Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum accesez site-ul CNAS ?

Algoritm simplu de calculare al u...

Bitdefender Total Security ș...

casa verde 2024
 Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!
 Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda
 Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...
 

Revista Piata a calculat cativa indicatori de performanta pentru magazinele de bunuri de larg consum

- - - - -
  • Please log in to reply
No replies to this topic

#1
citizenx

citizenx

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 660
  • Înscris: 28.11.2001
In 2005, un mic magazin din Hunedoara apartinand firmei Compotrans obtinea, de pe fiecare metru patrat al sau, incasari sensibil mai mari decat vanzarile pe unitatea de suprafata, in 2004, in reteaua Carrefour - unul dintre modelele de performanta din retailul romanesc (si nu numai). Socant, nu?

Tot anul trecut, fiecare angajat al firmei Serdra, care opereaza trei mici magazine in Caransebes, realiza vanzari cu putin mai mari decat fiecare angajat al retelei G’market in 2004 (asta ca sa ramanem in zona comparatiilor cu lanturi comerciale cunoscute).

Socant? Bine, atunci sa spunem ca e vorba de doua exceptii (dar nu singurele!) de la regula ca indicatorii de performanta ai formatelor moderne de comert sunt mult superiori celor ai micilor magazine.

Dincolo de satisfactia si veniturile pe care afacerea i-o aduce, fiecare patron de mic magazin este interesat sa afle cat de profitabila este firma sa in raport cu cele concurente. Cat este normal sa vanda un mic magazin? Cat inseamna, de fapt, normal si cat inseamna mult, cat inseamna putin?

Pentru a da expresie numerica acestor calificative este nevoie de niste repere - valori medii, eventual valori unitare medii, valori minime si maxime ale catorva indicatori de performanta. Va propunem sa va analizati singuri performantele magazinului dvs. prin comparatie cu valorile de referinta pentru cativa indicatori pe care vi le prezentam in aceste pagini.

Indicatorii pe care ii consideram relevanti si la care ne-am oprit sunt: cifra de afaceri realizata in 2005, dinamica (variatia procentuala) a cifrei de afaceri in 2005 fata de 2004, valoarea vanzarilor totale in 2005 raportata la suprafata de vanzare a magazinului si valoarea vanzarilor in 2005 raportata la numarul total al angajatilor.

Datele pe care le regasiti in acest articol provin din prelucrarea datelor de inscriere in concursul „Premiile de Excelenta ale comertului traditional romanesc”, organizat de revista Piata si compania Metro cash & carry Romania.

Asa cum ne-am angajat prin regulamentul concursului, nu vom face publice valorile referitoare la participantii la concurs, ci doar valori medii si raportari statistice calculate pe baza datelor primare.

Mai mult la Hotnews

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate