Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...
 teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.
 Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android

Recomandare bicicleta e-bike 20&#...
 

Facultatea de Inginerie Aerospatiala

- - - - -
  • Please log in to reply
46 replies to this topic

#19
klausn

klausn

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 121
  • Înscris: 16.11.2010

 flyislife, on 12th August 2010, 11:33, said:

Salut! Spune-mi te rog ce pilot vrei sa devi ( pilot civil sau militar? ), ca sa stiu ce raspuns iti pot da:). Multumesc!
M-ar interesa si pe mine ,si ma intereseaza de mult acest lucru,dintotdeauna ma pasionat aviatia.
Raspuns: Aviatia civila ,sper sa ma lamuresti si pe mine.

#20
bogdan0606

bogdan0606

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 11
  • Înscris: 07.10.2010
Salut! Ma numesc Constantin Bogdan. Am 17 ani si invat la Colegiul National Mihai Viteazul din Bucuresti.
Imi puteti spune si mie unde,cum,cand si cat m-ar costa ca sa devin,in viitor, un pilot civil?
Eventual ID : bogdan_cdb06
Multumesc!

#21
Neagu_Mihai

Neagu_Mihai

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 12.07.2011

 razor1911, on 11th September 2010, 16:59, said:

Inginerie Aerospatiala sau Inginerie in Limbi Straine ? (Ambele @ Poli)

Sunt inscris, admis si inmatriculat la ambele, dar pana pe 15 trebuie sa decid la ce facultate raman.


Multumesc !
Unde te-ai inscris la inginerie aerospatiala ,da-mi si mie o recomandare!As vrea sa ma inscriu si eu acolo dar n-am dat bacul la fizica si nu dau la proba a dua fizica si in fine nu prea stiu eu fizica ( am media 7 si ceva in cei 4 ani de liceu si am avut o profesoara cat de cat "drastica").Am inteles ca se face mate si fizica destul de mult aici ,la mate cred eu ca m-as descurca ,dar la fizica nu stiu daca fac fata.Cred eu ca sunt pasionat asa in general de avioane si maine trebuie sa ma duc sa ma-nscriu la facultati si nu stiu ce sa aleg daca trec de admitere IMST sau Inginerie Aerospatiala???(asta nu e un raspuns e o intrebare , dar nu mai stau sa caut sa pot sa-ti trimit ca habar n-am si nici timp nu prea am) ...Si apropo io unde trebuie sa ajung la Bucuresti daca vin cu trenul ca eu sunt din Mizil Prahova?(la mate 6 40 la bac ,la admitere...  anu trecut mi s-a parut subiecte de nivel usor spre mediu asta inseamna ca e bine ca o sa ma descurc cat de cat la mate in timpul facultatii?)

#22
razor1911

razor1911

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,237
  • Înscris: 17.08.2007
M-am inscris la FILS (Inginerie in Limbi Straine), Electronica si Telecomunicatii, in engleza. A fost usor pe-o parte, extrem de greu p-alta. Am 7 restante, din 19 examene, vorbesc doar de cele scrise. La astea, s-ar mai adauga colocviile, proiectele si alte prostii.

Nu cred ca as face din nou aceeasi alegere. Ca sa argumentez ce am scris, materia mi se pare prea incarcata, sunt prea multe materii, engleza predata are accent rusesc si multe cuvinte sunt inventate de profesori, fata de alte facultati noi facem putin din toate, nu avem o specializare propriu-zisa fata de colegii din serie.

Daca tii la paru' de pe cap, la greutatea ta, la sistemul nervos, iti sugerez sa incerci altceva. Ce ? Nici eu nu stiu...

La Aerospatiala din ce am vazut in programa ai nevoie de ceva chimie si fizica, nu gluma. Impartim aceeasi pasiune (avioanele), dar sa sti ca numele "Aerospatiala" nu prea are legatura cu domeniul propriu-zis. In urma cu ceva ani anuntasera ca au facut o sectie pentru Controlori de Trafic Aerian, si tare vroiam sa ajung acolo. Problema-i alta, DOAR Romatsa se ocupa cu testarea, instruirea si doar ei (cred) acorda licenta in Romania.

Media e cam mica, nu ca ar avea asta vreo legatura, depinde doar de tine cat de ambitios si dispus esti sa inveti.

Am ajuns la concluzia ca Politehnica este cunoscuta ca o facultate "buna", doar prin faptul ca este greu de trecut, e de-a dreptu' o piedica-n viata si-i filtreaza pe cei care au mers acolo doar de dragul de a merge fata de cei care au avut vointa si un scop.

As putea s-o clasific intr-un singur mod: comunista.

TRANSPORT: Daca vii in Bucuresti cu trenul, Fac. Aerospatiala este "peste drum", la o aruncatura de bat ~ 150-200m. Daca intrebi de Polizu, oamenii vor sti. Este vis-a-vis de OMV.

#23
neagu_laurentiu

neagu_laurentiu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,570
  • Înscris: 30.07.2003
@razor1911 pasiunea pentru avioane imbraca mai multe aspecte. In facultatea cu pricina vrei sa fii inginer. A construi avionul inseamna tot ce va invata acolo dar si mult mai mult. Iar eu cand ma urc in el trebuie sa am sentimentul ca a fost facut de oameni care stiu asta (iar chimia si fizica sunt esentiale).
Tot pasinea pentru aviatie poate fi consumata prin a pilota sau pur si simplu prin a fotografia acest domeniu. Poate ca nu ai gasit ce ti se potriveste.

#24
Carrman

Carrman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,107
  • Înscris: 06.08.2010

 razor1911, on 13th July 2011, 02:44, said:

M-am inscris la FILS (Inginerie in Limbi Straine), Electronica si Telecomunicatii, in engleza. A fost usor pe-o parte, extrem de greu p-alta. Am 7 restante, din 19 examene, vorbesc doar de cele scrise. La astea, s-ar mai adauga colocviile, proiectele si alte prostii.

Nu cred ca as face din nou aceeasi alegere. Ca sa argumentez ce am scris, materia mi se pare prea incarcata, sunt prea multe materii, engleza predata are accent rusesc

da, asa se justifica restantele!

#25
razor1911

razor1911

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,237
  • Înscris: 17.08.2007
Carrman, am zis eu ca asta e un motiv pentru care am atatea restante ?

Am comentat doar ca daca profesorii se asteapta sa invatam atat de mult, macar puteau lua si ei cateva lectii de engleza. Sunt cuvinte la curs pe care chiar nu le intelegi, si le notezi ca prostu'-n foi dupa cum consideri.

Restantele nu au neaparat o justificare, pot argumenta de exemplu la Java ca n-aveam nicio treaba, si ma asteptam, sau ca la fizica si mecanica n-am fost primit fiindca am avut o absenta. 3 dintr-o lovitura, simpatic, nu ?

Daca mai adaug ca mai fac si o facultate la privat si ca mai si "lucrez" de acasa (agent vanzari) + alte mici chestii comercializate, te pune pe ganduri, nu ?

#26
Flavia_jaja

Flavia_jaja

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 05.02.2011
Buna! Sunt clasa a11a si m-ar interesa cateva lucruri despre scoala/facultatea de Control Trafic Aerian. :-? Mentionez ca sunt pasionata de mate, fizica, informatica, engleza, franceza :D (+olimpica). Deasemenea, ce alte facultati imi mai puteti recomanda? :D Multumesc anticipat.

#27
neagu_laurentiu

neagu_laurentiu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,570
  • Înscris: 30.07.2003
Controlorul de trafic aerian nu e obligatoriu absolvent al acestei facultati. Romatsa e cea care alege si formeaza iar licenta se da la Autoritatea Aeronautica Romana.

Edited by neagu_laurentiu, 09 November 2011 - 22:04.


#28
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,729
  • Înscris: 03.12.2005
Nu trebuie sa ai decat aptitudinile necesare, sa fii apt medical si sa ai o diploma de bac in buzunar. Nu e o facultate, metoda de scolarizare e alta. Si poti sa fii cat se poate de olimpica si sa nu fii apt prin lipsa calitatilor necesare, sau sa nu fii apt medical, asa ca prevede si o alternativa ca back up.

#29
ATEU

ATEU

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 336
  • Înscris: 20.10.2011

 sebulbus, on 9th November 2011, 22:12, said:

Nu trebuie sa ai decat aptitudinile necesare, sa fii apt medical si sa ai o diploma de bac in buzunar. Nu e o facultate, metoda de scolarizare e alta. Si poti sa fii cat se poate de olimpica si sa nu fii apt prin lipsa calitatilor necesare, sau sa nu fii apt medical, asa ca prevede si o alternativa ca back up.
De unde stii? N-ai indeplinit criteriile?  :naughty:

#30
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,729
  • Înscris: 03.12.2005
Daca te simti mai bine, fac o fapta buna si te mint ca ai dreptate.

#31
neagu_laurentiu

neagu_laurentiu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,570
  • Înscris: 30.07.2003
Ca s-a tot vorbit de controlori: http://www.romatsa.ro/ro/node/236

#32
XON-XOFF

XON-XOFF

    Big Fat Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,442
  • Înscris: 27.05.2006

 ATEU, on 9th November 2011, 22:33, said:

De unde stii? N-ai indeplinit criteriile?  :naughty:

sebulbus are dreptate. Facultățile, adică "studiile superioare" pregătesc oameni la nivelul unor joburi creative, de tipul proiectare, cercetare, și în general acolo unde gîndirea e pe primul loc.. absolvenții de studii superioare sînt cei care, teoretic, le spun celor fără studii superioare ce să facă, le scriu standardele, etc. ...  La facultatea de ing. aerospațială capeți abilități care, teoretic, îți permit să lucrezi la proiectarea succesoarelor avioanelor curente. Faptul ca un absolvent de facultate (mai ales la cum sînt unele facultăti din Ro acum și la cum e starea industriei "aerospațiale" din Ro...) poate să nu-și găsească/să nu dorească așa un job e o problemă distinctă.

Pe de altă parte, un controlor de trafic aerian e ca un dispecer de autobuze sau trenuri, doar ca e cu răspundere mai mare, dar e un job complet diferit de cele de mai sus, e un job de executant, stai tot timpul în fața unui ecran și îi spui pilotului ce manevre să facă, adică o treabă FOARTE monotonă, dar pt care îți trebuie nervi de oțel, memorie, concentare și alte calități care unui inginer proiectant sau filosof sau arheolog care descifrează hieroglife s-ar putea să-i lipsească, pt că ăștia nu trebuie să ia decizii în secunde, pot să lase oricînd pixul jos și să zică gata, azi am obosit/nu mai am chef, continui mîine !
Dar tot un job de executant rămîne, și de aceea, evident, NU îți trebuie facultate.

Edited by XON-XOFF, 03 December 2011 - 22:34.


#33
COUNT_OVER_PARTITION_BY

COUNT_OVER_PARTITION_BY

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 145
  • Înscris: 26.07.2011
Dacă dorești să devii control de trafic aerian poți încerca să iei legătura direct cu Eurocontrol: http://www.eurocontr...itment-contacts.

Pentru a obține licența de pilot pe aeronavele comerciale poți căuta informații pe http://romanian-spotters.forumer.ro/.

#34
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,729
  • Înscris: 03.12.2005
Stai, tu te duci sa intrebi cum iei permisul de conducere la pustii care admira masini? Cam asa e si aici. Autoritatea care reglementeaza domeniul e autoritatea aeronautica. Care si ea mai departe fiind stat membru ICAO se supune conventiei de la Chicago in unele masuri si altor organizatii in altele.

#35
watashi

watashi

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 221
  • Înscris: 11.12.2006
Salut! Fiind in clasa a 12-a ma bate si pe mine gandul sa dau la inginerie aerospatiala. Adica mi se pare ok ideea, sa lucrez in proiectare sau orice altceva din industria aviatica, desi momentan nu stiu foarte exact ce inseamna acest lucru. Insa imi surade mai mult ideea decat varianta cu electronica sau automatica. Acum problema este dupa absolvire ai ce face cu asta  aici in tara? Sau in afara ai vreo sansa sa lucrezi in domeniu terminand in romania? Adica am auzit o gramada de variante ca nu-ti recunoaste nimeni in afara aerospatiale de aici ca e prea slaba, ca in romania nu ai unde sa lucrezi pe asa ceva si probabil ca asa e si totusi stiu ca e destul de grea facultatea si nici ideea sa o fac degeaba nu imi surade foarte mult..

#36
neagu_laurentiu

neagu_laurentiu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,570
  • Înscris: 30.07.2003
Romania nu mai are industrie aeronautica...

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate