Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD
 Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android

Recomandare bicicleta e-bike 20&#...
 Bing-Content removal tool

Nu pot accesa monitorulsv.ro de l...

Cum sa elimini urmele de acnee?

Wc Geberit
 Routere detinute in trecut si in ...

Teii din fața casei

E-Mail in serie prin Excel si Out...

Modul alimentare rulou/jaluzea ex...
 

Centrale analogice

- - - - -
  • Please log in to reply
274 replies to this topic

#1
cornel_bc

cornel_bc

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 112
  • Înscris: 18.01.2006
Ma poate ajuta cineva?
Ma intereseaza principiul de functionare al centralelor analogice tip pentaconta ,daca s-ar putea o scurta descriere.

#2
puiulnoptii

puiulnoptii

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,137
  • Înscris: 06.01.2006
N-am vrut sa deschid alt topic, insa m-ar interesa si pe mine sa-mi dati exemple de niste centrale telefonice (analogice, digitale) pentru corporatii mici. Ori avantaj/dezavantaj pus in discutie, e de ajutor.

#3
Alexis

Alexis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,109
  • Înscris: 22.01.2004

View Postcornel_bc, on Jun 4 2006, 17:55, said:

Ma poate ajuta cineva?
Ma intereseaza principiul de functionare al centralelor analogice tip pentaconta ,daca s-ar putea o scurta descriere.

Centralele Pentaconta sunt de tip crossbar. Gasesti cateva informatii in link-urile acestea:

http://www.telephone..._chapter_6.html
http://www.answers.c...crossbar-switch
http://people.deas.h.../xbar/xbar.html
http://www.thg.org.u.../xbar/index.htm

#4
eb2e2

eb2e2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,667
  • Înscris: 16.05.2003

View Postcornel_bc, on Jun 4 2006, 17:55, said:

Ma poate ajuta cineva?
Ma intereseaza principiul de functionare al centralelor analogice tip pentaconta ,daca s-ar putea o scurta descriere.


incearca ceva nou...astea sunt la sfirsitul perioadei lor

#5
Alexis

Alexis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,109
  • Înscris: 22.01.2004

View Posteb2e2, on Jun 4 2006, 20:32, said:

incearca ceva nou...astea sunt la sfirsitul perioadei lor

nu e cazul sa-l iei asa de tare... poate nu vrea neaparat sa-si instaleze o astfel de centrala, poate doar are nevoie de informatii pentru o lucrare sau ceva de genul asta...

#6
cornel_bc

cornel_bc

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 112
  • Înscris: 18.01.2006
Care din tipurile de centrala analogic sau digital credeti ca pot  pica in urma traficului exagerat de mare(ma refer la centralele mari de zeci de mii de abonati)
De ce?

#7
lepov

lepov

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 464
  • Înscris: 12.07.2005

View Postpuiulnoptii, on Jun 4 2006, 18:24, said:

N-am vrut sa deschid alt topic, insa m-ar interesa si pe mine sa-mi dati exemple de niste centrale telefonice (analogice, digitale) pentru corporatii mici. Ori avantaj/dezavantaj pus in discutie, e de ajutor.

Da macar un numar de linii interioare pe care ar trebui sa le aiba.

#8
eb2e2

eb2e2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,667
  • Înscris: 16.05.2003

View Postcornel_bc, on Jun 9 2006, 08:45, said:

Care din tipurile de centrala analogic sau digital credeti ca pot  pica in urma traficului exagerat de mare(ma refer la centralele mari de zeci de mii de abonati)
De ce?


pentaconta......nu rezista la trafic exagerat de mare......asa am inteles de la cineva care a lucrat cu ele
Dar de ce te intereseaza aspectul asta si ce fel de trafic : de virf, mediu....?  De exemplu exista o teorie numita   "avalansa" sau cam asa ceva unde se presupune ca la o centrala aflata in stare de rejectare primara ...adik nu mai ofera asa numitul "ton de disc"  sau "retea disponibila" din cauza lipsei de resurse, iar clientii conectati in acea centrala doresc din ce in ce mai mult "sa vorbeasca " ( adik nu am ton dar ridic receptorul sau formez de pe mobil din ce in ce mai des...traiaca  redial ) se produce o "avalansa" de apeluri care blocheaza din ce in ce mai mult centrala. De aceea sunt disponibile in centralele digitale diverse mecanisme de protectie la asa ceva....
Pentaconta ( crossbar analogica ) nu ar nici un mecanism de protectie...nici nu cred ca ar putea avea....de aceea am spus ca e cea mai sensibila la trafic exagerat.
Da mai multe detalii

#9
cornel_bc

cornel_bc

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 112
  • Înscris: 18.01.2006

View Posteb2e2, on Jun 9 2006, 21:24, said:

pentaconta......nu rezista la trafic exagerat de mare......asa am inteles de la cineva care a lucrat cu ele
Dar de ce te intereseaza aspectul asta si ce fel de trafic : de virf, mediu....?  De exemplu exista o teorie numita   "avalansa" sau cam asa ceva unde se presupune ca la o centrala aflata in stare de rejectare primara ...adik nu mai ofera asa numitul "ton de disc"  sau "retea disponibila" din cauza lipsei de resurse, iar clientii conectati in acea centrala doresc din ce in ce mai mult "sa vorbeasca " ( adik nu am ton dar ridic receptorul sau formez de pe mobil din ce in ce mai des...traiaca  redial ) se produce o "avalansa" de apeluri care blocheaza din ce in ce mai mult centrala. De aceea sunt disponibile in centralele digitale diverse mecanisme de protectie la asa ceva....
Pentaconta ( crossbar analogica ) nu ar nici un mecanism de protectie...nici nu cred ca ar putea avea....de aceea am spus ca e cea mai sensibila la trafic exagerat.
Da mai multe detalii
I-mi pare rau dar te inseli pentaconta rezista mai bine la trafic exagert de mare (trafic de varf )pentru ca ai posibilatatea sa controlezi tu traficul(mai exact se poate controla din cautatori de registru local) indiferent cat de mare este.Este adevarat ca se obtine tonul de disc mai greu dar centrala nu se blocheaza, pe cand in digitala la accelasi trafic sunt mult mai multe sanse sa se blocheze centrala.
Spun asta pentru ca am lucrat ani de zile in ele.

#10
mihailco

mihailco

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 446
  • Înscris: 07.09.2005
Hai ca nu vreau sa polemizam dar daca zici ca ai lucrat ce treaba are cautatorul de registru cu releele comune de mie? Daca ai intr-o mie de abonati 300 care ridica simultan telefonul sa te vad cum mai controlezi traficul (dar intr-o mie vorbesc ,daca e vorba de 10mii de abonati atunci 3000 sa ridice simultan) cu cautatorul de registru! Si nu cred ca mai vrea cineva sa aiba si om sa supervizeze o centrala energofaga sa nu cumva sa se blocheze!!

#11
cornel_bc

cornel_bc

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 112
  • Înscris: 18.01.2006

View Postmihailco, on Jun 10 2006, 18:58, said:

Hai ca nu vreau sa polemizam dar daca zici ca ai lucrat ce treaba are cautatorul de registru cu releele comune de mie? Daca ai intr-o mie de abonati 300 care ridica simultan telefonul sa te vad cum mai controlezi traficul (dar intr-o mie vorbesc ,daca e vorba de 10mii de abonati atunci 3000 sa ridice simultan) cu cautatorul de registru! Si nu cred ca mai vrea cineva sa aiba si om sa supervizeze o centrala energofaga sa nu cumva sa se blocheze!!
Simplu izoland cautatorul de registru abonatul nu poate sa ia ton(intr-un cautator de registru are acces 12 registre deci 12 abonati pot lua ton si forma) . intr-un multiplu de centrala sunt 10 rame de cautatori care desrvesc 120 de registre.Mai este pina ajungi la releele comune de mie.
Crezi ca o centrala digitala nu este supervizata(este iti spun eu ca este) sunt oameni centrala care fac treaba asta.Ma refer la centralele mari de zeci de mii de abonati.
In privinta consumului de energie mai mult consuma centrala digitala, numai sistemele de ventilatie din salile de echipament gandestete cat consuma.
In concluzie penta a fost si s-a dus cum era si normal.

#12
eb2e2

eb2e2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,667
  • Înscris: 16.05.2003
cornel_bc    in centralele digitale poti sa stabilesti diverse tipuri de filtrare de apeluri ( atit apeluri locale cit si de apeluri de sosire/intrare cit si de tranzit  ) adik ce procentaj ( 1/n apeluri .......sa inceapa sa fie procesate........iar restul se termina pe o conditie de rejectare ( tonalitati , mesaje...etc).
Despre penta nu stiu prea multe...dar ma gindesc ca trebuie sa se alerge prin centrala, printre rindurile de echipament, ca sa faci " control manual de trafic ".

Dar nu inteleg un lucru:
in primul post spui

Quote

Ma poate ajuta cineva?
Ma intereseaza principiul de functionare al centralelor analogice tip pentaconta ,daca s-ar putea o scurta descriere.

iar mai apoi tot tu spui

Quote

Este adevarat ca se obtine tonul de disc mai greu dar centrala nu se blocheaza, pe cand in digitala la accelasi trafic sunt mult mai multe sanse sa se blocheze centrala.
Spun asta pentru ca am lucrat ani de zile in ele.

Care din cele 2 posturi e cel corect ?

Edited by eb2e2, 10 June 2006 - 20:39.


#13
_sandor

_sandor

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 19.06.2008
E prea complicat, ca sa se poata explica functionarea unei centrale telefonice PC pe un forum. Cauta si tu pe net.

View Postcornel_bc, on Jun 10 2006, 21:07, said:

...(intr-un cautator de registru are acces 12 registre ...
Nu te dor ochii?

#14
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,219
  • Înscris: 13.06.2004
Dar despre centralele Rotary are cineva ceva informații?

#15
jafpefata

jafpefata

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 3,700
  • Înscris: 26.09.2007
Sistemul e pe bază de un ax cu roată dințată blocată cu o lamelă care la fiecare impul sare, lăsând roata să se deplaseze o poziție.

#16
akajohn

akajohn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,814
  • Înscris: 15.07.2004

View Posteb2e2, on Jun 10 2006, 21:25, said:

cornel_bc    in centralele digitale poti sa stabilesti diverse tipuri de filtrare de apeluri ( atit apeluri locale cit si de apeluri de sosire/intrare cit si de tranzit  ) adik ce procentaj ( 1/n apeluri .......sa inceapa sa fie procesate........iar restul se termina pe o conditie de rejectare ( tonalitati , mesaje...etc).
Despre penta nu stiu prea multe...dar ma gindesc ca trebuie sa se alerge prin centrala, printre rindurile de echipament, ca sa faci " control manual de trafic ".

Dar nu inteleg un lucru:
in primul post spui


iar mai apoi tot tu spui


Care din cele 2 posturi e cel corect ?

in digitale exista posibilitatea stabilirii filtrelor pe baza a nenumarate posibilitati... se pot prelucra procente, aleator, etc....

la Penta era relativ simplu pentru ca dupa ce dadeai ton la 120 de persoane din 8000 (cam asta era proportia pentru ca se instalau 8000 de abonati si inca 2000 cuplati deci in total 10 000 la 120 de registre de apel) urmatorii nu mai primeau ton de disc pur si simplu... un registru era ocupat in medie 25-30 de secunde din momentul in care se dadea tonul pana se initia selectia... oricum era o chestie super tare Pentaconta si un cunoscator nu trebuia sa alerge prea mult ca sa faca orice dorea el...
si apropos, la digitale poti avea surpriza sa nu poti sa dai nici o comanda pentru ca centrala poate intra intr-o stare de emergency in care sa taie accesul la ea pentru comenzile din exterior...

#17
tonyel79

tonyel79

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 11
  • Înscris: 12.12.2008

View Postpuiulnoptii, on Jun 4 2006, 17:24, said:

N-am vrut sa deschid alt topic, insa m-ar interesa si pe mine sa-mi dati exemple de niste centrale telefonice (analogice, digitale) pentru corporatii mici. Ori avantaj/dezavantaj pus in discutie, e de ajutor.

Eu mi-am luat centrala de aici, preturile mi se par ok si mi-a placut ca ofera si asistenta la instalare.

http://www.etelecom....e-analogice_s57

#18
tonyel79

tonyel79

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 11
  • Înscris: 12.12.2008
Ideea e ca daca vrei o centrala analogica, adica sa poti conecta doar telefoane analogice, nu beneficiezi de calitatea si facilitatile celor digitale, adica telefoane cu meniuri din care poti face anumite setari, sunt modele de telefoane de vin cu centralele din care poti face toata configuratia, nemai avand nevoie de pc. Cele analogice se limiteaza cand vine vorba de setari, doar la numere alocate din centrala, la care suni sa faci niste modificari minore. ;)

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate