Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Abonati Qobuz?

transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...
 Sfat achizitie sistem audio pentr...

tavan fals rigips

Ce preferați: produse mai scumpe ...

Demagnetizare (minimala) ori ba?
 Cum pot sa vad pe un proiector pr...

Joc Drone

Dropshipping

Sfat achizitie AC Gree Fairy vs P...
 MONITOR LG fara sonor !

Batalia pentru Bucuresti - ND, Fi...

Identificare font

problema ping in jocuri online
 

Reziliere cablu si net Vodafone

- - - - -
  • Please log in to reply
31 replies to this topic

#19
GlCA_Contras

GlCA_Contras

    Master Mind

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,652
  • Înscris: 21.03.2020

View Postkopilu_198, on 21 decembrie 2022 - 13:16, said:

si cu ce te ajuta numarul de inregistrare, te poti sterge mai usor cu cererea respectiva? si cu nr inregistrare si fara se poate rezilia un abonament.
Numarul de inregistrare ma ajuta in cazul in care dupa 30 de zile ei continua facturarea pe care eu nu o voi plati, iar ei vor sa incerce o executare in instanta...
Adica demonstreaza ca mi-am indeplinit conditiile contractuale de denuntare unilaterala a contractului ;)

#20
ValentinVali

ValentinVali

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 406
  • Înscris: 03.01.2019
Pai stiu si ei prea bine asta, de aceea nu ofera numar de inregistrare si spun ca nu au primit nimic de la client. Chiar m-au impresionat..cu cata seninatate afirma la telefon ca nu au primit nimic, din 3 mail-uri trimise...

#21
GlCA_Contras

GlCA_Contras

    Master Mind

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,652
  • Înscris: 21.03.2020
Am avut si eu un caz cu deces al titularului. Le-am trimis inclusiv certificatul de deces si ei au continuat sa trimita facturi fara nicio problema. Nu i-am bagat in seama si dupa vre-un an au oprit semnalul si facturarea. Nu le-am mai dus inapoi nici routerul - nu meritau deranjul. De executat mortul nu stiu daca au reusit... Probabil inca il cauta executorii

View PostValentinVali, on 21 decembrie 2022 - 13:39, said:

Pai stiu si ei prea bine asta, de aceea nu ofera numar de inregistrare si spun ca nu au primit nimic de la client. Chiar m-au impresionat..cu cata seninatate afirma la telefon ca nu au primit nimic, din 3 mail-uri trimise...
Trimite-le fax sau postal cu confirmarea de primire si da-le flit :)

#22
Alex-gorj

Alex-gorj

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 255
  • Înscris: 16.03.2022
O sa-l dezgroape și o să-i ia pantofii din picioare și mărunțișul din buzunare.😝😝😜😜

#23
Leo2006

Leo2006

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,782
  • Înscris: 30.08.2006
Abonamentul il platesti in avans. Vei mai sta o luna pana iti vine factura cu abonament de valoare zero. Poti sa treci direct la Digi, nu mai ai ce astepta.
Eu am primit factura de regularizare de la Electrica la peste 2 ani dupa rezilierea contractului. Nu-i ignora daca lucrurile nu se finalizeaza asa cum doresti.

#24
florinel

florinel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,111
  • Înscris: 29.06.2005

View Postdorin_2k, on 21 decembrie 2022 - 08:03, said:

Link la legea de care spui te rog. Că se reziliază din momentul solicitarii
Eu acum 2 luni am reziliat un contract cu Vodafone.
Aveam factura de 10lei/luna și a apărut un sold de minus 20 lei după reziliere. Fara sa le fi zis nimic în plus.
Deci au rambursat 2 luni.

Eu știu că
Rezilierea se face in scris, printr-o notificare transmisa cu cel putin 30 de zile calendaristice inainte de data rezilierii.

Ai art care spune că reziliezi din secunda cererii?

E prea ceata acuma ca sa caut legea.
Iti dau doar mailul prin care UPC (vodafone) cerea sa se faca pace, dupa reclamatia la anpc; pe scurt 17oct cer rezilierea; insist in noiembrie, in decembrie inca emiteau facturi:

Quote

Stimate xxxxxxxxx,

In conformitate cu discutia telefonica cu un reprezentant UPC din data de 17.12.2018, dorim sa va comunicam urmatoarele:

§  La data de 17.10.2018 ati transmis din contul personal My Upc o sesizare privind denuntarea unilaterala a contractului. A fost inregistrata solicitarea cu numarul 10360464 si inaintata departamentului de rezilieri contracte pentru solutionare. UPC a dispus rezilierea contractului la data de 16.11.2018.
§  Deconectarea fizica a serviciilor a fost realizata la data de 12.12.2018.
§  Pentru a solutiona amiabil sesizarea dumneavostra, la data de 17.12.2018 UPC a dispus acordarea unei ajustari de 71.20 lei, reprezentand contravaloarea serviciilor facturate in perioada 17.10.2018 (data depunerii cererii de reziliere) – 15.11.2018 (data rezilierii). Pentru perioada 16.11.2018 – 06.01.2019 se va acorda ramburs automat pe factura lunii ianuarie 2019. Detaliile actiunilor comerciale de ajustare si ramburs automat vor fi evidentiate in ultima factura ce se va emite in data de 07.01.2019, la rubrica de “Ajustari”.

Avem rugamintea sa ne comunicati daca sunteti de acord cu inchiderea reclamatiei C.J.P.C Neamt sub nr. 812 / PS / 10.12.2018, adresata Comisariatului Judetean pentru Protectia Consumatorilor Neamt.


#25
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,324
  • Înscris: 01.12.2001
E cazul tau punctual pt că ai reclamat la ANPC.
Citește prima frază. In mod normal, rezilierea se face in 30 zile de la solicitare.

Așa am făcut și eu în octombrie 2022.
Am scris mai sus cum am procedat. Mail pt reziliere, mi-au făcut 2 sau 3 oferte. Am refuzat. S-a reziliat. Mi-a venit cu minus prețul a 2 facturi. Habar nu am de ce 2 facturi cu minus.

#26
florinel

florinel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,111
  • Înscris: 29.06.2005
Aia e doar una. 3 situatii identice am avut cu ei - si toate rezolvate in acelasi mod dupa plangerea la ANPC - reziliere de la data depunerii si returnarea banilor pentru ce au facturat dupa.
Prevederea din contract cu 30 zile este abuziva - pentru ca codul consumatorului prevede ca "consumatorul nu poate fi obligat sa achizitioneze  servicii nesolicitate". De vreme ce am depus cerere de reziliere, este clar ca nu mai solicit inca o luna de servicii de la ei. Iar clauzele abuzive sunt considerate nule.
Si sa nu uitam ca abonamentul se plateste in avans. Deci, daca sunt cu plata la zi, oricand as depune  reziliere, practic o fac "pe banii mei".

Treaba cu 30 zile e o gaselnita. "Avem si noi nevoie de timp ca sa inchidem abonamentul, nu putem factura luna partiala."...etc. Ai dreaq, cand te abonezi pot sa factureze la zi, dar cand pleci...trebuie sa astepti toate intarzierile lor.


Eu sfatuiesc pe oricine sa apeleze la ANPC cu incredere in astfel de situatii. Pastrati dovezile cu privire la ce ati cerut operatorului, ce vi s-a raspuns(daca...) si puneti-le la dispozitia ANPC-ului.

Edited by florinel, 22 December 2022 - 19:16.


#27
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,324
  • Înscris: 01.12.2001
Eu fara sa apelez la ANPC, la 30 zile de la cerere mi-au fost închise serviciile
Apoi a venit de plata cu minus 2 facturi lunare.
Deci mi-au lăsat serviciile active încă 30 zile dar mi-au rambursat plata pe alea 30 zile și încă o lună în plus. E bun așa?
Fie cum zici tu. Doar că îți oferă gratis luna curentă și încă o lună după cererea de reziliere.

#28
florinel

florinel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,111
  • Înscris: 29.06.2005
E o situatie fericita ce povestesti tu, dar e o exceptie din experientele mele si din ce povesteste initiatorul.
Marii operatori si-au facut niste obiceiuri de practici incorecte menite sa "agate" clientii pentru inca o perioada de timp.
Cei din comunicatii - au restrans posibilitatile de contact, "ratacesc" notificarile de reziliere si le ingreuneaza cat de mult se poate; factureaza luni de zile ulterior
Cei din bancar - agata clientii care au finalizat creditele cu comisioane infime(1 leu), emise dupa plata integrala si inchiderea creditului; apoi baga clientii in baza de datornici, acestia nu mai pot obtine credite la alte banci, iar banca ce a initiat astfel de practica se ofera sa dea ei credit ....Si aici ANPC-ul sanctioneaza si obliga la scoaterea din baza de datornici, patit de 2 ori...

Eu apelez fara vreo retinere la ANPC de absolut fiecare data cand orice operator economic incalca norme de bun simt in relatia cu clientul. Si ce sa vezi - nu sunt eu nebun, toate reclamatiile facute pana acum au fost intemeiate si rezolvate in favoarea mea.

#29
mxm1000

mxm1000

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 33
  • Înscris: 23.04.2012

 florinel, on 22 decembrie 2022 - 19:09, said:

Aia e doar una. 3 situatii identice am avut cu ei - si toate rezolvate in acelasi mod dupa plangerea la ANPC - reziliere de la data depunerii si returnarea banilor pentru ce au facturat dupa.
Prevederea din contract cu 30 zile este abuziva - pentru ca codul consumatorului prevede ca "consumatorul nu poate fi obligat sa achizitioneze  servicii nesolicitate". De vreme ce am depus cerere de reziliere, este clar ca nu mai solicit inca o luna de servicii de la ei. Iar clauzele abuzive sunt considerate nule.
Si sa nu uitam ca abonamentul se plateste in avans. Deci, daca sunt cu plata la zi, oricand as depune  reziliere, practic o fac "pe banii mei".

Treaba cu 30 zile e o gaselnita. "Avem si noi nevoie de timp ca sa inchidem abonamentul, nu putem factura luna partiala."...etc. Ai dreaq, cand te abonezi pot sa factureze la zi, dar cand pleci...trebuie sa astepti toate intarzierile lor.


Eu sfatuiesc pe oricine sa apeleze la ANPC cu incredere in astfel de situatii. Pastrati dovezile cu privire la ce ati cerut operatorului, ce vi s-a raspuns(daca...) si puneti-le la dispozitia ANPC-ului.

Am facut cerere de reziliere (prin email) pe 24 Aprilie , m-au sunat pe 25 Aprilie sa imi ofere alt contract insa am refuzat. Au spus ca o sa rezilieze contractul peste 30 zile si sa aduc atunci echipamentele intr-un magazin Vodafone.

Eu vreau sa fac alt contract luna viitoare la alt operator, practic o sa platesc degeaba o luna la Vodafone. Ce ar trebui sa scriu in sesizarea ANPC pentru a rezilia contractul la data in care am facut cererea?

#30
Rua20

Rua20

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 764
  • Înscris: 04.01.2022

 mxm1000, on 27 aprilie 2023 - 07:17, said:



Am facut cerere de reziliere (prin email) pe 24 Aprilie , m-au sunat pe 25 Aprilie sa imi ofere alt contract insa am refuzat. Au spus ca o sa rezilieze contractul peste 30 zile si sa aduc atunci echipamentele intr-un magazin Vodafone.

Eu vreau sa fac alt contract luna viitoare la alt operator, practic o sa platesc degeaba o luna la Vodafone. Ce ar trebui sa scriu in sesizarea ANPC pentru a rezilia contractul la data in care am facut cererea?
Ca să nu plătești o lună degeaba trebuia ca tu să formulezi cererea de reziliere cu 30 de zile înainte de încetarea contractului.Si mie îmi expiră contractul pe 26.06 iar pe 25.05 le voi trimite cererea.

Edited by Rua20, 27 April 2023 - 07:28.


#31
Iaro

Iaro

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,005
  • Înscris: 27.02.2006
26 iunie - 30 se zile = 27 mai

#32
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,324
  • Înscris: 01.12.2001

View Postmxm1000, on 27 aprilie 2023 - 07:17, said:

Eu vreau sa fac alt contract luna viitoare la alt operator, practic o sa platesc degeaba o luna la Vodafone. Ce ar trebui sa scriu in sesizarea ANPC pentru a rezilia contractul la data in care am facut cererea?
Doar in caz de deces se face rezilierea in momentul trimiterii cererii și a certificatului de deces.
In restul cazurilor: după 30 zile.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate