Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum accesez site-ul CNAS ?

Algoritm simplu de calculare al u...

Bitdefender Total Security ș...

casa verde 2024
 Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!
 Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda
 Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...
 

angus young

- - - - -
  • Please log in to reply
380 replies to this topic

#1
angus_young

angus_young

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 496
  • Înscris: 30.09.2007
Nu sunt de formatie inginer constructor , si nu m-a interesat pana acum cum se construieste o casa , dar sper cu ajutorul vostru al celor ce postati aici si cu ABC -ul proiectului pe care de abia acum il descopar sa o scot la capat si sa vad casa finalizata . Locatia e la 12km de Bucuresti (dimineata cand e aglomeratie fac pana in centru 40minute cu masina) intre doua paduri si la 150 m de lacul Pustnicu (zona este suficient de inalta , prima panza freatica este la 20m , putul care se vede in fotografii este in a 3 panza la 42 m. Pana acum s-au facut sapaturile , si s-a facut fierul beton pentru fundatie , urmand ca maine sa se toarne betonul de egalizare , dupa care sa se cofreze , sa se introduca armaturile in groapa si sa se toarne betonul pentru armatura . Fierul l-am luat de la Arabesque cu 19.700/kg si transport gratuit . Am optat sa torn betonul B100 , 30mc de egalizare cu CIFA de la Romconstruct ( a fost cel mai mic pret obtinut la ei , dupa ce am negociat cu Carpat Beton , Holcim si Dimar . La faza a 2-a , betonul de armatura , o sa lucrez cu Holcim sau cu Carpat Beton fiindca folosesc statii total computerizate de dozaj LIEBHERR si betonul am auzit ca este OK . La faza de radier constructorii ( o echipa de 5 baieti din Bolintin , care au mai facu