Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Boxa membrana tweeter infundata

ajutor

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay
 Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...
 De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?
 polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas
 

7.500 de euro, taxa de inmatriculare pentru o masina din 2000

- - - - -
  • Please log in to reply
195 replies to this topic

#19
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
adica da foc la tara si lasa-i pe prostii ce raman sa se descurce cum pot :P

#20
add

add

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,137
  • Înscris: 09.09.2003
ma indoiesc ca or sa ramana taxele astea, polonia si ungaria au probleme cu UE din cauza taxelor mari de inmatriculare, considerate neconcurentiale... or (tot din cate stiu eu) taxele noastre bat la fund taxele unguresti si poloneze in formatul asta....

#21
Furia-Rosie-Turbo

Furia-Rosie-Turbo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 220
  • Înscris: 12.05.2006

View Postadd, on Jul 6 2006, 14:12, said:

ma indoiesc ca or sa ramana taxele astea, polonia si ungaria au probleme cu UE din cauza taxelor mari de inmatriculare, considerate neconcurentiale... or (tot din cate stiu eu) taxele noastre bat la fund taxele unguresti si poloneze in formatul asta....


De ramas aceste taxe vor ramane insa eu propun ceva si anume  HAI NOI ASTIA MAI SARACI DACA TOT TREBUIE SA NE CUMPARAM MASINA SA NE LUAM O MASINA NOUA INSA DIN ALTA TARA DECAT ROMANIA PT CA NU VREAU SA LE DAU BANI ORDINARILOR ASTIA DE LA FINANTE SI IN SPECIAL NU VREAU SA FAC VANZARI LUI Porsche ROMANIA, Dacia, Renault SI AUTOITALIA.

HAI SA MERGEM DE EXEMPLU IN PORTUGALIA SAU BULGARIA SA NE LUAM O MASINA POATE SI CU UN DISCOUNT CEVA SI SA INCERCAM SA MERGEM CU EA CU NUMERE DE PORTUGALIA CAT PUTEM ( CEL PUTIN UN AN) DUPA CARE SA O VINDEM TOT IN PORTUGALIA.

DACA NU NE PERMITEM HAI SA MERGEM SA NE LUAM UN Mercedes CLASA S DIN ANII 80 CU 800 DE EURO SI SA FACEM LA FEL DUPA CARE SA-L VINDEM DECAT SA PLATIM 7.500 EURO TAXA DE INMATRICULARE. SAU CINE STIE UN BMW DE 20 EURO DE PE www.mobile.de!!!!!!!!!!

UE ESTE O "TARA" LIBERA SI NOI VOM FI CETATENI EUROPENI DECI VOM PUTEA MERGE CU MASINI DE BELGIA SAU FRANTA FARA SA LE INSCRIEM CEL PUTIN UN AN!!!!!!

OAMENI BUNI DECAT SA PLATIM STATULUI O SUMA ABERANTA CHIAR SI PENTRU O MASINA NOU HAI SA NE LUAM UN VW DIN BULGARIA (50 KM DE BUCURESTI) SA NU MAI VANDA PORSCHE ROMANIA. DE INSCRIS O INSCRIEM LEGAL INSA DAM O PALMA PE OBRAZUL DOMNULUI BRENT VALMAR PRESEDINTE APIA SI PORSCHE ROMANIA.

Edited by Furia-Rosie-Turbo, 07 July 2006 - 12:31.


#22
kee

kee

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 25
  • Înscris: 25.01.2006

View PostFuria-Rosie-Turbo, on Jul 7 2006, 13:31, said:

De ramas aceste taxe vor ramane insa eu propun ceva si anume  HAI NOI ASTIA MAI SARACI DACA TOT TREBUIE SA NE CUMPARAM MASINA SA NE LUAM O MASINA NOUA INSA DIN ALTA TARA DECAT ROMANIA PT CA NU VREAU SA LE DAU BANI ORDINARILOR ASTIA DE LA FINANTE SI IN SPECIAL NU VREAU SA FAC VANZARI LUI Porsche ROMANIA, Dacia, Renault SI AUTOITALIA.

HAI SA MERGEM DE EXEMPLU IN PORTUGALIA SAU BULGARIA SA NE LUAM O MASINA POATE SI CU UN DISCOUNT CEVA SI SA INCERCAM SA MERGEM CU EA CU NUMERE DE PORTUGALIA CAT PUTEM ( CEL PUTIN UN AN) DUPA CARE SA O VINDEM TOT IN PORTUGALIA.

DACA NU NE PERMITEM HAI SA MERGEM SA NE LUAM UN Mercedes CLASA S DIN ANII 80 CU 800 DE EURO SI SA FACEM LA FEL DUPA CARE SA-L VINDEM DECAT SA PLATIM 7.500 EURO TAXA DE INMATRICULARE. SAU CINE STIE UN BMW DE 20 EURO DE PE www.mobile.de!!!!!!!!!!

UE ESTE O "TARA" LIBERA SI NOI VOM FI CETATENI EUROPENI DECI VOM PUTEA MERGE CU MASINI DE BELGIA SAU FRANTA FARA SA LE INSCRIEM CEL PUTIN UN AN!!!!!!

OAMENI BUNI DECAT SA PLATIM STATULUI O SUMA ABERANTA CHIAR SI PENTRU O MASINA NOU HAI SA NE LUAM UN VW DIN BULGARIA (50 KM DE BUCURESTI) SA NU MAI VANDA PORSCHE ROMANIA. DE INSCRIS O INSCRIEM LEGAL INSA DAM O PALMA PE OBRAZUL DOMNULUI BRENT VALMAR PRESEDINTE APIA SI PORSCHE ROMANIA.
Haleluyah!!!  :coolspeak:

#23
RedMan_BZ

RedMan_BZ

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 849
  • Înscris: 10.04.2005
http://www.autoevolu...stiri-auto.html Stati linistiti baieti ca incet-incet li se termina ciolanul nenorocitilor ca ne dirijeaza astia mai mari. Au facut 17 ani pipilica pe noi, acum a inceput sa bata vantul inspre ei :cursing: Mama lor de nenorociti, arde-i-ar focu :drac: :death:  :deadtongue:

#24
cniky

cniky

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 408
  • Înscris: 24.05.2003

View Postromaximusro, on Jul 5 2006, 12:03, said:

eu nu cred ca loganul e unul dintre castigatori aici. Totusi sume intre 600-1200 euro reprezinta o suma mare raportat la pretul masinii

In cazul de fata s-au schimbat `jucatorii` si implicit cei care castiga. Ei deja si-au facut plinul, e timpul sa castige si "ceilalti". Totul merge prin rotatie, acum voi, acum noi ( nu e cazul de noi=cei din popor ), si uite asa mai scoatem din buzunar niste bani la buget. Nu cred ca e cazul sa intreb unde merg acei bani, e alta discutie, dar nu ma pot abtine sa comentez "marea stire" de la TV in cursul zilei de astazi in care se anunta deschidera pe una din benzile de circulatie a unui pasaj auto prin Buc. Unde ati vazut voi fratilor in lumea asta sa sa se faca mare valva cu ministrii si secretari de stat pt. deschiderea unui nenorocit e pod sau pasaj rutier?! Imi cer scuze ca am fost offtopic cu aceste comentarii din urma, dar au legatura cu domeniu auto, doar pe strada circulam nu pe aratura.

#25
olteanul

olteanul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,285
  • Înscris: 05.12.2005
EU am văzut ce pentru o mașină hibrid, este taxa 0 - adică zero.
CUm pentru calcularea taxei care trebuie plătite trebuie făcut un produs de patru termeni - rezultă că pentru mașinile hibride taxa de înmatriculare e zero!!!

#26
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
pai.. ce masini hibride se vand la noi, astfel incat acest lucru sa ajute un numar mare de oameni?

#27
olteanul

olteanul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,285
  • Înscris: 05.12.2005

View Postromaximusro, on Jul 17 2006, 00:04, said:

pai.. ce masini hibride se vand la noi, astfel incat acest lucru sa ajute un numar mare de oameni?

Nu se vând, cumperi SH de dincolo.
Și acolo chiar se găsesc.

#28
RedMan_BZ

RedMan_BZ

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 849
  • Înscris: 10.04.2005
Huh? Pai de unde ai tras concluzia ca nu se plateste taxa pentru hibride? Ca tot o capacitate cilindrica au la motorul pe benzina, tot un an de fabricatie, tot o norma de poluare... ca au si un motoras electric (sau 2) asta e partea a doua. Btw, Lexus RX400 H am impresia ca se comercializeaza si la noi.

#29
johnny bravo

johnny bravo

    Membru erect

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,419
  • Înscris: 05.08.2003
Hmmmm, Sunt impartit. Pe de-o parte sunt de acord cu taxele astea la masini vechi, poate asa nu mai intra toate rupurile vestului la noi in tara, pe de alta parte, cred ca sunt mari. Sunt de acord si pentru ca situatia mea financiara de acum, mi-a permis sa cumpar o masina noua, euro 4 etc... insa anul trecut pe vremea asta, nu as fi avut aceeasi parere. Cred ca ar trebui detaliata mai mult chestia asta. E aiurea ca pentru o masina mai veche dar in stare excelenta se se ceara mai mult decat pe una mai noua dar varza.

#30
Digibrain.

Digibrain.

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 514
  • Înscris: 28.06.2006
Sa fim seriosi, ca la 4 mii iti aduci o masina foarte buna, fara poluare mare. Dar hai sa recunoastem ca Brent Valmar (cum scrie si mai sus) e presedintele APIA si presedintele Porsche Romania, doua functii care se completeaza. Cu una dictat taxe mari pentru sh si cu alta se mandreste, avand vanzari bune etc. Si haideti sa recunoastem ca la o tara ca romania, nu se poate impune romanul, ci Tiriacul, care importa 10 brand-uri de masini. Si cum pana si papagalierul vinde un brand cunoscut in lume (Citroen) nu aveam cum sa aducem noi masini fara niste taxe enorme. Porsche e vis-a-vis de Citroen asa ca .... stati linistiti : NICIODATA nu se vor aduce sh-uri fara taxe enorme. Poate o fi valabil ce spunea cineva mai sus.... singura sansa ( o sa se umple soselele de nr galbene sau cum or fi alea)

#31
cheloo2005

cheloo2005

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 197
  • Înscris: 15.07.2005

View Postexosyphen, on Jul 5 2006, 19:59, said:

Eu le-am zis la astia care o mers sa voteze la alegeri : Degeba o faceti, ca tot nu se schimba nimic in tara asta ... doar pierdere de vreme.

La urmatoarele alegeri, inainte sa ies din tara definitiv, opresc si eu undeva sa votez un Becali de presedinte, un Vadim in parlament si pe urma dau foc la CI si plec :)

Desi sunt offtopic, sa stii ca eu deja mam hotarat, ori Becalli ori Vadim. Daca tot isi bat joc de noi ... sa ne batem si noi joc de ei.Mama lor de nenorociti!!!Mai rau de atat nu se poate

#32
MrMxyzptlk

MrMxyzptlk

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,479
  • Înscris: 30.08.2003
o intrebare: cat se va platii taxa de inscriere pentru un Logan Diesel?

#33
Geo^

Geo^

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 532
  • Înscris: 06.12.2005
nu stii ce sa mai crezi acum in invalmaseala asta ! stati sa astempam sa vedem cum o sa fie din 2007 !

#34
IOANE

IOANE

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 28.04.2006
Salut! Eu as avea o MARE PROBLEMA legata si de taxele pentru masini oni. Am o puternica senzatie ca lipsa de transparenta care domneste peste intreg mecanismul de achizitie al unei masini ii ajuta pe dealeri sa mai ciupeasca destui bani pe la diverse taxe. Ce vreau sa zic: maine trebuie sa mi se livreze Fordul Mondeo de la Romcar Motors (dupa amanari si explicatii de nepatruns despre hartii si dosare care au fost plimbate de colo-colo). Masina este luata in leasing. Cand am achitat avansul, am platit o taxa (conform facturii) pentru "servicii de INMATRICULARE" in valoare de 250 E fara TVA. Acum am fost anuntat ca va trebui sa mai platesc, cand ridic masina, o taxa de 950.000 lei (95 RON) pentru numerele PROVIZORII !!!!. Numerele provizorii costa la politie 320.000. Stie cineva ce e cu taxa asta? Mie cei de la Romcar nu au stiut sa-mi zica exact (sau s-au prefacut ca nu stiu). Nu au stiut sa-mi zica exact nici ce contine exact taxa de 250 E (omologare RAR, inamatriculare, etc.).
Pai daca aia era taxa de INMATRICULARE, de ce sa mai dau 1 milion pe numere provizorii????? Ele nu fac parte din serviciile de inmatriculare? Si sa mai inteleg ca peste cei 320.000 cat costa numerele de fapt, isi pune dealerul un adaos nesimtit de 300% ???
Nu gasesc nicaieri afisat (la asta ma refeream cu lipsa de transparenta, de ex.) care este valoarea taxei de omologare RAR sau ce anume contine taxa de 250 E pe care am platit-o si care este invaluita intr-un oarecare nor de "mister". Am mai intrebat pe alte persoane care si-au mai cumparat masini in leasing...dar nimeni nu si-a pus atent problema, la momentul respectiv, ce este exact, cu aceste taxe. Nu mi se pare normal, desi imi dau seama ca, deocamdata, clientul roman nu este destul de pretentios si nu isi cunoaste prea bine drepturile (indiferent de produsul pe care-l cumpara, nu doar automobil).
Eu as vrea sa stiu exact pe ce dau banii....Mi se zice mai intai ca trebuie platita o taxa de 250 E care contine servicii de inmatriculare, si apoi trebuie sa mai platesc alte servicii de inmatriculare. NU E NORMAL...
Poate cineva sa-mi dea vreun sfat, sa-mi explice, sau sa ma indrume catre un site pe care as putea gasi aceste taxe detaliate??

#35
abancor

abancor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,076
  • Înscris: 07.07.2006
Aia 250 euro ti i-a luat dealerul ca sa alerge pe la politie in locul tau. Atit e tariful lui pentru serviciul respectiv. Alternativa era sa ti-o inmatriculezi tu. La faza cu numerele probabil ca e la fel: or costa ele 32 de lei, dar dealerul si-a pus si el, sa mai faca un ban.

Cit despre taxele mari pentru masini uzate, sunt de parere ca ideea e sa se protejeze dealerii de masini noi. Daca ar fi si la noi invazia de uzate care a fost in Polonia va dat seama cit ar scadea vinzarile de auto noi? Sunt oameni care au investit bani, sunt mii de angajati, in vinzari, in service (bine, astia ar fi mai putin afectati - sau chiar deloc), e o ramura importanta a economiei. Cum ar fi sa concedieze masiv dealerii si sa piarda bani importanti ca sa prospere niste samsari de uzate?

#36
AlexIP

AlexIP

    marele licurici

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,763
  • Înscris: 25.09.2004

View Postabancor, on Aug 2 2006, 12:27, said:

Cit despre taxele mari pentru masini uzate, sunt de parere ca ideea e sa se protejeze dealerii de masini noi. Daca ar fi si la noi invazia de uzate care a fost in Polonia va dat seama cit ar scadea vinzarile de auto noi? Sunt oameni care au investit bani, sunt mii de angajati, in vinzari, in service (bine, astia ar fi mai putin afectati - sau chiar deloc), e o ramura importanta a economiei. Cum ar fi sa concedieze masiv dealerii si sa piarda bani importanti ca sa prospere niste samsari de uzate?

Traiasca industria (monomarca - Renault) din a carui cauza in loc sa imi permit un Golf 3 din primii bani imi voi lua o Dacie din 1990, la aceiasi bani... :worthy:

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate