Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Probleme trimitere SMS?
Last Updated: Jul 13 2023 08:37, Started by
KENSINGTON
, Jan 14 2023 14:31
·
5
#19
Posted 15 January 2023 - 14:14
Ai citit cum pe acest topic cum a rezolvat inițiatorul discuției problema?
|
#20
Posted 15 January 2023 - 15:18
#21
Posted 15 January 2023 - 15:25
In Netmonitor intri in service menu, alegi sus nr. de telefon pe care vrei sa faci actualizarea, mergi jos și completezi nr smsc corect și apoi dai actualizare, trebuie să meargă daca urmezi pașii corect.
|
#23
Posted 08 July 2023 - 10:38
Am și eu problema cu un număr portat de curând din orange. Nu reușesc sa activez iMessage pe iPhone. De fiecare data când activez linia apare mesajul cu activare iMessage (ca operatorul poate taxa mesajul) dar numărul nu se activează. Probabil nu merge trimiterea sms-ului. Am Introdus cartela intr-un telefon android unde se vede ca e setat centrul de mesaje. Știți alta rezolvare?
|
#24
Posted 08 July 2023 - 10:42
Dezactivează iMessage si FaceTime.Restart la telefon si încercă dupa.Sms urile astea nu sunt taxabile la Digi.Daca ai încercat de multe ori,mai lasa un timp până faci asta.De exemplu daca ai încercat in dimineața asta,fa ce am zis mai pe seară sau dimineața.
Verifică si daca numarul care apare pe iPhone sa fie cel portat,nu cel provizoriu. Daca apare cel provizoriu, resetează setările de rețea. Edited by clader, 08 July 2023 - 10:44. |
#25
Posted 12 July 2023 - 08:32
Toate le-am încercat. Inclusiv apel la Apple… mi-au spus ca e o problema de operator și acolo ar trebui sa ma adresez 🤦🏻
|
#26
Posted 12 July 2023 - 08:35
Ciudat.Deschide tichet online la Digi, așa ajunge la cine trebuie.
|
#27
Posted 12 July 2023 - 08:54
Asta am făcut acum. Alta soluție nu am. Îmi apare activare nereușită. E clar ceva problema după portare. Înainte când era la ORO nu am avut problema asta
|
#28
Posted 13 July 2023 - 08:37
De fapt nu ai nici o problema cu trimiterea de sms-uri, ci cu primirea lor. Cel mai probabil Apple foloseste un operator virtual din Romania ce detine numere scurte sa-ti trimita raspunsul, care operator nu se oboseste el prea des sa verifice daca un numar e portat sau nu si trimite dupa prefix catre Orange, care evident refuza mesajul. Nici nu ajunge in sistemul Digi vreodata acel raspuns si nici nu te pot ajuta.
Poate o reclamatie la ANCOM catre operatorul de numere scurte cu care colaboreaza Apple sa ajute |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users