Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Teii din fața casei

E-Mail in serie prin Excel si Out...

Modul alimentare rulou/jaluzea ex...

Recuperare fișiere dupa form...
 Aplicatii stress test RAM

Asigurare auto hibrid

Asus B550M - PC-ul nu porneste di...

Tzanca Uraganu - Inconjurat de Fe...
 explicatie montaj breadboard

3 Doors Down - Kryptonite

Semnalizati cand virati pe un dru...

Succesiune - mostenire apartament...
 Donez Siofor de 1000mg ( diabet t...

Izolatie intre parter si etaj

Hranirea pasarilor din orase -pro...

[unde] goarna tramvai
 

Camera HDV

- - - - -
  • Please log in to reply
122 replies to this topic

#91
xtremdriving

xtremdriving

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,327
  • Înscris: 18.06.2006
eu nu am fugit catre canon... :D  eu am preferat fx 1...

#92
sorin79

sorin79

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,318
  • Înscris: 13.01.2007
deci e de fitze sau nu? ca daca nu e n-o iau. merge cu ipodu?

#93
xtremdriving

xtremdriving

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,327
  • Înscris: 18.06.2006
nu merge cu ipodu. nu face nici poze.  :crybaby:   pe cand fx 7 face. ce mai, e mai profesional fx 7... ;)

Edited by uko, 17 August 2007 - 12:05.


#94
andjar

andjar

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 841
  • Înscris: 10.01.2006
am mai spus-o,fx7 nu e o camera rea dar e la un pret prea mare,prea apropiat de xh-a1 avand in vedere diferenta de performanta.Am vazut destule clipuri trase cu fx7,nu numai pe cele de AICI si n-am fost foarte impresionat,asta datorita  comportamentului la lumina slaba care e mediocru pt banii aia si chiar datorita zgomotului video care-l scoate la lumina buna .Poate intr-un restaurant iluminat ok ar tine pasul cu xh-a1 dar intr-o biserica diferenta ar  fi prea mare.
Meniul de pe xh-a1 e neprietenos pt cei superficiali si un deliciu pt pasionati, trebuie explorat cu rabdare ,numeroasele setari trebuie  experimentate , insa poate fi "customizata" atribuind controalele care-ti convin butoanelor care-ti convin.E poate cam grea,am auzit, dar Nexland e om solid,bine facut :)...nu va avea probleme.Alta camera mai potrivita pentru el,mai ales ca e indragostit de sensibilitatea vx-ului, nu vad.
Fx7 ar fi grozava daca ar fi mai ieftina,e buna pt cei care s-au obisnuit cu vx si care i-au apreciat mai mult ergonomia decat sensibilitatea la lumina slaba. Totusi tin iar sa ma iau de Sony care cu Fx7 si mai ales cu V1 vor profit maxim dotandu-le cu senzori bunicei dar mici si ieftini.

#95
sorin79

sorin79

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,318
  • Înscris: 13.01.2007
ma bucur ca ni s-a alaturat autoritatea in domeniu.
in imaginatia mea unu' pe care il roade o singura intrebare "e consumar a??? dincolo era prosumar!!! scump nene scump" numai un baiat solid poate sa fie.

#96
andjar

andjar

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 841
  • Înscris: 10.01.2006
Pai sa sti ca e o intrebare f. interesanta daca fx7 e sau nu prosumer.Dupa senzori si performata e consumer.Sa nu uitam ca senzori de 1/4" au si  sapuniera panasonic sd1 si jvc hd7 care se inscriu clar la "consumer",insa dupa optica ,body si nivel de control manual e prosumer. Deci e proconsumer :P

#97
adipelcz

adipelcz

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,789
  • Înscris: 28.05.2004
Povestea asta cu consumer/prosumer e stupida.

Sa va dau un exemplu de la camere foto, in zona Canon, ca acolo ma pricep. Sunt 3 feluri de DLSR-uri la ei: XXXD, XXD si XD, unde X poate lua diverse valori. Alea cu XXX sunt consumer, alea cu XX sunt prosumer si alea cu X sunt profesionale.

Ia ghiciti cum zic 99% din fotografii de nunti detinatori de Canon 350D, 400D Kit cand discuta cu clientii: folosim aparatura Canon profesionala. Ca daca-i zici clientului ca e aparatura consumer, ala se uita aiurea si-si imagineaza ca o fi vreo sapuniera. Deci daca e mare, neagra si nu arata a jucarie, e profesionala. La fel si la camerele video. La noi toate-s profesionale. Si suna aiurea sa zici c-ai dat 10000 pe o camera care e "consumer". La prieteni le zici "bai, mi-am luat camera profesionala" si cand le arati unealta, ei te aproba cu gura cascata "ce betoon e".

Intre noi fie vorba, diferentele intre un 400D, 30D si 1D cand vine vorba de o nunta, in poze printate pana la A4 nu sunt sesizabile. Gradul de profesionalism nu e dat de camera, ci mai mult de operatorul camerei.

La fel e si la video. Cata vreme camera iti permite controale manuale, si diferentele sunt relativ mici, nu cred ca putem vorbi de o categorisire atat de evidenta a lor, mai ales ca se afla intr-o zona apropiata ca pret.

#98
xtremdriving

xtremdriving

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,327
  • Înscris: 18.06.2006
ia uite ce a aparut. sau am aflat eu abia acum...http://www.digitalcinema.ro/

#99
andjar

andjar

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 841
  • Înscris: 10.01.2006
perfect deacord cu tine.Urasc acest  cuvant "prosumer".Daca ar fi dupa mine tot ce e de la fx7 in sus  ar fi pro si ce e sub ar fi consumer,iar "utilajele" ca cele cu senzori de 2/3" sau mai mari folosite in televiziuni/cinema ,care sunt catalogate acum ca pro,le-as numi camere industriale.
Insa sa sti ca la foto tehnololgia e mai apropiata de perfectiune decat in domeniul video.Adica daca performanta unui 400d,folosit cum trebuie, te satisface in orice conditii ,o camera video la un pret accesibil persoanelor fizice de rand n-a ajuns inca la aceasta performanta.

Edited by andjar, 17 August 2007 - 14:03.


#100
VHS

VHS

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 523
  • Înscris: 07.08.2007
Nu sunt deacord cu diferenta prosumer/profesional

Comparatia intre foto si video nu e justificata la fel relacionarea echipamentelor cu NBC.

Clasificarea mai corecta ar fi amator, semiprofesional, profesional, broadcast, cinematografie, Industrial

Exista mai multe clasificari, una e care o face Fabricantul si e marketing total, una e o clasificare in functie pt domeniul care se folseste (publicitae, reportaje cinema) si alta e o clasificare stabilita de industrie, de profesionistii care lucra, si asta din urma trebuie sa fie obiectiva, bazata de teste, si nu pareri personale.

In general suntem sa supra evoluam echipamentul nostru iubit, care e de fapt o extensie. Ne este greu de cele mai julte ori sa acceptam realitatea.

Un scurt caz al meu. Eu folosesc o camera standard HD, adica ce e considerat acuma HD broadcast, o norma dictata de cele mai importante canale tv si dupa care gireaza tot in TV. Clasificarea asta a lor o sa dureaza doar cativa ani, si are mai multe scopuri. Desi camera mea e considerata foarte buna pt tv HD, e vazuta ca un "prosumer" de catre cinematografie, mai preciz e un camcoreder de clasa mica pt productie cinematografica. Standardul in cinematografie in urma cu 2 ani a fost Varicam si HDW900. Acum e standard Viper, ArriD20, si altele.

Ca linie generala dara care poate sa nu fie valabila in anumite conditii ar fi
tot ce are CCD de la 1/4 pana la 1/3 e considerat amator, semiprofesional. Indiferente cum e designul, ce specificatii aduce sau cum il clasifica fabricantul.
1/2 e considerat profesional
2/3 e cosiderat braodcast adica e standartul sau clasa medie
camere cu CCD de full 35mm sau anamorfic sunt acuma gama inalta
iar industriale sunt camerele in super inalta definitie, si cu captare de viteza super sau ultra lenta.

Evident ca daca unul compara HDV cu camera vecinul care e mic cat un mobil, e profesional, dara daca il compari cu varful e o jucarie. E cam la fel cu marimea penisului, fata de un japonez o am mare dar comparata cu un negru imi dau seama ca e normal sau poate mica jejejej

In fotografie lucrurile sunt cam la fel, nu poti folosi pt bublicitate un D400 cand standardul e un Hassenblad cu 33mil piexli si nu orice cacat de pixeli. Fara sa mai zic ca varful ar fi o camera de format mare cu scaner.

Pt nunti, da orice e profesional, banuiesc ca se poate vorbii asa. Dar terbuie sa fiti constienti in ce clasa se clasifica in realitate camera vostra din puct de vederea a calitatii imaginii. Un ex: Aici in barcelona varful e un HPX500 si filamri cu 4 camere, steadycam, macarale, microfoane bagate pana si in cur la popa e.t.c Iar standarul ar fi HDV, iar gama de jos miniDV. Acuma in africa sau in Salaj, varful e HVX200, standardul VX200 si gama joasa camere cu un CCD.

Poate clasificati echipamentul vostru ca fiind profesional pt ca inca nu at lucrat cu baietii mari, si nu mai spun de cinematografie, cand o sa vedeti ca e o alta lume, si doar specificati pe hartie, si anume al mod de lucra si de gandii o sa intelegi ce va spun. Eu pana acuma am atins max doar Varicam si HDX900, dar cand vad o filmare cu Panvision sau Arri imi dau seama cam pe unde sunt.

Daca Martin scorses ar face un film cu HDV, normal ca ar face o traba "profesionala", mai mult artistica, dar asta nu insemna ca HDV acuma e profesioanl si ar trebuie sa fie luat in cosiderare intre o camera de 170.000 si HDV cu fiecare se poate face film dar fiecare are locul lui. E o diferenta mare intre o lucrare profesionala indiferent cu ce ai facuto si un echipament profesional sau de gama alta. Ca producatorul ii baga 2 mufe XLR si reglas manual nu il transforma profesional, astea sunt in industrie de peste 40 de ani. Daca imaginea finala proiectat intr-o sla de cinema e profesionala atuncea ta domnilor merita sa clasifice asa. Plus ca ce e profesional si ce nu se schimba la fiecare 2-3 ani. Asa ca atentie inainte sa termini de spus profesional deja a aparut altul care ii i-a locul.

Gabriel Bordas

Edited by VHS, 17 August 2007 - 17:19.


#101
sorin79

sorin79

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,318
  • Înscris: 13.01.2007
video pe ccd de 35mm...  il incurci cu foto, iar anamorfic nu e un tip de ccd. numele e Hasselblad dar costa cit o casa.

Edited by sorin79, 17 August 2007 - 20:34.


#102
VHS

VHS

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 523
  • Înscris: 07.08.2007
Nu confund nimic.

Tendinta in cinema acuma e sa se scape odata de dominatia 2/3 care a fost creata pt tv si nu pt facut filme. Se doreste un full frame in primul rand pt campul de profuzime, compatibiiate cu obiectivile de 35mm si folosirea unui CMOS in loc de 3 CCD.

Arriflex D20
Red One
Viper (CCD 2.37:1)
Genesis
Phantom

Dupa cateva teste Directorii de imagine nu au fost prea multumiti de rezulatetele optinute de ARRI D20, mai bine zis de senzorul CMOS si nu uitati ca e atat de scump ca nici nu se vinde doar se inchiriaza, in timp ce voi sunteti uimiti de camere mici cu CMOS astia prefera sa lucreze pe altceva pana cand cei de la Arri mai inbunatatesc senzorul.
Red One este valabil doar pt filme de clase B si Indie nu pt super productiile de peste 100 mil $ Dar asta nu insemana ca Robert Rodriguez si Quentin Tarantino nu o sal foloseasca, dar stim ca ei ar face si cu mini DV daca se supara.
Viper, a fost demonstrat ce posibilati creative si technice in Collateral si Zodiac, unde estetica e superba.
Genesis vezi superman si altele
Phantom se foloseste mult in publicitate e.t.c
Toate "emulsiile astea digitale" reprezinta varful in HD si dupa care ar trebuie sa comparati camerele voastre. Si bineinteles toate, in afar de viper, au senzor complet de 35mm sau super 35mm., ca sa ma explica mai bine, diaginala sezorului e aceiasi sau similara cu o fotograma de 35mm (cinema si nu foto). Asa se poate folosii acelasi obiective ca si de la camere pe film, exceptie sezorii 3XCCD unde e nevoie de optica speciala pe corectia de lungimea de unda datorita diferenteleor in prisma.

Cu referire la Ultra HD, gasiti informati la NHK, care lucreaza cu o camera de 33mil pixeli, are de 16 ori nai nulta informatie ca HD broadcast, un sezor de numai 7,680 x 4,320 si suge 3.5 Tb pt 18 min, 24 canale de sunet. Au fost realizate demonstratii si ca concluzie e ca imaginea evident ca e super clara, dar a fost setat pt Tv si nu pt film, are un aspect prea electronic comparat cu textura organica de care e nevoie in cinematografie. Dar este o chestiu de reconfigurare si preparea special pt film. Ce este mai important e ca functineaza, a fost prezentat si e aplicabil pe scara larga peste max 15 ani in japonia, pana atunci se foloseste in expozitii muzee si alte aplicatii special. asta daca concurenta nu scoate intre timp altceva. Ultra HD o sa devina noul standard iar HD-ul de acuma o sa treaca la amatori, si inregistrare 1080p fara compresie o sa fie normal. Iar de HDV si miniDv nu mai zic, telefonale celulare o sa aibe mai multa calitate.

Ca sa nu va speriat prea tare de viitor, se lucreaza la un sitem de filmare nou. E vorba de un super glob cu o circumferinta suficient de mare incat sa incapa un scenariu intreg. Pe scheletul acestuia se monteaza zeci de blitz-uri, astfel incat sa simuleze orice tip de iluminare de la rasarit, clar obscur sau lumanre. Apoi in sincronizare cu o camera ce filmeza la 10.000 fps se aprind un grup de lumini. Astflec ca pt fiecare 24fps li se asociaza un timp de iluminare diferit. In post productie directorul de imagine, poate alege din cele X combinatii un stil de iluminare sau sa le combine. Libertatea de iluminara e similara cu a unui joc 3D. Jucaria asta nu e doar o schita, functioneaza, si se lucreaza la un prototip. Bineanteles ca nu o sa fie pt vanzare cativa ani buni.
Gabriel Bordas

[email protected]

Edited by VHS, 18 August 2007 - 00:15.


#103
sorin79

sorin79

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,318
  • Înscris: 13.01.2007
bravo tie, iti place sa studiezi wikipedia si sa ne traduci si noua,
macar cu teoria daca nu cu practica.

a si chestia cu globul exista deja dar nu ca sa ai un numar infinit de combinatii de iluminare ci ca sa introduci un actor intr-un mediu deja filmat si sa reproduci lumina de acolo. tu chiar ai crezut ca ei filmeaza toate combinatiile posibile de beculete aprinse?

oricum esti foarte off topic si iti sugerez sa revii sau threadul asta devine inutil.

Edited by sorin79, 18 August 2007 - 09:30.


#104
andjar

andjar

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 841
  • Înscris: 10.01.2006
k,hai sa ne rupem in sf-uri si viziuni.:)
Camere cu rezolutii 2k,4k vor ajunge si la botul consumatorului cat de repede se va putea si cat de repede se vor putea exploata rezolutiile alea de catre home-user.Eu cred ca vor veni cat de curand.Ca sa visezi la o camera video 2k/4k nu trebuie sa te duci cu gandul pana la arriflex sau dalsa .In curand se vor putea scoate capturi la rezolutii 2k+ din dslr-uri ordinare,doar sa ai cu ce si prin ce sa capturezi.
           Red au anuntat ca vor scoate un HANDYCAM profesional,deci de buzunar, care se zvoneste ca va fi capabil de 2k si va avea un cmos mare cat unul de eos400d.
           Era o discutie pe dvinfo despre posibilitatea de a scoate material video RAW 4:4:4 de rezolutie 2k din hv20.Lucru posibil teoretic avand in vedere ca senzorul e de 2048x1440.Bineinteles e necesar un "hack" sau o solutie gen hydra sau andromeda.Poate unii cunoasteti cazul aluia de pe dvxuser care a reusit sa scoata filmari de 1540x990 din dvx100,era totusi electronist dar zicea ca a fost simplu...a umblat pe la nush ce circuite :deadtongue: .Deci am o camera 2k limitata :lol: .
            Problema nu e camera.Camere sa filmeze 2k si poate chiar 4k fara sa stocheze ar putea fi scoase pe piata si azi,destul de ieftin.
            Senzorii cmos mari devin din ce in ce mai ieftini,productia lor se maturizeaza din ce in ce.Sunt sigur ca pana in 2009 canon va scoate dslr cu senzor de 35mm sub 1,5k$.
            Sunt sigur ca HD-ul nu va trai asa mult cat sd-dv-ul insa marea intrebare este pe ce vom vedea acasa materialele 2k/4k.Pe televizoare  cu diagonala de 10 m? Nu,eu cred ca televizorul destinat consumatorului se va opri cu mici exceptii la rezolutia HD.Raspunsul cred ca este "videoproiectorul".Acolo are tehnologia de avansat in main-stream,acolo mai trebuie sa asteptam.Exista un proiector 4k facut de sony dar cred ca are un pret astronomic.

Edited by andjar, 18 August 2007 - 11:16.


#105
sorin79

sorin79

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,318
  • Înscris: 13.01.2007
SXRD e proiectorul, costa doar 100k.

crezi ca un post cum e protv n-are 100k sa dea pe o camera ca lumea sa-si filmeze prostiile de sitcomuri ? un baiat adevarat, cu Ipod si Mac, da cel putin 100k doar pe masina, deci care e problema sa-si cumpere un phantom. precum se vede nici particularii, nici posturile cu bani nu le cumpara. Sergiu scoate milioane $ pt un film pe pelicula din aia oribila si cu sonorul distrus, nu are el buget sa dea 20k pe un aparat??? eu cunosc fotografi de la noi platiti regeste care nu inteleg ce e raw si nu il folosesc niciodata "ca ocupa spatiu mult pe card" dar cum apare un model nou se reped sa si-l cumpere sa aiba ei ultimu racnet (ma refer la aparate de la 3-4k la 8-9k, nu la jucarii). nu e de mirare ca vezi poze naspa chiar si neclare in reviste.

io zic sa reveniti din offtopicul asta la ideea de principala: intii inveti cu ce ai si scoti tot ce se poate din ce ai. ca pe google putem toti sa dam search sa vedem ce e nou.

Edited by sorin79, 18 August 2007 - 13:06.


#106
VHS

VHS

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 523
  • Înscris: 07.08.2007
Hei baietasi nu va stresati prea tare ca nu are rost, eu doar am raspuns la afirmati asta "video pe ccd de 35mm... il incurci cu foto, iar anamorfic nu e un tip de ccd. numele e Hasselblad dar costa cit o casa." si la altele, pt ca sunt meseriasi pe aici care spun ca Cinealta nu a juns la ful frame 1080 si la 700 lini pe verticala ce e rusinos si o dezinformare totala.

Nu stiam ca sunt singurul care isi baga nasul in google, eu cel putin am vazut camere astea in Madrid si Barcelona am lucrat o data cu varicam si sunt posesor de HDX900, asa ca mare parte din ce afirm are baza practica.

Pt. cei cara nu ma cred va pun o poza cu jucaria mea nu ca sa ma dau tare dar cei sai faci... alti de aici cred ca nu fac altceva decat sa scormonesc in google.

Sorine cred car ar trebui sa-ti controlezi un pic limbajul asta de cartier ca toti de aici incercam sa invatam, dam sfaturi si ne facem priteni nu. Preferi sa-mi scrii personal pe e-mail, de la un profesional ce esti la altul, ca nu suntem in bar.

Eu sunt o dovada ca sunt destui bani ca unul sa-si permite sa bage 40k intr-o camera, si sunt muritor de rand ca voi. In teorie orice post sau producator poate renunta la Mercedusirele lor si sa investeasca in HD adevarat. Dar realitatea e altfel. Inainte de toate e o afacere, de aia au pus acolo un producator si nu un regizor. Ca daca ar fi dupa mine si voi.... nu mai spun stirile ar fi filmate cu RedOne jejejej. Dar daca Chita de acasa care are un tv amarat, nu stie cei ala blu-ray, plasma si nici nu are degand sa stie, si se scarpina in cap ca nu stie de unde sa plateasca curentu. Deci daca piata nu cere si nu isi poate permite HD de varf, nu se ofera. Intre timp Nea GIca de la Protv isi cumpaar o vila in Brasov si prefera HDV pt stiri Doar studiourile de film pot sa se bage, pt ca piata exista. Vezi Japonia, EEUU si alte sate din astea mari unde se injecteaza technologi pt ca aia sunt pur si simplu altfel, deschisi la cap si au si bani. Ma refer "bani" la utilizatorii finali care stiu vor si isi cumpara jucarii cu sigla "full HD" Si nu uitati ca odata cu cumpararea unui Viper sau Cinealta mai trebuie sa ti cont de un mic detaliu, el workflow, si de echipa de fimare, DIT-is, laboratoare, si altele, Costul initial al camerei ajunge foarte mare, si unde casesti tu atatia specialisti, poate ca se baga Sorin si baga 2 fire in camera si asa ajune la 12k si cu un PC si canopus o sa faca un film sau poate 3 fotograme jejejej, ca japonezii aia amarati nu au habar. Sau ce naiba, e deajuns el canon hv20, nu stiu dece se cheltuie miliarde$ in fite cand se poate si cu asa ceva. Daca ar bagao intr-o cutie frumoasa si mare cu toate mufele pe ele si o bucata de sticla kalumea avem deja ce ne trebuie jejejejj

Nu visez ca camera mea sa ajunga ca Dalsa, prefer sa ma centrez in cum filmez ca e mai important.

Eu am facut investitia asta pt ca sunt in barcelona si piata de aici e mica dar exista la orice nivel, sigur ca m-as fi putut multumii cu HVX200 dar dupa ce am filmat cu ea am stiut ce poate si ce nu.

Gabriel Bordas

Attached Files


Edited by VHS, 18 August 2007 - 15:46.


#107
sorin79

sorin79

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,318
  • Înscris: 13.01.2007
nu cred ca am limbaj de cartier  mai ales ca nu stau in salajean si am fost si la destule scoli. oricum... e corect gramatical si in limba romana, nu spanglish, daca tu ai reusi macar atit si ar fi bine.

iar despre Sergiu tocmai asta ziceam, numai experti in teorie vad, deci lipseste camera de 100k ca restul e asigurat.
cu asta threadu asta e dus, eu nu-l mai frecventez.

Edited by sorin79, 18 August 2007 - 16:07.


#108
andjar

andjar

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 841
  • Înscris: 10.01.2006

View PostVHS, on Aug 18 2007, 15:27, said:

Hei baietasi nu va stresati prea tare ca nu are rost, eu doar am raspuns la afirmati asta "video pe ccd de 35mm... il incurci cu foto, iar anamorfic nu e un tip de ccd. numele e Hasselblad dar costa cit o casa." si la altele, pt ca sunt meseriasi pe aici care spun ca Cinealta nu a juns la ful frame 1080 si la 700 lini pe verticala ce e rusinos si o dezinformare totala.

ma scuzati stimati forumisti ca v-am indus in eroare in legatura cu cinealta.Dar eu tot cred ca f900-le nu trece de 700 de linii...adica banuiesc ;) . De ce cred ,pentru ca am citit mai demult un articol despre un test facut chiar la Hollywood,cu mai multi specialisti prezenti, unde au fost comparate direct si prin printari pe pelicula de 35mm,cadre provenite de la o capturi facute prin hd-sdi scoase de Canon xl-h1 si "o alta camera cinematografica HD muuult mai scumpa" ,nu i se dadea numele,dar am presupus eu:).Ia ghiciti ...xl-h1 a iesit in fata in materie de detaliu si nu numai.Dar sa zicem ca sunt povesti...
  Gabi,sa nu crezi ca o captura hd-sdi uncompressed iti va da  informatia nealterata   provenita de la fiecare pixel de pe senzor astfel incat sa obti cadre 100%" full raster".Pentru asta e nevoie de captura raw (diferita de cea uncompressed rgb 4:4:4 venita prin sdi),direct din spatele senzorului care sunteaza inclusiv  compresia-procesarea RGB/YUV ,procese care la randul lor altereaza intr-o oarecare masura rezolutia si de care captura prin sdi/component nu scapa...am aflat de curand :P .Numai asa se poate trece de cele 700 de linii mtf.Nu cred ca cinealta f900 ofera acele conexiuni,bineinteles nici nu-i trebuie in practica ,asta e pana la urma teoria chibritului,am spus-o doar asa sa nu credem ca cei 1920x1080 pixeli vin direct,intacti si netulburati prin sdi sau component.Faza cu full raster prin sdi care mi-ai spus-o atunci si pe care multi poate o cred e mit,chiar daca au spus-o profesionistii.Deci nu a fost dezinformare totala.
  Eu te apreciez si te invidiez pozitiv pentru faptul ca ai lucrat cu varicam si ca detii hpx.Eu,visndu-ma milionar,as baga banii  camere de peste 20k sau hasselblad-uri doar in cazul in care as avea/administra vreo casa de productie si asta numai pentru a putea fi mai convingator la obtinerea unor contractele de zeci si sute de mii de euro pentru servicii de publicitate sau mai stiu eu ce,acolo e o lupta apriga unde trebuie sa impresionezi si cu echipamentul nu numai cu portofoliul.In rest,cu stiinta ,talent si echipament bun(nu delicatesse tehnologice) nu cred ca exista limite.
  Vad atatea proiecte DIY de constructie de super-camere sau,ma rog, ultra camere construite de firme minuscule incat cred ca peste vreo cativa ani ne vom putea construi camere 4k singuri,pe componente,asa cum facem cu pc-urile.Parca vad,o sa ma duc  la magazin,imi cumpar obiectivul si montura  canon sau nikon care mi le permit,un senzor sony sau kodak,lcd si placa panasonic cu dsp nvidia sau amd,body eboda sau pentax,hdd hitachi si ma duc acasa sa-mi asamblez camera in 20 de min :lol: .
  Sa sti ca standardele tehnologice din segmentul pro se vor surpa mereu ,din ce in ce mai repede catre consumatori.De ce? Pentru ca banii grei care-i incaseaza Sony,Canon,Panasonic nu vin din hpx,cinealta sau 1dsMKIII,ci din sapuniere de sub 1000$.Cine are cel mai mare volum de vanzari castiga,iar ca sa fie volum mare de vanzari,pe fondul aprigii concurente,  trebuie sa convingi masele  care sunt din ce in ce mai educate si pretentioase tehnologic datorita lu google,ca produsul x e cel mai bun ,mai avansat si mai ieftin decat produsul y de la firma z.
  Nu pune la suflet aciditatea lui Sorin si continua sa postezi ca pana acum,mi-a placut si am si aflat lucruri noi si interesante.
  Eu savurez devierile astea de la subiectul topicului si sunt sigur ca mai sunt si altii.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate