Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda
 Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...
 Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD

Cost abonament clinica privata
 Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android

Recomandare bicicleta e-bike 20&#...

Bing-Content removal tool
 

Contract abuziv Vodafone?

* - - - - 3 votes
  • Please log in to reply
24 replies to this topic

#1
Ozone

Ozone

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 15.04.2006
In contractul Vodafone TV este specificat numele abonamentului ales, dar nu si ce posturi sunt incluse.
Pe cale de consecinta Vodafone poate muta maine (cum si o face) un post din grila curenta transformandu-l in extraoptiune.
Este oare o situatie care se poate reclama la protectia consumatorului, adica exista vreun argument legal care sa poata fi utilizat in sustinerea acestei reclamatii?

#2
nixrohnson

nixrohnson

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,237
  • Înscris: 22.11.2022
Poate scrie despre aceste modificari, de aceea nu este trecuta grila exacta.
Pentru ca nu depinde, 100%, de Vodafone.
Daca da faliment vreun post TV?
De facut reclamatie poti sa faci oriunde vrei tu, nu te tine nimeni, bineinteles.
Ca ai sau nu sanse de cistig, vezi la final si ne spui si noua.

PS: de curiozitate, ce post a fost transformat in extraoptiune?

#3
Nimcid25

Nimcid25

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,961
  • Înscris: 01.06.2015
Nu. Operatorii trebuie sa asigure doar un numar minim de canale in fiecare pachet, nu exista operator care garantează grila de canale prin contract.

#4
exqusit_drunk

exqusit_drunk

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,713
  • Înscris: 17.12.2019
Nu este nici un argument legal - tu ai contractat un număr de posturi la un anumit preț. Dacă vroiai o listă exactă de posturi ai fi avut preț fluctuant în funcție de costul de retrasmisie a posturilor. Practica cu schimbarea posturilor e veche și a fost făcută inițial de digi când a băgat în listă posturile proprii.

#5
popicoo

popicoo

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 872
  • Înscris: 07.03.2012
Matale dacă ai avea companie care oferă clienților canale TV, le-ai scrie clar care sunt? la un abonament pe mai mult de 3 luni? În condițiile în care pe piață se întâmplă o groază de mișcări pe care nu le poți controla? dacă se schimbă ceva, o să ai notificare și poți rezilia contractul fără costuri suplimentare! Nu este niciun abuz, contractul este perfect legal. Ia încearcă să le soliciți să îl modifice în relația cu matale, lasă-i să răspundă în termenul legal, apoi ANPC și vei vedea ce ți se răspunde. Succes!

#6
bai3tzash

bai3tzash

    Membru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,464
  • Înscris: 01.08.2006
https://www.vodafone...set/v664725.pdf
Atata vreme cat nu scrie in Obligatii asa ceva, nu prea ai caz de izbanda.
Vezi Anexa 4 din PDF. Ei se obliga sa iti dea un numar minim de posturi pentru fiecare pachet. Nu posturi specifice. Nu au cum si nici nu vor sa se oblige sa-ti ofere posturi specifice.

#7
eiffel

eiffel

    BusyWorm

  • Grup: Moderators
  • Posts: 68,364
  • Înscris: 15.06.2004
Nu e nicio situatie.
Operatorii de cablu sunt obligatio prin lege sa ofere doar programele must-carry - care si alea se schimba lista in feicare an - o schimba statul.
Restul e in functie de cum se inteleg cu televiziunile  - fac contracte cu ele, contracte care se pot incheia, anula la cererea unei parti.

Deci nu au ce sa-ti garanteze.

P.S. Asta e aria de telefoane...
Aici e aria de TV - https://forum.softpe...ital-tv-ex-upc/

#8
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,068
  • Înscris: 01.12.2001
Și dacă mâine un post își schimbă numele său dispare? Gata? Plătește Vodafone daune? :)
Tu poți să reclami oriunde, orice, dar nu va fi luată în seamă reclamația ta.

#9
dell99

dell99

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,995
  • Înscris: 29.09.2008
Cred ca vrea sa se asigure ca nu pateste cum a facut Digi ca au scos acum cativa ani toate canalele intersante gen Discovery, TLC si nu au mai introdus nimic in loc o perioada dar nici nu au micsorat pretul abonamantului. Eu m-am mutat atunci, nu am reusit legal sa ies din contractul ala.

#10
__Dan__

__Dan__

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,868
  • Înscris: 15.04.2019
In ceea ce ma priveste providerul meu (Digi) poate scoate ce post vrea din grila standard - n-o sa transpir. Nu le urmaresc sau le gasesc si pe net. Asadar mai exista public captiv/blocat pe canal... Sau e pentru parinti/bunici abonamentul?

Edited by __Dan__, 17 January 2023 - 14:42.


#11
eiffel

eiffel

    BusyWorm

  • Grup: Moderators
  • Posts: 68,364
  • Înscris: 15.06.2004
Eu stau si ma intreb daca initiatorul nu a abut niciodata vreun contract ptr asa ceva...
Ca la toti furnizorii de cablu e la fel.

Oricum nu stiu cand va mai da pe aici...

#12
Ozone

Ozone

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 15.04.2006
Am citit raspunsurile primite, si trecand peste unele mistocareli gratuite, aveti partial dreptate. VDF nu poate sa garanteze ca toate posturile raman disponibile (pe durata contractului) din cauze care nu tin de VDF, dar in cazul prezentat de mine era vorba despre un post care la semnarea contractului era in grila, iar dupa cateva saptamani a fost trecut ca extraoptiune, deci este vorba de o decizie de vanzari, peste alte cateva saptamani VDF poate sa faca aceeasi manevra cu oricare alt post din grila, si tot asa dupa bunul lor plac.
Din experienta mea anterioara cu alta companie de telecomunicatii cred ca VDF ar trebui sa-si informeze clientii despre o astfel de schimbare si sa le dea posibilitatea sa opteze daca vor sa accepte noile conditii sau nu.
Nu e normal sa semnezi pentru un serviciu si dupa o vreme, ca asa vrea furnizorul, sa fii nevoit sa accepti servicii mai reduse.
p.s. Bineinteles ca VDF nu a binevoit macar sa anunte clientii despre schimbarea de grila si am consumat 30 de minute pana ce am reusit in cele din urma sa aflu de la o operatoare ce s-a intamplat.

Edited by Ozone, 17 January 2023 - 17:05.


#13
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,068
  • Înscris: 01.12.2001
Undeva in contract e scris micuț: grila poate sa se modifice.

#14
Ozone

Ozone

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 15.04.2006
Da, corect, grila poate sa se modifice, dar asta nu inseamna ca contractul nu trebuie sa dea, in oglinda, dreptul utilizatorului sa accepte sau nu acest lucru. OK, l-am semnat, dar asta nu inseamna ca documentul e corect dpv al relatiei dintre doua entitati.
P.S. Am verificat in contract, nu scrie nimic de grila.

Edited by Ozone, 17 January 2023 - 17:55.


#15
tioopedi

tioopedi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,707
  • Înscris: 01.12.2018

 Ozone, on 17 ianuarie 2023 - 16:57, said:

Am citit raspunsurile primite, si trecand peste unele mistocareli gratuite,dar in cazul prezentat de mine era vorba despre un post care la semnarea contractului era in grila, iar dupa cateva saptamani a fost trecut ca extraoptiune,
Suntem abonati digi de multi ani. Stim despre ce discutam.
Cat timp NU spui despre ce canal este vorba, cel care face misto de noi esti chiar tu
Meriti raport.
Ai bafta ca noi nu deranjam moderatorul.

Edited by tioopedi, 17 January 2023 - 17:57.


#16
Ozone

Ozone

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 15.04.2006
E vorba de o problema de principiu, dar va spun fara probleme numele canalului, FilmBox.
Repet, VDF ar trebui sa-mi dea dreptul sa accept sau sa refuz noua grila, despre asta e vorba.

Edited by Ozone, 17 January 2023 - 18:01.


#17
rim80

rim80

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,169
  • Înscris: 06.04.2020
Deci se pare ca opinia cvasiunanima este ca prevederile din contract nu sunt abuzive, pana la urma asta este pozitia tuturor operatorilor de pe piata sa ofere un pachet de programe minimal fara obligatia de a le nominaliza.

#18
Ozone

Ozone

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 15.04.2006
OK, va multumesc pentru raspunsuri.
Totusi, nu pot sa nu ma gandesc ca, refuzand sa discutati o problema de principiu, sunteti poate angajati VDF.
p.s. Si nu, NU toti operatorii din piata procedeaza asa, iar unanimitatea nu e totuna cu dreptatea.

Edited by Ozone, 17 January 2023 - 18:09.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate