Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Toyota Prius
#19
Posted 11 July 2007 - 16:02
freightliner, on Jul 11 2007, 01:48, said: adica sa inteleg ca ai avut masina japoneza si nu ai avut probleme. masina japoneza = multa electronica, multa electronica = multe complicatii; multe complicatii => probleme. Ce au reusit sa faca japonezi si nu inteleg nemti si mai ales francezi, este ca au reusit sa simplifice foarte mult electronica unei masini. De exemplu tata are un Renault eu am o Honda, amandoi avem trapa la masina , chestia este ca eu am 1 buton ptr. trapa care are 3 functi , el are 3 butoane, fiecare cu cate o functie Si sa fiu on topic. Am inteles ca honda o sa aduca cam in 2 luni in romania, modelul de civic hybrid si o sa coste mult mai putin decat priusul. Oricum nu inteleg o chestie daca masinile astea sunt gandite pentru oras de ce sunt asa de mari, eu as vrea o masina cam cat este yaris,c1,matiz etc. pentru oras. Edited by Alexandru, 11 July 2007 - 16:03. |
#20
Posted 11 July 2007 - 17:04
Prius-ul este foarte scump pentru ce ofera! La ora actuala el nu reprezinta o solutie pentru cumparatorii de la noi!
Pentru a se vinde la noi astfel de masini ar trebui scutite de taxe, inclusiv tva! In felul asta s-ar incuraja achizitionarea acestor masini! spdude, daca esti in state intereseaza-te cit costa acolo un Prius sa facem o comparatie cu ce avem in romanica, 24 850 euro pentru varianta mai ieftina! Echiparea e luna! Daca europenii vor sa impuna pe piata astfel de masini este de dorit ca impozitarea lor sa fie cit mai mica! |
#21
Posted 11 July 2007 - 19:50
Alexandru, on Jul 11 2007, 17:02, said: Multa electronica ... se vede ca ai avut asa de multe masini japoneze pe mana. Ce au reusit sa faca japonezi si nu inteleg nemti si mai ales francezi, este ca au reusit sa simplifice foarte mult electronica unei masini. De exemplu tata are un Renault eu am o Honda, amandoi avem trapa la masina , chestia este ca eu am 1 buton ptr. trapa care are 3 functi , el are 3 butoane, fiecare cu cate o functie din ce spui tu reiese ca renault-ul are partea de electronica mai simpla |
#22
Posted 11 July 2007 - 21:16
kodiak, on Jul 11 2007, 18:04, said: ......... daca esti in state intereseaza-te cit costa acolo un Prius sa facem o comparatie cu ce avem in romanica, 24 850 euro pentru varianta mai ieftina! Echiparea e luna! Daca europenii vor sa impuna pe piata astfel de masini este de dorit ca impozitarea lor sa fie cit mai mica! $ 22, 175. Depinde de locatie. In California , o poti achizitiona la $ 19,000 (standard ) |
#23
Posted 11 July 2007 - 21:49
Parerea mea ca chestia cu hibridul e doar praf in ochi aruncat ecologistilor. Sa fim seriosi mie nu mi se pare ca a cara dupa tine niste baterii imense care se incarca tot de la o sursa de curent (fie el si motorul) nu e chiar eficient. Sa nu mai zic ca masina e imensa dar loc nu ai in ea ca sunt bateriile. Ce sa mai zic ca in afara Statelo Unite sau Japonia unde lumea chiar are o manie cu ecologismul, desi sunt cei mai mari poluatori nu cred ca exista mecanic care sa poata remedia eventualele probleme aparute.
|
#24
Posted 20 July 2007 - 06:00
freightliner, on Jul 11 2007, 00:48, said: adica sa inteleg ca ai avut masina japoneza si nu ai avut probleme. masina japoneza = multa electronica, multa electronica = multe complicatii; multe complicatii => probleme. Ai inteles aproape bine. Masina japoneza - multa electronica (cea mai buna) , multa mecanica (cea mai buna) muuuulta fiabilitate (cele mai fiabile). Ori ai japoneza , ori ....... Da , am avut 3 japoneze pina acum. Mitsubishi , Toyota si Subaru. Toate , de la exceptional in sus ! Bafta ! Adica mult noroc....... |
#25
Posted 20 July 2007 - 10:07
in state toate vedetele o cumpara pentru a se da ecologiste dar cunsumul mediu este al unei masini cu motorizare buna din segmentul mic.
ca fiabilitate poti sa ai incredere in toyota |
#26
Posted 20 July 2007 - 10:12
danX, on Jul 11 2007, 08:39, said: N-ash shtii sa-ti explic eu, dar am citit in mai multe surse, ca ecuatiile de bilant energetic ale Fuel Cell-ului arata clar ca est eo solutie foarte foarte ineficienta. Daca am timp poate o sa caut si eu acele ecuatii, si in masura in care le inteleg, o sa dau o explicatie mai ne "am citit si eu pe undeva". |
#27
Posted 20 July 2007 - 18:31
kodiak, on Jul 11 2007, 15:04, said: Prius-ul este foarte scump pentru ce ofera! La ora actuala el nu reprezinta o solutie pentru cumparatorii de la noi! Pentru a se vinde la noi astfel de masini ar trebui scutite de taxe, inclusiv tva! In felul asta s-ar incuraja achizitionarea acestor masini! spdude, daca esti in state intereseaza-te cit costa acolo un Prius sa facem o comparatie cu ce avem in romanica, 24 850 euro pentru varianta mai ieftina! Echiparea e luna! Daca europenii vor sa impuna pe piata astfel de masini este de dorit ca impozitarea lor sa fie cit mai mica! |
#28
Posted 24 July 2007 - 21:25
freightliner, ai vazut ce zice active95 referitor la pretul Prius-ului in state?
De ce nu e si aici acelasi pret, sau ma rog, unul apropiat, luind in considerare costurile cu transportul masinii? Sincer, la 19 000 de dolari, as lua si eu una, si vorbesc serios! 19 000 de dolari inseamna vreo 14 000 de euro si la noi se vinde cu 24 850! Unde dracu se duc restul de bani? Si guvernele europene mor de grija mediului dar nu fac nimic pentru el! |
|
#29
Posted 24 July 2007 - 23:30
kodiak, on Jul 24 2007, 19:25, said: freightliner, ai vazut ce zice active95 referitor la pretul Prius-ului in state? De ce nu e si aici acelasi pret, sau ma rog, unul apropiat, luind in considerare costurile cu transportul masinii? Sincer, la 19 000 de dolari, as lua si eu una, si vorbesc serios! 19 000 de dolari inseamna vreo 14 000 de euro si la noi se vinde cu 24 850! Unde dracu se duc restul de bani? Si guvernele europene mor de grija mediului dar nu fac nimic pentru el! |
#31
Posted 25 July 2007 - 10:50
T.rac3Er, on Jul 25 2007, 06:24, said: pai nu tre sa profite la maxim si dealerii de Toyota de la noi din tara? ei din ce traiesc? in mod normal, pretul de vanzare din europa ar trebui sa fie exact ca in state, doar ca tradus in euro..astfel sunt incluse si transportul si vama (10%) |
#32
Posted 11 August 2007 - 18:29
bbogdanmircea, on Jul 5 2007, 09:15, said: parerea mea e ca e o porcarie singurele alternative ecologice sunt bio-dieselul, bio-etanolul si masinile full-electrice: vezi Tesla roadster T.rac3Er, on Jul 5 2007, 16:02, said: a fost testata si la fifth/top gear. si e pe yputube. comparat cu c1/107/aygo si polo/fabia... masina la drum intins nu mai beneficiaza de motorul electric, si merge pe benzina (1.5lbenzina, fata de diesel sau benzina mica), asa ca si consumul este mai mare. in schimb in oras, motorul eelctric va functiona in majoritatea cazurilor, si motorul pe benzina va mai intra din cand in cand in functiune, cand se descarca electricul) desi are si sistemul de reincarcare la franare (adica in frana de motor, cand se deplaseaza din intertie, se incarca bateriile) am unul prin oras, condus de o doamna. ce pot sa zic ca aceasta masina terbuie sa fie una secundara (costa destul de mult). la nivelul respectiv de pret exsita masini performante si luxoase...am fost intr-una la dealer, si mi-a placut la nebunie. interiorul si materialele sunt de calitate. designul tipic japonez, de nava spatiala... numai de la un proprietar poti afla lucrui. daca vezi una pe strada poti sa pandesti cand vine proprietarul, sau ii lasi in stergator o carte de vizita. Pe viitor o sa se produca si modele care se incarca la priza obisnuita de 220V, nu au cum sa ignore japonezii asemenea oportunitate. O sa pleci de acasa cu bateria incarcata. Si s-ar putea sa se treaca si la noi pe "peak hours cheaper" la pretul pe kilowatt (curent mai ieftin noaptea). kodiak, on Jul 24 2007, 22:25, said: freightliner, ai vazut ce zice active95 referitor la pretul Prius-ului in state? De ce nu e si aici acelasi pret, sau ma rog, unul apropiat, luind in considerare costurile cu transportul masinii? Sincer, la 19 000 de dolari, as lua si eu una, si vorbesc serios! 19 000 de dolari inseamna vreo 14 000 de euro si la noi se vinde cu 24 850! Unde dracu se duc restul de bani? Si guvernele europene mor de grija mediului dar nu fac nimic pentru el! In plus, Toyota are fabrica in Belgia, dar nu stiu daca se produc acolo si modelele Prius. Edited by olalaaa, 11 August 2007 - 18:31. |
#33
Posted 11 August 2007 - 19:02
bbogdanmircea, on Jul 5 2007, 21:50, said: http://www.teslamotors.com/index.php asta este masina viitorului chestiile hibrid si fuell cell sunt niste porcarii, hibrid mai merge, dar pe fuell cell nu stiu de ce se mai insista adik hibrid e asa un fel de pacaleala, de ex o masina hibrid care mi se parea mie super, Lexus G45x H, nu mai stiu exact modelul, ideea e ca are un V6+motor electric, are performante de V8 si consum de motor in 4 cilindrii, dar de curand am aflat ca totusi nu are cel mai bun consum in clasa ei, fiind batuta de BMW cu motor de 2l diesel, cred ca motorasul ala de 2l si 204 cai neaspirat...(nu bag mana in foc ca e asta) Asadar alternative viabile: 1.Masina full-electric -dak o sa scoata cei de la Tesla una in 4 usi la un pret sub 40000 o sa fie un succes si au anunt asa ceva in vro 2 ani -dak reusesc sa faca o baterie cu o autonomie ok, genul 600-700 km ar fi super -singura problema este reincarcarea, care de ex ptr a se face in 3-4 ore, necesita o sursa care sa debiteze 80A... 2.Bio-diesel -emisiile sunt 100% biodegradabile, consumul este mic 3.Bio-etanol -nu stiu prea mult despre acesta PS:daca se considera ca sunt offtopic rog sa nu se stearga postul, sa se faca un post nou, despre acest subiect, banuiesc ca ar fi interesant sa discutam despre asa ceva 1. Te inseli daca tu crezi ca o masina full-electric nu polueaza. Desigur o sa te uiti la ea si o sa vezi ca nu are teava de esapament --> in concluzie nu polueaza. Total neadevarat. De ce? Pt. ca masina aia este actionata electric, iar curentul folosit pt. incarcarea bateriilor este produs de o centrala electrica. Inca mai sunt o gramada de centrale termoelectrice si atata timp cat curentul este produs de ele, poluarea exista, chiar daca nu e la capatul tevii de esapament. E vorba de asa numita mutare a emisiilor, de la teava de esapament la cosul de dispersie al centralei termoelectrice. 2. Bio-diesel e o alta cacialma. Pt a se asigura necesarul de biodisel este nevoie de suprafete vaste care sa fie cultivate cu plante tehnice. Daca fermierii renunta la a mai cultiva legume, fructe, necesare alimentatiei, pt a cultiva biodisel asta inseamna ca va fi penurie de alimente, preturi ridicate la acestea, etc. Inseamna ca asa nu e bine. O sa zici ca nu e neaparat nevoie sa se renunte la cultivarea legumelor, se pot cultiva plantele tehnice pe suprafete care acum sunt ocupate de paduri. Prin despadurire va fi destul loc pt a produce cat biodiesel vrem noi. Poate ca da, insa padurea produce mai mult oxigen si consuma mai mult dioxid de carbon decat o poate face un lan de rapita de exemplu. Ce rezolvam cu asta? Nu facem decat sa ne amagim asa. 3. Etanolul nu este nimic altceva decat alcoolul etilic. Da, acela care se gaseste la orice bodega intr-o forma mai mult sau mai putin diluata. Nu cred ca e viabil cam din aceleasi motive enumerate la punctul 2. Si mai cred ca o sa se tot fie sparte rezervoarele pt a se colecta alcoolul, nu de alta... dar.. mai face omul un botez , o nunta.... Trebuie gasita o alta solutie pt a nu mai polua, si a indeparta poluarea existenta. Acestea 3 nu sunt decat praf in ochi... Edited by mccc, 11 August 2007 - 19:07. |
|
#34
Posted 12 August 2007 - 14:28
mccc, on Aug 11 2007, 20:02, said: 1. Te inseli daca tu crezi ca o masina full-electric nu polueaza. Desigur o sa te uiti la ea si o sa vezi ca nu are teava de esapament --> in concluzie nu polueaza. Total neadevarat. De ce? Pt. ca masina aia este actionata electric, iar curentul folosit pt. incarcarea bateriilor este produs de o centrala electrica. Inca mai sunt o gramada de centrale termoelectrice si atata timp cat curentul este produs de ele, poluarea exista, chiar daca nu e la capatul tevii de esapament. E vorba de asa numita mutare a emisiilor, de la teava de esapament la cosul de dispersie al centralei termoelectrice. 2. Bio-diesel e o alta cacialma. Pt a se asigura necesarul de biodisel este nevoie de suprafete vaste care sa fie cultivate cu plante tehnice. Daca fermierii renunta la a mai cultiva legume, fructe, necesare alimentatiei, pt a cultiva biodisel asta inseamna ca va fi penurie de alimente, preturi ridicate la acestea, etc. Inseamna ca asa nu e bine. O sa zici ca nu e neaparat nevoie sa se renunte la cultivarea legumelor, se pot cultiva plantele tehnice pe suprafete care acum sunt ocupate de paduri. Prin despadurire va fi destul loc pt a produce cat biodiesel vrem noi. Poate ca da, insa padurea produce mai mult oxigen si consuma mai mult dioxid de carbon decat o poate face un lan de rapita de exemplu. Ce rezolvam cu asta? Nu facem decat sa ne amagim asa. 3. Etanolul nu este nimic altceva decat alcoolul etilic. Da, acela care se gaseste la orice bodega intr-o forma mai mult sau mai putin diluata. Nu cred ca e viabil cam din aceleasi motive enumerate la punctul 2. Si mai cred ca o sa se tot fie sparte rezervoarele pt a se colecta alcoolul, nu de alta... dar.. mai face omul un botez , o nunta.... Trebuie gasita o alta solutie pt a nu mai polua, si a indeparta poluarea existenta. Acestea 3 nu sunt decat praf in ochi... Mutarea emisiilor reduce emisiile in ansamblu ( poluarea industriala facuta de o fabrica este mult inferioara poluarilor individuale facute de motoarele neperformante ). Iar daca ii mai pui fabricii si un filtru, ai redus si poluarea localizata. Ceea ce n-ai observat tu (si cred ca nimeni de pe forum) e ca poluarea majora este datorata producerii bateriilor ( a metalelor si substantelor din compozitia lor ). Asemenea industrii sunt extrem de degradante pentru mediu ( germanii importa din Rusia materii prime si semi-finite pentru vopsele si coloranti, exportand poluarea chimica a Europei centrale in muntii Urali ). Asta din cauza "industriilor murdare" implicate in producerea atator componenti chimici. 2. La punctul 2, mai gandeste-te totusi ca exista oportunitatea producerii de hrana din mediul marin (culturi agricole bazate pe alge, etc), si poate ca s-ar putea obtine vreun combustibil alternativ din plante cultivate oceanic. In plus, America poate produce de 3 ori mai mult hrana decat consuma (conform unei statistici publicate pe Forbes). Ori, ei sunt principalul poluant al lumii, urmat de China si alte state asiatice. Lasa-i sa produca porumb pentru biogaz, de ce nu ?? 3. Alcoolul poate fi produs si din cartofi, sfecla, etc (orice substanta care contine zahar sau amidon, inclusiv graul). In schimb, motoarele bazate pe alcool creeaza o clima umeda si calda (exact ca intr-o sera), un climat de tip tropical, deci nu prea comod de locuit. Unde mai pui ca etanolul este foarte putin eficient termic, deci masinile vor consuma foarte mult, incat totul se da peste cap daca se incearca inlocuirea carburantilor din hidrocarburi cu alcooluri. |
#35
Posted 13 January 2008 - 08:25
Sunt proaspat posesor de prius, si vreau sa pun ca sunt f. multumit de masina. Consumul este putin mai mare decat specificatiile producatorului, dar consumurile alea sunt determinate in niste conditii care difera f. mult de conditiile de condus din romania. De exemplu, din Berlin pana in Oradea, consumul mediu a fost de 5,7/100, la viteze cuprinse intre 198 km/h si 135 km/h. Viteza medie a fost de 130km/h. Diin Oradea in Bacau - surpriza - 4,7/100, dar viteza medie a fost 60 km/h. Si din nou surpriza: am avut rotile mult sub presiunea prescrisa - 2,0 atm in loc de 2,6 (cred ca ar fi fost mult mai mic consumul). In blocajele din oras, la parcursuri scurte (10 km, consumul este de 6,5-7,5/100, in conditii de start la -15 grade, incalzirea si degivrare luneta pornite. Eu cred ca acest consum este FOARTE BUN! nici cu dieselul nu poti sa scoti atat. In plus, dotarile sunt de neimaginat pentru o masina de oras. Atat securitatea pasagerilor, senzatia de confort si spatiu, sonorizarea, dar nu in ultimul rand puterea acestei masini (cuplu 500 NM DE LA 0-22 KM/H, dupa care scade liniar catre 115 la 70 km/h) iti ofera o senzatie deosebita.
Edited by Alex_MiG-21, 13 January 2008 - 08:30. |
#36
Posted 13 January 2008 - 11:49
Alex_MiG-21, on Jan 13 2008, 08:25, said: Sunt proaspat posesor de prius, si vreau sa pun ca sunt f. multumit de masina. Consumul este putin mai mare decat specificatiile producatorului, dar consumurile alea sunt determinate in niste conditii care difera f. mult de conditiile de condus din romania. De exemplu, din Berlin pana in Oradea, consumul mediu a fost de 5,7/100, la viteze cuprinse intre 198 km/h si 135 km/h. Viteza medie a fost de 130km/h. Diin Oradea in Bacau - surpriza - 4,7/100, dar viteza medie a fost 60 km/h. Si din nou surpriza: am avut rotile mult sub presiunea prescrisa - 2,0 atm in loc de 2,6 (cred ca ar fi fost mult mai mic consumul). In blocajele din oras, la parcursuri scurte (10 km, consumul este de 6,5-7,5/100, in conditii de start la -15 grade, incalzirea si degivrare luneta pornite. Eu cred ca acest consum este FOARTE BUN! nici cu dieselul nu poti sa scoti atat. In plus, dotarile sunt de neimaginat pentru o masina de oras. Atat securitatea pasagerilor, senzatia de confort si spatiu, sonorizarea, dar nu in ultimul rand puterea acestei masini (cuplu 500 NM DE LA 0-22 KM/H, dupa care scade liniar catre 115 la 70 km/h) iti ofera o senzatie deosebita. Ce cost are maşina, reviziile, consumabilele ? |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users