Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Trenulete
Last Updated: Mar 16 2024 10:58, Started by
Speedo
, Dec 15 2003 22:03
·
23
#1
Posted 15 December 2003 - 22:03
Nu stiu ce-i asta, o pasiune, un hoby, poate chiar un sport, asa ca pana una alta tin "topic"- ul la mine sa-l cresc mare.
Cu ce incepem...mmm.......azi am fost in trecere (asa ziceam eu) pe la Galeriile Comerciale de la Sala Dales si cand colo am stat 15minute numai la un stand cu machete de trenulete, le-am privit fascinat, ce minunatii, ce delicat si totusi robust construite, cum se schimba macazul, cum astepta la semnal... Cand am fost mic am avut si eu trenulet de asta, ajunsesem la 2 locomotive si 8 vagoane, inclusiv de cowboy, 42 de segmente de linie si 2 schimbatoare de linii...era ceva pe vremea aia. Anyway, mergeti pe acolo si aruncati o privire, chiar daca ati imbatranit tot o sa va bucurati. Ii gasiti si la www.trenulete.ro. Greets, Speedo |
#2
Posted 15 December 2003 - 23:04
am si eu un amic care e pasionat de asa ceva... in fapt si-a parasit jobul (bine platit..la o firma MARE) ca sa se ocupe de ...trenulete. Si-a deschis si un magazinas si vinde la greu. Se pare ca exista un grup destul de mare si activ de fani ai acestui..aaa....sport (?!). Si cand imi spunea preturile, innebuneai...mii de dolari pe niste jucarii. Ca sa nu maivorbim de soft de computer (m-am jucat si eu cu asta), conectat pe serial, cu care comandai macazuri, viteze..nebunii
|
#3
Posted 16 December 2003 - 08:02
Dupa ce m-am intors de la Dales am sters de praf toata colectia si am inceput sa-mi asamblez toata nebunia... Uitasem ce placere nebuna e sa opresti cu semafoare minunatiile alea si sa transporti vagonase de Cinzano dintr-o parte in alta a camerei
Din nefericire, pe la noi se gasesc mai greu trenutele adevarate (de abia la Dales am vazut ceva care sa se apropie calitativ de ce stiam eu). Noroc cu cativa "nebuni" |
#5
Posted 26 June 2009 - 22:44
Sa stiti ca acesta comunitate a pasionatilor de trenulete electrice este in continua crestere si in RO, si nu se rezuma totul doar la joaca cu trenulete.
Aici este vorba si de istorie feroviara, documentatie, cunoasterea din punct de vedere tehnic si deosebirea acestora. Incercati sa cititi cateva randuri de pe orice forum de acest fel si va veti da seama ca totul se face la un nivel de precizie si acuratete FOOOOARTE ridicat si des se duc discutii aprinse despre corectitudinea fiecarui model in parte. In cuvinte mai putine: sunt ca trenurile adevarate dar la scara redusa copiind pana si inscriptiile. Colac peste pupaza a mai aparut si primul producator din Romania de trenulete http://www.amintiriferoviare.com care se pare ca vand produsele lor si prin vestul Europei prin tari precum Austria si Germania. Calitatea acestor produse este foarte ridicata daca nu chiar de top cunoscatorii comparandule cu produsele celor mai renumiti producatori din aceasta categorie. Edited by Ferovia, 26 June 2009 - 22:47. |
#6
Posted 23 August 2009 - 14:52
In perioada 11-12 septembrie va avea loc la Brasov expozitia de modelism feroviar intitulata "Colectii si colectionari"
[ http://i755.photobucket.com/albums/xx194/HARBUZBV/Colectii%202009/th_Colectiisicolectionarispotvideo.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Mai multe detalii http://forum.lokomot...e...t=5523 |
#7
Posted 11 April 2010 - 16:47
Ca tot avem o arie dedicata, este timpul, sa-i fac inaugurarea :
Postez cateva fotografii cu trenuletele aflate in colectia mea. Incepem cu puternica locomotiva din clasa VR, SR 2, model inrudit cu RE 460. Este inmatriculata la "Caile Ferate Finlandeze" Fabricant : SLM, ABB Configuratie osii : Bo Bo' V Max. - 210 Km/h Putere - 6000 Kw Ani productie : 1995-2003 Legat de macheta : Producator : Roco Austria Lungime : 212mm Mufa decodor digital Lumini bidirectionale Epoca V Personal conducere Carcasa detailata Model scos din productie Tara origine : Austria Imagini : DSCF8772.JPG 108.2K 249 downloads DSCF8770.JPG 106.8K 203 downloads DSCF8771.JPG 116.08K 258 downloads Continuam cu o veritabila doamna, prin varsta si modelul reprezentat : BR 41 Piko, productie veche, sfarsitul anilor '80 Date prototip : Fabricant : n/a Ani productie : 1937-1941 Aranjament roti : 2-8-2 Ecartament : 1435 mm V. max: 90 Km/h Putere max. : 1397 Kw Detalii model: Tractiune: in tender Ambielaj metalic Sistem alimentare : DC Nu are cupla decodor DCC Epoca III Carcasa detailata Model scos din productie Tara origine : Germania Cateva imagini: DSCF8780.JPG 111.48K 274 downloads DSCF8781.JPG 110.54K 179 downloads DSCF8782.JPG 109.41K 145 downloads DSCF8783.JPG 104.74K 142 downloads DSCF8784.JPG 111K 150 downloads DSCF8785.JPG 112.65K 188 downloads Urmeaza o garnitura tren regional, condus de o locomotiva BR215 (fabricant Roco), care trage 5 vagoane tip IC (4 marca Piko, vagonul cu dubla comanda este produs de Roco) Detalii model : Lokomotiva Roco BR215, clasa hobby, cu mufa pentru decodor si lumini bidirectionale Tara origine Austria Vagoane pasageri Cls 1/2/Bord-Bistro, fabricant Piko, clasa Hobby Tara origine : Germania Vagon dubla comanda IC cls. 2, marca Roco; tara origine Austria. DSCF8792.JPG 111.82K 233 downloads DSCF8786.JPG 112.67K 148 downloads DSCF8787.JPG 110.8K 134 downloads DSCF8788.JPG 112.42K 127 downloads DSCF8790.JPG 107.56K 225 downloads Ultima "piesa" prezentata, este febletea mea, locomotiva diesel-electrica DE AC33C Blue Tiger Detalii prototip : An aparitie : 1995 Fabricanti : AdTranz (integrat in grupul Bombardier) si General Electric Transportation Systems (GETS) V. max: 160 Km/h Masa proprie : 132t Lungime : 25m Putere : 3280 Kw. Clasa 250 pentru DB Detalii model: Fabricant : Mehano Tara origine : Slovenia Alimentare in sistem DCC Decodor digital cu sunet + compensare sarcina Motor cu volanta si 5 poli Cuple interschimbabile Personal cabina Lumini bidirectionale Carcasa detailata Serie limitata DSCF8827.JPG 110.25K 244 downloads DSCF8828.JPG 114.76K 243 downloads DSCF8829.JPG 111.7K 252 downloads DSCF8830.JPG 115.36K 158 downloads DSCF8831.JPG 111.2K 166 downloads Cam astea au fost spuse, pentru moment, va astept si pe voi cu cateva imagini si cuvinte despre modelele voastre. *tara de origine = tara de productie a modelului. Edited by connectorxp, 11 April 2010 - 16:49. |
#8
Posted 12 April 2010 - 20:00
Fiindcă topicul propunere s-a închis și va ajunge undeva la urmă am să pun și aici pozele cu marklin-ul meu (mi-e lene să fac altele noi, plus că efectiv nu am timp să montez toată diorama).
Attached Files |
#9
Posted 12 April 2010 - 20:07
Frumos...
Edited by choppermaster, 12 April 2010 - 20:07. |
#10
Posted 13 April 2010 - 11:20
kineceler, on 12th April 2010, 21:00, said: Fiindcă topicul propunere s-a închis și va ajunge undeva la urmă am să pun și aici pozele cu marklin-ul meu (mi-e lene să fac altele noi, plus că efectiv nu am timp să montez toată diorama). Sunt pe sistem clasic sau digital ? Superbe modele, din pacate sunt prea exclusiviste pentru mine, cunosc un colectionar de Marklin, cu o colectie impresionanta, toate modele de generatie noua, digitale. |
|
#12
Posted 16 April 2010 - 22:44
Am trenuleț încă de pe vremea Împușcatului - defapt tot materialul rulant (în afară de un vagon) e de atunci. Șinele din păcate s-au corodat (erau făcute din tabla aia proastă)... și aveam destule chestii. Așa că am cumpărat șine noi. De macaze, încrucișări, și alte chestii nu am avut bani. Trenulețul pe scara T.T. (12 mm). La T.T. am mai puține oferte, dar încap mai bine într-un apartament de bloc (deh, sunt homus blocus, nu homus casus).
Am 2 locomotive diesel electrice, 1 diesel mecanică, 1 aburoasă (mai aveam o aburoasă dintr-un start set, dar nu mai dau de ea), 1 eletrică, 2 vagoane de dormit, 1 restaurant (la care e rupt un boghiu) - ăsta e cu luminițe, 2 etajate (unul are probleme cu un boghiu)... pun mâine ceva link-uri. |
#14
Posted 28 June 2010 - 00:54
[ http://i657.photobucket.com/albums/uu297/mihai90_photo/Picture022.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Am și eu o locomotivă Roco CFR-izată... |
#15
Posted 28 June 2010 - 22:23
Frumos, facuta in regie proprie sau la Dl. Savin ?
Eu am avut cateva vagoane facute de de dansul. |
|
#16
Posted 29 June 2010 - 13:38
sunt făcute în București la Marius
alte locomotive,de data asta pe 9 mm [ http://img146.imageshack.us/img146/1504/picture002db.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] ALTĂ cfr [ http://img186.imageshack.us/img186/5779/picture011i.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by romanianpatriot, 29 June 2010 - 13:43. |
#17
Posted 08 October 2010 - 07:53
Salut. Are cineva, sau stiti pe cineva care are o diorama in lucru, spre finalizare?
Multumesc |
#18
Posted 21 March 2011 - 15:16
Daca tot a venit vorba de diorame...: http://www.miniatur-...tes-wunderland/
Este cea mai intinsa si mai complexa diorama din lume. Iar pentru cei pasionati si doritori in a-si construi o diorama, recomand calduros site-ul trenulete.info. Acolo, un pasionat, nu doar ca-si prezinta creatia ci si explica modul in care a confectionat diorama. Eu unul am ramas uimit de ingeniozitatea de care a dat dovada. Edited by YO3FKV, 21 March 2011 - 15:20. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users