Problema calculare a culorii pixelului
Last Updated: Oct 30 2022 23:48, Started by
andreixdebu
, Oct 30 2022 15:45
·
0
#1
Posted 30 October 2022 - 15:45
Salut, am un proiect in care trebuie sa fac ray-tracing la niste sfere si m-am blocat in punctul in care trebuie sa calculez culoarea pixel-ului dupa intersectia cu sfera. Am incercat ca in screenshot-ul pe care l-am atasat mai jos, dar ma tot lovesc de erori de genul asta. Daca poate cineva sa ma ajute.
Attached Files |
#3
Posted 30 October 2022 - 19:30
erorile respective indica probleme pe partea de intelegere a limbajului in care programezi, nu au de-a face cu pixelii sau ray-tracing-ul
intreaba acolo de unde ai copiat acel cod, e posibil ca autorul original sa inteleaga ce gresesti tu |
#4
Posted 30 October 2022 - 19:45
instantiaza si tu intersection mai intai dupaia atribuie
|
#5
Posted 30 October 2022 - 23:48
MooF2010, on 30 octombrie 2022 - 19:45, said:
instantiaza si tu intersection mai intai dupaia atribuie in plus, eroare e ca intersection.Geometry e null, nu ca intersection ar fi null |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users