Pentru cei care au...cat de utile vi se par padelele la cutii automate?
Last Updated: Oct 30 2023 19:51, Started by
DCC08
, Nov 15 2022 20:51
·
8
#1
Posted 15 November 2022 - 20:51
Salut.
Eu unul nu am avut vreo masina cu padele pana acum dar aștept sa vina una cu padele. Cat de utile vi se par și cât de des le folosiți (întrebare pentru cei care au/au avut)? |
#2
Posted 15 November 2022 - 20:53
Utilitate zero. Oricum masina nu sta in viteza in care schimbi tu cu padelele. Cand o calci mai tare sau reduci viteza, schimba automat indiferent de ce ai selectat tu.
Valabil pentru grupul VAG. Edited by abac, 15 November 2022 - 20:54. |
#4
Posted 15 November 2022 - 21:08
abac, on 15 noiembrie 2022 - 20:53, said:
Utilitate zero. Oricum masina nu sta in viteza in care schimbi tu cu padelele. Cand o calci mai tare sau reduci viteza, schimba automat indiferent de ce ai selectat tu. Valabil pentru grupul VAG. Zici de padele la volan? Ai mers din deal in vale? Tiguan 2018-2019 de exemplu practic nu are frana de motor la vale, fara padele sa dai - - te duci ca scos din viteza. Nu cred ca era masina defecta, am incercat vreo 3 si toate au facut la fel. Ca o remarca, la masini care nu aveau padele dar butoane +/- langa maneta (volvo) ori maneta in pozitie manual si apoi +/- tot pe maneta (audi), nu exista aceasta lipsa "frana motor" (probat pe aceleasi dealuri). |
#5
Posted 15 November 2022 - 21:12
Le-am folosit foarte putin, pana sa ma obisnuiesc cu masina. Cand intri in depasire si "o calci" are un delay mic pana trece in treapta inferioara. Schimbam manual inainte sa o calc.
Mai e utila cand cobori pe serpentine, treci in treapta inferioara pentru frana de motor Le mai poti folosi cand treci masina pe manual....dar de ce ai face asta? ) Edited by Maryus89, 15 November 2022 - 21:15. |
#6
Posted 15 November 2022 - 21:36
Absolut inutile. Am avut si pe fosta, un diesel cu automata cu dublu ambreiaj, am si pe actuala, un hibrid cu E-CVT. Daca pe DCT parea a avea sens (doar parea, calculatorul cutiei prelua controlul imediat ce turatia statea prea sus sau prea jos, si puteai preseta o treapta de viteza inferioara inainte de depasiri cu un impuls scurt in pedala de acceleratie - singura situatie in care, eventual, ar fi putut fi utile), pe E-CVT este aberant. Macar pe plug-in le-au convertit in selectoare de trepte de regenerare (si alea inutile, pentru ca poti modula regenerarea din pedala de frana, dar daca vrei one-pedal drive, poate ca are ceva sens)
|
#7
Posted 15 November 2022 - 21:59
Le-am incercat cand am luat masina asa de fun,dar vorba colegului dece ai folosi cand ai automata nu mai tot mesteci/butonezi.Desi daca pun cutia pe sport nu mai schimba singur tot nu imi vine sa ma joc cu padele.
|
#8
Posted 15 November 2022 - 22:00
La fel de utile ca un plici de muste la polul nord. Am avut si eu si cum s-a scris mai sus, TCU preia imediat comanda si alege el treapta optima pentru consum, dar sunt utile cand vrei sa conduci mai agresiv si ai o masina lenesa.
|
#10
Posted 15 November 2022 - 23:04
Am masina de aproape 3 ani .. le-am folosit de 2 ori , dar nu ca as fi avut nevoie , ci doar asa . Oricum, dupa 2-3 km am bagat inapoi in modul auto
|
|
#11
Posted 16 November 2022 - 01:58
Eu sunt de parerea ca modul manual si padelele au fost puse pentru a ii convinge pe aia caposi, ca ei pot "controla masina".
Condusul cu padele nu e pentru drumurile publice. E binevenita optiunea sport pe orice cutie automata. In general ea nu face decat sa urce in turatie mai mult pt fiecare treapta. |
#12
Posted 16 November 2022 - 02:03
la a mea, padelele de la volan schimba intensitatea franei regenerative cand o las pe liber. Le folosesc destul de des cand am nevoie de "frana de motor".
|
#13
Posted 16 November 2022 - 07:04
Nici eu nu le folosesc. Au venit în pachetul de configurare împreună cu multe alte chestii pe care le vroiam, altfel aș fi renunțat la ele. Mașina e daily driver, nu jucărie de dat pe circuite așa că modul manual nu mă ajută cu nimic. Pe de altă parte, nu am iarnă așa că nu pot să comentez referitor la frâna de motor (nici de asta n-am nevoie). HiH
|
#14
Posted 16 November 2022 - 08:12
aeon, on 15 noiembrie 2022 - 21:08, said:
Zici de padele la volan? Ai mers din deal in vale? Tiguan 2018-2019 de exemplu practic nu are frana de motor la vale, fara padele sa dai - - te duci ca scos din viteza. Nu cred ca era masina defecta, am incercat vreo 3 si toate au facut la fel. |
#15
Posted 16 November 2022 - 08:22
Total inutile. In ultimii 3 ani le-am folosit de maxim 3 ori.
|
|
#16
Posted 16 November 2022 - 08:27
Padelele la mașinile daily driver sunt puse ca sa simtă tot omul ca are un pic de masina sport, chiar dacă nu are. Inutile.
|
#17
Posted 16 November 2022 - 09:34
aeon, on 15 noiembrie 2022 - 21:08, said: Zici de padele la volan? Ai mers din deal in vale? Tiguan 2018-2019 de exemplu practic nu are frana de motor la vale.... |
#18
Posted 16 November 2022 - 09:54
Repet, nu am avut și nu am condus pana acum o mașină cu padele. Din neștiință amestecata probabil cu o mica doza de snobism + plus dorința de a avea ce nu am avut vreodata am luat și aceasta opțiune pentru ca era doar 70 euro. Îmi imaginam eu ca pe dn-uri de exemplu dacă am nevoie trec pe manual și conduc mai sportiv schimbând din padele. Dar se pare ca mi-am luat degeaba aceasta opțiune. In schimb regret ca m-am zgârcit la o masina de 36k la scaunele cu memorie și HDA (highway driving assist) pentru ca s-au mai schimbat planurile. A devenit foarte posibil ca aceasta masina sa fie masina principala a familiei cu 2 șoferi și sa ieșim cu ea pe afara cam o data pe an. Asta este, da-i romanului mintea cea de pe urma.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users