Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Totul despre croaziere
Last Updated: Nov 14 2023 13:26, Started by
MembruAnonim
, Feb 28 2007 03:14
·
6
#55
Posted 05 April 2008 - 23:47
tonio, on Apr 5 2008, 12:10, said: interesante povestirile elbriga.. cand vorbeam de croaziere low cost ma refeream la easycruise.com, companie vestita pentru asa ceva...Are croaziere in mediterana de 4, 7 ori 10 nopti, cu costuri de la 170 euro... Pe mine ma tot tenteaza una in octombrie, de 7 nopti la aprox. 230 euro la acest pret camera de 12mp2 are pat dublu insa pentru cine doreste camera mare, de 20mp2 preturile sunt pe la 450 euro! ...Ideea este ca plecarea se face din atena... Pretul acesta include numai cabina. Fara masa. Nici macar nu se face curat in cabina pe durata calatoriei. |
#56
Posted 06 April 2008 - 14:36
Distractie placuta pentru radu90 si vreme foarte frumoasa ,noi ajungem in Savona si Barcelona la trei zile dupa voi...Mare atentie ca genul asta de vacanta ...da dependenta... ! Astept impresii la intoarcere...!
Despre "raul de mare" trebuie spus din capul locului ca noi datorita literaturii i-l asociem in general cu starea de voma dar realitatea e un pic diferita. La foarte multi se manifesta prin stare de somn sau la unii cu o foame teribila.La starea aceasta contibuie foarte mult pe linga balansul navei si o oarecare doza de teama precum si sentimentul de claustrofobie.Balansul navei se compenseaza prin tehnologie dispunind de instalatie antiruliu si tangaj.Anul trecut am avut parte intre Monte Carlo si Valencia de -o mare mai agitata cu valuri de 6-8 metri care se faceau simtite dar mult mai putin decit cum se manifesta un avion intr-un mic gol de aer..Nu am vazut pe nimeni sa fie foarte preocupat de "leganarea"navei .Pentru a linisti subconstientul trebuie stiut ca pentru fiecare pasager stau la dispozicie cel putin patru mijloace de salvare ,incepind cu vestele de salvare ,existente in numar dublu in fiecare cabina fata de numarul de ocupanti si continuind cu barcile de salvare precum si capsulele de salvare...Activitatile de pe nava si antrenul te acapareaza incit nu prea apuci sa-ti dai seama daca intradevar nava se balanseaza sau e doar o senzatie... Am mai amintit despre Civitavecchia dar detaliez acum pentru cei ce vor sa ajunga la Roma pe cont propriu.Distanta din port pina la gara e de cam 2 km. .Eu nu am gasit si nici nu am stat sa caut (ca sa nu pierd timpul) mijloace de transport in comun asa ca am mers pe jos .Trenuri spre Roma sunt cam din ora in ora (duminica sint mai rare)puteti gasi aici informatii www.trenitalia.com.Eu am cumparat bilet ,m-am urcat in tren si acolo mi-am deschis un ghid despre Italia spre a revedea teaseul pe care mi l-am propus ,cind citesc la capitolul transport feroviar :atentie biletele se composteaza inainte de urcarea in tren. Cred ca "nasul" a mai avut de-a face cu "informati" din astia asa ca mine asa ca nu s-a sinchisit sa ne ceara biletele...Se poate cobori la San Pietro si incepe vizita cu Vatican-ul sau eu, am coborit in Roma Termini (am sperat la o statie in preajma Colloseum-ului) si de acolo cu metroul spre obiectivele care si le alege fiecare.In aparenta zici ca drumul cu trenul dus intors si intervalul ora 8-20 e foarte mic insa cu o buna planificare si tinind cont ca in Roma multe obiective sunt concentrate pe arii restrinse se poate conta pe o "plimbarica" agreabila .Pentru odihna e timp suficient dupa intoarcerea acasa... Pentru intrebarile referitoare la programul de anul asta ar fi in Gibraltar :statie de bus in preajma portului pentru traseul spre Europa Point ? Precum si cele referitoare la telegondola ? Intrucit am gasit undeva scris ca duminica nu ar circula desi nu-mi vine a crede si alta ,tinind cont ca intr-o cabina incap 35 de persoane si numai de pe nava coboara cel putin cam 1000 de oameni si cam toti ar vrea sa vada stinca de la inaltime cred ca aici va fi o problema ?....Oricum dupa ce ma intorc am sa va povestesc cum s-a rezolvat ... Roma Expozitie arta culinara Attached Files |
#57
Posted 06 April 2008 - 17:53
Foarte interesant tot ce e scris aici. Nu am fost pana acum intr-o croaziera dar as dori foarte mult sa merg.
Astept in continuare informatii interesante pe care sa le pot folosi probabil in toamna. |
#58
Posted 06 April 2008 - 18:13
multumesc pentru urare, elbriga
itinerarul arata cam asa: Itinerary Departure Port Date Arrival Time Departure Time CIVITAVECCHIA 05-04-2008 07:00 PM SAVONA 05-05-2008 09:00 AM 05:00 PM BARCELONA 05-06-2008 01:00 PM 07:00 PM PALMA DE MALLORCA 05-07-2008 07:00 AM 01:00 PM TUNISI 05-08-2008 01:00 PM 07:00 PM MALTA LA VALLETTA 05-09-2008 08:30 AM 05:00 PM PALERMO 05-10-2008 08:00 AM 05:00 PM CIVITAVECCHIA 05-11-2008 08:00 AM deja nu mai avem rabdare. am mai navigat doar pe feriboturi dar maxim 2 nopti in marea nordului (stockholm - helsinki). sper sa prindem si ceva vreme de plaja, macar in tunisia sau in sicilia. cabina noastra e situata fix la pupa - e singurul loc in care am mai gasit cabina disponibila cu balcon - asta e o sa ne legene probabil ceva mai tare, ca si pe cei cu apartamente de lux de la prova. cu transportul pana la roma am rezolvat prin blue-air. 300 euro dus-intors/doua persoane (cu toate taxele incluse). nici cu masina nu ieseam mai ieftin. |
#59
Posted 06 April 2008 - 18:43
radu90, on Apr 6 2008, 19:13, said: cu transportul pana la roma am rezolvat prin blue-air. 300 euro dus-intors/doua persoane (cu toate taxele incluse). nici cu masina nu ieseam mai ieftin. |
#60
Posted 06 April 2008 - 20:18
am inteles ca exista trenuri din 30 in 30 de minute. taxiurile cer intre 150 si 200 euro pentru citavecchia.
am o singura temere, legata de ura italienilor impotriva romanilor, vasul fiind italian. |
#61
Posted 07 April 2008 - 17:24
Nu cred ca trebuie sa preocupe prea mult faptul ca vasul e italian deoarece italieni sunt cei mai multi in staff ,echipajul (crew) e un conglomerat de natiuni.Pe Sinfonia vas apartinind de MSC de asemenea companie italiana de la comandant in jos erau majoritatea non-italieni,doar maitre d'hotel(ospatarul sef)era italian insa el se ocupa doar cu recomandarea vinului si supraveghea bunul mers al lucrurilor.A ramas surprins cind intr-un tirziu a aflat ca sunt roman ( avea o prietena si fusese in Romania de citeva ori). A zis ca sunt primul roman pe care-l cunoaste si care nu vorbeste (sau nu incearca sa vorbeasca ) in italiana.
Cred ca e bine ca, in chiar prima seara, sa se solicite repartizarea la o masa, deservita de chelneri romani(sunt sanse mari sa se rezolve asa ceva) Mie chiar mi-sa propus ,dar deja ma intelegeam foarte bine in grupul de francezi si riscam ca am comesean un scandinav, cu care conversatia sa se rezume, doar la expresii de complezenta. Pentru ca plecarea lui Radu90 se apropie ,mi-am amintit , si am sa scriu putin despre -Balul comandantului.Acesta se tine in prima sau a doua seara dupa imbarcare si consta in salutul comandantului si prezentarea intregului staff(secund ,mecanic sef,medic ,director artistic etc.).Ne-am amuzat copios cind invitati pe scena toti si prezentati de catre comandant,Robert de linga mine a strigat :- Dar la timona mai e cineva in momentul asta...? Tinuta vestimentara la acest eveniment o pot caracteriza drept una ...eleganta O prezenta in costum si cravata nu e deloc surprinzatoare si singulara ,ba chiar as spune ca era majoritara.Doamnele pot profita de moment pentru a-si etala toaletele ,in fond seamana cu o seara cind i-ti scoti sotia la un restaurant bun. Meniul de asemenea e la aceeasi inaltime cu lumini stinse si defilarea ospatarilor cu platouri flambate si tot felul de astfel de ..."chinuri"Treaba e ca pe timpul voiajului se mai gasesc inca vre-o doua prilejuri de astfel de petreceri.Eu m-am imbracat doar cu pantalon si camasa ne prea fiind un mare admirator al cravatei care de fapt i-mi si lipsea din ...garderoba. Dar asta nu a fost nicio problema pentru ca erau suficiente persoane care au adoptat o astfel de tinuta.Asta e un lucru fain intr-o croaziera desfaci doar odata bagajul pui hainele pe umerase si gata vezi o multime de orase fata de alte optiuni cind mereu ai de impachetat si despachetat... Alte amanunte pe alta data ! Deja se simte in aer miros a ...briza de mediterana...! Atasez pentru cine vrea sa vada cum aparea un pliant pe care-l gaseai in fiecare seara in cabina cu programul de pe nava pentru ziua urmatoare .Aici de exemplu Monte Carlo Attached Files |
#62
Posted 07 April 2008 - 17:33
Paperotzi, on Apr 6 2008, 00:47, said: Pretul acesta include numai cabina. Fara masa. Nici macar nu se face curat in cabina pe durata calatoriei. Cum adica nu se face curat in camera? Chiar asa? Am vazut si eu croaziere ieftine, dar includeau si masa (fara bauturi), fara taxe, cazarea fiind in camera interioara, probabil destul de mica. |
#63
Posted 08 April 2008 - 11:07
cleo222, on Apr 7 2008, 18:33, said: Cum adica nu se face curat in camera? Chiar asa? Am vazut si eu croaziere ieftine, dar includeau si masa (fara bauturi), fara taxe, cazarea fiind in camera interioara, probabil destul de mica. In momentul in care incepi sa faci rezervarea pe site-ul respectiv o sa te intrebe daca vrei masa si curat in cabina. Fiecare optiune in pus costa. Oricum e mai mult decit rezonabil sa platesti 100 de euro pentru 7 nopti de cazare. |
#64
Posted 18 April 2008 - 11:55
LOS_aerial_NYC.jpg 78.09K
120 downloads
Liberty of the Seas este un vas de croaziera al Royal Caribbean, din clasa Freedom care a fost pus in functiune in Mai 2007. Vasul cu 15 punti poate gazdui 4370 de pasageri serviti de un staff de 1360 de oameni. A fost construita in 18 luni la Aker Finnyards in Turku, Finlanda unde de altfel si sora ei Freedom of the seas a fost construita. Acesta are 339 m lungime si o viteza de 40 de km/h.De la terenuri de golf la mall uri si cinematograf puteti sa gasiti orice In 2008 urmeaza a fi contruita un al 3`lea vas...Independence of the seas. sursa+mai multe poze stie cineva cat costa o croaziera pe un acest vas? |
|
#65
Posted 18 April 2008 - 12:49
vudu, on Apr 18 2008, 12:55, said: LOS_aerial_NYC.jpg Liberty of the Seas este un vas de croaziera al Royal Caribbean, din clasa Freedom care a fost pus in functiune in Mai 2007. Vasul cu 15 punti poate gazdui 4370 de pasageri serviti de un staff de 1360 de oameni. A fost construita in 18 luni la Aker Finnyards in Turku, Finlanda unde de altfel si sora ei Freedom of the seas a fost construita. Acesta are 339 m lungime si o viteza de 40 de km/h.De la terenuri de golf la mall uri si cinematograf puteti sa gasiti orice In 2008 urmeaza a fi contruita un al 3`lea vas...Independence of the seas. sursa+mai multe poze stie cineva cat costa o croaziera pe un acest vas? Incearca pe http://www.marshal.ro/ - croaziere -. Nu m-am uitat exact ce preturi au, dar stiu ca am trecut pe Magheru zilele trecute si am vazut la ei in geam un mare afis cu Liberty. Oricum, eu stiu ca sunt principalii "vanzatori" de croaziere de la noi, avand contract cu toti cei 4 mari operatori din lume - Royal Caribbean, Carnival Cruises, Celebrity Cruises si Costa Cruises. Din cate vad pe site, insa, singurul vas de la Royal pt care au contract este Adventure.... Dar poti cere la ei mai multe detalii. |
#66
Posted 18 April 2008 - 18:09
una din marile greseli pe care o face majoritatea romanilor este rezervarea unei vacante printr-o agentie RO. n-am nimic cu sistemul lor de comisionare dar profesionalismul lor e la pamant si va mai trece ceva vreme pana cand vor deveni "reliabe". nu vreau sa tin o teorie aici iar cei care au apelat la ei si au avut cat de cat pretentii stiu ce zic.
eu am apelat cu succes din romania la Smartcruiser care are in oferta majoritatea cruise line-urilor importante, inclusiv Royal Carribean cu al sau Independence of the seas De asemenea de incredere este si Costa Cruises |
#67
Posted 02 May 2008 - 08:51
Paperotzi, on Apr 8 2008, 11:07, said: In momentul in care incepi sa faci rezervarea pe site-ul respectiv o sa te intrebe daca vrei masa si curat in cabina. Fiecare optiune in pus costa. Oricum e mai mult decit rezonabil sa platesti 100 de euro pentru 7 nopti de cazare. Eu mi-am facut rezervare pentru o croaziere din Cipru pana in Israel cu vizitarea Locurilor Sfinte si inapoi in Cipru. La rezervare scria "All Inclusive", deci nu trebuie sa-mi fac griji in privinta mancarii.... Ce recomandati o cabina pe punti situate mai sus sau mai jos? Cum sunt cele fara geamuri? (categoria "Inside") |
#68
Posted 02 May 2008 - 08:57
bogdanbf, on May 2 2008, 09:51, said: Salutare! Eu mi-am facut rezervare pentru o croaziere din Cipru pana in Israel cu vizitarea Locurilor Sfinte si inapoi in Cipru. La rezervare scria "All Inclusive", deci nu trebuie sa-mi fac griji in privinta mancarii.... Ce recomandati o cabina pe punti situate mai sus sau mai jos? Cum sunt cele fara geamuri? (categoria "Inside") Pe ce site ti-ai facut rezervarea? |
#70
Posted 02 May 2008 - 19:34
Doresc citeva informatii . Pina acum nu am fost in nici un fel de croaziera si as dori pt la toamna ceva de genul 5 zile cu plecare numai din porturi Grecesti sau Muntenegru (Bar...Kotor am vazut vase de croaziera in Kotor acum o luna) .Pret estimativ de persoana aprox 600--700 euro numai croaziera cu totul inclus + transportul pina la locul de inbarcare il platesc separat. Vreau sa stiu daca e un buget suficient sau nu tinind cont de perioada si timpul relativ scurt. Astept si alte variante (ex-croaziere pe Dunare inbarcare Budapesta etc dar nu mai departe ca si port de inbarcare zonele mentionate).. Ca si modalitate de plata agentii din Romania sau nu ?
|
#71
Posted 02 May 2008 - 20:08
Ce recomandati o cabina pe punti situate mai sus sau mai jos? Cum sunt cele fara geamuri? (categoria "Inside")
Dupa cum am mai spus ,in posturi anterioare, intre cabinile "inside" si outside" nu sint diferente in ceeace priveste suprafata si dotarea cabinei ele difera doar intre categorii si se poate evidentia asta din costul care creste pe masura ce cabina se afla pe o punte "mai sus" dupa cum ai spus.De asemenea e de preferat sa fie mai spre mijlocul navei intrucit se simte balansul mai putin. La mine ,gata pregatirile au luat sfirsit ,bagajul mai trebuie doar impachetat si luni dimineata "cap compas" spre Savona.Dupa ce ma intorc am sa povestesc despre cum a fost si am sa fac o comparatie si cu ce a fost anul trecut,mai ales ca navele sunt de categorie relativ asemanatoare doar companiile difera (si itinerariul).De acum singura mea grija e vremea ,pina la nava (am fost de multe ori la Viena dar am o bafta ca intodeauna am ajuns pe ploaie) si apoi pe timpul croazierei,mai ales in ziua in care ,doar se navigheaza ,e bine sa ai zi buna de plaja... |
#72
Posted 02 May 2008 - 20:41
bogdanbf, on May 2 2008, 09:51, said: Salutare! Eu mi-am facut rezervare pentru o croaziere din Cipru pana in Israel cu vizitarea Locurilor Sfinte si inapoi in Cipru. La rezervare scria "All Inclusive", deci nu trebuie sa-mi fac griji in privinta mancarii.... Ce recomandati o cabina pe punti situate mai sus sau mai jos? Cum sunt cele fara geamuri? (categoria "Inside") Recomand o cabina cat mai sus si cat mai in fata navei. Depinde cate zile stai in cabina, parerea mea e ca merita sa iei cu fereastra. Noi am luat pana acum fara, dar nu am stat mai mult de 2 nopti consecutive pe vapor, si cu toate astea cred ca data viitoare voi lua cu, pentru ca a inceput sa nu-mi mai placa senzatia. Plus ca marea e superba dimineata si seara (depinde pe care parte esti). O varianta de concediu ar putea fi combinatia intre masina personala si feribot. Feriboturile ce fac traversari pe Baltica sunt la nivelul cruise-shipurilor (www.siljalines.com). Pentru un tur budget, se poate merge pana in Estonia, se ia feribotul Tallinn - Helsinki (de la 20 eur de persoana-www.eckeroline.fi, timp intre o ora si 3 ore), se merge catre Turku (veche capitala a Finlandei, Helsinki - Turku, 2 ore cu masina) dupa care se ia Silja Europa pana in Stockholm (traversare de o noapte prin arhipeleagurile Finlandei si Suediei), cu precizarea ca noaptea respectiva e un fel de crepuscul intre orele 12 si 03 am, sa tot stai pe punte. Apoi se poate merge spre Danemarca si traversa spre Germania, sau daca aveti timp si bani, mergeti spre Norvegia, si urcati cat puteti spre nord (Bergen de exemplu), vizitand cateva fiorduri. Partea mai proasta, pana in Tallin sunt aprox 2000 km si nu aveti autostrada practic deloc. Daca vreti autostrada, mergeti spre Rostock, si de acolo ori luati vaporul spre Helsinki (destul de scump, vreo 450 eur, 2 persoane + auto, traversare de 24 de ore, in realitate 2 nopti si o zi - despre asta am scris un scurt articol pe blogul personal). Exista croaziera cu orasele Balticii, inclusiv Sankt Petersburg, dar se sta cate o singura zi in fiecare. In acest caz, sunt foarte recomandate (sa nu zic obligatorii) tururile de oras (in general, cu autobuze deschise vara). Acum, pentru orase gen Tallinn si Riga, e suficienta o zi, de dimineata pana dupa amiaza, insa pentru Stockholm... e ok o saptamana. Edited by dweller1999, 02 May 2008 - 20:45. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users