Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 Recomandare bicicleta e-bike 20&#...

Bing-Content removal tool

Nu pot accesa monitorulsv.ro de l...

Cum sa elimini urmele de acnee?
 Wc Geberit

Routere detinute in trecut si in ...

Teii din fața casei

E-Mail in serie prin Excel si Out...
 

Cum se conduce corect o masina !

- - - - -
  • Please log in to reply
350 replies to this topic

#325
Ade_Dear

Ade_Dear

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,526
  • Înscris: 23.03.2007
pana la urma care e faza? nu mai putem sa ne continuam vietiile pana cand nu aflam daca CB-ul minte sau daca chiar e consum zero? oricum ar fi, tot circulam. daca vrei consum mai mic iti iei masina cu motor mai mic, nu alergi dupa frane de motor.

#326
SweetRevenge

SweetRevenge

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 74
  • Înscris: 22.07.2008
Ok that's it. Ma duc sa fac un filmulet.

#327
filipxxx

filipxxx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,917
  • Înscris: 25.04.2006
E plin youtubu' de filmulete cu consumul zero. Nu te mai obosi.

#328
rotnic

rotnic

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,790
  • Înscris: 28.11.2005
Unu' in plus mai conteaza?

#329
1Q_Giku

1Q_Giku

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 300
  • Înscris: 07.03.2004

View Posttzakieta, on Aug 19 2008, 10:38, said:

cum ziceti voi  dar  intre 1 mecanic pe care se intampla sa il stiu de 4 ani de acum si intre opiniile voastre o sa merg pe mana mecanicului.

Sincer la cata tehnologie este bagata intr-o masina moderna, iti trebuie sa fii inginer sa pricepi tot ce se intampla acolo. Iar mecanicii romani nu sunt asa ceva. Ei tot cultura vechii dacii pe carburatie o au, care din pacate nu mai are nicio legatura cu realitatea.
Un mecanic intr-un service modern este un simplu utilizator de programe specializate si executant de operatii standard conform manualului de service. Totul este computerizat.

Ca o paralela - sigur, baietii din serviceul de calculatoare instaleaza, dezinstaleaza, urmaresc loguri de programe de testare si trag concluzii. Dar crezi ca stie vreunul cu ce se mananca un kernel, sau macar ce se petrece acolo?
Si de la a fi "utilizator" sau "depanator" pana la a fi "programator" este cale lunga ;)

#330
fastcarjunkie

fastcarjunkie

    Active Driver ;)

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,314
  • Înscris: 27.03.2007
E simplu si logic dar ce sa-i faci daca mai apare cate un "luminat" d-asta care a vorbit cu nea Vasile mecanicu' de famile si stie el cum sta treaba ca de, i-a zis mecanicu'.

Se pare ca e foarte la moda sa te pricepi la masini in ziua de azi, nu conteaza ca esti pe langa si n-ai nici o treaba cu argumentele, e suficient sa-ti sustii hotarat punctul de vedere si lumea te va crede.

Domnii pafaristi, va rog muuult de tot NU MAI POLUATI DISCUTIILE OARECUM TEHNICE SAU CE CONTIN SFATURI PENTRU INCEPATORI, nu numai ca stricati forumul (de parca ar conta) dar deprind proaspetii posesori de permis apucaturi/informatii gresite din cauza unor minti luminate ca ale voastre.

Edited by fastcarjunkie, 22 August 2008 - 14:34.


#331
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
nu ti se pare ca bagi prea usor parea multora in aceeasi oala. mai ales ca nu si-au format-o din aceleasi surse.

gresesti! consum zero este doar cu motorul oprit. se mai intampla ca pentru o fractiune de secunda sa se taie alimentare la o franere brusca de motor (ai confundat la 120 la ora tr 5 cu a 3-a sau mai stiu eu ce) dar cam atat. ce ziceti voi cu kilometri mersi cu consum zero sunt SF.

pe langa gramada de argumente si exemple pe care nu le mai repet mai dau unul:
am coborat in iarna de la paltinis doar cu frana de motor. nu am atins acceleratia. am inceput sa cobor cu motorul rece
(da stiu ca nu e bine dar nu era masina mea).
ghici ce s-a intamplat? motorul s-a incalzit dar nu cat s-ar fi incalzit daca mergea la ralanti. caldura baga f putina, dar baga!
sa nu-mi ziceti ca era de la frecari.

nu pot sa trag alta concluzie decat pe cea pe care am tras-o de prima data.
in frana de motor consumul e mai mic decat la ralantiu dar NU e zero.

a doua. sa nu coborati niciodata doar in frana de motor cu motorul rece. mai ales iarna. cred ca e mai ontopic decat consumul la frana de motor

Edited by undercoverbrother, 22 August 2008 - 15:06.


#332
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,407
  • Înscris: 08.12.2006
Nu-ti zic ca era de la frecari. Iti zic ca era de la faptul ca motorul functiona in bucla deschisa.

#333
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
ca sa intelegem cu totii (  :P  ), spune care era originea acelei calduri.

#334
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,407
  • Înscris: 08.12.2006
Pai ar trebui sa stii.

In bucla deschisa ECU nu taie alimentarea cu benzina in frana de motor.

Edited by closchkutza, 22 August 2008 - 15:09.


#335
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
nu te mai eschiva si explica la popor ca dupa aia iar se gaseste unul sau altul sa o ia e la inceput cu discutia.

#336
Tom_Cat

Tom_Cat

    Aproape acolo

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,159
  • Înscris: 01.01.2007
Desi nu imi place sa o fac, trebuie sa recunosc ca sunt uimit sa aflu ca a schimba din a 5-a in a-3-a, eventual a 2-a se cheama FRANA DE MOTOR?! Bai nene asta se chiama ca esti parel cu condusul si nu esti in STAREA SA SCHIMBI IN VITEZA ADECVATA.

Ok, pentru incepatori sa inteleaga care-i misterul cu aceasta frana de motor: Se foloseste pentru a limita viteza pe care o poate atinge autovehicolul, deoarece la liber, datorita inertiei poate avea comportament necontrolat.Cum se traduce acest lucru? Simplu, ai de coborat Transfagarasanul si nu te asteapta o echipa de mecanici sa isi schimbe placutele de frana, lasi masina in treapta a -2-a si astfel nu vei depasii 40 km/h fara sa o accelerezi, plus ca ai un consum mai redus de combustibil (atata timp cat motorul se roteste si pe teava iese fum ceva arde, si sa speram ca nu sunt franele).La asta se foloseste FRANA DE MOTOR, este impropriu spus Frana , este mai mult o limitare a vitezei masinii datorita raportului de transmise.

Acum, las pilotii si soferi de racing sa continue cu SF-ul privind frana de motor ca pe o frana de mana.....

#337
N3buNuTza

N3buNuTza

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 83
  • Înscris: 17.09.2006
As avea si eu o intrebare. Am avut o disputa cu un coleg,  si vreau sa ma lamuriti. Daca mergi constant cu a 4-a la 2000 rpm, vrei sa opresti si constati ca nu mai ai frane, cum opresti cu frana de motor? bagi a 2-a sau a 3-a? sau o lasi asa pana scade turatia pe la 800...bagi a 3-a....o lasi iar..si tot asa?  :huh:

#338
fastcarjunkie

fastcarjunkie

    Active Driver ;)

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,314
  • Înscris: 27.03.2007

View Postundercoverbrother, on Aug 22 2008, 15:52, said:

nu ti se pare ca bagi prea usor parea multora in aceeasi oala. mai ales ca nu si-au format-o din aceleasi surse.
Nu, cred ca e clar pt. iuzarii de bun-simt pe cine bag in oala asta. Scuze dar imi sare uneori tandara cand vad cate-un destept d-asta, is inconjurat de d-astia aproape zilnic. ;)


gresesti! consum zero este doar cu motorul oprit. se mai intampla ca pentru o fractiune de secunda sa se taie alimentare la o franere brusca de motor (ai confundat la 120 la ora tr 5 cu a 3-a sau mai stiu eu ce) dar cam atat. ce ziceti voi cu kilometri mersi cu consum zero sunt SF.
Nope. In anumite conditii ai consum 0 (mai mult de o fractiune de secunda) cu motorul pornit. Nu, nu devine automat 0 consumul cum ai luat piciorul de pe acceleratie ci se intampla sa ai consum 0 in pantele ceva mai accentuate sau daca iei piciorul din gaz la rpm mari, franari mai puternice cu masina aflata in viteza. Binenteles un alt factor important e si modul cum e programat ECU respectiv, poate taia alimentarea si daca sesizeaza pedala de frana apasata la masinile moderne sau apasarea simultana a acceleratiei si franei. Deci sunt o gramada de variatiuni.



pe langa gramada de argumente si exemple pe care nu le mai repet mai dau unul:
am coborat in iarna de la paltinis doar cu frana de motor. nu am atins acceleratia. am inceput sa cobor cu motorul rece
(da stiu ca nu e bine dar nu era masina mea).
ghici ce s-a intamplat? motorul s-a incalzit dar nu cat s-ar fi incalzit daca mergea la ralanti. caldura baga f putina, dar baga!
sa nu-mi ziceti ca era de la frecari.
hint: 1. din cauza compresiei probabil?
           2. din cauza temperaturii scazute a lichidului de racire, deci a motorului, ECU a comandat injectia unei cantitati suplimentare de combustibil, la fel ca la relanti cand motorul e rece. A da, se poate intampla ca temperatura motorului sa scada sub un anumit prag daca coborarea este foarte lunga.


nu pot sa trag alta concluzie decat pe cea pe care am tras-o de prima data.
in frana de motor consumul e mai mic decat la ralantiu dar NU e zero.
Consumul de combustibil in frana de motor poate fi 0 in anumite conditii, eu zic ca asta e concluzia corecta.[/b]

a doua. sa nu coborati niciodata doar in frana de motor cu motorul rece. mai ales iarna. cred ca e mai ontopic decat consumul la frana de motor
[i]??

Nebunutza merge in ambele moduri, depinde cat de repede vrei/trebuie sa opresti. Daca, dar numai daca esti intr-a 4-a la 2-3000 rpm max. si nu e nevoie sa distrugi masina ca sa te salvezi. :)

Edited by fastcarjunkie, 22 August 2008 - 23:19.


#339
N3buNuTza

N3buNuTza

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 83
  • Înscris: 17.09.2006
aaa...ai putea sa explici ca n-am inteles nimik?  :blink:

#340
fastcarjunkie

fastcarjunkie

    Active Driver ;)

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,314
  • Înscris: 27.03.2007
Pai in functie de masina diferenta de turatie intre trepte e intre 1000-2000 rpm. Te uiti cat e la tine ca sa stii exact cat iti creste turatia la retrogradare.

Daca in treapta in care te afli (tu ai zis tr. 4) n-ai turatie prea mare (max. 3000 rpm) si, in cazul in care ai ramas fara frane, trebuie sa incetinesti intr-un spatiu mai mic poti retrograda direct in tr. 2 dand drumul progresiv la ambreiaj. Dupa aceea astepti sa scada turatia cam 2000 rpm si retrogradezi in tr. 1, la fel dand drumul progresiv. Dupa ce-ai retrogradat in tr. 1 si turatia a scazut in jur de 2000 rpm poti opri motorul, masina oprindu-se si ea intr-un final. E improbabil insa sa ramai fara nici un fel de frana la masinile moderne.

Daca ai spatiu de manevra atunci retrogradezi in tr. 3, astepti sa scada, apoi tr.2 astepti, tr. 1 astepti si opresti motorul.

Simplu. :)

Edited by fastcarjunkie, 23 August 2008 - 00:02.


#341
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007

View PostTom_Cat, on Aug 22 2008, 20:29, said:

!@#$%^&*()

vorbeai cu mine?

eu mi-as vedea de carnatul de topicuri demonstrative si de limuzinele imaginare din garaj si as lasa stangacii de genul asta.

pana la urma si razbunarea e o arta si nu e la indemana oricui ;)

#342
Tom_Cat

Tom_Cat

    Aproape acolo

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,159
  • Înscris: 01.01.2007
Nu, decat daca te ragaesti intre meseriasii, care cred ca daca bagi a 2-a la 120 km/h se cheama frana de motor.Este alegerea ta daca te crezi sau nu atacat.

Ca de obicei, mai este unul tot cam aceasi generatie cu tine, care nu sunt in stare sa atace idei si ataca useri,  :D

Razbunarea pe langa faptul ca e arma prostului, denota clar lispa se intelgienta si este o ultima forma de frustrare in cazul lipsei de alte mijloace (de ordin ideologic).

Asadar, oricum inainte sa jignesti gadeste-te la prostiile pe care le vei scrie.


Apropo, tu ce intelegi prin frana de motor?

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate