Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...
 teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.
 Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android

Recomandare bicicleta e-bike 20&#...
 

PPPoE, Linux & erdeeshi

- - - - -
  • Please log in to reply
36 replies to this topic

#19
UnixMarius

UnixMarius

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,435
  • Înscris: 02.03.2006
alabala , tziam trimis in PM telu` meu .

#20
The.1

The.1

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 423
  • Înscris: 18.02.2006

Quote

faza e ca ei nu ofera suport linux sau suport router. la ei exista wingoz si punct. nu au destula minte sa se gandeasca si la altii care vor mai mult.
Se pare ca au avut destula minte ca sa puna reteaua pe picioare, nu arunca cu noroi unde nu trebuie, mai uita-te in oglinda din cand in cand...

Quote

au ajuns si la mine nenorocitii de erdeeshi
Cu o astfel de atitudine sigur o sa primesti ajutor de la "erdeeshi".

Quote

ese din dicutie sunatu la kkatii astia, ca nu stiu cum ii cheama nici cu buletinu in mana.
Ca sa vezi ghinion, eu chiar lucrez la RDS si stiu cum ma cheama...

Quote

dar ma gandesc ca si tipii de la tech sunt la fel de "amabili" ca si operatorii
Cu oameni ca tine nu prea merge sa fii amabil, daca ar fii dupa mine, nici nu te-as primi in sediu... :puke:

#21
alabala

alabala

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 412
  • Înscris: 07.01.2006
ca sa te lamuresti de reteaua aia a ta minunata care functioneaza bine oricand si la orice ora, deschide un thread intitulat "va convine calitatea serviciilor RDS?" si vei fi surpins cati vor spune "NU". poate imi explici ceva, ce eu nu inteleg (avand in vedere ca lucrezi la RDS). intro zi x, au cazut echpamentele din scara (switch-urile, etc.). 9 abonati din scara mea, inclusiv eu, nu aveam semnal pe firul UTP. cand am sunat la relatii cu clientii, imi zice o domnisoara, ca de fapt este semnal, si eu in acel moment si fac trafic (si se referea la trafic de internet, gen site-uri, download, etc.). eh, cum vine asta????
ps: cine stie cum sta treaba la rds, stie ca reteaua nu e deloc bine facuta....poate ar trebui tu sa vezi pe teren cum e. si inca ceva, 1 luna nu am avut acces linux pe retea, pana cand am facut mare tamtam in sediu, am vb cu un director x, care a trimis la mine un om sa verifice linia. din acea zi, merge impecabil. dar acea luna a fost infern. extern aveam maxim 30 KB, indiferent de ora, zi sau alte cele, internul nu urca peste 400 nici un ruptu capului. deci te rog numi spune mie in cine sa arunc noroi, pt. ca nu ai fost aici sa vezi cum imi merge internetul.

Edited by alabala, 03 September 2006 - 16:27.


#22
The.1

The.1

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 423
  • Înscris: 18.02.2006
In primul rand, pt ca domnisoara respectiva este doar o operatoare si este probabil putin cazuta in cap, in al II-lea rand nu va merge cum trebuie si sunt caderi pt ca sunt multi "hackeri" care se baga ei unde nu le fierbe oala si umbla la cutiile de pe scara, si nu in ultimul rand, sunt multe probleme cauzate de echipamentele care sunt ciordite de romanasii nostri scumpi si d'asta nu poti tu sa rupi torentul in doua...  :peacefingers:

#23
Strict

Strict

    Custom member title

  • Grup: Members
  • Posts: 5,226
  • Înscris: 07.08.2006

 The.1, on Sep 3 2006, 19:02, said:

In primul rand, pt ca domnisoara respectiva este doar o operatoare si este probabil putin cazuta in cap, in al II-lea rand nu va merge cum trebuie si sunt caderi pt ca sunt multi "hackeri" care se baga ei unde nu le fierbe oala si umbla la cutiile de pe scara, si nu in ultimul rand, sunt multe probleme cauzate de echipamentele care sunt ciordite de romanasii nostri scumpi si d'asta nu poti tu sa rupi torentul in doua...  :peacefingers:
Mane, asta-i atitudine tip „clientul e de vină”.  Dacă operatoarea e căzută în cap, care-i vina clientului?  Din punctul lui de vedere, respectiva căzută în cap reprezintă RDS-ul.  Dacă hackerii umblă la cutiuțe, RDS-ul asigură service-ul și le repară.  Privit din partea astalaltă, 3 angajați incompetenți sînt suficienți pentru a da un renume prost dacă am avut ghinionul să dau peste ei la telefon.

Toți sînt experți la aruncatul pisicii.  „Noi sîntem ok, dar să vezi, avem angajați căzuți în cap și echipamente proaste și ciordite.”

Încă nu există o concurență serioasă în domeniul ăsta; cînd va exista, și vor pleca clienții puhoaie, să vezi cum se schimbă treaba.  Uite-te la Romtelecom, tot copaci sînt dar au început să se schimbe.

Mai durează.

Edited by Strict, 07 September 2006 - 08:27.


#24
alabala

alabala

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 412
  • Înscris: 07.01.2006
tot legat de "fenomenalul" tau RDS the.1, ce zici ca ieri mia venit factura de telefon si internet de pe luna iunie? apropo, sunt platite acele facturi.
cum comentezi? si sa nu aud ca posta e de vina, pt. ca facturile sunt emise la data de 18 august 2006, facturi repet pe luna iunie.si ca sa pun cireasa pe tort, eu din ianuarie anul acesta nu am primit facturi la zi, nici in email, chiar daca am solicitat in nenumarate randuri factura pe email, si am raportat "chestiunea" cu facturile care vin prin posta.
doresti sa comentezi cat de bine isi face treaba RDS-ul?

#25
alabala

alabala

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 412
  • Înscris: 07.01.2006
http://forum.softped...howtopic=160835 -> continuati aici, avand in vedere ca un astfel de subiect nu are ce cauta la software (unix/linux)

#26
The.1

The.1

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 423
  • Înscris: 18.02.2006

 alabala, on Sep 7 2006, 19:43, said:

tot legat de "fenomenalul" tau RDS the.1, ce zici ca ieri mia venit factura de telefon si internet de pe luna iunie? apropo, sunt platite acele facturi.
cum comentezi? si sa nu aud ca posta e de vina, pt. ca facturile sunt emise la data de 18 august 2006, facturi repet pe luna iunie.si ca sa pun cireasa pe tort, eu din ianuarie anul acesta nu am primit facturi la zi, nici in email, chiar daca am solicitat in nenumarate randuri factura pe email, si am raportat "chestiunea" cu facturile care vin prin posta.
doresti sa comentezi cat de bine isi face treaba RDS-ul?
RDS nu este fenomenal, dar cu siguranta este un lucru bun pt romani, tinand cont ca ofera servicii diversificate si foarte ieftine.
Eu zic ca este un lucru bun ca avem RDS pt ca altfel ati fii fost la mana RTc sau a celor de la Astral care oricum ofera servicii mult mai scumpe.
Referitor la problema cu facturile nu am ce sa comentez pt ca aceasta este o problema cunoscuta de catre toti,  macar daca ar fi asta cea mai mare problema...
Stii cum este vorba aia, "nemultumitului i se ia darul...".
Si nu am de gand sa ma mut pe celalalt topic pt ca aceasta discutie este inutila, oricum o sa se gaseasca cate un geniu care sa comenteze ceva legat de RDS.
Pare ca este un fel de "moda" la romani...cum americanii urasc Microsoftul, asa si romanii urasc RDs, pt ca vezi tu, detine monopol si nu e bine...blah blah.
;)

#27
alabala

alabala

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 412
  • Înscris: 07.01.2006

 The.1, on Sep 9 2006, 21:50, said:

pt ca vezi tu, detine monopol si nu e bine...blah blah.
;)
nu as zice ca detine monopol. mai este astra si mai este rtc.am avut ocazia sa incerc un astral, care ma impresionat de "stabilitatea" conexiunii. la rds cum bate un vanticel, cum hopa nu mai este net. nu peste tot, dar e de ajuns ca eu sa patesc ca sa ma lamuresc de calitatea serviciilor.asta pe langa faptul ca se deconecteaza, sau nu mai am semnal pe fir, sau pur si simplu ramane conectat dar n semnal clantz. si exemplele ar putea continua. in fine nu are rost.

#28
evilone

evilone

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,521
  • Înscris: 14.12.2003

 The.1, on Sep 9 2006, 21:50, said:

[...]
Stii cum este vorba aia, "nemultumitului i se ia darul...".
[...]

Poftim? Care dar? Dacă nu mă înșel prea tare, acele „genii” care se plâng de RDS dau niște bani pentru acele „servicii” și din acei bani se plătește (printre altele) și salariul tău.

#29
Latzi

Latzi

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 190
  • Înscris: 25.08.2006

 alabala, on Aug 13 2006, 11:28, said:

folosesc vectorlinux 5.1. au ajuns si la mine nenorocitii de erdeeshi si mi-au "instalat" pppoe-ul. problema este in felul urmator: pe windows merge (3 Pc-uri diferite am incercat), pe linux nu merge defel, si culmea nici pe router nu merge. se pare ca este ceva problema de la ei, pentru ca daca folosesc altceva in afara de win xp nu functioneaza. revenind la linux. am dat in consola adsl-setup, am configurat totul, si cnd ii dau adsl-start tot sta si imi apar acele punctulete dupa care imi spune  "not connected". de configurat e bine cinfigurat (crek am refacut de vreo 20 de ori). am sunat la ei la departamentul iarba verde dar totul e roz ca intotdeauna acolo, totul functioneaza de minune, numa ca la mine nu mere. (da la ei mere X-( ). v-ati mai lovit careva de aceasta problema? ceva rezolvare? (in afara de dinamitarea sediului?)

alabala, vreau sa-ti precizez ca inca nu am citit ce s-a discutat pe aici dar...
...la ce ma gandesc eu, daca din Windows iti merge netul si din Linux nu atunci ce vina au cei de la RDS?  :o  
Eu am conexiune de la ei prin PPPoE, folosesc un router si imi merge bine internetul la toate calculatoare legate la el  :worthy:
Iar pentru Linux incearca pppd

Edited by Latzi, 11 September 2006 - 16:33.


#30
alabala

alabala

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 412
  • Înscris: 07.01.2006
rp-pppoe fol in linux. poate ar trebui sa citesti (sfat).

#31
JediK

JediK

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 12.09.2006
PPPoE merge de rupe, cel putin in Oradea. Am incercat si pe Windows XP.. am reusit si pe Windows 98 :)).. merge si pe Linux... cel putin pe Fedora am incercat eu cu rp-pppoe... merge si pe MacOS X... nu cred nici eu ca are legatura cu OS.. trebuie sa mearga pe toate.

Edited by JediK, 12 September 2006 - 23:49.


#32
viorel.frentz

viorel.frentz

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 22
  • Înscris: 05.06.2004

 Strict, on Sep 7 2006, 09:27, said:

Mane, asta-i atitudine tip „clientul e de vină”.  Dacă operatoarea e căzută în cap, care-i vina clientului?  Din punctul lui de vedere, respectiva căzută în cap reprezintă RDS-ul.  Dacă hackerii umblă la cutiuțe, RDS-ul asigură service-ul și le repară.  Privit din partea astalaltă, 3 angajați incompetenți sînt suficienți pentru a da un renume prost dacă am avut ghinionul să dau peste ei la telefon.

Toți sînt experți la aruncatul pisicii.  „Noi sîntem ok, dar să vezi, avem angajați căzuți în cap și echipamente proaste și ciordite.”

Încă nu există o concurență serioasă în domeniul ăsta; cînd va exista, și vor pleca clienții puhoaie, să vezi cum se schimbă treaba.  Uite-te la Romtelecom, tot copaci sînt dar au început să se schimbe.

Mai durează.


Nu mane, nu e atitudine "clientul e de vina", numai ca ... majoritatea utilizatorilor sunt pe Windows si de asta suportul RDS e mult mai bine dezvoltat pe Windows. Daca e sa suni la Microsoft sa le spui nu's ce despre SO-ul lor, ca are ceva, o sa vezi ca operatoarea o sa te paseze mai departe, pt. ca un operator nu poate fi un mare specialist, trecerea spre un suport e facuta intotdeauna cand problema e mai "grava".
Cat despre conexiune ..., merge? DA, atunci care-i problema? Vrei pe linux, o nu's ce distributie proprie? De unde vrei sa stiu eu ca suport cum ai tu configurat pe acolo? Daca nu te descurci in Linux ca nu le ai, ramai nene la mura-n gura in Windows ca acolo totul e roz. Cum puteti afirma ca e o problema tehnica (fizica, la cabluri) cand nu functioneaza pe Linux si functioneaza pe Windows.
E ca si cum ai fi surd la urechea stanga si suni la suport ca atunci cand tii receptorul la stanga nu auzi, doar la dreapta. E o stupizenie.

Daca va pierdeti in stiinta Linuxului nu-l mai folositi.

Daca ai avea un router wireless si ai avea un laptop si un PDA sau mai stiu io ce si suni la suport si spui ca pe laptop merge si pe PDA nu merge, crezi ca te-ar putea ajuta? Ai fi un client la 100.000 cu asa ceva si ai fi prea rar ca sa isi bata RDS capul cu tine, si daca ai asa ceva, atunci invata sa il utilizezi, nu stresa aiurea RDS-ul, ca ... chiar nu-i vina lui. poate nici clientul nu-i de vina, dar e stupid.

Si daca nu te descurci nene cu vectorlinux 5.1, pune o distributie mai ... windowmizata gen SuSE sau Ubuntu, Fedora, etc, care iti da mura-n gura si merge PPPoE-ul din prima.

Si as dori sa fac si o sesizare la admini forumului sa nu mai dea voie utilizatorilor  care nu stiu sa foloseasca decat cuvinte de cartier gen "nenorociti", etc.
Multumesc.

#33
cianura

cianura

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,754
  • Înscris: 19.01.2004
Nu ca as vrea sa critic, dar nu am vazut nicaieri pa pagina de web rds-ului (e valabil si pt ceilalti provideri) sa spuna ceva de genul:

1. folosim pppoe si acestea sint caracterisiticile tehnice de conectare si
2. nu acordam suport decit pt userii de MSwindows XP

Asta pt ca:

1. cei care sint dispusi sa isi suflece minecile sa stie ce au de facut, nu sa dea cu presupusul ce protocoale foloseste providerul si
2. userii sa nu se mai streseze dind telefon in speranta ca suportul va putea sa le furnizeze informatii

Acum citeva saptamini am avut o discutie aprinsa cu providerul meu pt ca voia sa introduca un program pt conectivitate si care functiona numai in MSwindows. Bineinteles nu voia sa spuna ce faceau in programul respectiv. Sistemele de operare nu sint standarde de comunicatie ca sa fiu obligat sa folosesc unul.

Unde vreau sa ajung? Ma deranjeaza extrem de mult comportarea abuziva a unor provideri. Concurenta nu exista deocamdata (zonele de "influenta" sint impartite, nimeni nu intra peste celalalt) si singurul provider mare care  maninca din monopolurile geografice (deocamdata in zona intreprinderilor mici si/sau utilizatori casnici) e romtelecom cu adsl-ul. Asadar frustrarea unor useri e de inteles.

#34
kkLM

kkLM

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,628
  • Înscris: 03.09.2006
Daca iti merge conexiunea in Windows (te rog foloseste denumirea oficiala a sistemului de operare pentru ca nu multi sunt ghicitori in stele ca sa-si dea seama ca wingoz=Windows) si presupunand ca ai instalat si configurat bine pptp (cu aceeasi legatura - cu sau fara router - cu care ai verificat sub Windows) atunci mai mult ca sigur este blocata directionarea din cauza ISP-ului, in cazul tau RDS.
S-au mai intalnit situatii de felul acesta si ai 2 solutii:
1. Schimbi ISP-ul.
2. Ramai si ii pui sa iti configureze ei conexiunea sub Linux; daca nu o fac, in functie de contract - citeste bine contractul de servicii - (niciun contract nu cred ca specifica faptul ca se ofera suport numai pentru MS Windows), ii poti actiona in justitie.

Edited by kkLM, 01 November 2006 - 19:18.


#35
bsdwave

bsdwave

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 100
  • Înscris: 06.11.2006
alabala, clientul tau PPPoE nu tine log-uri?E imposibil sa nu iti apara ceva acolo!
Folosesc FreeBSD, in Oradea, PPPoE la RDS. Merge fara probleme, atat doar ca suport tehnic, in momentul cand sunt probleme pe linie este inexistent pe motiv ca nu acorda suport decat pentru Windows.

#36
alabala

alabala

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 412
  • Înscris: 07.01.2006
fratilor, eu ma distrez de minune cand va vad posturile, dar se pare ca voi nu ati inteles.
1. era o problema de la ei
2. s-a rezolvat din cei veci, nu pricep dc continuati cu posturile
3. criticile sunt total aiurea. majoritatea habar n'aveti cum e treaba in tara asta, dar de aia tot sunteti prezenti peste tot ca si atotstiutori (asta ca sa fac si eu umpic de critica).


daca voi credeti ca merita continuata discutia, foarte bine. daca nu....... :death:

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate