Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Facultatea de Inginerie Aerospatiala
Last Updated: Mar 24 2016 11:49, Started by
painkiller
, May 07 2006 08:41
·
0
#19
Posted 16 December 2010 - 21:08
flyislife, on 12th August 2010, 11:33, said: Salut! Spune-mi te rog ce pilot vrei sa devi ( pilot civil sau militar? ), ca sa stiu ce raspuns iti pot da:). Multumesc! Raspuns: Aviatia civila ,sper sa ma lamuresti si pe mine. |
#20
Posted 20 December 2010 - 11:34
Salut! Ma numesc Constantin Bogdan. Am 17 ani si invat la Colegiul National Mihai Viteazul din Bucuresti.
Imi puteti spune si mie unde,cum,cand si cat m-ar costa ca sa devin,in viitor, un pilot civil? Eventual ID : bogdan_cdb06 Multumesc! |
#21
Posted 12 July 2011 - 18:26
razor1911, on 11th September 2010, 16:59, said: Inginerie Aerospatiala sau Inginerie in Limbi Straine ? (Ambele @ Poli) Sunt inscris, admis si inmatriculat la ambele, dar pana pe 15 trebuie sa decid la ce facultate raman. Multumesc ! |
#22
Posted 13 July 2011 - 01:44
M-am inscris la FILS (Inginerie in Limbi Straine), Electronica si Telecomunicatii, in engleza. A fost usor pe-o parte, extrem de greu p-alta. Am 7 restante, din 19 examene, vorbesc doar de cele scrise. La astea, s-ar mai adauga colocviile, proiectele si alte prostii.
Nu cred ca as face din nou aceeasi alegere. Ca sa argumentez ce am scris, materia mi se pare prea incarcata, sunt prea multe materii, engleza predata are accent rusesc si multe cuvinte sunt inventate de profesori, fata de alte facultati noi facem putin din toate, nu avem o specializare propriu-zisa fata de colegii din serie. Daca tii la paru' de pe cap, la greutatea ta, la sistemul nervos, iti sugerez sa incerci altceva. Ce ? Nici eu nu stiu... La Aerospatiala din ce am vazut in programa ai nevoie de ceva chimie si fizica, nu gluma. Impartim aceeasi pasiune (avioanele), dar sa sti ca numele "Aerospatiala" nu prea are legatura cu domeniul propriu-zis. In urma cu ceva ani anuntasera ca au facut o sectie pentru Controlori de Trafic Aerian, si tare vroiam sa ajung acolo. Problema-i alta, DOAR Romatsa se ocupa cu testarea, instruirea si doar ei (cred) acorda licenta in Romania. Media e cam mica, nu ca ar avea asta vreo legatura, depinde doar de tine cat de ambitios si dispus esti sa inveti. Am ajuns la concluzia ca Politehnica este cunoscuta ca o facultate "buna", doar prin faptul ca este greu de trecut, e de-a dreptu' o piedica-n viata si-i filtreaza pe cei care au mers acolo doar de dragul de a merge fata de cei care au avut vointa si un scop. As putea s-o clasific intr-un singur mod: comunista. TRANSPORT: Daca vii in Bucuresti cu trenul, Fac. Aerospatiala este "peste drum", la o aruncatura de bat ~ 150-200m. Daca intrebi de Polizu, oamenii vor sti. Este vis-a-vis de OMV. |
#23
Posted 13 July 2011 - 06:03
@razor1911 pasiunea pentru avioane imbraca mai multe aspecte. In facultatea cu pricina vrei sa fii inginer. A construi avionul inseamna tot ce va invata acolo dar si mult mai mult. Iar eu cand ma urc in el trebuie sa am sentimentul ca a fost facut de oameni care stiu asta (iar chimia si fizica sunt esentiale).
Tot pasinea pentru aviatie poate fi consumata prin a pilota sau pur si simplu prin a fotografia acest domeniu. Poate ca nu ai gasit ce ti se potriveste. |
#24
Posted 13 July 2011 - 06:43
razor1911, on 13th July 2011, 02:44, said: M-am inscris la FILS (Inginerie in Limbi Straine), Electronica si Telecomunicatii, in engleza. A fost usor pe-o parte, extrem de greu p-alta. Am 7 restante, din 19 examene, vorbesc doar de cele scrise. La astea, s-ar mai adauga colocviile, proiectele si alte prostii. Nu cred ca as face din nou aceeasi alegere. Ca sa argumentez ce am scris, materia mi se pare prea incarcata, sunt prea multe materii, engleza predata are accent rusesc da, asa se justifica restantele! |
#25
Posted 13 July 2011 - 14:36
Carrman, am zis eu ca asta e un motiv pentru care am atatea restante ?
Am comentat doar ca daca profesorii se asteapta sa invatam atat de mult, macar puteau lua si ei cateva lectii de engleza. Sunt cuvinte la curs pe care chiar nu le intelegi, si le notezi ca prostu'-n foi dupa cum consideri. Restantele nu au neaparat o justificare, pot argumenta de exemplu la Java ca n-aveam nicio treaba, si ma asteptam, sau ca la fizica si mecanica n-am fost primit fiindca am avut o absenta. 3 dintr-o lovitura, simpatic, nu ? Daca mai adaug ca mai fac si o facultate la privat si ca mai si "lucrez" de acasa (agent vanzari) + alte mici chestii comercializate, te pune pe ganduri, nu ? |
#26
Posted 09 November 2011 - 19:18
Buna! Sunt clasa a11a si m-ar interesa cateva lucruri despre scoala/facultatea de Control Trafic Aerian. :-? Mentionez ca sunt pasionata de mate, fizica, informatica, engleza, franceza (+olimpica). Deasemenea, ce alte facultati imi mai puteti recomanda? Multumesc anticipat.
|
#27
Posted 09 November 2011 - 22:04
Controlorul de trafic aerian nu e obligatoriu absolvent al acestei facultati. Romatsa e cea care alege si formeaza iar licenta se da la Autoritatea Aeronautica Romana.
Edited by neagu_laurentiu, 09 November 2011 - 22:04. |
#28
Posted 09 November 2011 - 22:12
Nu trebuie sa ai decat aptitudinile necesare, sa fii apt medical si sa ai o diploma de bac in buzunar. Nu e o facultate, metoda de scolarizare e alta. Si poti sa fii cat se poate de olimpica si sa nu fii apt prin lipsa calitatilor necesare, sau sa nu fii apt medical, asa ca prevede si o alternativa ca back up.
|
|
#29
Posted 09 November 2011 - 22:33
sebulbus, on 9th November 2011, 22:12, said: Nu trebuie sa ai decat aptitudinile necesare, sa fii apt medical si sa ai o diploma de bac in buzunar. Nu e o facultate, metoda de scolarizare e alta. Si poti sa fii cat se poate de olimpica si sa nu fii apt prin lipsa calitatilor necesare, sau sa nu fii apt medical, asa ca prevede si o alternativa ca back up. |
#30
Posted 09 November 2011 - 22:35
Daca te simti mai bine, fac o fapta buna si te mint ca ai dreptate.
|
#31
Posted 03 December 2011 - 16:59
Ca s-a tot vorbit de controlori: http://www.romatsa.ro/ro/node/236
|
#32
Posted 03 December 2011 - 22:14
ATEU, on 9th November 2011, 22:33, said: De unde stii? N-ai indeplinit criteriile? sebulbus are dreptate. Facultățile, adică "studiile superioare" pregătesc oameni la nivelul unor joburi creative, de tipul proiectare, cercetare, și în general acolo unde gîndirea e pe primul loc.. absolvenții de studii superioare sînt cei care, teoretic, le spun celor fără studii superioare ce să facă, le scriu standardele, etc. ... La facultatea de ing. aerospațială capeți abilități care, teoretic, îți permit să lucrezi la proiectarea succesoarelor avioanelor curente. Faptul ca un absolvent de facultate (mai ales la cum sînt unele facultăti din Ro acum și la cum e starea industriei "aerospațiale" din Ro...) poate să nu-și găsească/să nu dorească așa un job e o problemă distinctă. Pe de altă parte, un controlor de trafic aerian e ca un dispecer de autobuze sau trenuri, doar ca e cu răspundere mai mare, dar e un job complet diferit de cele de mai sus, e un job de executant, stai tot timpul în fața unui ecran și îi spui pilotului ce manevre să facă, adică o treabă FOARTE monotonă, dar pt care îți trebuie nervi de oțel, memorie, concentare și alte calități care unui inginer proiectant sau filosof sau arheolog care descifrează hieroglife s-ar putea să-i lipsească, pt că ăștia nu trebuie să ia decizii în secunde, pot să lase oricînd pixul jos și să zică gata, azi am obosit/nu mai am chef, continui mîine ! Dar tot un job de executant rămîne, și de aceea, evident, NU îți trebuie facultate. Edited by XON-XOFF, 03 December 2011 - 22:34. |
#33
Posted 11 December 2011 - 12:03
Dacă dorești să devii control de trafic aerian poți încerca să iei legătura direct cu Eurocontrol: http://www.eurocontr...itment-contacts.
Pentru a obține licența de pilot pe aeronavele comerciale poți căuta informații pe http://romanian-spotters.forumer.ro/. |
|
#34
Posted 04 January 2012 - 23:35
Stai, tu te duci sa intrebi cum iei permisul de conducere la pustii care admira masini? Cam asa e si aici. Autoritatea care reglementeaza domeniul e autoritatea aeronautica. Care si ea mai departe fiind stat membru ICAO se supune conventiei de la Chicago in unele masuri si altor organizatii in altele.
|
#35
Posted 13 January 2012 - 19:16
Salut! Fiind in clasa a 12-a ma bate si pe mine gandul sa dau la inginerie aerospatiala. Adica mi se pare ok ideea, sa lucrez in proiectare sau orice altceva din industria aviatica, desi momentan nu stiu foarte exact ce inseamna acest lucru. Insa imi surade mai mult ideea decat varianta cu electronica sau automatica. Acum problema este dupa absolvire ai ce face cu asta aici in tara? Sau in afara ai vreo sansa sa lucrezi in domeniu terminand in romania? Adica am auzit o gramada de variante ca nu-ti recunoaste nimeni in afara aerospatiale de aici ca e prea slaba, ca in romania nu ai unde sa lucrezi pe asa ceva si probabil ca asa e si totusi stiu ca e destul de grea facultatea si nici ideea sa o fac degeaba nu imi surade foarte mult..
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users