Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
IKEA Pallady situatie absurda
Last Updated: Sep 29 2022 18:14, Started by
Winc
, Sep 29 2022 16:30
·
0
#1
Posted 29 September 2022 - 16:30
Inca o experienta neplacuta in IKEA Pallady pe langa faptul ca in functie de ce casiera nimeresc daca platesc cu un card care nu cere PIN mi se cere CI la verificat sau daca platesc cash se verifica banii cu un fel de aparat. Experienta de data asta este si mai absurda si este provocata de un paznic probabil cu un singur neuron ca altfel nu-mi explic !! Deci am ajuns in IKEA si am intrat pe la o casa care era inchisa, m-am gandit ca nu ar fi nici o problema deoarece intru sa cumpar deci ce mai conteaza pe unde intru, logic nu? Ei bine, nu si pentru acest individ!
Deja facusem vreo 6 pasi in interior cand individul a venit dupa mine m-a apucat de tricou si cica "nu pe aici se intra", i-am zis "Hai domnle acum daca tot am intrat ma dai afara doar ca sa intru cu 2 metri mai incolo, e absurd! Ce vrei sa ocolesc tot magazinul ca sa ajung tot in punctul in care sunt acum?" Deci nu-mi venea sa cred! Cica "intra pe la casa 8" (prima care era deschisa), bun, ies si ajung in dreptul casei 8 cu el dupa mine, am intrat si voia sa faca aceeasi faza cica "nu prin partea asta , prin parte astalalata!" Bai iti bati joc de mine? iti fac reclamatie! la care el "chiar te rog!" Ei atunci l-am ignorat si am am plecat mai departe, bine ca nu a mai venit dupa mine ca se lasa cu scandal, caisera se uita ca vitica la poarta noua fara sa zica nimic, bai frate ce tupeu, ce situatie absurda! Am cautat pe site unde sa fac reclamatie in legatura cu asta si nu am gasit, la relatii clienti era coada, deci ce tampenie, pe facebook nu au sectiune de reviews deci unde se poate reclama? Edited by Winc, 29 September 2022 - 16:33. |
#2
Posted 29 September 2022 - 16:34
Reclamatie ca ce?
omul ala e pus acolo cu un rost. daca a abuzat e alta treaba insa nu cred ca ii convine sa isi piarda slujba pentru ca "te lasa " pe tine. |
#4
Posted 29 September 2022 - 16:38
Romania, tara oamenilor care nu respecta reguli, au doar reclamatii!
|
#5
Posted 29 September 2022 - 16:43
n-ai nimerit intrarea, n-ai nimerit rubrica de reclamatii, ai probleme sa platesti, e clar, IKEEA nu e de tine...
|
#6
Posted 29 September 2022 - 16:43
slai, on 29 septembrie 2022 - 16:37, said:
E asa greu de nimerit întrarea la ikea? Au sistemul extrem de prost gandit de asa natura incat punctul de intrare in magazin este efectiv vizavi de punctul de pe culoar prin care DOAR se iese. Atentie - daca intri pe acolo apare alt paznic care iti zice ca pe acolo doar de iese deci Fucking Logic! :/ Intrarea pe culoar este in capatul celalalt, capat unde nu exista punct de acces in magazin deci ca sa intri in magazin efectiv trebuie sa tai tot culoarul ala la pas ca sa ajungi in capatul opus pe unde este singurul punct de acces in magazin dar care este fata in fata cu punctul pe unde DOAR se iese! |
#7
Posted 29 September 2022 - 16:45
asa-i romanu, nu se civilizeaza doar cu biciul.
acum zi mersi ca nu ti-ai luat si doua pulane peste buci. alta data intra pe unde trebuie, daca s-ar comporta toti ca niste bizoni, ca intra ei pe unde vor, ar fi haos. Edited by laffin, 29 September 2022 - 16:46. |
#8
Posted 29 September 2022 - 16:48
Din cate stiu eu principiul la IKEA este sa te plimbe prin intreg magazinul sa vezi cat mai multe produse. Un fel de sens unic prin care iti prezinta tot ce au. Nu stiu cum este la magazinul respectiv dar asta este regula generala in multe alte magazine ale lor. Daca tu nu vrei sa respecti regulile avea motiv sa iti zica ca nu este ceva ok.
As zice sa o lasi usor cu reclamatiile atat timp cat tu nu ai respectat regulile. Edited by numerci, 29 September 2022 - 16:50. |
#9
Posted 29 September 2022 - 16:52
Pai daca tot intrasem chiar era nevoie sa ma scoata din magazin doar ca sa intru cu 2 metri mai incolo? De ce neaparat pe la o casa deschisa? Ca doar nu aveam produse asupra mea! Intram sa cumpar, deci care-i faza ca nu pricep? Da-o incolo de treaba! Putea sa zica data viitoare blah blah dar nu faze din astea de gradinita!
Practic magazinul e facut in bataie de joc, toate marile magazine au 2 cai de intrare / iesire nu mizerii de genul pe acolo doar se iese, pe acolo doar se intra, ce inseamna asta? |
#10
Posted 29 September 2022 - 16:53
slai, on 29 septembrie 2022 - 16:37, said:
E asa greu de nimerit întrarea la ikea? Tocmai, ca au pus si sageti, sa stii pe unde sa o iei Winc, on 29 septembrie 2022 - 16:43, said:
Au sistemul extrem de prost gandit de asa natura incat punctul de intrare in magazin este efectiv vizavi de punctul de pe culoar prin care DOAR se iese. Atentie - daca intri pe acolo apare alt paznic care iti zice ca pe acolo doar de iese deci Fucking Logic! :/ Intrarea pe culoar este in capatul celalalt, capat unde nu exista punct de acces in magazin deci ca sa intri in magazin efectiv trebuie sa tai tot culoarul ala la pas ca sa ajungi in capatul opus pe unde este singurul punct de acces in magazin dar care este fata in fata cu punctul pe unde DOAR se iese! De fapt au reguli si tin mortis sa fie respectate. Suedeji, nu inteleg ca la noi e altfel. Edited by george_alexandru, 29 September 2022 - 16:55. |
|
#11
Posted 29 September 2022 - 16:53
Era o vorba, "te crezi pe tarlaua lu' ma-ta?" Daca sunt niste puncte de intrare, de ce tre' sa fii tu mai cu mot? Nu-ti place intrarea, nu te mai duce in ikea. Daca ar lasa pe toata lumea sa intre pe unde vrea, probabil ar fi mustrat/sanctionat ca nu pastreaza ordinea
Edited by Maryus89, 29 September 2022 - 16:54. |
#12
Posted 29 September 2022 - 16:56
Winc, on 29 septembrie 2022 - 16:52, said:
Pai daca tot intrasem chiar era nevoie sa ma scoata din magazin doar ca sa intru cu 2 metri mai incolo? De ce neaparat pe la o casa deschisa? Ca doar nu aveam produse asupra mea! Intram sa cumpar, deci care-i faza ca nu pricep? Da-o incolo de treaba! Putea sa zica data viitoare blah blah dar nu faze din astea de gradinita! Practic magazinul e facut in bataie de joc, toate marile magazine au 2 cai de intrare / iesire nu mizerii de genul pe acolo doar se iese, pe acolo doar se intra, ce inseamna asta? Man.vezi ca ti s a rapuns si aici si n celalte topice"reclamagioase"( ex ing card). Baga la cap si move on. |
#13
Posted 29 September 2022 - 16:57
Bai, deci e magazinul lor, au voie sa puna ce reguli vor (atat timp cat nu se contrazic cu legile tarii).
Daca ei vor sa intri prin pct A si sa iesi prin B asta faci daca vrei sa faci shopping de la ei. Daca nu-ti convine situatia, du-te la IKEA de peste drum sau la alt magazin. Casa lor, regulile lor. |
#14
Posted 29 September 2022 - 16:59
#15
Posted 29 September 2022 - 17:02
Eu as scrie instant la Înalta Curte de Casație și Justiție, la Curtea Europeană a Drepturilor Omului, la Curtea de Justiție a Uniunii Europene, entitatilor superioare de pe Alpha Centauri si, de ce nu, lui Iohannis
|
|
#16
Posted 29 September 2022 - 17:04
si aveai bani cand te-au verificat cu aparatul ala?
|
#17
Posted 29 September 2022 - 17:24
Au verificatoare de bani si verifica random, mie mi-au verificat banii de cateva ori si odata am stat intentionat aproape de case unde platisem cash si imi verificase banii ca sa vad daca verifica si banii celorlalti clienti care platesc cash si da - verifica si banii celorlalti clienti. Daca nu vedeam ca se verifica si banii celorlalti clienti atunci eram pregatita sa fac un mini scandal ca nu mi se parea ok, arat absolut banal deci nu vedeam motivul pentru care mi se verificau doar mie banii. In fine mi se pare aiurea oricum sa faca asta in fata clientei / clientului.
Edited by Winc, 29 September 2022 - 17:26. |
#18
Posted 29 September 2022 - 17:24
Winc, on 29 septembrie 2022 - 16:43, said:
Au sistemul extrem de prost gandit de asa natura incat punctul de intrare in magazin este efectiv vizavi de punctul de pe culoar prin care DOAR se iese. Atentie - daca intri pe acolo apare alt paznic care iti zice ca pe acolo doar de iese deci Fucking Logic! :/ Intrarea pe culoar este in capatul celalalt, capat unde nu exista punct de acces in magazin deci ca sa intri in magazin efectiv trebuie sa tai tot culoarul ala la pas ca sa ajungi in capatul opus pe unde este singurul punct de acces in magazin dar care este fata in fata cu punctul pe unde DOAR se iese! omul ala ti-a spus ca se bucura sa-l reclami si il inteleg de ce, te-ai fi dus sa-i confirmi managerului ca omul isi face treaba. daca nu iti place sa respecti regulamentul lor poti linistit sa mergi in alta parte unde se tolereaza abordarea ta. pin-ul iti este cerut nu de IKEA ci de modul in care e configurat cardul de catre banca/tine la numar de tranzactii sau valoare lor. e implementate facuta sa iti minimizeze pierderile in cazul in care iti este furat cardul + pin. verificarea banilor, indiferent daca suspiciunea ca bancotele ar fi false e reala sau nu, nu e motiv de sarit de fund in sus. singura chestie de reclamat, desi m-as mira sa se fi intamplat pe bune, e verificarea CI-ului. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users