Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
SFAT (Admitere R.A.R)
Last Updated: Jan 23 2023 21:19, Started by
mexa98
, Jan 22 2023 15:38
·
0
#1
Posted 22 January 2023 - 15:38
Salutare, am fost prins fara inspectie ITP si acum trebuie sa trec RAR-ul.
Insa masina are 2 bube, singurele de altfel. Si ma intreb daca aveti idee daca poate sa treaca RAR-ul cu rugina asta sau trebuie sa o fac? Stiu ca accepta daca nu era rugina foarte mare sau gaură in tablă! Astea sunt elementele afectate: https://postimg.cc/gallery/1Ndn5r0 |
#2
Posted 22 January 2023 - 17:51
Verifica inainte frane, directie jocuri, lumini, nu pare ceva grav, curata si da cu putina vopsea la culoare.
|
#3
Posted 22 January 2023 - 17:53
Nu trece daca nu cureti, chituiesti un pic si dai cu putina vopsea la culoare, chiar si la pensula fina.
|
#4
Posted 22 January 2023 - 17:56
N-are nicio treaba rugina de pe aripa masinii cu inspectia RAR. Acolo se verifica in primul rand autenticitatea (corespondenta dintre acte si seria masinii) si apoi starea tehnica propriu-zisa, adica sistemele de franare, electric, directie. Desigur ca trebuie sa iei in calcul ulterior si remedierea portiunii afectate de rugina, dar nu este motiv de respingere la inspectie.
|
#5
Posted 22 January 2023 - 18:07
rim80, on 22 ianuarie 2023 - 17:56, said:
Desigur ca trebuie sa iei in calcul ulterior si remedierea portiunii afectate de rugina, dar nu este motiv de respingere la inspectie. Si daca-i da foaie de revenire in 30 zile, ii platesti tu tinichigeria? Ca tare mi-e teama ca nu-i ca tine, si o sa ii respinga masina pentru rugina in zonele alea. Mai ales ca nu-s puncte de rugina, sunt suprafete considerabile. @initiator, ia macar un convertor de rugina si un spray pe culoare si ocupa-te un pic de suprafetele alea. Edited by Ann0nyym0us, 22 January 2023 - 18:09. |
#6
Posted 22 January 2023 - 19:20
Romanu' inventiv foloseste ultima inventie in domeniul tinichigeriei: folia sau autocolantul. Sau penultima inventie: spray-ul cu vopsea.
Dar tare mi-e teama ca motivul neprezentarii, unul deliberat, desigur, la inspectie este altul. Pune masina la punct si vei trece ITP-ul. Cel putin acum ai vazut ca si norocul are limitele lui. |
#7
Posted 22 January 2023 - 19:52
De obicei cam fac nazuri la rugina la praguri.
Incearca sa o acoperi cumva. Sunt si variante ieftine pe la diverse ateliere particulare. Poti rezolva cu un pret ce porneste de la 50 de euro. Sau daca vrei cat mai ieftin, o poti face si singur si platesti doar materialele, gasesti si vopsea la culoare pe la diverse magazine specializate care le fac pe comanda, e cam 100 lei un tub. adisz, on 22 ianuarie 2023 - 19:20, said:
Dar tare mi-e teama ca motivul neprezentarii, unul deliberat, desigur, la inspectie este altul. Cunosc oameni care au uitat pur si simplu ca expira, si nu doar la ITP ci si la permis auto. Nu toata lumea are viata atat de plictisitoare incat sa stea sa piarda timpul sa verifice toate rahaturile birocratice zilnic sa vada daca nu cumva expira ceva in ziua aia. Fiind obisnuit sa faci ITP la doi ani, cand au modificat la un an aveai si inca ai mari sanse sa mergi fara ITP fara ca sa iti dai seama. |
#8
Posted 22 January 2023 - 20:00
Sunt unele service-uri care iti face o verificare inaintea itp-ului.Afli ce probleme are feratanu.
Remediezi ce este rau (placute ,bucsi, pivoti sau ce o fi) Faci un spray la culoarea masinii. Apelezi la un prieten care se pricepe sau la un vopsitor.Vezi ca sub rugina aia lipseste din metal. Dupa ce cureti rugina vor fi gauri .Cu sau fara tinichigerie o rezolvi (in stilul romanesc). Nu te baza ca ai masina ,,buna".ITP-ul ti-l vor face acolo la RAR si nu merge sa te ,, descurci". Risti sa ramai cu feratanu ca obiect de muzeu. |
#9
Posted 22 January 2023 - 20:02
#10
Posted 23 January 2023 - 07:37
https://www.rarom.ro...oads/RNTR 1.pdf
Pagina 109: Quote G. Deficiențe la caroserie datorate coroziunii Deficiențele la caroserie datorate coroziunii vor fi evaluate în funcție de soluția constructivă a caroseriei: 1. Autovehicul cu caroserie autoportantă 2. Autovehicul cu șasiu portant 1. Autovehicul cu caroserie autoportantă În cazul caroseriei autoportante vor fi evaluate zonele deteriorate prin coroziune în funcție de elementul caroseriei: a) Se vor accepta deteriorări datorate coroziunii (prin deteriorări datorate coroziunii înțelegându-se coroziuni străpunse) ale elementelor detașabile ce compun caroseria (capote, aripi, uși) dar de o anumită dimensiune și numai în anumite zone. Suprafața însumată a deteriorărilor datorate coroziunii ale elementelor detașabile trebuie să fie mai mică de 2500 mm2 (pentru fiecare element considerat separat). Această suprafață se va calcula prin aproximarea cu o formă geometrică cunoscută (pătrat, dreptunghi, paralelogram, trapez sau cerc) a zonelor deteriorate prin coroziune, luându-se în considerare forma geometrică cea mai apropiată. Nu se vor accepta deteriorări datorate coroziunii în jurul punctelor de montare pe caroserie a elementelor detașabile la o distanță mai mică de 100 mm față de punctele de montare. În cazul capotelor și a ușilor, în zona dispozitivelor de închidere și a suporților acestora va fi considerată o zonă de siguranță de 50 mm de jur împrejur. În zona de siguranță nu se admit coroziuni străpunse. b) Se vor accepta deteriorări datorate coroziunii ale elementelor ce fac parte din structura de rezistență numai în anumite zone și având o anumită suprafață. Suprafața însumată a deteriorărilor datorate coroziunii (prin deteriorări datorate coroziunii înțelegându-se coroziuni străpunse) ale elementelor de rezistență trebuie să fie mai mică de 400 mm2 (pentru fiecare element considerat separat). Această suprafață se va calcula prin aproximarea cu o formă geometrică cunoscută (pătrat, dreptunghi, paralelogram, trapez sau cerc) a zonelor deteriorate prin coroziune, luându-se în considerare forma geometrică cea mai apropiată. Vor fi acceptate deteriorări datorate coroziunii numai la următoarele elemente de caroserie: pasajele roților, contraaripi, podea și panourile caroseriei, cu condiția ca aceste coroziuni să se afle la o distanță mai mare de 100 mm față de îmbinarea elementului de caroserie respectiv. - Pragul: se va considera pragul pe toată lungimea, chiar dacă există sau nu un montant central - NU Aripa e ruginită la îmbinarea cu bara spate („mai puțin de 100mm de la îmbinare”) și pragul e ruginit. La RAR nu cred că va trece mașina. |
|
#11
Posted 23 January 2023 - 11:46
Va mulțumesc tuturor pentru raspunsuri! Lucrez ca sofer distribuitor in toata țara si din cauza lipsei de timp nu am reusit sa fac ITP-ul, pentru curiosi! Masina e de naveta, pt o distanta de 20km.
Am vorbit cu cineva si o sa incercam cu un petic la aripa, apoi chituit iar la prag putin kit, apoi spray la culoare! Multumesc inca odata! |
#12
Posted 23 January 2023 - 16:44
Dar de pneuri nimic? Sunt zero ,serios ai curaj sa mergi cu masina aia?
PS nu e cu rautate etc.doar sa nu ai probleme la franare cu ele. Edited by ZDNEJ, 23 January 2023 - 16:49. |
#13
Posted 23 January 2023 - 19:20
Iti trebuie chit de fibra,dupa care dat cu chit universal fin + niste coli de smirghel diverse granulatii
spray la culoare facut la magazinul de vopsele auto. |
#14
Posted 23 January 2023 - 21:19
ZDNEJ, on 23 ianuarie 2023 - 16:44, said:
Dar de pneuri nimic? Sunt zero ,serios ai curaj sa mergi cu masina aia? PS nu e cu rautate etc.doar sa nu ai probleme la franare cu ele. Sunt Michelin, au 3 sezoane. Poate din cauza rumegusului ti se pare, dar sunt intr-o stare foarte buna. Multumesc oricum! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users