Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Dacia 1100
Last Updated: Sep 21 2006 12:00, Started by
mcShean
, Apr 30 2006 13:31
·
0
#2
Posted 17 May 2006 - 17:35
Ca oldtimer e OK.
In rest e un pericol, te poti rasturna cu ea la orice test al elanului incerci... Cine ar fi avut bani, putea sa cumpere, cu citeva mii de dolari, 1100 lui ceausescu... primul asamblat la pitesti... acr cred ca l-a cumparat cu un pret sub 10,000 USD |
#3
Posted 17 May 2006 - 18:23
sub nici o forma nu vreau sa o rastorn!
intrebare pentru eventualii posesori de 1100... m-ar interesa o comparatie intre 1100 si 1300! |
#4
Posted 17 May 2006 - 19:28
mcShean, on May 17 2006, 19:23, said: sub nici o forma nu vreau sa o rastorn! intrebare pentru eventualii posesori de 1100... m-ar interesa o comparatie intre 1100 si 1300! din cate tin eu minte , aveam un sprint de pe loc mai bun ca 1300 si mai era ceva motorul cand era turat facea zgomot de motocicleta era pana la urma un amestec Renault 8 si 10 |
#6
Posted 18 May 2006 - 09:41
mcShean, on May 17 2006, 19:23, said: sub nici o forma nu vreau sa o rastorn! intrebare pentru eventualii posesori de 1100... m-ar interesa o comparatie intre 1100 si 1300! De comparat nu le poti compara pt ca intre ele exista o difrenta de conceptie de mai bine de 10 ani . Dacia 1100 este 100% un Renault 8, masina care la sfarsitul anilor 50 facea furori in Europa dominata de Isetta, Mini sau Citroen 2CV. Solutia totulspate(motor+cutie+transmisie) avea o usoara tenta sport(Renault 8 Gordini sau Porsche 911), insa propulsorul de 1.1 nu era deloc sportiv pt ca inca din stagiu de proiect Dacia 1100 nu a fost gandita ca o masina sportiva. Calitativ Dacia 1100 este superioara modelului Dacia 1300, iar ca fiabilitate raspunsul se gaseste pe strazi unde din cand in cand mai vedem 1100 ruland fara probleme. De cmparat nu poti sa le compari deoarece atat Renault 12 cat si Renault 8 fac parte din generatii si perioade de timp diferite. |
#7
Posted 18 May 2006 - 11:52
Mergi neaparat aici:
http://www.daciaclub...showtopic=16993 Ai de citit 95 de pagina inainte de a pune intrebari, dar merita. Te asigur! |
#8
Posted 18 May 2006 - 13:24
sorin mok, on May 18 2006, 12:52, said: Mergi neaparat aici: http://www.daciaclub...showtopic=16993 Ai de citit 95 de pagina inainte de a pune intrebari, dar merita. Te asigur! pe mine m-ar interesa mai degraba parerea posesorilor de 1100 legate de fiabilitate, probleme etc PS: faina semnatura |
#9
Posted 18 May 2006 - 13:48
Multumesc!
E sigur cel mai mare si mai complet inventar de informatii legate de Dacia 1100. Ba chiar as zice ca sunt acolo doua mari tabere:cei ce restaureaza si cei ce "tuneaza". Dar sigur gasesti informatii de la persoane avizate, inclusiv colectionari si fosti angajati de la Dacia, membrii ai Retroclub. Vezi si: http://gazoline.net/...?id_article=603 http://pageperso.aol...or68/index2.htm Edited by sorin mok, 18 May 2006 - 13:50. |
#10
Posted 23 May 2006 - 16:42
Ma numar printre posesorii de 1100. De 2 ani am invatat cu ce se mananca masina asta, asa ca intrebarile sunt binevenite. Este adevarat, are o usoara tenta sportiva: tractiune spate (demaraj mai bun) si trepte mai scurte (demaraj mai bun decat al daciei 1300).
In legatura cu stabilitatea: pare mai instabila, dar este mai greu de rasturnat decat 1300, si asta datorita suspensiei spate (rotile spate raman mereu pe sosea in viraje unde la 1300 se ridica). Un alt avantaj (pe care nici un alt model produs la mioveni nu-l are) ar fi frana pe disc la toate 4 rotile. mai puteti intra aici www.renault8.3xforum.ro Edited by Uncle-Sam, 23 May 2006 - 16:45. |
|
#11
Posted 25 May 2006 - 17:50
A avut bunica'meu una si a dat'o la unu de la tara care o tine in garaj... o pastreaza, mai bine zis. Poate o sa merg sa o recuperez odata si odata.
|
#12
Posted 25 May 2006 - 17:55
#13
Posted 25 May 2006 - 20:09
Sincer, as oscila intre modificarea ei ca in faimoasa reclama cu Tomi (1100 big-wheels) si pastrarea cat mai... originala.
P.S. Chiar are vopseaua originala. |
#14
Posted 26 May 2006 - 13:22
Singura solutie e sa-ti mai iei una si sa faci ambele lucruri, altfel n-o sa mai ai liniste.
|
#15
Posted 26 May 2006 - 13:34
io zic sa nu o modifici. nu mi se pare a fi genul de masina care arata bine "tunata". eventual o pui la punct, o bibilesti bine si i tragi un cdplayer si doua boxe decente si cu asta basta.
parerea mea |
|
#16
Posted 26 May 2006 - 23:01
Eu cred ca merge foarte bine un albastru metalizat (cat mai apropiat cu cel de la gordini, dar metalizat), niste roti putin mai late, jante de aliaj... mai ales daca are frane cu disc
E una destul de ingrijita pe la mine prin cartier, se aude foarte frumos motorul, n-ai zice ca are 35 de ani (probabil). Intai am crezut ca e Renault 8, dar am vazut sigla Dacia. Renault 10 s-au fabricat sub licenta ? sau s-a trecut direct la 12 ? |
#17
Posted 26 May 2006 - 23:08
#18
Posted 30 May 2006 - 15:44
vreti sa ziceti ca n-ar arata bine o dacie 1100 tunata?
Attached Files |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users