Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National
 Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...
 Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...
 Renault Android

Recomandare bicicleta e-bike 20&#...

Bing-Content removal tool

Nu pot accesa monitorulsv.ro de l...
 

Drupal

- - - - -
  • Please log in to reply
7 replies to this topic

#1
comand3r

comand3r

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 83
  • Înscris: 08.09.2005
Sunt incepator am instalat drupal si ma descurc binisor parerea mea este ca de aici se incepe cu un site complex ...am gasit si veriunea in limba romana ..in plus am gasit si un tutorial video la ei in pagina  .   totusi mai caut si parerea  unor meseriasi care au lucrat mai mult cu programul

Pt incepatori eu am inceput cu        apache2triad    iata si un tutorial care merge % la %   de aici am configurat serverul la mine in calculator  http://www.abnet.ro/...ache2triad.html
si apoi am instalt drupal in romana dar dupa tutorialul video  fiin ca  nimeni nu iti spune cum un script php care se bazeaza pe date din MYSQL mai intai rebuie incarcat sau creat o baza de date  inainte de inceperea oricarui instalari a scripturilor php   Sucues incepatori

Am scris si la ei in forum caut pareri pro si contra
Mutumesc

#2
gelusi

gelusi

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 78
  • Înscris: 11.09.2005
Drupal:

1. download versiunea 4.7.4 sau 5 ( preferabil 4.7.4 ca e stabila)
2. dezarhivezi
3. iti uploadezi baza in mysql/postgress ( trebuie sa ai un server de mysql sau postgress : )
4. iti uploadezi restul structurii din arhiva si modifici in fisierul sites/defaul/setting.php numele bazei si userul si parola pt mysql. ATAT.