Kia Picanto X-Line 1.2 model 2022 - piticul atomic
Last Updated: Apr 11 2024 08:08, Started by
florinbad
, Nov 24 2022 09:36
·
5
#1
Posted 24 November 2022 - 09:36
Bine... nu este chiar atomic. Atomic ar fi fost daca as fi ales motorul turbo de 1 litru, cu 100 de CP.
Stiu ca niciun user de pe Softpedia nu este interesat de masinile diin clasa mica (vezi topicul Sfaturi cumparare auto) dar imi fac datoria sa fiu unic pe aceasta arie. Tot unic este si modelul masinii: sunt singurul din Romania care are modelul X-Line. Inclusiv dealerul Autonet Giulesti era pus in dificultate de acest fapt, spunand ca modelul GT-Line a mai adus in Romania, insa modelul X-Line nu. La randu-mi, am vazut vreo doua GT-Line-uri prin Targoviste si un Picanto chel. Modelul seamana cu cel din imagine insa este de culoare argintiu metalizat. Fotografiile, masa si dansul, in zilele urmatoare. Momentan masina este murdara din cauza ploilor din ultima vreme si a soselelor romanesti foarte curate. Masina am primit-o dupa 7 luni de asteptare si a costat 16.002 euro. Din pret am scazut Rabla 1000 de euro si pretul final a fost de 15.002 euro. Programul Rabla este de 2400 de euro. Am cumparat 2 vouchere de la dealer, 3500 lei voucher-ul (1400 euro voucherele). Totalul optiunilor este de 3734 euro, deci pretul piticaniei s-ar fi dus la 15.000 + 3.734 = 18.734 euro, Daca as fi luat motorul de 1 litru si 100 cp pretul s-ar fi dus la 16.649 + 3734 = 20.383 euro. N-am pus cutie automata (800 euro) deoarece nu ma pasioneaza. Daca o pun si pe aceea, pretul final s-a fi dus la 20.334 + 800 = 21.134 euro. Motor aspirat natural de 1.2 (1197), 84 cai, suta o ia in 12.5 secunde. Jante aliaj 15". DOTARI STANDARD VARIANTA X-LINE EXTERIOR: Suspensii supraînălțate Coloană de direcție ajustabilă pe înălțime și adâncime Discuri de frână (față) - 14" Discuri de frână (spate) - 13" ABS + ESC + HAC (asistenta coborare panta) Jante aliaj și pneuri - 15" Roată de rezervă din oțel de dimensiuni reduse Faruri halogen (bi-funcționale, cu lupă) Sistem de aprindere automată lumini Lumini pe timp de zi LED Lumini de poziție LED Proiectoare de ceață Faruri de ceață spate LED Semnalizare schimbare direcție de mers pe oglinda laterală Combinație lumini spate LED Oglinzi laterale cu reglare electrică și încălzite Oglinzi exterioare pliabile Geamuri față și parbriz cu tentă Geamuri spate și lunetă cu tentă Praguri laterale în culoarea neagră Ornamente exterioare în culoarea neagră Ornamente exterioare portiere cu accente cromate Scut ornamental - Silver INTERIOR: Tapițerie scaune - stofă Banchetă spate cu spătar fracționabil 60%-40% Buzunar pe spătarul scaunului pasagerului Lampă iluminare habitaclu (1 lampă) și portbagaj Geamuri cu acționare electrică față și spate (cu sistem “Auto Up/Down & Safety” pentru șofer) Volan îmbrăcat în piele (sport) Schimbător de viteze îmbrăcat în piele (MT) Pedale din aliaj Cotieră centrală cu spațiu de depozitare Difuzoare față + spate Mufa USB Comenzi audio pe volan CONFORT: Cheie pliabilă cu inchidere/deschidere de la distanță Închidere centralizată (buton pe portiera șoferului) Control geamuri electrice pe portiera șoferului Supervision Cluster 4.2" Sistem de asistare evitare coliziune frontală cu automobilul din față (FCA - Asistență evitare coliziune față/Forward Collision-Avoidance Assist) ; CAR TPMS (monitorizare presiune in roti) Senzori parcare spate Climatizare automată OPTIONAL (ALESE DE MINE): Parbriz cu bandă de protecție solară (nu exista, am fost pacalit...) Podea portbagaj cu două poziții de reglare (o porcarie, nu trebuia s-o aleg) Cârlige pentru bagaje în portbagaj (pentru agatat sacosele de cumparaturi) Radio + RDS + DAB cu display de 8.0" (folosit pentru GMaps, mai ales) Tweetere Bluetooth cu recunoaștere vocală (Voice recognition) Cameră video pentru mersul înapoi Apărători noroi Scaun șofer cu reglare pe înălțime Garantie 7 ani sau 150.000 km. Asistenta rutiera gratuita 12 luni. Am primit kit obligatoriu auto. Ce am achizitionat in plus: - camera auto Viofo A129 - jante tabla 15" - anvelope de iarna Nokian de 15" - capace jante Kia Attached Files |
#3
Posted 24 November 2022 - 09:50
Draguta masina. Si din ce vad motorul e in 4 cilindri. Bineinteles, informatia asta nu apare pe site-ul Kia.
De ce ai ales X-line si nu GT-line? Din cauza ca e mai ridicata? Ce faruri are? E cumva halogen cu lupa? Sau LED? Presiunea in pneuri e cu senzori in valva? Sau monitorizata de senzorii ABS? |
#4
Posted 24 November 2022 - 09:54
uhu10uhu, on 24 noiembrie 2022 - 09:50, said:
Draguta masina. Si din ce vad motorul e in 4 cilindri. Bineinteles, informatia asta nu apare pe site-ul Kia. De ce ai ales X-line si nu GT-line? Din cauza ca e mai ridicata? Ce faruri are? E cumva halogen cu lupa? Sau LED? Presiunea in pneuri e cu senzori in valva? Sau monitorizata de senzorii ABS? Da, este in 4 cilindri (din ce am citit, motorul de 1197 este foarte laudat in Anglia). Am ales X-Line deoarece nevasta-mea vrea sa stea mai cocotata iar eu sa vad mai bine drumul. Sunt 22 cm de la sol. Are si halogen si LED-uri (vezi EXTERIOR). Are TMPS (vezi COMFORT). |
#5
Posted 24 November 2022 - 09:58
Daca e cu TPMS in valva , vei avea de ales: ori mergi cu becul aprins toata iarna, ori cumperi si pentru rotile de iarna senzori. Am aceeasi problema si la Swift si la Accord.
Sunt curios cum e consumul. Are sub o tona masina, cred. |
#6
Posted 24 November 2022 - 10:08
p243df, on 24 noiembrie 2022 - 09:57, said:
Tot mai bun e loganu. uhu10uhu, on 24 noiembrie 2022 - 09:58, said:
Daca e cu TPMS in valva , vei avea de ales: ori mergi cu becul aprins toata iarna, ori cumperi si pentru rotile de iarna senzori. Am aceeasi problema si la Swift si la Accord. Sunt curios cum e consumul. Are sub o tona masina, cred. Daca este 80 de lei o valva cu TMPS... mai bine merg cu becul aprins. Sau fac un efort financiar si intru si eu in randul lumii. Greutate proprie: 908 - 1018 kg. Masa maxima admisa este de 1415 kg, Consum: NEDC 4.6 - 4.8 WLPT 5.2 - 5.6 |
#7
Posted 24 November 2022 - 10:13
Pai unde ai dat 15000 euro mai merge inca 100!
Poate ai noroc si e pe senzorul de abs. Vezi pe actibildul de la usa soferului, sau in carte. |
#8
Posted 24 November 2022 - 10:17
multi km fara probleme! sa te bucuri de masina, tu trebuie sa fii multumit de alegerea facuta, nu noi
Edited by kato1, 24 November 2022 - 10:17. |
#9
Posted 24 November 2022 - 10:25
O citadina frumoasa, intr-adevar. Multi km fara incidente !!!
|
#10
Posted 24 November 2022 - 10:29
florinbad, on 24 noiembrie 2022 - 10:08, said:
Multumesc, esti tare dragut... Daca este 80 de lei o valva cu TMPS... mai bine merg cu becul aprins. Sau fac un efort financiar si intru si eu in randul lumii. Greutate proprie: 908 - 1018 kg. Masa maxima admisa este de 1415 kg, Consum: NEDC 4.6 - 4.8 WLPT 5.2 - 5.6 80 lei TPMS, doar daca nu iei din Romania, pe original - been there, done that, am luat de pe Aliexpress cu circa 150 lei toate 4, pe cand la noi, se vand cu circa 150 lei bucata (pe Mazda, ce-i drept, dar ar trebui sa fie la fel si pentru tine, doar frecventa sa difere). Frumoasa masina, congrats |
|
#11
Posted 24 November 2022 - 10:40
Banuiesc ca ''piticul atomic'' este porecla pe care i-ai dat-o masinii?
Sa o stapanesti sanatos! Vad ca a ajuns in topul preferintelor culoarea gri la mai toate marcile. Inca o data sa o stapanesti sanatos! |
#12
Posted 24 November 2022 - 11:15
Masina e ideala pentru oras. Nu stiu de ce au disparut masinile din segmentul asta.
Ar fi intr-adevar inaltata daca nu ar dezavantaja-o linia spoilerului, care e mai jos decat linia pragurilor. Mizeria asta de dezavantaj am vazut-o la o gramada de masini. Totutsi, sa nu uitam ca in 2017 o Toyota Corolla pleca de la 13.700 de euro. Am screenshot cu preturile de la Toyota de atunci; daca ma chinui, il gasesc. Un Hyundai i10 era 7500 de euro nu mai demult de 2020. Maine mi-as lua una din asta, daca ar fi sub 10 mii de euro (pretul REAL, dupa mine). Ideala de un cuplu singur, fara copii. Loc suficient sa-mi car cainii. E si "hatchback", avantaj clar in fata unui sedan. Ar trebui sa se infiga binisor la aia 84 de cai pe 1000 de kg. Totusi, vezi ca destule 1.2-uri din astea au avut probleme cu consumul de ulei (sunt multe subiecte pe forumurile / grupurile Hyundai - ca e acelasi motor. Mai ales aia cu i20-uri se plang) Edited by cattavencu, 24 November 2022 - 11:23. |
#13
Posted 24 November 2022 - 11:23
Din pacate consumul va fi unul maricel in oras dar mai ales in afara orasului...din cauza cilindreei. In rest pare ce trebuie...ma gandesc ca acum 14 ani am dat 12500 eur pe o Mazda 2 cu un sfert din optiunile acestei Kia. Bine...ce-i drept cred ca a fost mai calitativa Mazda...merge si astazi fara probleme si doar costuri cu consumabilele. Dar in ziua de azi...calitatea cred ca se invarte in aceeasi zona la mare parte din producatori.
Edited by realnick, 24 November 2022 - 11:24. |
#14
Posted 24 November 2022 - 11:46
Pretul masinilor a crescut in ultimii doi ani, din cauza pandemiei si a inchiderii totale a oraselor din China unde se fabrica elementele electronice.
Dupa pandemie, cererea de masini noi este foarte mare (se presupune ca oamenii au economisit bani) insa numarul masinilor fabricate a scazut. De aceea dealerii auto profita din plin de acest lucru. Acum doi-trei ani, piticania ar fi costat cu 1500-2000 de euro mai putin. Edited by florinbad, 24 November 2022 - 11:47. |
#16
Posted 24 November 2022 - 12:17
Picanto este facut in Coreea de Sud.
Hyundai I10 N-Line este facut in Turcia (fabrica de la Izmit). In prezent am un Chevrolet Spark M300 facut tot in Coreea de Sud, de aceea m-am orientat spre Kia. Initial am vrut un Kia Rio si m-am dus chitit sa cumpar acest model. Insa in momentul in care m-am aflat fata in fata cu ea mi-am dat seama ca nu o pot parca fara sa-i lovesc spatele de garaj (transformat intre timp in magazie cu de toate...) si un gard bordurat. Am un spatiu foarte mic de manevra atunci cand dau masina cu spatele. In fata lui Rio se afla piticania, tipul de la dealer mi-a spus: "Da' de ce nu va orientati spre modelul X-Line"? Asta a fost tot. Picanto este mai laudat decat I10 (din cate am cititi pe net; si am citit, nu gluma...). I10 avea mai multe dotari si era mai spatios in interior insa nevasta-mea a vrut sa stea mai cocotata in scaunul din dreapta (si Sparkul are scaunele inaitate). |
#18
Posted 24 November 2022 - 12:33
Daca merg puse si jante de 14", economisesti zdravan la anvelope vara - iarna. La fiecare inch in plus, diferenta e cam 100 de lei per anvelopa.
Plus ca la 14" ai avea balon mai mare ==> confort mai mare (mai moale). Edited by cattavencu, 24 November 2022 - 12:35. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users