Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Nu pot accesa monitorulsv.ro de l...

Cum sa elimini urmele de acnee?

Wc Geberit

Routere detinute in trecut si in ...
 Teii din fața casei

E-Mail in serie prin Excel si Out...

Modul alimentare rulou/jaluzea ex...

Recuperare fișiere dupa form...
 Aplicatii stress test RAM

Asigurare auto hibrid

Asus B550M - PC-ul nu porneste di...

Tzanca Uraganu - Inconjurat de Fe...
 explicatie montaj breadboard

3 Doors Down - Kryptonite

Semnalizati cand virati pe un dru...

Succesiune - mostenire apartament...
 

Centuri orase Romania

- - - - -
  • Please log in to reply
169 replies to this topic

#19
akeem

akeem

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,875
  • Înscris: 17.10.2003
Mey, Pitestiul n-are decat o centura, in partea de nord. Pentru Craiova, Bucuresti - Autostrada, Dragasani/Valcea (pe Vedea) se iese pur si simplu din oras.

Centura incepe (sa zicem ca vorbim de intrarea dinspre Bucuresti) dupa ce se termina autostrada si traversezi cartierul Prundu, faci dreapta spre malul Argesului, treci pe langa autogara, pe langa Strand, pe langa Bowling, traversezi soseaua ce intra in Pitesti (asa-zisul drum vechi Bucuresti - Pitesti), mergi in continuare pe Depozitelor, la intersectia de la Subansamble Auto faci dreapta, traversezi podul peste Arges, treci pe langa baraj, soseaua face apoi o curaba stanga la 90° dar foarte larga (raza de vreo 2 km), traversezi calea farata si gata, ajungi in intersectia de unde se despart drumurile spre Curtea-de-Arges, Rm-Valcea (pe Dealul Negru) si spre centru orasului. Asta e centura. Pot spune ca dpdv al asfaltului este buna spre foarte buna, cu exceptia unei portiuni mici cu piatra cubica valurita de la pod si pana la baraj si foarte proasta, cu gropi mari de la baraj si pana la iesirea spre Rm-Valcea. Daca esti singur, poti ocoli, daca nu, sunt cazuri in care efectiv stai si astepti sa treaca ala din fata, ca nu te risti sa ramai in gropan.

Despre centura noua, care trece tot pe aici: unde se termina autostrada (adica unde e semnul, in fata la Metro, ca fizic ea mai merge vreo cativa km, pana la intrarea in Prundu), e o curba dubla, prima la stanga. Ei, pe viitor nu mai faci stanga, ci mergi tot inainte (acum n-ai cum, ca te rastorni in balarii :) ), urci cum se urca pasarela de la Otopeni si o tii tot suspendat, peste Arges, peste Mall-ul care se face acum, peste soseaua veche, din nou peste Arges si iesi tot acolo, la intersectia pt. Rm-Valcea, numai ca fiind suspendata este mult mai dreapta. Eu sper sa arate foarte bine, dupa cate se pare, mai nasol o sa fie cand o sa cada TIR-urile peste Mall, sper sa nu fiu acolo in momentul ala.
Asta e.

A, totusi putem sa zicem ca e o centura de la Autostrada spre Craiova, dar de fapt e mai mult o bretea de scurtatura, ca orasul e la mama dracu'.

#20
abancor

abancor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,071
  • Înscris: 07.07.2006
Centura aia din Pitesti numai centura nu e, e de fapt drumul pentru camioane, care trece pe la marginea orasului si e aglomerat. Totusi merita, daca vii de pe A1 si mergi spre Colibasi. Daca mergi spre Rimnic sau Curtea de Arges mai bine e prin oras. N-am facut niciodata peste 15 minute din Prund in Bascov.

In sud e centura de-adevaratelea, in loc sa intri in oras, te duci direct la drumul de Craiova.

Urmeaza sa lungeasca A1 inspre Vilcea, pina la nord de Pitesti, si atunci va fi mai usor de ocolit orasul, de oriunde vii (inclusiv de la Craiova).

Pe Ploiesti Vest sunt 12 km si se fac mereu 9-11 minute. In niciun caz nu e mai bine prin oras; nici macar noaptea la 3 nu poti traversa Ploiestiul in 10 minute. In schimb centura de nord e mai congestionata, intre DN1, DN1A si DN1B.

Centura Bucuresti merita numai pe anumite tronsoane si la anumite ore. Cind vom avea centura calumea sunt convins ca se va descongestiona centrul.

In Constanta merita "centura" prin oras, daca stii pe unde sa o abordezi. Scurtezi cu minim 5 minute. Ma refer la relatia Cernavoda - Mangalia. In alte directii nu cunosc, dar pare sa mearga repede si inspre mamaia. Beleaua e ca e cam rupta, dar nu impracticabila.

La Timisoara am inteles ca e o bucata de centura finalizata, intre aeroport si drumul de Arad, foarte buna.

#21
Basarab

Basarab

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 6,374
  • Înscris: 13.07.2004
Pitesti - Centura sud catre Craiova excelenta, Centura nord catre Campulung, Valcea trece prin oras si e destul de proasta. Totusi, se merita fata de circulatia prin centrul Pitesti-ului.

________

Se face centura la noi tip autostrada.

Va lega autostrada de Valcea, Mioveni, CAMPULUNG.

#22
toxicristi

toxicristi

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 227
  • Înscris: 12.12.2006
Centura Brasov...foarte buna ptr liniutze!! [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/NCg772j13CQ?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#23
abancor

abancor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,071
  • Înscris: 07.07.2006
Centura Brasovului e de la Sacele pina unde? Se mai prelungeste, sa ajunga in final pina la iesirea de Pitesti?

Apropo de Pitesti, nu stiu de ce o tot tineti ca "se face autostrada de centura", ca nu se face nimic special pentru Pitesti, e doar prelungirea A1, care ar trebui sa continue spre Sibiu. E drept ca va folosi ca ocolire, dar nu se poate denumi orice autostrada care trece pe linga un oras centura orasului respectiv.

#24
drumaru

drumaru

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 100
  • Înscris: 15.09.2005
Ok, e prelungirea A1, dar cum nu se face nimic pt. pitesti - scapa de traficul infernal si va avea iesiri la intersectia cu a1, dn 7 (spre Bucuresti) si dn 7a/dn7 (spre vilcea). Asadar, daca esti in nordul sau estul orasului si vrei in sud, vei putea s-o iei si pe A1.

#25
abancor

abancor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,071
  • Înscris: 07.07.2006
Bineinteles ca ajuta, dar de acolo pina sa o denumesti by-pass Pitesti cum au intitulat-o ADN-ul... Stii care e faza: pentru noi, inclusiv specialistii din ADN, autostrazile sunt ceva aparte, SF, nu prea suntem obisnuiti cu ele, le tratam ca pe ceva extraordinar, nu stiu cum sa explic mai clar. In orice tara exista A1 de acolo pina dincolo, A2 etc. La noi exista autostrada Buc-Pitesti, centura Pitestiului, autostrada Pitesti - Vilcea, centura Vilcea etc. In loc sa existe autostrada 1, Bucuresti - Nadlac si gata. Care trece pe linga mai multe orase. Dar nu, noi o spargem in zeci de autostrazi. Alt argument ar fi numerotarea: le numerotam in ordine cronologica, fara nicio logica! Si alta exprimare care ma "sparge": "se va construi centura in profil de autostrada a Bucurestiului"! De ce nu "se va construi autostrada de centura a Bucurestiului"?

Iata si A2, de Constanta. In loc sa fie considerata A2, Bucuresti - Constanta, e considerata A2, Bucuresti - Constanta, urmata de varianta ocolitoare Constanta. Adica neaparat A2 tre sa se termine la intarea in Constanta, daca o duce pina la DN39 nu se mai poate numi Buc - CT, tre sa se numeasca ocolirea CT.

Uite ca atasez niste desene: cum vad strainii reteaua de autostrazi, si cum o vad romanii. As mai adauga niste reguli la romani (nu de trafic, ci legate de cum vad autoritatile autostrazile - si sigur au fost pe afara la schimb de experienta, dar tre sa te duca si capul sa intelegi ce observi):

1. autostrazile in niciun caz nu vor incerca sa ocoleasca orasul de destinatie (la noi fiecare oras mare e tinta si motivul de existenta al autostrazii, dupa cum am explicat mai sus), ci se va infige in cel mai departat cartier de centru posibil. Nu se va incerca sa fie unite de o autostrada comuna, sau sa iasa prin acelasi loc, ca sa asigure continuitate tranzitului
2. este interzis sa construiesti autostrazi altfel decit intre capitala si alte orase
3. peste tot trebuie sa fie 2 benzi pe sens
4. pe pod e depasirea interzisa, ca asa scrie la decret, chiar daca de fapt suntem pe o autostrada, care in mod definitoriu ar avea zeci de poduri
5. se numeroteaza in ordinea construirii, nu functie de amplasarea in teritoriu sau alta logica (vezi DN-urile)
6. se permite existenta unor popasuri de mititei la buza autostrazii
7. se permite pinda politiei pe banda de urgenta, ca si oprirea masinilor acolo
8. nu avem "iesiri", noi avem "noduri" (si le avem rare, nu cumva sa stimulam traficul de navetisti din preajma marilor orase)

Cam atitea imi vin acum in minte, va rog sa adaugati.

Attached Files



#26
JJOne

JJOne

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,021
  • Înscris: 22.08.2006
Pai sa adaug:

O data, e AND in loc de ADN.
A doua oara, poate sa le zica oricum, inclusiv autostrada Eminescu pe Bucuresti-Suceava cu centura Creanga in jurul Bacaului, nu ma intereseaza, numai sa le faca o data. Desi nu cred ca le mai apuc ca sofer, poate doar sa le zic nepotilor ca pe vremea mea faceam 9 ore de la Bucuresti la Timisoara si ei sa se mire "Hai ma tataie, pe un drum de 4 ore faceai atat?"

#27
AlexIP

AlexIP

    marele licurici

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,763
  • Înscris: 25.09.2004

View Postabancor, on Jan 18 2007, 11:21, said:

4. pe pod e depasirea interzisa, ca asa scrie la decret, chiar daca de fapt suntem pe o autostrada, care in mod definitoriu ar avea zeci de poduri
5. se numeroteaza in ordinea construirii, nu functie de amplasarea in teritoriu sau alta logica (vezi DN-urile)
6. se permite existenta unor popasuri de mititei la buza autostrazii
7. se permite pinda politiei pe banda de urgenta, ca si oprirea masinilor acolo

4. Daca masinile merg in acelasi sens, nu se trece pe contrasens si nu schimba nici una dintre ele banda nu se considera depasire. ;)
5. Irelevant. Avem 2 autostrazi, cum vrei sa se numeasca? A1 si A7?
6. Mici cu 10 mii bucata sau OMV-Cafenele cu 50 de mii un sandwich de marimea unui mic. Ce preferi?
7. Legal nu se permite.

Adaug o chestie: ar trebui sa bage si la noi astea:

Quote

* The distance between vehicles (in meters) should be at least half the speed (in km/h) at all times (e.g. at least 60 meters at 120 km/h). This corresponds to a "lead time" of just under 2 seconds. As a reference: the white-and-black reflection posts to the right have a distance of 50 m to each other. Again, the fact that the car in front is illegally occupying the left-hand lane when the right-hand lane is free does not excuse following too closely.

          Fines for tailgating were increased in May 2006. At speeds of over 100 km/h, keeping less than 30 percent of the recommended distance now results in a suspension of one's driver's license for one to three months.

    * Due to legal regulations (Straßenverkehrsordnung) you are allowed to honk and flash headlights (Lichthupe) in order to indicate your intention of overtaking.[2],Proper distance to the vehicle in front must be maintained. Driving at insufficient distances, even when flashing ones headlights, is illegal.
    * The tires must be approved for the vehicle's top speed. Tires for lower speeds (i.e. cheaper than high-speed tires) are only allowed, if they are marked as Winter tires (M+S or M/S). In this case, the driver must have a sticker in the cockpit reminding of the maximum speed].

http://en.wikipedia.org/wiki/Autobahn

Edited by AlexIP, 18 January 2007 - 23:45.


#28
hardvare

hardvare

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,160
  • Înscris: 02.08.2005
Craiova. Se apucaseră de ea de ceva vreme, cum a mai zis cineva. Au terminat-o la sfârșitul anului trecut. E bună. Nu zic foarte bună, pentru că are unele mici valuri, denivelări, care se simt la viteză mare. Aveam pretenții mai mari de la o centură europeană, să zic așa...
Oricum, e un lucru bun, se poate folosi cu încredere. :)

#29
abancor

abancor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,071
  • Înscris: 07.07.2006

View PostJJOne, on Jan 18 2007, 18:07, said:

Pai sa adaug:

O data, e AND in loc de ADN.
A doua oara, poate sa le zica oricum, inclusiv autostrada Eminescu pe Bucuresti-Suceava cu centura Creanga in jurul Bacaului, nu ma intereseaza, numai sa le faca o data. Desi nu cred ca le mai apuc ca sofer, poate doar sa le zic nepotilor ca pe vremea mea faceam 9 ore de la Bucuresti la Timisoara si ei sa se mire "Hai ma tataie, pe un drum de 4 ore faceai atat?"

Nu mai e AND (Administratia Nationala a Drumurilor), de vreo 2 ani e ADN (Autostrazi si Drumuri Nationale).
De facut, si eu sper sa se faca, desi as adauga, pentru moment, inca niste reguli. Vezi la finalul mesajului.

View PostAlexIP, on Jan 18 2007, 23:44, said:

4. Daca masinile merg in acelasi sens, nu se trece pe contrasens si nu schimba nici una dintre ele banda nu se considera depasire. ;)
5. Irelevant. Avem 2 autostrazi, cum vrei sa se numeasca? A1 si A7?
6. Mici cu 10 mii bucata sau OMV-Cafenele cu 50 de mii un sandwich de marimea unui mic. Ce preferi?
7. Legal nu se permite.

Adaug o chestie: ar trebui sa bage si la noi astea:
http://en.wikipedia.org/wiki/Autobahn

4. Stiu ca nu e depasire, eu am scris acele "reguli" ironic. Am gasit o explicatie la banda continua de pe podurile de pe A1 - cei care marcheaza au citit in decret ca depasirea e interzisa pe poduri si au tras linie continua. :D
5. Spun doar ca numerotarea cronologica mi se pare cea mai aberanta, sau cea mai putin logica, ca sa nu zic ca e ilogica (ca doar e crono-logica).
6. Orice, numai sa fie legal amplasate, adica total in afara carosabilului. La fel as dori si pe DN-uri (sa dispara fenomenul Dedulesti de pe drumurile noastre nationale).
7. Pai daca acolo stau politistii la pinda?

Apropo de linkul tau, in vreme ce la nemti ne-pastrarea distantei e unul dintre cele mai grave lucruri, la noi, desi e sanctionata in lege, nu e considerata ca delict major, si nici nu e urmarita de politisti. La noi ii doare de altele.

In fapt problema e ca nici soferii, nici autoritatile, nu au habar ce e si cum se circula pe o autostrada.

Deci, in acelasi spirit, iata alte reguli:

9. A nu se construi mai mult de o autostrada o data (acum se pare ca regula se schimba, si se va permite constructia a 2 deodata).
10. Cel care stie cel mai bine e ministrul! El hotaraste ce se va consturi, inclusiv in materie de metroul bucurestean. Valabil si pentru primari, nu exista specialisti sau birouri, primarul stie cel mai bine tot ce e bun pentru oras.
11. Noi de fapt nu avem nevoie de autostrazi. Europenii au. Nu cumva sa identificam noi vreo nevoie interna, ca daca nu e pe culoar, sau daca nu serveste la tranzitarea tarii, nu e valabila. Iar principiul "infrastructura atrage traficul" e valabil oriunde, numai la noi nu. Vezi punctul 12.
12. Daca se dovedeste ca avem totusi nevoie de autostrazi, nevoia va fi legitimizata de minim 5 ani de ambuteiaje repetate pe anumite directii de mers. Din acel moment se va demara studiul de prefezabilitate. In alti 10 ani va fi gata autostrada, dupa ce proiectul a trecut pe rind din primordial in conservare, in functie de preferintele gvernului (vezi punctul 10.). De pilda, pentru ca pe Valea Prahovei sa se admita nevoia unei autostrazi, a fost nevoie de 10 ani de inghesuiala.

#30
gabis_gabis

gabis_gabis

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 68
  • Înscris: 04.10.2006

View PostAlexIP, on Jan 18 2007, 23:44, said:

4. Daca masinile merg in acelasi sens, nu se trece pe contrasens si nu schimba nici una dintre ele banda nu se considera depasire. ;)
5. Irelevant. Avem 2 autostrazi, cum vrei sa se numeasca? A1 si A7?
6. Mici cu 10 mii bucata sau OMV-Cafenele cu 50 de mii un sandwich de marimea unui mic. Ce preferi?
7. Legal nu se permite.

Adaug o chestie: ar trebui sa bage si la noi astea:
http://en.wikipedia.org/wiki/Autobahn


#31
noghtyclick

noghtyclick

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 163
  • Înscris: 27.07.2006

View PostJJOne, on Sep 18 2006, 11:42, said:

Ma gandeam ca ar fi utila o experienta impartasita despre orasele in care merita sa mergi pe centura si orasele in care nu merita.

Incep eu:
Bucuresti - Centura in stare f. buna, doar o banda pe sens, cu cedare de trecere la toate iesirile din Bucuresti. Se merita intre 6 si 10 si intre 12 si 20 fata de traversarea orasului.

Pitesti - Centura sud catre Craiova excelenta, Centura nord catre Campulung, Valcea trece prin oras si e destul de proasta. Totusi, se merita fata de circulatia prin centrul Pitesti-ului.

Slatina - Centura trece prin oras, are destul de multe gropi, insa mergi mai bine decat prin centru.

Ploiesti - Centura de vest (Bucuresti-Brasov) e foarte buna, pe varianta catre Buzau n-am fost.

Craiova - Centura in stare proasta, parca se face chiar mai mult decat prin oras daca traversezi Severin-Slatina.

Bacau - Centura cu ceva gropi, totusi se circula bine.

Targoviste - Centura 2 benzi, se circula foarte bine. Atentie insa la sensurile giratorii.

Tg. Mures - Centura catastrofala, iti rupi masina.

Cluj - Centura de vest (C. Turzii - Oradea) in stare buna, se circula insa cam haotic.

Oradea - Centura in conditii bune, destul de aglomerata, dar face fata. Unele intrari in oras sunt foarte proaste.

Arad - Centura catastrofala, mai ales la nord de Mures. Podul peste Mures ff aglomerat.

Mai spuneti si voi altele.


UPDATE
(pe unde am fost)

Tg -Mures NU O LUATI PE ACOLO!!!!, REPET, NU O LUATI PE ACOLO, desi auzisem ca au reparat-o dar pana nu imi vine buldozerul comandat nu ma risc sa mai trec pe acolo, stilul de mers pe acolo e viteza 1, intrat in groapa cu ambele roti, frana in groapa, ca mai e inca o groapa in groapa  :naughty: , si urcat din groapa

Nu stiu la care centura C. Turzii - Oradea te referi, exista varianta de ocolire Cluj si Feleacul, de la Turda spre Petrestii de Jos si se iasa dupa Cluj spre Oradea, drum destul de bun deoarece in paralel pe la vreo 100 m se construieste autostrada si e facut drumul tot timpul, si nu intalniti nici camioane, de fapt nu intalniti nici o masina, astfel se evita tot orasul Cluj, daca e centura care ocoleste doar clujul din feleac, se circula destul de ok, dar de fapt esti cam in oras cu semafoare, tramvaie etc.

Centura Oradea destul de buna

Centura Bistrita - foarte proasta de altfel ca si drumul pana la bistrita, era in reparatie cand am fost eu sper sa il fi terminat

#32
neludok

neludok

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 126
  • Înscris: 12.03.2006
TIRURILE SI CENTURA CAPITALEI...

functie de mersul TIRurilor dar si mai ales al controalelor la TIRuri , centura Bucurestiului este mai mult sau mai putin ocupata pe anumite tronsoane !
Acum vreo 2 luni cand anuntau la stiri de noile reglementari si taxe pe greutatea TIRurilor etc si incepuse in sfarsit si Politia rutiera controlul mai riguros la TIRurile din jurul Capitalei, mai nene se facuse o liniste pe Centura cum nu am vazut de cand au asfaltat-o prima data acu 10 ani pare mi-se !.... :huh:
Era rasul lumii sa vezi Politia fata in fata cu TIRistii care se faceau ca dorm, trasi pe dreapta, fiindca nu le putea face nimic cata vreme TIRurile nu se urneau din loc chiar daca nu erau in legalitate cu actele sau taxele !

Apoi au inceput sa-si plateasca din taxe si sa se miste...
Dar plateau unele si depasiri la greutate faceau zilnic ca sa recupereze... :notangel:
Si patronii lor smecheri, decat sa mai dea benzina si sofer pe inca un transport mai bine le incarcau pana depaseau mult limitele admise pe noul asfalt abia reparat!

Azi se pot recunoaste lesne zonele cele mai fierbinti si la trafic si la cozi imense la mai toate orele: sunt exact acele culoare mai frecventate de TIRuri si care azi au pana si canelatii de-a dreptul periculos de adanci in asfalt, precum tronsoane ca cele din jurul iesirii spre Domnesti (Vest) sau chiar NordEst dintre Pod Otopeni - pana spre intersectia cu Stefanesti.  

Cel mai dur pasaj e insa ala de la trecerea peste inelul de cale ferata BucurestiN-Chitila-Giurgiu cand vii dinspre Ghencea/prelungire  spre com.Domnesti! E jale si cozi de zeci de minute in toate partile din cauza prioritatilor plus canele lungi in asfalt de-ti vireaza masina daca le incaleci ca nu ai pe unde ocoli, doar o pista pe sens.  :death:

AR FI TREBUIT IN PRINCIPIU MULT LARGITA CENTURA SI BENZI SEPARATE DAR SI INTARITE POSTAMENT PT.TIRURI, CU TAXE/BARIERE PE TRONSOANE PRECUM IN AFARA, SA NU SE MAI AMESTECE TRAFICUL !   Oricum daca vreo salvare sau alta urgenta face greseala s-o ia pe centura de Nord sau Vest in timpul zilei mai bine o ia pe camp (ceea ce si fac unii ca sa depaseasca coloana imensa care se formeaza mereu) :coolspeak:

#33
Basarab

Basarab

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 6,374
  • Înscris: 13.07.2004
Centura Pitesti se termina in octombrie 2007. Deja au inceput asfaltarile!!!

#34
MAK

MAK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,882
  • Înscris: 26.02.2005
Intrebare :
Vin de la Craiova, intru in Pitesti si vreau sa ma duc la Rm Vilcea.
Am centura, sau tot prin centru ?
Eu o iau numai prin centru, dar as vrea sa ocolesc centrul Pitestiului, e mai rau ca-n Bucuresti.

#35
abancor

abancor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,071
  • Înscris: 07.07.2006
Te duci pe breteaua spre A1 (pe care mergi acum cind vii la Bucale) pina ajungi la A1 si de acolo te sui pe A1 inspre Vilcea (care se va termina la Bascov pesemne).

E posibil sa cistigi 5-6 minute si sa scapi de ceva nervi.

#36
amandigi

amandigi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,114
  • Înscris: 13.12.2006
Tg. Mures: la ce centura va referiti? Cel care e intre Sighisoara-Brasov IN ORAS nu e in stare foarte buna (un pod rupt sau ce e acolo), dar dupa spusele prietenilor drumul dintre Acatari-Ungheni a fost reparat. Acest drum scurteaza destul de mult drumul dintre Sighisoara-Cluj.

Brasov: desi locuiesc in apropiere, n-am fost pana acum pe centura si nici nu este clar unde poti intra pe el dinspre Sf. Gheorghe? Ca la Tiraj unde este barajul de calea fearata parca se poate intra, dar acolo prinzi doua baraje pe rute de cai ferate diferite si ai sanse mari sa prinzi un tren! Iar dupa ce treci podul de peste calea ferata nu ai voie sa virezi la stanga... Daca vii dinspre Buc. spre Sf. Gheorghe, probabil poti trece pe drumul principal exact acolo inainte de pod, astfel nu prinzi barajele, dar in directia opusa nu stiu cum e mai bine. Drumul prin oras nu e prea grozav, mai ales unde drumul se ingusteaza si in mijloc sunt sinele de tramvai, dar se poate circula. Daca mergi Buc-Pitesti/Sibiu/Tg.Mures nu scapi de trecerea prin oras. Dinspre Sf. Gheorghe spre Tg. Mures ai solutia drumului ocolitoare prin Harman, dar nu stiu in ce stare e dupa Harman, ca a fost destul de prost. Drumul ajungpe pe E60 la Bod. Eu prefer sa trec prin oras, chiar daca ai limitare de 60 pe o portiune destul de mare la iesire, pana cineva nu spune ca drumul Harman-Bod a fost refacut. ;)

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate