Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Peugeot 307 SW
Last Updated: Jun 07 2006 20:57, Started by
misusumi
, Jun 04 2006 15:14
·
0
#1
Posted 04 June 2006 - 15:14
Am vazut sambata intr-un showroom un 307 sw si mi-a facut cu ochiul.
Cum tocmai vreau sa-mi sachimb masina astept pareri despre 307 sw, 1,6 E, cutie automata. |
#2
Posted 04 June 2006 - 17:13
bun venit
plimba-te prin aria auto caci ai ce sa citesti... daca te intereseaza si alte linkuri da-mi PM P.S. Programeaza-te si la un drive-test |
#3
Posted 04 June 2006 - 17:34
"Cutler"
Asta deja am facut, dar nu prea am gasit pe forum aprecieri despre SW ori despre motorul pe benzina 1,6E. Cu atat mai putin despre BVA - cutia de viteze automata. Doar discutii despre 307 si HDI. Trimite-mi link-urile, te rog. Pentru drive test erau doar HDI cu cutie manuala cu 5 trepte. Dar ati calatorit cu 7 persoane intr-un 307 SW ? Cum se comporta acoperisul transparent ? Cum trage motorul pe benzina de 1,6 ? Cum merge cutia automata ? |
#4
Posted 04 June 2006 - 20:50
misusumi, on Jun 4 2006, 18:34, said: "Cutler" Asta deja am facut, dar nu prea am gasit pe forum aprecieri despre SW ori despre motorul pe benzina 1,6E. Cu atat mai putin despre BVA - cutia de viteze automata. Doar discutii despre 307 si HDI. Trimite-mi link-urile, te rog. Pentru drive test erau doar HDI cu cutie manuala cu 5 trepte. Dar ati calatorit cu 7 persoane intr-un 307 SW ? Cum se comporta acoperisul transparent ? Cum trage motorul pe benzina de 1,6 ? Cum merge cutia automata ? Motorul e OK daca nu vrei sa concureyi pe vreun circuit! Puterea e corecta iar cuplul motor permite un condus cat se poate de civilizat. Dc vrei performante nu recomand 1.6 ca e prea lenes datorita caroseriei SW prea grea! Cutia automata este si ea OK numai la fel sa nu-i cer prea mult( schimbare rapida a treptelor, condus sportiv etc). Acoperisul de sticla panoramic este superb!! In final recomand un SW HDI manual de 1.6 litri sau un HDI automat de 2.0 litri! |
#5
Posted 04 June 2006 - 20:58
Toata problema e ca BVA nu mai este disponibil pentru Romania. Doar daca vrei sa dai o comanda speciala care dureaza cam 4 luni si iei o masina care nu are promotie. Motorul trebuie dus destul de sus in ture pentru a merge putin mai sportiv si pentru a face depasiri in scurt.
Cu o viteza maxima de 100 km/h am scos un consum la aproximativ 700 km de 6,8litri/100km. La intoarcere cu viteza maxima de 170km/h am scos o medie de 7,4litri/100km. |
#6
Posted 04 June 2006 - 21:00
#7
Posted 04 June 2006 - 21:10
307 este si break, fara pavilion vitrat. Dar este omologat doar cu 5 locuri. In schimb la un pret cu peste 1000 de euro mai mic decat SW primeste mult mai multe dotari standard.
|
#8
Posted 05 June 2006 - 08:09
Multumesc tuturor
Dar tocmai asta e: BVA este disponibila in Romania doar pe varianta cu motor pe benzina de 1,6 L si 110 CP. Intra in promotia cu reducerea de 1500 E. Nu-mi recomandati deci HDI ca nu merge cu BVA. As lua HDI dar nu vrea sotia sa mai aiba de-a face cu ambreiajul. In alta ordine de idei: fata de break are nu numai plafonul transparent, ci si locuri individuale in spate in loc de bancheta si posibilitatea montarii a inca doua locuri in portbagaj, e drept ca pentru persoane de 1,7 m inaltime. Deci scaunele pot fi puse pe SW cum doresti, de la 2 la 7. Dotarile standard le am in fata si sunt identice, chiar sw are pack electric 1, protectie, depozitare si ergonomic standard in timp ce breack-ul are doar electric 1 si diamond (piele - tapiterie si volan, decor aluminiu). Optionalele sunt cam aceleasi, in afara de trapa, evident nedisponibile pe sw. Acum am o Solenza pe benzina - nu cred ca sw-ul va fi mai lenes decat asta la acceleratii si depasiri cu 35 de cai in plus. Cat despre asteptat, am timp. Mi s-a spus ca se face comanda si masina vine cam in 2-3 luni. E bine ca mai strang niste bani de avans. Vreau sa stiu cum merge, cat de fiabila este, cat de confortabila s.a.m.d. |
#9
Posted 05 June 2006 - 08:13
misusumi, on Jun 5 2006, 09:09, said: Multumesc tuturor Dar tocmai asta e: BVA este disponibila in Romania doar pe varianta cu motor pe benzina de 1,6 L si 110 CP. Intra in promotia cu reducerea de 1500 E. Nu-mi recomandati deci HDI ca nu merge cu BVA. As lua HDI dar nu vrea sotia sa mai aiba de-a face cu ambreiajul. In alta ordine de idei: fata de break are nu numai plafonul transparent, ci si locuri individuale in spate in loc de bancheta si posibilitatea montarii a inca doua locuri in portbagaj, e drept ca pentru persoane de 1,7 m inaltime. Deci scaunele pot fi puse pe SW cum doresti, de la 2 la 7. Dotarile standard le am in fata si sunt identice, chiar sw are pack electric 1, protectie, depozitare si ergonomic standard in timp ce breack-ul are doar electric 1 si diamond (piele - tapiterie si volan, decor aluminiu). Optionalele sunt cam aceleasi, in afara de trapa, evident nedisponibile pe sw. Acum am o Solenza pe benzina - nu cred ca sw-ul va fi mai lenes decat asta la acceleratii si depasiri cu 35 de cai in plus. Cat despre asteptat, am timp. Mi s-a spus ca se face comanda si masina vine cam in 2-3 luni. E bine ca mai strang niste bani de avans. Vreau sa stiu cum merge, cat de fiabila este, cat de confortabila s.a.m.d. Iar BVA, nu e disponibila decat la comanda. Uite un extras din oferta curenta: SW BENZINA STARLINE 1.6 E 110 BVM5 1587cc (110 CP) Attached FilesEdited by petman, 05 June 2006 - 08:18. |
#10
Posted 05 June 2006 - 08:32
Oferta o am si eu in fata, mi-au dat-o cei de la showroom.
Nu are nimic in plus break-ul, doar o reducere de 381 euro pentru diamond pack. Pielea pe volan nu este disponibila, e drept, dar clima si senzorii respectivi sunt optionale la care eu nu tin prea mult. In plus fata de standard cu BVA o sa iau cu siguranta aibag-urile si alarma. |
|
#11
Posted 05 June 2006 - 10:13
Furia-Rosie-Turbo, on Jun 4 2006, 21:50, said: In final recomand un SW HDI manual de 1.6 litri sau un HDI automat de 2.0 litri! Pai ... de unde HDI automat de 2.0 litri ? Pe sw BVA e disponibila numai pe 1,6 E, cel putin asa spune dealer-ul. Ar fi un model HDI 2.0 litri BVA5, dar pe 307 CC. Edited by misusumi, 05 June 2006 - 10:23. |
#14
Posted 05 June 2006 - 11:40
#16
Posted 05 June 2006 - 20:52
Speedo, on Jun 5 2006, 12:40, said: OK, am citit tot. In majoritatea postarilor "petarda" este cu motor diesel, ori eu vreau pe benzina. N-am prea citit lucruri rele despre astea, doar ceva plastice de slaba calitate. Astept deci in continuare pareri despre 307 SW pe benzina, cu cutie automata. Numai bine Edited by misusumi, 05 June 2006 - 20:52. |
#17
Posted 05 June 2006 - 21:51
misusumi, on Jun 5 2006, 21:52, said: OK, am citit tot. In majoritatea postarilor "petarda" este cu motor diesel, ori eu vreau pe benzina. N-am prea citit lucruri rele despre astea, doar ceva plastice de slaba calitate. Astept deci in continuare pareri despre 307 SW pe benzina, cu cutie automata. Numai bine Pacat ca PSA Group este cunoscut numai ptr dizele,eu cred ca si motoarele pe bezina sunt foarte reusite,chiar mai in fata decat multe din motoarele concurentilor germani sau italieni...poate doar galbejitzii sa-i intreaca! In orice caz consider ca daca o masina(mai ales noua) este corect exploatata are viata lunga si fara probleme...uita de asa zisul rodaj pe stand ,ala e vax,trebuie facut old style,deci cateva mii de km incearca sa mergi ca la scoala si totul o sa fie ok! Cat despre nefericitele experiente ale stimatilor coforumisti eu cred ca sunt niste accidente,niste exceptii de la regula;cel mai bine ptr. tine e sa te duci in servicele dealerului si sa-i intrebi pe baietii care lucreaza efectiv la motare,nu pe ingineri sau alti sefi... succes! Edited by cristian_sen, 05 June 2006 - 22:07. |
#18
Posted 06 June 2006 - 16:55
Cristian
Multumesc, si eu cred ca unii sunt ori foarte ghinionisti ori foarte pretentiosi. In general merg cu 100 km/ora, doar la depasiri mai ajung pe la 120-130, asa ca datele furnizate de tine sunt pe gustul meu. N-am inteles consumul: 8/9/11 vrea sa fie 8 la sosea ? Ma astept la 11 in oras cu cutia automata dar 8 la sosea e cam mult. Am inteles ca motorul e bun dar restul (caroserie, suspensii etc.) cum s-a comportat in cei 75 mii de km ? Toate cele bune, si tie si masinii |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users