Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Ce tip de monitor am nevoie pt of...

Resoftare camera supraveghere

Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...
 Mi-au disparut amigdalitele ?

Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone
 Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...
 Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...

Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...
 

Problema wifi vodafone

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
7 replies to this topic

#1
Bavarezw

Bavarezw

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 13.12.2022
Salutare , in urma cu 6 luni m-am mutat in noul apartament. Fiindca vodafone avea atunci o oferta imbatabila pentru un an. Am ales sa-mi bag internet de la ei. Am ales varianta de 500 mbs download si 25 upload...din moment ce am doar un laptop pe care il folosesc rar. Si in majoritatea timpului stau doar pe telefon eu si prietena mea am decis ca nu am nevoie de mai mult. Cel putin pentru moment.

Au venit mi-au instalat routerul. Si pe wifi pe banda de 2.4 ghz aveam undeva intre 40 mbs si 60 mbs. Nu m-a deranjat pentru ca internetul era constant... In urma cu o luna au inceput sa apara problemele.
Intr-o zi wifi-ul a inceput sa mearga cu intreruperi aleatorii . Am sunat la vodafone si mi-au zis sa ma duc sa schimb routerul. Am facut asta , internetul a mers bine 1 zi si jumatate , de data asta facusem un speed test si aveam 500 de mbs. Dupa o zi si jumatate , routerul si-a dat restart si a inceput sa mearga la fel. Cu intreruperi si maxim 40-60 mbs. Mentionez ca asa mergea si inainte , dar macar mergea constant , nu aveam intreruperi.
Am sunat iar la vodafone si mi-a zis doamna de acolo ca face ea niste setari si ca o sa mearga bine...nu a mers bine nici dupa , am sunat din nou . Si la fel a zis ca face ea niste setari...si tot nu a mers bine. Cand am sunat a 4-a oara am dat de un baiat care mi-a configurat reteaua de 5 ghz. Aici am constant 170-500 mbs. Dar la fel problema persista...merge cu intreruperi. Am sunat din nou si de data asta a zis doamna din call center ca ma muta pe alt canal ca ala pe care eram era foarte aglomerat....i-am zis ca am facut si eu asta...luasem toate canalele la puricat si degeaba...apoi ea mi-a zis ca la ei apare ca merge...si i-am zis , doamna dar la mine nu merge....mi-a zis ca daca tot nu merge sa mai sun inca odata...
Azi m-am dus in magazin unde am facut contractul si mi-au zis ca echipa tehnica vine doar daca vreau sa-mi schimbe routerul. Contractul fiind pe numele tatalui meu...nu am putut rezolva nimic acolo. Am sa sun iar in call center....si cel mai probabil voi rezilia contractul si voi plati din urma abonamentul la pretul normal , acum platind la oferta 18 lei cu tot cu tv.

Am zis sa cer o parere si aici , eventual ce sa le mai zic in call center. Cand le zic tot ce am scris aici , operatorii sunt bagati in ceata si imi spun ca la ei apare ca merge internetul.

Problema fiind aleatorie , nu le pot spune imediat daca merge internetul ok pe moment. Si inchid telefonul spunandu-mi sa revin daca mai exista probleme.

Am conectat la reteaua de wifi aspiratorul , purificatorul , televizorul , telefoanele , laptopul si ambientul centralei. In caz ca ajuta pe cineva.
Am facut odata un speed test. Aveam 500 mbs si intimp ce rula a ajuns la 0 , apoi dupa o secunda a inceput sa creasca din nou viteza...intre timp terminandu-se speed testul.

Nu-mi dau exact seama daca e o problema hardwere sau softwere. Ma gandesc sa nu fie o problema de la swichurile de pe palier...am un var in blocul de vis a vis si la el merge constant fara probleme.

#2
NAlexQ

NAlexQ

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 611
  • Înscris: 21.07.2011
Salut, ai incercat si cu cablu conectat laptop -> router?

#3
phoenix76

phoenix76

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,002
  • Înscris: 25.09.2014
Deconecteaza toate echipamentele de pe wifi si fa un test doar cu laptopul. De asemenea am citit pe undeva ( nu pot afirma ca este suta la suta real ) ca dispozitivele care folosesc conexiuni bluetooth pot influenta reteaua wi-fi. Opreste si bluetoothul la dispozitivele care il folosesc si fa un test doar cu laptopul, cum am mai zis.
Daca ai acces la interfata routerului, uita-te in log. Acolo vei vedea daca WAN ( internet ) se deconecteaza frecvent.

#4
me_iauras

me_iauras

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,379
  • Înscris: 08.01.2009
In primul rand ar trebui sa fii convins ca problemele sunt cauzate de link-ul wireless si nu de accesul general la internet ; pt. asta va trebui sa faci un test pe cablu ethernet conectat la modemul DOCSIS al Vdf .
Din pacate Vdf (de fapt UPC) a ales ca solutie de last mile acces via cablu coaxial ceea ce inseamna ca e susceptibil la interferente cauzate de echipamente care introduc zgomot in retea (unele TV-uri proaste fac asta de ex.)

#5
Rares95

Rares95

    Severin, MH

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,433
  • Înscris: 18.01.2020
Imi place cum Vodafone se arunca sa schimbe echipamente inainte de a verifica starea tehnica a retelei din zona...

 phoenix76, on 14 decembrie 2022 - 06:46, said:

Deconecteaza toate echipamentele de pe wifi si fa un test doar cu laptopul. De asemenea am citit pe undeva ( nu pot afirma ca este suta la suta real ) ca dispozitivele care folosesc conexiuni bluetooth pot influenta reteaua wi-fi. Opreste si bluetoothul la dispozitivele care il folosesc si fa un test doar cu laptopul, cum am mai zis.
Daca ai acces la interfata routerului, uita-te in log. Acolo vei vedea daca WAN ( internet ) se deconecteaza frecvent.
Da, spectrul de 2.4Ghz e impartit atat de WI-FI cat si de Bluetooth, dar, routerele moderne au optiunea de "Bluetooth coexistence" si mai elimina din probleme, si eu folosesc casti wireless si la download-uri mari prin WI-FI pentru cateva secunde se intrerupe sunetul.

#6
gazo

gazo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 88
  • Înscris: 19.12.2003
Eu am avut probleme asemanatoare si era un splitter defect. L-am schimbat singur, ca echipele tehnice nu au descoperit cauza. Merita sa incerci, daca ai asa ceva legat pe cablul coaxial.

#7
Bavarezw

Bavarezw

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 13.12.2022
Multumesc pentru raspunsuri baieti. O sa iau un adaptor de la usb la ethernet sa fac si un test pe cablu. O sa ma uit sa vad daca am si un spliter pe acolo. (da este legat pe coaxial).

Pana acum o luna totul a mers ok. Aveam deja toate dispozitivele in casa conextate la internet. Sigur nu e de la bluetooth. O sa ma juit cand ajung acasa sa vad daca am vreun spliter pe acolo si o sa incerc sa fac si un speed test pe cablu.

#8
Bavarezw

Bavarezw

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 13.12.2022
Revin cu detalii , era spliterul defect. Am schimbat spliterul , iar acum merge bine. Va multumesc pentru ajutor.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate