Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Posibila frauda - mail de la adresa suspecta
Last Updated: Nov 29 2022 15:20, Started by
djl
, Nov 29 2022 13:12
·
0
#1
Posted 29 November 2022 - 13:12
Pentru că au trecut nu ştiu câte zile de la expirarea datei de plată a facturii, nu se mai poate face confirmarea prin telefon ( _I_ pentru închis magazine) şi cică să trimit poză cu chitanţa şi codul abonat la [email protected] . Adresa de e-mail pare cam dubioasă şi vreau să fiu sigur că nu trimit aiurea.
Edited by RealThing, 29 November 2022 - 13:46.
|
#3
Posted 29 November 2022 - 13:27
Ce factura?
Ah, orange. Phishing then. Edited by Lex404, 29 November 2022 - 13:27. |
#4
Posted 29 November 2022 - 13:33
djl, on 29 noiembrie 2022 - 13:12, said:
Pentru că au trecut nu ştiu câte zile de la expirarea datei de plată a facturii, nu se mai poate face confirmarea prin telefon ( _I_ pentru închis magazine) şi cică să trimit poză cu chitanţa şi codul abonat la [email protected] . Adresa de e-mail pare cam dubioasă şi vreau să fiu sigur că nu trimit aiurea. 'residential' si 'organe.com' nu ti se par dubioase cand vine vorba despre facturi de telecomunicatii? O R G A N E, nu orange. |
#6
Posted 29 November 2022 - 13:39
Joaca-te: trimite-le alta factura, una pentru un Airbus sau pt Turnul Eiffel.
|
#8
Posted 29 November 2022 - 13:42
Auleu, iară am încurcat ordinea de tastare a literelor. e @orange.com
Dar şi aşa sună ciudat şi vreau să fac lumină. Am sunat la ei pentru confirmare plată, mi-au zis că nu se poate la telefon din cauză că au trecut nu ştiu câte zile de la data scandentă şi o să-mi trimită S.M.S. la numărul de pe care am sunat, cu adresa şi codul de abonat. Edited by djl, 29 November 2022 - 13:43. |
#9
Posted 29 November 2022 - 13:48
Iti taie serviciul daca nu trimiti confirmarea? Pana se dumiresc aia, le intra banii si inchid plata ).
|
#10
Posted 29 November 2022 - 13:53
djl, on 29 noiembrie 2022 - 13:42, said:
Auleu, iară am încurcat ordinea de tastare a literelor. e @orange.com Dar şi aşa sună ciudat şi vreau să fac lumină. Am sunat la ei pentru confirmare plată, mi-au zis că nu se poate la telefon din cauză că au trecut nu ştiu câte zile de la data scandentă şi o să-mi trimită S.M.S. la numărul de pe care am sunat, cu adresa şi codul de abonat. Cine sa iti trimita sms cu adresa si cod de abonat si pentru ce? E evident ca e pishing/scam. Daca ai platit o sa se aloce plata in cateva zile cel mult (in functie de metoda de plata) si ti se va desuspenda abonamentul. The end. |
|
#11
Posted 29 November 2022 - 13:54
Deja e oprit. Dacă tot a fost plătit, să benificiez de el. Că abia pe 2 Decembrie se pare că vor ajunge banii în contul lor.
Oricum, ăştia de la "Orange" sunt mai ceva decât era "RomTelecom"-ul, dar asta e altă discuţie. |
#12
Posted 29 November 2022 - 13:55
Platesti online cu cardul si nu mai trebuie sa trimiti nici o dovada.
|
#13
Posted 29 November 2022 - 14:01
Plata cu cardul e prea noua, nu adopta metode de genul acesta. Asta e, mai sta fara semnal pana pe 2 decembrie, asa se intampla cand nu te achiti de obligatii la timp.
Nu trimite codul si chitanta pe email, ca o sa iti plateasca in viitor. Fa o copie la xerox si trimite cu Posta si cu confirmare de primire musai. Edited by vestale, 29 November 2022 - 14:04. |
#14
Posted 29 November 2022 - 14:06
djl, on 29 noiembrie 2022 - 13:54, said:
Deja e oprit. Dacă tot a fost plătit, să benificiez de el. Că abia pe 2 Decembrie se pare că vor ajunge banii în contul lor. Oricum, ăştia de la "Orange" sunt mai ceva decât era "RomTelecom"-ul, dar asta e altă discuţie. O sa beneficiezi cand se aloca banii in cont. De cand se emite factura ai la dispozitie 2 saptamani sa o platesti. Daca nu ai avut timp in alea 2 saptamani, acum astepti. Asuma-ti greseala si las-o asa. In functie de metoda de plata dureaza un anumit numar de zile sa se aloce banii. |
#15
Posted 29 November 2022 - 14:10
Eu zic sa suni la relatii cu clientii, vezi ce-ti spun aia. Daca iti spun aia sa trimiti copie catre ceva email, e sigur ca nu e vreo smecherie la mijloc.
|
|
#16
Posted 29 November 2022 - 14:11
transmite-ne dovada de plată scanată sau fotografiată la adresa de e-mail [email protected]; te rugăm să ne scrii şi codul de abonat sau numărul de telefon
Edited by pasilla, 29 November 2022 - 14:12. |
#17
Posted 29 November 2022 - 14:12
Păi la relaţii cu clienţii am sunat. 0374.300.300
Fiind fix, nu e cu semnal radio. Semnal radio am la radio şi la G.S.M. pasilla, interesant. Atunci de ce ciudăţenia aia? Vreo eroare de la ei? Edited by djl, 29 November 2022 - 14:13. |
#18
Posted 29 November 2022 - 14:15
cu un cont myorange rezolvai toata bataia asta de cap, vedeai ce ai platit si ce nu ai platit, asadar asteapta sa treaca zilele libere sa gasesti un ghiseu sa platesti:))
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users