE printre angajatii dumneavoastra exista si persoane incompetente? intreb de curiozitate, eu sunt client al pcgarage si sunt multumit....cat despre competenta angajatilor nu sunt eu in masura sa o judec, de aceea va si intreb pe dumneavoastra toate cele bune! M-am gandit, normal :) Dar "incompetent" este un cuvant mare, zic eu... M-a deranjat situatia de fata si am fost putin acid, fiindca intamplator cunosc intamplarea. Am spus mai sus ca nu trebuie sa uitam ca suntem oameni fiindca nu stiu cati dintre noi isi pot mentine calmul cat timp persoana de la celalat capat al firului parca incearca dinadins sa te faca sa clachezi... Oare colega mea este incompetenta fiindca nu a acceptat injurii? Ma rog, tine de moralitatea fiecaruia... Mai usor este sa ii consideri pe altii incompetenti decat sa iti revizuiesti modul de a te manifesta in societate. Si pentru a-ti raspunde la intrebare: de cand exista PC Garage au plecat din echipa 4 oameni. Nici unul din motive nu a fost legat de competentele fiecaruia. Sunt acum peste 30 de insi, si pe toti ii consider mai mult decat competenti sa faca ceea ce fac. Despre incompetenta nu cred ca este (inca) vorba. Cand 99% din clienti te lauda si 1% iti spun ca esti incompenent oare cine are dreptate? Edited by rebutatul, 11 October 2007 - 14:08. |
#9
Posted 11 October 2007 - 14:23
Revin si subliniez:
Dat fiind situatia de fapt in care aveam disponibiliatea de a cumpara in continuare de la voi, iar colega dvs. a fost "Demna" si nu a accepta "injuriile" mele (apropo incompetent nu e neaparat o injurie, ci o stare de fapt) in loc sa faca tot posibilul sa rezolve problema si sa cistige un client multumit, ma face sa cred ca a pus interesul ei personal desupra interesului firmei, pagubind firma. Concluzia este ca desi persoana respectiva probabil ca in prezent jubileaza de fericire de lectia pe care mi-a aplicat-o, profesional s-a comportat incompetent, pagubind firma atit in ceea ce priveste imaginea cit si in ceea ce priveste comanda respectiva. Retineti va rog ca eram decis sa cumpar un laptop cu 7 mil mai scump decit cel pe care ei nu-l aveau in stoc. Iar comanda totala era de vreo 35 mil. Sper ca nu ma mai contraziceti cind afirm ca acei angajati sint incompetenti. Demni la nivel personal, dar incompetenti profesional. Olimpiu |
#10
Posted 11 October 2007 - 15:57
rebutatul, on Oct 11 2007, 15:06, said: Nici unul din motive nu a fost legat de competentele fiecaruia. Sunt acum peste 30 de insi, si pe toti ii consider mai mult decat competenti sa faca ceea ce fac. Despre incompetenta nu cred ca este (inca) vorba. Cand 99% din clienti te lauda si 1% iti spun ca esti incompenent oare cine are dreptate? Competenta se vede la sfarsitul anului fiscal... intr-adevar sint angajati foarte competenti din moment ce firma merge in pierdere... 30 insi zici? la negru sau cum?. In acte apareti doar cu 5 angajati. Sediul social este intr-un sat din buzau (Potoceni!!!???). Seriozitate maxima. Baieti, daca mai dati reject la multi clienti s-ar putea sa ramaneti cu competenta in brate. Succese maxime |
|
#11
Posted 11 October 2007 - 16:33
"alina afleicailor" o cheama? ce nume ciudat... dar se poate si mai si...
|
#12
Posted 11 October 2007 - 18:11
renderman, on Oct 11 2007, 14:57, said: Competenta se vede la sfarsitul anului fiscal... intr-adevar sint angajati foarte competenti din moment ce firma merge in pierdere... 30 insi zici? la negru sau cum?. In acte apareti doar cu 5 angajati. Sediul social este intr-un sat din buzau (Potoceni!!!???). Seriozitate maxima. Baieti, daca mai dati reject la multi clienti s-ar putea sa ramaneti cu competenta in brate. Succese maxime Pentru uniii care s-au trezit mai tarziu, suntem in 2007. Si nu cred ca suntem noi vinovati pentru cunostintele tale lacunare la geografia Romaniei. Anul fiscal 2006 s-a terminat acum 10 luni. Adica aproape un an... Daca ar fi dupa mine, as plati sa nu am parte de "clienti" ca tine. Pacat ca legea considera asta discriminare. Anyway, se pare ca lumea e pusa pe harta aici. Pana la urma cred ca numele Alinei e de vina, nu proasta crestere a altora ;) Edited by rebutatul, 11 October 2007 - 18:17. |
#13
Posted 11 October 2007 - 19:13
Ce e asa complicat ? Idioata aia e pusa acolo ca sa ne serveasca pe noi, clientzii, nu invers. Daca asa de mult s-a dat rotunda cu mailul ala nu mai cumpar nici eu de la ei. Vreau sa iau 2 laptopuri si uite ca nu am chef sa-mi las banii la ei. Ma duc la o firma care-mi face operatiunile asa cum vreau eu si daca am chef sa zic la vanzator ca e bou ala zice "da, sa traitzi, va mai dau un laptop". Asta inseamna sa fii comerciant, altfel mori de foame cu lectia ta de competenta cu tot.
|
#14
Posted 11 October 2007 - 19:15
Mda, ca intotdeauna imi vine sa-mi trag palme dupa ce incerc sa clarific o situatie pe forum. Orice forum.
Se gasesc o gramada de bagatori in seama care sa-si dea cu parerea, de, ca doar sunt romani, si romanul se pricepe la orice si le stie pe toate. Eu am mai spus-o si prin alte parti: am citeva firme pe care mi-as dori sa le vad in postura in care-si pot alege clientii. |
#15
Posted 11 October 2007 - 20:44
burebista, on Oct 11 2007, 18:15, said: Mda, ca intotdeauna imi vine sa-mi trag palme dupa ce incerc sa clarific o situatie pe forum. Orice forum. Se gasesc o gramada de bagatori in seama care sa-si dea cu parerea, de, ca doar sunt romani, si romanul se pricepe la orice si le stie pe toate. Eu am mai spus-o si prin alte parti: am citeva firme pe care mi-as dori sa le vad in postura in care-si pot alege clientii. Anyway, sper sa nu se creada ca nu sunt de acord cu Olimpiu G, i s-au luat banii pe ceva care (din pacate) nu s-a mai putut livra. Probabil merita refund si pentru comisioanele bancare... Nu stiu cat de corect d.p.d.v. moral este sa soliciti asta, dar pana la urma omul a pierdut niste bani... Deranjant a fost faptul ca dupa ce cativa oameni din firma au plecat cu dureri de cap acasa pentru scandalurile facute, se fac apoi acuzatii si se ajunge a lua in batjocura numele unei fete care nu a mai vrut sa "satisfaca" un client frustrat, stresat, agasant etc. Era ok sa fi relatat numai despre faptul ca nu s-a facut refund pentru comisioanele bancare, dar nu sa critici comportamentul Alinei, care nu a facut decat sa iti plateasca cu aceeasi moneda. Eu sunt de acord cu ea fiindca, repet, oameni suntem toti si nu animale, asa ca preferam sa fim tratati de catre oameni, ca si oameni ;) Edited by rebutatul, 11 October 2007 - 20:45. |
|
#16
Posted 11 October 2007 - 20:53
Olimpiu G, on Oct 11 2007, 10:48, said: Ca sa fiu sigur ca alti clienti ca si mine nu vor pati la fel, va voi povesti experienta trista pe care am avut-o cu Pc Garage. Am facut o comanda la ei ce include un laptop dell, si mai multe componente diverse. Dupa ce mi-au confirmat produsele mi-au cerut sa fac plata, ceea ce le-am spus ca pot sa fac doar prin banca. Mi-au spus ca nu pot livra pina nu le fac plata ceea ce m-am conformat si am facut. A treia zi dupa ce am facut palta ma suna ca nu au dell-ul in stoc si ca imi returneaza banii. Le-am explicat ca vreau ca banii sa-mi fie returnati cash, si ca sa le pot oferi si un avantaj le-am spus ca pastrez in continuare restul comenzi (aprox. 2 mil) si ca sa mi le livreze pe acelea si banii pe laptop sa mi dea inapoi cash. Mi-au spus ca nu se poate, apoi ca politica firmei nu este sa returneze banii cash. Asta evident dupa ce le-am explicat ca se paote contabil sa-mi returneze banii cash. Ceea ce m-a enervat teribil este ca din viona lor eu trebuie sa platesc comisioane bancare in plus (odata ca am trimis banii apoi ca mi-i tritmie inapoi). Motivul pt care nu voiam sa mi trimta inapoi era exact acesta ca nu platesc comisioane bancare (care sincer ma enerveaza mai ales ca platesc milioane de lei vechi pe luna comisioane bancare). Mi-au spus ca nu se paote nici una dintre variante. Le-am explicat apoi ca daca vor sa-mi trimita inapoi banii inapoi prin banca, sa-mi livreze produsele (restul de 2 mil) si sa-mi treaca comisioanele bancare discount pe factura. A ramas ca discuta si ma suna. Pe la ora 5:30 ii sun inapoi (evident nu m-au sunat). Mi se spune ca voi fi sunat inapoi in citeva minute. Nu m-a sunta nimeni. Cand am revenit cu telefonul peste o ora mi s-a raspuns de catre robot ca s-a terminat progarmul. Evident ca mi-a sarit tandar din nou pentru neprofesionalism drept pt care le-am trintit un comentariu nervos pe comanda. A doua zi (adica azi) ii sun din nou iar persoana care se ocupa de comanda me imi spune ca mi s-a anulat comanda pentru ca am vorbit urit cu colegul ei. Evident ca ma enervez in conditiile in care sint clinetul si vreau sa cumpar de vreo 1000 Euro iar domnisoara de la telefon imi tine lectii de viata. Cind i-am reprosat ca nu e normal sa aibe aceasta atitudine a inceput sa tipe la mine la telefon oribil, si ca atare le-am multumit si le-am urat succes. Acesta discutie a fost urmata de un email in care erama apostrofat ca i-am facut colegii "incompetenti". Ca o concluzie, "profesionalismul" celor de la PC Garage mi-a lasat o impresie ORIBILA. NU incerc acum sa arunc cu noroi in ei, ci pur si simplu subliniez ca modul in care se comporta cu clientii in situatia in care apar probleme este ORIBIL. Aviz amatorilor. |
#17
Posted 11 October 2007 - 22:24
exorcistul, on Oct 11 2007, 21:53, said: Ma intreb de ce abia dupa trei zile i-a comunicat ca laptopul nu e pe stoc? Nu mai aberati aiurea, omul a platit deja. Astia nu stiu sa vanda, eu daca eram patronul ei, o dadeam afara instant. Probabil i s-a comunicat tarziu deoarece s-a cerut la furnizor rezervare pana in momentul facturarii , ceea ce mi se pare normal. Pe de alta parte furnizorul poate are un alt client care vrea acel produs in acel moment , si avand unul rezervat pentru cateva zile se gandese " il dau pe asta si in 2 - 3 zile aduc altul pentru clientul cu rezervarea " si este posibil furnizorul sa nu fi putut face importul . Nu ii iau apararea d-soare Alina , dar mi se pare de bun simt clientul sa discute civilizat cu operatorul ( indiferent ca este femeie sau barbat ). Si eu am momente in care am astfel de clienti , incerc sa imi pastrez calmul, dar totul are o limita. PS : nu lucrez la PCGarage , ci la o alta firma concurenta. |
#18
Posted 12 October 2007 - 07:29
halford, on Oct 11 2007, 20:13, said: Ce e asa complicat ? Idioata aia e pusa acolo ca sa ne serveasca pe noi, clientzii, nu invers. Daca asa de mult s-a dat rotunda cu mailul ala nu mai cumpar nici eu de la ei. Vreau sa iau 2 laptopuri si uite ca nu am chef sa-mi las banii la ei. Ma duc la o firma care-mi face operatiunile asa cum vreau eu si daca am chef sa zic la vanzator ca e bou ala zice "da, sa traitzi, va mai dau un laptop". Asta inseamna sa fii comerciant, altfel mori de foame cu lectia ta de competenta cu tot. nu iau apararea pcgarage dar cu mentalitatea asta nici eu nu te-as vrea de client imi imaginez ce gen de om esti, cum iti place tie sa comanzi si "slugile" sa se conformeze... burebista, on Oct 11 2007, 20:15, said: Mda, ca intotdeauna imi vine sa-mi trag palme dupa ce incerc sa clarific o situatie pe forum. Orice forum. Se gasesc o gramada de bagatori in seama care sa-si dea cu parerea, de, ca doar sunt romani, si romanul se pricepe la orice si le stie pe toate. Eu am mai spus-o si prin alte parti: am citeva firme pe care mi-as dori sa le vad in postura in care-si pot alege clientii. de ce am dat quote lui burebista...pai, omul activeaza de ceva timp pe forumurile de profil IT din .ro si .outside (sunt muuulte la numar :) )si chiar stie destul de bine ce si cum se intampla prin firmele care comercializeaza IT stuff.... in momentul in care in recomandarile lui intra si pcgarage, iar de cele mai multe ori rebutatul a intervenit cand au fost probleme si chiar le-a rezolvat, dand dovada de profesionalism, apoi da...voi comanda in continuare de la garaj, de la "nesimtitii" aia care mi-au onorat comanda la timp, de la "nesimtitul" de la service care mi-a rezolvat problema cu pc-ul si voi continua sa imi clatesc ochii cu "nesimtita" de blonda de la intrare :naughty: ps: sunt si alte cazuri in care patronii sau reprezentantii anumitor firme din .ro au intervenit pe forum, dar va rog...uitati-va de exemplu la topicul de pe aria auto cu autopress si autodream parca unde reprezentantii acelor firme sunt plini de zel, au erori gramaticale grave in exprimare, iar cu fiecare post pe care il adauga isi fac firma de ras mai rau |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users