Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Retur emag la easybox
Last Updated: Nov 28 2022 11:51, Started by
georgs
, Nov 23 2022 13:00
·
0
#1
Posted 23 November 2022 - 13:00
Am returnat si eu prin metoda retur la easybox, insa desi am predat produsul la easybox in status retur in continuare apare doar Cerere confirmata retur, nu apare Receptionare produs, cum cred ca ar fi fost normal sa apara o data ce e amplasat produsul in easybox.
Am asteptat cateva zile cu speranta ca e o eroare a lor, dar vad ca nu se schimba nimic. Din cate am citit pe net emag spune ca primesti banii chiar intr-o ora de la predarea in easybox, dar mie nu imi apare nici macar confirmare ca as fi pus produsul in easybox. Mentionez ca la easybox n-am primit nici o chitanta sa am vreo dovada ca s-a predat ceva acolo, ceva ce mi-a dat suspiciuni inca de la inceput ca ceva e in neregula. E ceva ce imi scapa mie sau e cazul sa apelez la ei sa fac scandal? |
#2
Posted 23 November 2022 - 13:11
salut, stai linistit... returul dureaza pana la 14 zile sa se finalizeze. banii ii primesti inapoi in 30 min doar daca ai platit comanda cu cardul, se face refund prin visa direct. daca e prin IBAN dureaza cateva zile
nu e cazul sa te ingrijorezi Edited by horhescu, 23 November 2022 - 13:12. |
#3
Posted 23 November 2022 - 13:18
Dacă ai Genius și produsul a fost vândut/livrat de emag și plătit cu cardul, primești banii imediat înapoi. Altfel, trebuie să aștepți să ajungă produsul înapoi la seller, să confirme integritatea acestuia și să îți aprobe returul.
|
#4
Posted 23 November 2022 - 13:24
Nu trebuie verificat produsul returnat inainte de a se face plata? Nu trebuie mai intai sa ajunga la eMag, verificat si apoi retur plata? Doar intreb, nu am facut pana acum retur la Easybox.
|
#6
Posted 23 November 2022 - 13:27
Eu am facut o data retur prin easy box, am si genius. Azi am facut cererea de ex, am dus coletul la pranz, si a doua zi am primit OKul de restituire suma prin voucher (asa am vrut eu).
Cred ca daca ai GENIUS, banii sunt restituiti cum vine curierul si ridica produsele, fara sa le verifice, iar daca NU ai genius, probabil cand da OK dupa ce ajunge la sediu. |
#7
Posted 23 November 2022 - 13:32
depinde, eu am dat la retur un multimetru si am primit voucherul abia dupa ce a ajuns la seller. bine, era si de la o firma de pe marketplace, nu de la emag in sine.
|
#8
Posted 23 November 2022 - 13:35
Nu am genius.
Nu am platit cu cardul in avans. Produsul e cumparat de la emag. horhescu, on 23 noiembrie 2022 - 13:11, said:
salut, stai linistit... returul dureaza pana la 14 zile sa se finalizeze. banii ii primesti inapoi in 30 min doar daca ai platit comanda cu cardul, se face refund prin visa direct. daca e prin IBAN dureaza cateva zile Totusi de ce nu apare nici o confirmare ca a fost receptionat produsul cand a fost bagat in easybox? Sunt acolo 4 stadii: -Cerere confirmata -Receptionare produs -Verificare produs -Returnare bani De cateva zile e blocat in stadiul 1 Cerere confirmata. icename, on 23 noiembrie 2022 - 13:24, said:
Nu trebuie verificat produsul returnat inainte de a se face plata? Nu trebuie mai intai sa ajunga la eMag, verificat si apoi retur plata? Doar intreb, nu am facut pana acum retur la Easybox. Probabil o data pus in easybox trece la stadiul Receptionare produs si automat sare la ultimul pas Retur bani. Problema e ca la mine nici macar la stadiul Receptionare produs n-a trecut o data plasat produsul in easybox. Nu ma deranja daca apoi il duceau sa il verifice cat vor. |
#9
Posted 23 November 2022 - 13:40
icename, on 23 noiembrie 2022 - 13:24, said:
Nu trebuie verificat produsul returnat inainte de a se face plata? Nu trebuie mai intai sa ajunga la eMag, verificat si apoi retur plata? Doar intreb, nu am facut pana acum retur la Easybox. |
#10
Posted 23 November 2022 - 13:47
Depinde de mai multi factori. Poate nu a lasat curierul produsul la depozit. De obicei pe mine parca ma anuntau pe mail atunci cand au intrat in posesia coletului si imi spuneau ca voi primi si banii dupa ce il va verifica cineva. Cel putin la fashion days ca am facut de mai multe ori chestia asta, la emag nu prea am avut retururi. Banii eu ii primeam dupa ce ridica curierul coletul de la easybox, dar asta pentru ca sunt client de treaba si nu am avut probleme cu nici un retur, asa ca nu mai asteptau sa ajunga produsele inapoi.
|
|
#11
Posted 23 November 2022 - 13:55
georgs, on 23 noiembrie 2022 - 13:35, said: Totusi de ce nu apare nici o confirmare ca a fost receptionat produsul cand a fost bagat in easybox? Sunt acolo 4 stadii: -Cerere confirmata -Receptionare produs -Verificare produs -Returnare bani cred ca e un bug, asa am patit si eu la retururi. imi sarea direct de la cerere confirmata la returnare bani. |
#12
Posted 23 November 2022 - 14:01
georgs, on 23 noiembrie 2022 - 13:35, said:
Totusi de ce nu apare nici o confirmare ca a fost receptionat produsul cand a fost bagat in easybox. suna la ei si afla daca a foat ridicat din easybox si daca e pe drum. |
#13
Posted 23 November 2022 - 14:04
georgs, on 23 noiembrie 2022 - 13:35, said: Totusi de ce nu apare nici o confirmare ca a fost receptionat produsul cand a fost bagat in easybox? Sunt acolo 4 stadii: -Cerere confirmata -Receptionare produs -Verificare produs -Returnare bani De cateva zile e blocat in stadiul 1 Cerere confirmata. Recepționare produs adică au preluat produsul de la curier și urmează pasul 3, verificare produs. Atât curierii cât și emag sunt încă foarte ocupați cu BF, așa că probabil încă nu au ajuns să se ocupe de returul tău (scanare de intrare în depozit ca să marcheze pasul 2). |
#14
Posted 23 November 2022 - 14:35
salut.eu am alta problema: am facut comanda pe 18, estimat livrare pe 21. nici azi nu a ajuns coletul, pe site curier apare inca in tranzit. problema e ca ar trebui sa plec din localitate, daca ajunge la easybox si nu il ridic, se face retur automat si primesc banii inapoi? coletul face parte din o comanda cu alte 2 colete pe care le-am ridicat, plata a fost cu card, am genius
|
#15
Posted 23 November 2022 - 14:46
Emag inca nu s-a invatat minute sa returneze banii la receptia si verificarea coletului.
Doar ce a fost la stiri cum au luat teapa de vreo 400.000 de euro de la niste smecherasi care cumparau haine scumpe si le faceau retur dar in pachet bagau haine vechi si jerpelite. Deci bucurati-va cat mai merge. |
|
#16
Posted 23 November 2022 - 15:04
icename, on 23 noiembrie 2022 - 13:24, said:
Nu trebuie verificat produsul returnat inainte de a se face plata? Nu trebuie mai intai sa ajunga la eMag, verificat si apoi retur plata? Doar intreb, nu am facut pana acum retur la Easybox. Când am returnat eu (cu Genius), am primit banii în câteva minute de când am pus produsul la Easybox, deci nu a fost verificat în prealabil. |
#17
Posted 23 November 2022 - 15:50
maja_gyongyi, on 23 noiembrie 2022 - 14:35, said:
salut.eu am alta problema: am facut comanda pe 18, estimat livrare pe 21. nici azi nu a ajuns coletul, pe site curier apare inca in tranzit. problema e ca ar trebui sa plec din localitate, daca ajunge la easybox si nu il ridic, se face retur automat si primesc banii inapoi? coletul face parte din o comanda cu alte 2 colete pe care le-am ridicat, plata a fost cu card, am genius |
#18
Posted 23 November 2022 - 16:39
Nu easybox receptioneaza coletul, ci serviceul de la emag
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users