Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata
 Am nevoie de poze cu un curcubeu

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura
 Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici
 Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?

polita RCA ONLINE
 

FACULTATEA DE MEDICINA. Da sau nu?

- - - - -
  • Please log in to reply
411 replies to this topic

#1
Apus

Apus

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 16.04.2007
Salut! Sa incep cu inceputul...
Am nevoie de un pic de ajutor de la voi. Vreau sa fiu sigur ca Fac. de Medicina este ceea ce vreau sa urmez...
si sper ca voi ma puteti ajuta cu o vorba buna, cu un sfat, etc...
Am 17 ani si sunt elev, intr-un colegiu national cu idei prefabricate, prejudecati prafuite si urmarite de igrasie, in care ipocrizia domneste la tot pasul, la un profil de matematica-informatica intensiv(pe scurt am 7 ore de info pe saptamana), pe care regret sincer ca l-am ales...
Problema este ca imi place anatomia foarte mult si am nevoie de niste sfaturi...
Familia mea in majoritate este formata din economisti... tata, inainte sa decedeze, acum 2 luni(in urma unui IMA - infarct miocardic acut, a suferit 2 interventii chirurgicale in care i s-au pus 2 stent-uri, sper ca nu gresesc, sub mana buna a d-lui Dr. Florescu, ingrijirea d-nei Dr. Gherghinescu si a intregii echipe de cardiologi a S.U.U.B ), m-a sfatuit sa urmez medicina.