Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

motorul pierde putere daca nu fac pauze dese

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
12 replies to this topic

#1
mihnea2011

mihnea2011

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 49
  • Înscris: 18.10.2011
Bună ziua.


Am un burghiu de pământ care pierde puterea foarte repede când intră în sarcină, cam în 4-5 secunde. Pornirea este ușoară, se aude bine dar când îl pun la pământ să avanseze, moare. Dacă sunt atent și îl apăs doar 2-3 secunde apoi să îl ridic, forează bine, adică are putere. Dacă îl ridic repede, nu moare motorul.

După 10-15 secunde de mers în gol, iar forează 2-3 secunde. Dacă îl turez în gol nu are nimic, merge continuu. După 10-15 secunde de mers în gol, iar forează 2-3 secunde.
Am o impresie că nu ar avea aer destul. Am scos filtrul (buretele) din exterior pentru aer, fără folos.
Am desfăcut un pic, am suflat, am curățat bujia, dar nu știu ce să îi fac.

Precizez că e vorba de pământ fără pietre. În trecut a funcționat foarte bine la gropi pentru gard în pământ cam pietros, nu s-a rupt nimic, apoi am folosit doar la pământ normal să mai fac gropi la pomi.


O întrebare separată: Are cineva un tutorial, un document care să ajute la depanarea celor mai uzuale probleme la motorașele pe benzină? Un meseriaș este greu de găsit la țară, nu vine că merge în trei locuri etc. Eu nu mă pricep dar vreau să învăț. Am început cu tutoriale pe Youtube pentru alte probleme dar tutorialele sunt de obicei pentru un produs anume, dacă se nimerește să îl ai.


Mulțumesc.

#2
keta

keta

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,834
  • Înscris: 31.12.2007
Incearca alta benzina

#3
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,141
  • Înscris: 19.09.2005
eu l-as porni si lasa la ralanti cateva minute pana se incalzeete si aseaza motorul.

p.s. ai uitat sa zici marca si modelul.

#4
stevetlangat

stevetlangat

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,733
  • Înscris: 24.10.2019
Banuiesc ca are carburator.
Si a fost lasat o perioada cu benzina in el.

Benzina aia se mai mucifica. Si face probleme ulterior.

Incearca sa verifici starea carburatorului. Si sa cureti daca e necesar.

#5
yekun

yekun

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,426
  • Înscris: 13.10.2022
Ce marca e, e in 2 timpi sau in patru , are soc automat sau nu ?
Da amanunte ca sa primesti raspunsuri mai specifice.
Asa..., eu zic ca nu se alimenteaza suficient si de aia moare.  Sau ai soc manual si il uiti cuplat .

#6
ldpe

ldpe

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,565
  • Înscris: 08.03.2017
Da din reglajul H (amestec) 45 grade inapoi - ai prea multa benzina si prea putin aer .
Scoate bujia - daca e umeda si se usuca e prea bogat amestecul , daca nu se usuca e prea mult ulei

Edited by ldpe, 23 May 2023 - 12:33.


#7
florinellll

florinellll

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,067
  • Înscris: 02.09.2009
Nu ii vine suficienta benzina,cand scade benzina din camera de nivel constant moare motorul
Daca are robinet,este garnitura umflata nu mai asigura debitul necesar in sarcina

 yekun, on 23 mai 2023 - 11:15, said:

Ce marca e, e in 2 timpi sau in patru , are soc automat sau nu ?
Da amanunte ca sa primesti raspunsuri mai specifice.
Asa..., eu zic ca nu se alimenteaza suficient si de aia moare.  Sau ai soc manual si il uiti cuplat .
Opaaaaa,4 timpi ,soc automat..........

#8
viceroy56

viceroy56

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,007
  • Înscris: 28.10.2006
SI mai poate exista o cauza: Esapament partial infundat.
Am patit la motocoasa, cand cumnatul a facut amestecul "la ochi" si a pus ulei "sa fie" sa nu se gripeze motorul!
Vorbesc de motor in 2 timpi.
Demontat espament, spalat de 2-3 ori cu benzina, lasat la soare sa se evapore tot, remontat, pornit, cosit!
La 4 timpi pot aparea astfel de probleme datorita deteriorarii garniturilor de pe traseul de alimentare: intre carburator si flansa adaptoare la galeria de admisie, etc. Fiecare motor are garnituri/trasee etansate specifice, nu pot detalia mai mult.

Desigur, cea mai buna solutie este sa demontezi carburator +atasate, verificate, curatate, spalate, remontate, inlocuite elementele neconforme, reglaj "ca la carte" si la final TEST in sarcina.
Bafta de succese dese!

Edited by viceroy56, 23 May 2023 - 14:43.


#9
DannyHuwe

DannyHuwe

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,577
  • Înscris: 30.03.2023

 ldpe, on 23 mai 2023 - 12:33, said:

Da din reglajul H (amestec) 45 grade inapoi - ai prea multa benzina si prea putin aer .
Scoate bujia - daca e umeda si se usuca e prea bogat amestecul , daca nu se usuca e prea mult ulei
ii trebuie bujie colortune,sa regleze amestecul din carburatie(aer si benzina) in functie de culoarea scanteii.
si un dwellmetru sa regleze avansul la aprindere.

La Dacia1300, daca ai prins cumva vremurile alea, stii la ce ma refer

#10
viceroy56

viceroy56

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,007
  • Înscris: 28.10.2006
Iete ca am avut si Dacia 1300/1410, si dwellmetru si pistol stroboscopic pentru reglat avansul.
Si cu dwellmetru nu se regla avansul, se regla distanta intre platine!
Se proceda iterativ: reglai avans, verificai/reglai unghiul dwell, reverificai avans, rereglai distanta la platine. Si daca nu erau reglati corect tachetii, tot nu tragea FORTA si nu reuseai din reglajele carburatorului sa nu paraie foaia de hartie la esapament!
Ma intreb io, oare cati "mecanici" din ziua de azi sunt in stare sa regleze "sticla", vorba unui contemporan in viata(KH, pentru cine nu stie!) o Dacie 1410 clasica, cu carburator si delcou CLASIC?

Cititi AICI toti cei care nu stiti despre ce vorbim.

Edited by viceroy56, 24 May 2023 - 20:50.


#11
PoeOvidiu

PoeOvidiu

    Sunt de la țară și îmi place așa.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,568
  • Înscris: 07.12.2014

 viceroy56, on 24 mai 2023 - 20:42, said:

Ma intreb io, oare cati "mecanici" din ziua de azi sunt in stare sa regleze "sticla", vorba unui contemporan in viata(KH, pentru cine nu stie!) o Dacie 1410 clasica, cu carburator si delcou CLASIC?
Încă mai suntem mulți, majoritatea celor trecuți de 40-45 de ani au început cu Dacia 1300*1310.

#12
mihnea2011

mihnea2011

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 49
  • Înscris: 18.10.2011
Am revenit cu mulțumiri!

Motorul e în doi timp (nu că m-aș pricepe dar pentru că e nevoie de amestec de ulei+benzină).
Am reușit să desfac multe șuruburi de la motoraș dar nu am avut curaj să îl dau jos.

Am pus benzină în toate găurile care am văzut că ar fi. Apoi, mișcând cu mâna partea rotativă a motorului și privind înăuntru am înțeles care erau admisia de aer, partea cu benzină și partea cu bujia. Așa mi-am dat seama că aceea ar fi camera de ardere, unde se produc exploziile care mișcă pistoanele.
Am zgârâiat-curățat evacuarea și pistonul acoperite de mizerie apoi am dat cu benzină și am repetat cât am putut.

Apoi m-am gândit să curăț și pe dinăuntru. După ce am umplut camera de ardere cu benzină, rotind motorul și mergând pistoanele, s-a murdărit benzina în mod vizibil și am continuat mișcarea motorului astupând una-două din cele trei găuri, după cum mi-a permis și poziția. Am evacuat toată benzina (a sărit și pe mine destulă), am repetat de câteva ori, până nu mai era benzina murdară.

Am suflat și am lăsat deschis peste noapte apoi iar am suflat și la urmă am asamblat. Am vrut să pornesc ca să dispară ce mai era pe conducte, a pornit din prima și a mers 2-3 secunde, rezervorul fiind gol.

Am pus un pic de benzină simplă (fără amestec) în rezervor, a pornit din prima, am accelerat puțin, se auzea mai ascuțit decât de obicei și nu se mai oprea, mergea continuu. Am băgat în pământ, a intrat, a forat, am vrut să ridic, continua să se învârtă, am închis și am scos. Am pus restul de benzină cu amestec și am pus-o la loc. Benzina îmi ajunge câtev găuri săptămâna care vine și probabil o voi mai folosi la toamnă ori la anul.

Pe gaura de evacuare (că e mai mare), am observat că pistoanele sunt unse cu ulei după ce fac o cursă completă. Anterior încercasem să le curăț dar nu am reușit să le și usuc - de benzină, credeam la acel moment. Poate că ar trebui și uleiul schimbat din când în când...

Mulțumesc tuturor care au pus o părere. Citind toate mesajele de aici, combininând cu citisem anterior în posturile din "Search" (chiar și cu mașini), am înțeles ideea și am reușit. Mulțumesc!

Nici acum nu știu care și cum se cheamă diferitele părți din motor și caut în continuare niște documente despre motoare. Voi încerc pe altă arie :-)

Mulțumesc!

#13
viceroy56

viceroy56

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,007
  • Înscris: 28.10.2006
Nu prea e ortodox ce ai facut, dar in fine!
Benzina/amestecul nu se lasa in rezervor. Ori il consumi TOT, ori la final golesti rezervorul si pornesti motorul si il lasi sa mearga pana se opreste singur.
Intotdeauna faci amestecul atunci cand ai nevoie, exact asa cum scrie la manual.
Nu inteleg la ce pistoane te referi, este unul singur, cu atat mai putin ce ulei sa schimbi.
La motoarele in 2 timpi ungerea se face cu uleiul din amestec. Nu au rezervor de ulei separat, ca la masinile/motoarele in 4 timpi. Asa sunt concepute/construite.
Succese dese!

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate