Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata
 Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...
 teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.
 

CLASAMENT LIGA1 fotbal romania

- - - - -
  • Please log in to reply
7 replies to this topic

#1
Vlaicu_bog

Vlaicu_bog

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 68
  • Înscris: 06.02.2006
Please as vrea sa fac un program care sa calculeze clasamentul ligii 1 din romania.
sunt incepator in VISUAL BASIC si nu stiu de unde sa incep si as vrea daca ma ajuta cineva si imi zice ce sa fac prima data.
Va multumesc anticipat .

userul meu de messenger este daflexx2003 va rog sa ma ajutati.

#2
iulian.dronca

iulian.dronca

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 3,681
  • Înscris: 15.05.2006

View PostVlaicu_bog, on Aug 4 2006, 15:31, said:

Please as vrea sa fac un program care sa calculeze clasamentul ligii 1 din romania.
sunt incepator in VISUAL BASIC si nu stiu de unde sa incep si as vrea daca ma ajuta cineva si imi zice ce sa fac prima data.
Va multumesc anticipat .

userul meu de messenger este daflexx2003 va rog sa ma ajutati.

Daca reusesti sa-l faci, poate ne ajuti si pe noi la liga de pronosticuri care merge in paralel cu liga de fotbal de aici.
Mult succes!

#3
Vlaicu_bog

Vlaicu_bog

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 68
  • Înscris: 06.02.2006

View Postiulian.dronca, on Aug 4 2006, 15:41, said:

Daca reusesti sa-l faci, poate ne ajuti si pe noi la liga de pronosticuri care merge in paralel cu liga de fotbal de aici.
Mult succes!