Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Samsung Galaxy A35

Sfat pentru aprinderea automata a...

Masina de copt paine - pareri

Cum reactivez Google Maps?
 Conectare tableta X220la Tv

Femeile tinere nu mai vor sa munc...

La mulți ani @un_dac!

La multi ani de Sfantul Gheorghe&...
 Job - Facultate sau certificare

Deadpool & Wolverine (2023)

sistem hibrid eoliana + panouri +...

Outlook e muta pe Android
 Constructie Mun. Iasi. Casa P+1.

Cum mai rezolvati cu chiriasii ra...

Tastatura si mouse cu baterie int...

AC Gree duce la palpait de becuri
 

Service iStyle

- - - - -
  • Please log in to reply
4 replies to this topic

#1
rellyc

rellyc

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 638
  • Înscris: 08.06.2005
Un service execrabil care te mai bagă voalat și undeva dacă îndrăznești sa trimiți ceva Pt reparații sau înlocuire pe garantie.
Atasat găsiți rezoluțiile istyle Pt un iPad defect din fabrica înainte (13.09) și după tichet Apple și diagnoza level 3 (29.09).
Le doresc succes cu ANPC, poate reușesc sa le explice cum de la ei funcționa “perfect” pe 13.09, iar pe 14.09 defectul reclamat inițial a fost observat de consultantul Apple care a indicat retrimiterea in service pentru înlocuirea tabletei. Nu au mai avut ce face in cele din urma căci decizia de înlocuire le-a fost comunicată de Apple, altfel îmi mai dădeau un flit.

Attached Files


Edited by rellyc, 04 October 2022 - 07:21.


#2
kvlq

kvlq

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,812
  • Înscris: 20.12.2010
Cum ai luat legatura cu cei de la Apple?
Aveai AppleCare?

#3
rellyc

rellyc

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 638
  • Înscris: 08.06.2005

 kvlq, on 04 octombrie 2022 - 17:08, said:

Cum ai luat legatura cu cei de la Apple?
Aveai AppleCare?
Nu, tableta era noua, phone support primele 3 luni

#4
_-_

_-_

    - Magister Ludi -

  • Grup: Moderators
  • Posts: 22,901
  • Înscris: 21.03.2013
Mesaj moderator:
Acest topic a fost creat pe baza ultimelor discutii de pe topicul omonim din aria Mac: https://forum.softpe...service-istyle/
Va rog ca inainte de a posta despre orice produs Apple sa consultati aceste precizari: https://forum.softpe...si-ios-watchos/

#5
biloiu

biloiu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 289
  • Înscris: 09.05.2004
Salutare, si la mine s-a intamplat cam tot asa ... am o pereche de Beats Fit Pro cu care nu pot sa ascult de pe vreun device cu Windows. Se conecteaza bluetooth-ul dar cand redau orice sunet in casti nu se aud decat paraituri.
Sunt in garantie Apple pana in apr 23 si le-am dus frumos la iStyle
... iStyle sunt campioni la aroganta ... dnele de la Finante sau de la Posta sunt domnisoare de pension pe langa baiatul de iStyle care cu greu mi-a preluat castile si care, extrem de scarbit, imi spune ca ei nu au cum sa verifice cum functioneaza pe Windows pt ca ei au doar produse Apple !!!
Intr-un final le-a luat si mi-a aruncat in mare scarba un termen de raspuns de 15 zile lucratoare ca sunt foarte aglomerati.
Cu toate ca le-am lasat castile pe la 5:30 (iar ei au program pana la 6), dimineata la 9:30 primesc mesaj sa merg dupa produs care, ce sa vedeti, a fost temeinic testat din toate punctele de vedere si functioneaza impecabil iar daca nu sunt multumit sa sun la Apple !!!
Testarea lor a fost atat de amanuntita incat nici macar nu au observat ca nici microfonul nu functioneaza (e adevarat ca nu am zis nimic de el pt ca nu observasem nici eu pana nu m-am intors acasa)!
Voi duce din nou produsul la ei (pt ca microfonul il pot testa si pe Apple) dar am vrut doar sa subliniez lipsa TOTALA de profesionalism de care dau dovada!

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate