Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...
 teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.
 Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android

Recomandare bicicleta e-bike 20&#...
 

Accesarea unui URL din VB

- - - - -
  • Please log in to reply
4 replies to this topic

#1
RoKeRu

RoKeRu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 51
  • Înscris: 07.03.2005
Salutare.
Sunt cam incepator in vb si am nevoie sa fac un mic utilitar pe care sa-l folosesc sa-mi acceseza diferite URL-uri ; in mod special ...cel putin pentru moment am nevoie sa-mi acceseze o pagina web ; insa sunt sigur ca este aceeasi rezolvare si pentru un FTP sau un mail.

#2
RAZ

RAZ

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,227
  • Înscris: 15.10.2004
Salut, foloseste controlul IE-ului (WebBrowser.Navigate "www.blablaballla.com" )) il gasesti in Project->Components: Microsoft Internet Controls (VB6)

Edited by RAZ, 11 April 2006 - 10:45.


#3
RoKeRu

RoKeRu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 51
  • Înscris: 07.03.2005
am cautat prin cam toate subdirectoarele directorului VB98 insa nu am gasit nimic asemanator cu ce mi-ai indicat .
Ai putea te rog sa atasezi un fisier cu ...ce am eu nevoie (...sau o arhiva cu toate fisierle ...in cazul in care e un *.vbp). ...sau mail daca e mai usor [email protected] .

Attached Files



#4
RAZ

RAZ

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,227
  • Înscris: 15.10.2004
Nu m-ai inteles, hai sa incerc sa-ti explic in cativa pasi:
1. Deschide Visual Basic-ul (mergi in Start->Programs->Microsoft Visual Studio->Microsoft Visula Basic 6)