Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
ANAF si plata la selfpay

Imprimanta ciss rezista perioade ...

Garmin fēnix 7 / PRO / Saphi...

Care sunt cele mai mari regrete a...
 Alfa Romeo Stelvio 2.2 jtd

Intrebari srl nou

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk
 TVR vrea sa lanseze o platforma d...

Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...
 Robinet care comuta traseul

A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)
 

rtorrent - scripting

- - - - -
  • Please log in to reply
1 reply to this topic

#1
dagobar

dagobar

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,277
  • Înscris: 09.03.2019
Salut

Am citit documentatia rtorrent vis-avis de partea de scripting insa ma depaseste mai ales ca nu sunt programator si nici nu vreau sa transmit comenzile prin xmlrpc ci direct in fisierul de configurare .rtorrent

Mai exact ma intereseaza sa am posibilitatea ca in functie de domeniul de internet a trackerului sa pot seta automat label/categoria. Aveti exemple despre cum pot face acest lucru ?
Mentionez ca nu pot folosii Autotools deoarece trebuie sa pun mai multe conditii/actiuni fiecare pe cate un rand.

Mai jos este un exemplu functional care seteaza label/categoria "Privat" pentru orice torrent care are flag privat.

method.set_key = event.download.inserted_new, private_label, "branch=d.is_private=,d.custom1.set=Privat"

Mersi.

Edited by dagobar, 03 December 2022 - 15:17.


#2
dagobar

dagobar

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,277
  • Înscris: 09.03.2019
Pana la urma nu am reușit doar cu fișierul de configurare.
Acum apelez un script extern scris de mine care rezolva problema prin XML.
Topic closed.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.