Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Samsung Galaxy A35

Sfat pentru aprinderea automata a...

Masina de copt paine - pareri

Cum reactivez Google Maps?
 Conectare tableta X220la Tv

Femeile tinere nu mai vor sa munc...

La mulți ani @un_dac!

La multi ani de Sfantul Gheorghe&...
 Job - Facultate sau certificare

Deadpool & Wolverine (2023)

sistem hibrid eoliana + panouri +...

Outlook e muta pe Android
 Constructie Mun. Iasi. Casa P+1.

Cum mai rezolvati cu chiriasii ra...

Tastatura si mouse cu baterie int...

AC Gree duce la palpait de becuri
 

Vreau sa-mi iau patine

- - - - -
  • Please log in to reply
146 replies to this topic

#1
Razvan_m

Razvan_m

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 18
  • Înscris: 13.09.2006
Salut!
Sunt incepator in ale patinajului. Am incercat gheata cu niste patine vechi ale tatalui meu care nu imi tineau bine glezna. Am vazut k exista si patine tip clapar kre vezi doamne iti tin glezna.

A auzit cineva de patinele Abisal?

Merci.

#2
Specter_swords

Specter_swords

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 07.03.2007
Salut. Pai mie imi plac mai mult patinele gheatza adik alea de patinaj artistic.Apropo nu sti unde ash gasi niste patine gheatza la mana a doua?alea a tale ce marime sunt astept pesaje, :peacefingers:  :)    id : razvangazi

#3
teodoranicole

teodoranicole

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 06.04.2007

View PostRazvan_m, on Feb 16 2007, 13:54, said:

Salut!
Sunt incepator in ale patinajului. Am incercat gheata cu niste patine vechi ale tatalui meu care nu imi tineau bine glezna. Am vazut k exista si patine tip clapar kre vezi doamne iti tin glezna.

A auzit cineva de patinele Abisal?

Merci.

Depinde de ce patine vrei. daca vrei de patinaj artistic..Recomand cele de marca Risport, Wifa, Reidell sau Davos..

#4
teodoranicole

teodoranicole

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 06.04.2007