Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Meta description pt incepatori si nu numai
Last Updated: Jan 09 2007 23:27, Started by
Expertu
, Apr 10 2006 08:24
·
0
#1
Posted 10 April 2006 - 08:24
Am facut un articol despre Meta Description, cu precadere pentru incepatori, dar nu numai :
Meta Description (Descriere Meta) 1. Destinatie: intre tag-ul HEAD : <head> aici </head> 2. Sintaxa corecta (HTML 4.1): <meta name="description" content="descriere"> 3. Sintaxa corecta (XHTML 1): <meta name="description" content="descriere" /> 4. Nr. de caractere maxim recomandate: 152 (Google va afisa un maxim de 152-154 de caractere in paginile sale cu rezultate, orice continut dupa limita de 152 caractere fiind total ignorat). A nu se depasi 220 (Yahoo si MSN vor afisa, in functie de caz, intre 230 si 250 de caractere in paginile de rezultate, orice continut dupa limita de 230-250 caractere fiind total ignorat). Incercati sa va rezumati la 150 caractere (spatiu reprezinta deasemenea un caracter), cat mai relevante pentru fiecare pagina a website-ului. Evitati dublarea irelevanta (nu mai mult de doua ori) a cuvintelor. Evitati folosirea URL-ului (adresei web) in descriere, fiindca nu va ajuta cu absolut nimic, in afara de irosirea unui spatiu mai bine folosit pentru cuvinte relevante. Evitati folosirea cuvintelor cheie care nu ai nici o relevanta cu subiectul paginii / website-ului in cauza. Evitati folosirea caracterelor speciale : !, @, #, $, % (etc.) sau a diacriticelor , din cauza incompatiblitatii anumitor browsere si anumitor spideri cu standardele de codare a limbii (UTF-8 etc). 5. Descriere: Reprezinta o descriere scurta si cat mai unica a fiecarei pagini sau website. Este un punct foarte important dpdv al optimizarii. Motoarele de cautare principale (Google, MSN, Yahoo) pun un accent destul de mare pe prezenta acestui tag in fiecare pagina. In ultimul an, Google (si mai recent MSN) a inceput sa sustraga descrierea unui website din DMOZ (in cazul in care acesta este prezent in DMOZ), in cazul in care nu gaseste tag-ul prezent in pagina. In cazul in care acest tag nu este prezent, si website-ul dvs. nu exista nici in DMOZ, descrierea care va fi prezenta va fi doar o acumulare de cuvinte alese aleator din continutul paginii, ceea ce va afecteaza negativ importanta, si pozitionarea in rezultate. 6. Utilizare: Este imperativa introducerea acestui tag, in fiecare pagina a website-ului. Nu repetati abuziv cuvintele. Incercati sa va rezumati la numarul de caractere specificat in sectiunea 4, in functie de motorul de cautare pentru care optimizati. NU repetati aceeasi descriere in fiecare pagina a website-ului, fiindca toate paginile website-lui vor intra astfel sub influenta filtrului de duplicat al motoarelor de cautare (practic puteti avea 40.000 de pagini in website, insa daca toate au aceeasi descriere, la comanda site:www.domeniu.ro, va fi afisata doar o singura pagina). 7. Avantaje: Ajuta semnificativ la optimizarea unei pagini. Reprezinta un punct important in algoritmul de pozitionare folosit de motoare de cautare internationale. 8. Dezavantaje: Nici unul. 9. Importanta prezentei acestui tag in codul HTML : Mare 10. Scor SEO • Aport aprox. adus procesului de optimizare : 10% . • Aport aprox. adus procesului de accesibilitate / functionalitate : 2-5% . 11. Exemple de folosinta (HTML 4.1): <html><head> <title>META Description – Descriere META</title> <meta name="description" content="Ofera o descriere a tag-ului HTML META description, oferind sintaxa corecta, utilizare, avantaje, dezavantaje prcum si un sistem de punctaj"> <meta name="keywords" content="meta, description, descriere, utilizare, descriere, dezavantaje, avantaje, sintaxa, corecta"> </head><body> META Description – Descriere META </body></html> Acest articol disponibil si in limba engleza : Meta Description. |
#2
Posted 10 April 2006 - 11:58
Foarte interesant articol.
Edited by mircea13, 10 April 2006 - 11:59. |
#3
Posted 10 April 2006 - 21:33
Chiar daca mai nou am auzit vorbindu-se despre minimalizarea importantei Tagurilor in general, ca marime a importantei pentru Google ( scuze pt repetitie ) sant 100 % de acord cu tine, si in fond si la urma urmei dureaza foarte putin timp ca sa le scri.
Ca sa concepi insa "Meta Description (Descriere Meta)" poate devenii uneori o adevarata provocare avand in vedere ca trebuie uneori sa te limitezi la numarul mic de caractere luate in considerare de motoarele de cautare. |
#4
Posted 14 April 2006 - 04:06
haha:)
cand am citit articolul mi-am amintit ca am aruncat si eu la repezeala o gramada de keyword-uri in meta... am facut curat:) |
#6
Posted 03 January 2007 - 18:59
<html><head> <title>META Description – Descriere META</title> <meta name="description" content="Ofera o descriere a tag-ului HTML META description, oferind sintaxa corecta, utilizare, avantaje, dezavantaje prcum si un sistem de punctaj"> <meta name="keywords" content="meta, description, descriere, utilizare, descriere, dezavantaje, avantaje, sintaxa, corecta"> </head><body> META Description – Descriere META </body></html> Poate pare stupid, dar habar n-am ce trebuie sa scriu in locul : "Ofera o descriere a tag-ului HTML META description, oferind sintaxa corecta, utilizare, avantaje, dezavantaje prcum si un sistem de punctaj". Iar keywords-urile le scriu in locul cuvantului "keywords" sau dupa content, in locul "meta, description, descriere, utilizare, descriere, dezavantaje, avantaje, sintaxa, corecta" ? |
#7
Posted 03 January 2007 - 19:02
<head> <title>aici titlul paginii</title> <meta name="description" content="aici descrierea> <meta name="keywords" content="aici cuvintele cheie"> </head> |
#8
Posted 04 January 2007 - 01:33
Expertule, ce frumos asticol, fără rost. Sînt zeci de luni de cînd Goooooogle se șterge undeva cu keywords-urile tale, plasate în capetele paginilor web. Vino cu ceva new, dragă.
Defapt tu ai scris cîndva, o dată, articolu ăsta. Dar și în aprilie situația era tot așa. dan.c. se nedumerește degeaba :) Edited by Nigel, 04 January 2007 - 01:39. |
#9
Posted 04 January 2007 - 10:31
Pai Nigel, de ce nu explici tu cum se face?
De ce nu scrii tu un articol? Ai auzit de densitate de cuvinte cheie? De relevanta a cuvintelor cheie? Stii care ar fi un raport bun pentru o pagina? Stii ce citeste un robot? Sint sigur ca ai auzit si stii. Hai explica si nu arunca vorbe pe forumuri. |
#10
Posted 04 January 2007 - 17:47
Eu mă refeream la keywords. Description poate că e bun, dar nu poate înlocui rolul tag-ului keywords. Acolo, teoretic, ar trebui inserate cuvinte din specificul domeniului din care face parte situl. Din păcate (și nu e vina noastră, a celor de pe acest forum) Google de mult dinaintea lui aprilie 2006 nu mai bagă în seamă cuvintele din keywords. End transmision.
|
|
#11
Posted 05 January 2007 - 01:19
Nigel, on Jan 4 2007, 17:47, said: Eu mă refeream la keywords. Description poate că e bun, dar nu poate înlocui rolul tag-ului keywords. Acolo, teoretic, ar trebui inserate cuvinte din specificul domeniului din care face parte situl. Din păcate (şi nu e vina noastră, a celor de pe acest forum) Google de mult dinaintea lui aprilie 2006 nu mai bagă în seamă cuvintele din keywords. End transmision. Din ce inteleg eu tu spui ca meta-ul keywords este si va fi intotdeauna superior description-ului. M-am exprimat bine? Daca da, parerea mea este ca te inseli foarte mult. Bafta! Edited by preacher, 05 January 2007 - 01:20. |
#12
Posted 05 January 2007 - 10:03
superior?... :huh: Fiecare are rolul său. Ce scri in DESCRIPTION apare ca comentariu în listarea motoarelor de căutare. Deci normal ar fi să înșiruiești o frază inteligibilă. În keywords, puteai intreoduce cuvinte sau perechi de cuvinte, specifice din domeniul din care face parte situ, fără să te stresezi să concepi o frază cooerentă.
|
#13
Posted 05 January 2007 - 13:04
Nigel, on Jan 5 2007, 10:03, said: superior?... :huh: Fiecare are rolul său. Ce scri in DESCRIPTION apare ca comentariu în listarea motoarelor de căutare. Deci normal ar fi să înșiruiești o frază inteligibilă. În keywords, puteai intreoduce cuvinte sau perechi de cuvinte, specifice din domeniul din care face parte situ, fără să te stresezi să concepi o frază cooerentă. Nu am zis ca e superior, doar ca mi se paruse ca tu ai spus asta. Oricum, parerea mea este ca meta-ul keywords nu ar mai trebui folosit. In primul rand nu mai conteaza aproape deloc (daca nu chiar e 0 ca valoare) iar in al doilea rand e periculos pentru cei care nu se pricep la seo si incep sa bage sute de cuvinte acolo. Bafta! |
#14
Posted 05 January 2007 - 16:24
Sau privit altfel, da, aș putea spune că meta-ul keywords avea un rol mai important decît Description, asta dacă își păstra scopul pt care a fost conceput.
Din păcate Gooogle a întors totu pe dos. |
#15
Posted 05 January 2007 - 16:34
Nigel, on Jan 5 2007, 16:24, said: Sau privit altfel, da, aș putea spune că meta-ul keywords avea un rol mai important decît Description, asta dacă își păstra scopul pt care a fost conceput. Din păcate Gooogle a întors totu pe dos. 1. continutul paginii 2. tema site-ului 3. tag-ul description 4. titlul paginii 5. altele (atributele alt si title, link-uri interne, back links, etc.) - in mai mica importanta. Este valabila si reciproca (in raport cu fiecare) pentru cele enumerate mai sus. |
|
#16
Posted 06 January 2007 - 08:33
Mi-ar place sa fie așa. La un site de al meu, am pus în keywords (deși știam că nu are nici un rost) cîteva cuvinte și perechi de cuvinte ce apăreau și pe prima pagină a sitului și... :huh: vax albina
|
#17
Posted 06 January 2007 - 09:42
preacher, on Jan 5 2007, 13:04, said: In primul rand nu mai conteaza aproape deloc (daca nu chiar e 0 ca valoare) iar in al doilea rand e periculos pentru cei care nu se pricep la seo si incep sa bage sute de cuvinte acolo. Deci, daca nu il folosesc... e bine. Daca il folosesc e rau? Rau cum? AI vazut undeva penalizari ptr. ca folosesti cuvinte cheie corect in meta tag? Meta kewords nu mai conteaza deloc, dar conteaza daca bagi mai multe cuvinte cheie. Sa inteleg ca 4 cuvinte cheie in meta tag nu conteaza...dar "sute de cuvinte", da? Asa cum spunea ppscsilvius. Folosesti elementul asta pentru densitare, relevanta de cuvinte cheie. Probabil, unii or sa isi dea seama ca discutia se imparte intre cei care considera ca fiind important pentru un site: nr. de IBL-uri vs. continut si relevanta. Eu cred ca e o "combinatie" intre cele 2. |
#18
Posted 07 January 2007 - 20:41
Parerea mea este ca nu conteaza meta-ul keywords, dar daca incepe sa fie umplut cu sute si chiar mii de cuvinte atunci Google vede incercarea de abuz si pedepseste. Pana acum am facut optimizare serioasa pentru cam 15 site-uri in engleza si doar 2 in romana (urmeaza sa bag mai multe romanesti sub centura) si din experienta mea meta keywords nu ajuta, si daca ajuta atunci este la un nivel atat de mic incat pur si simplu nu face nici o diferenta in primele 3-4 pagini.
La fel ca si cu comentariile din cod - daca le folosesti (ca acum ceva timp functionau de minune, la fel ca si meta keywords) nu mai fac diferenta, dar daca incepi sa abuzezi de ele esti penalizat. Pentru cele romanesti nu am folosit meta-ul asta, si nici nu o sa imi pierd timpul. In timpul in care scrieti cuvintele alea cheie puteti sa faceti rost de 2-3 link-uri care probabil vor face o diferenta vizibila. Sa mai spun si un cuvant despre penalizari: parerea mea este ca daca ai un site puternic nu iti prea permiti sa folosesti trucuri din-astea gen stuffing, pana la urma o sa fii prins sigur. Dar daca ai un site care nu e prea important poti incerca si d-astea, ca stim cu totii ca filtrele de spam ale lui Google nu sunt chiar asa de bune. Bafta! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users