Retragere email trimis
#1
Posted 27 September 2022 - 19:26
Buna seara. In speranta ca aceasta postare nu este off topic, vin cu urmatoarea situatie: un coleg de serviciu mi-a spus ca mi-a trimis redirectionat un email cu informatii importante iar eu nu gasesc NICAIERI acel mesaj, nici in Inbox, Spam, Sterse. Persoana respectiva are dovada ca mi-a trimis email-ul (mi-a trimis o captura de ecran). Am verificat, adresa este corecta. Care ar fi cauza neprimirii mesajului? Este posibil sa fi retras mesajul si sa ii ramana confirmarea de trimitere?! Repet, nu am gasit email-ul NICAIERI. Multumesc anticipat.
|
#2
Posted 27 September 2022 - 19:30
Daca e catre yahoo de la un alt furnizor e posibil sa vina si dupa cateva ore.
Poti sa detaliezi? |
#3
Posted 27 September 2022 - 19:32
Exista companii (si nu putine) care au o politica de verificare a mail-ului angajatilor inainte de a fi trimise in exteriorul companiei.
|
#4
Posted 27 September 2022 - 19:32
Verificatoarele de spam. Se mai insala, si asa unele mail-uri ajung in limbo fara nici un fel de semn ca s-au pierdut.
Mare atentie ca livrarea mail-urilor NU ESTE GARANTATA in nici un fel. Cand merg, e ok si sunt utile ca permit o comunicare comoda si rapida. Numa’ ca lumea s-a aruncat cu capu’ inainte in acest online dubios fara sa priceapa riscurile si lipsa de siguranta… Edited by sags, 27 September 2022 - 19:46. |
#5
Posted 27 September 2022 - 19:33
Nu îl primești daca ai inboxul plin.
Sau daca ai un mail la nus ce firma micuta |
#6
Posted 27 September 2022 - 19:41
O firma cu care colaborez are niste filtre care nu lasa mailurile daca atasamentele in pdf, word, excel sunt variante mai vechi...
|
#7
Posted 27 September 2022 - 19:51
@ophelia: ce zici că ai primit este doar o confirmare că s-a trimis un email (și punct).
Acel email trimis putea să returneze înapoi expeditorului un mesaj de eroare - deci ce ai primit nu este suficient. Acel email trimis te "ajuta" dacă la TO/CC/BCC erau și alte persoane care au primit acel mail (le puteai cere acelor alte persoane headerele pentru a întreba echipa ce se ocupă de serverul tău de mail) Evident, de partea ta există și variantele: Acel email poate este totuși pe server într-un folder nesincronizat cu calculatorul Acel email poate l-ai șters din greșeală Acel email ți l-a șters un soft gen antivirus de pe un device sau de pe serverul de mail... Evident, mai există și posibilitatea ca acel screenshot primit să fie manarit/neclar100% Dacă dorești niște păreri și eventuale soluții, în prima fază menționează ce tip de email este: personal sau de muncă. Dacă este personal menționează și tipul emailului tău (yahoo, Gmail, etc sau server dedicat pentru un domeniu personalizat). Dacă este de muncă trimite fwd la acea poză echipei tale tehnice. dorin_2k, on 27 septembrie 2022 - 19:33, said:
Nu îl primești daca ai inboxul plin. Sau daca ai un mail la nus ce firma micuta 2 - fals. lucianburjuiul, on 27 septembrie 2022 - 19:41, said:
O firma cu care colaborez are niste filtre care nu lasa mailurile daca atasamentele in pdf, word, excel sunt variante mai vechi... sags, on 27 septembrie 2022 - 19:32, said: Mare atentie ca livrarea mail-urilor NU ESTE GARANTATA in nici un fel. Edited by Ravy, 27 September 2022 - 19:49. |
#8
Posted 27 September 2022 - 20:02
Daca are atasat un fisier este posibil ca mailul tau sa fie plin pana la refuz de alte mailuri cu fisier atasat, iar spre ghinionul tau nu mai incape acel fisier trimis de coleg.
1. Mai sterge din mailurile cu atasament (cele vechi si care nu-ti mai trebuie). Poti face si o arhiva daca mailurile vechi sunt importante. 2. Roaga administratorul de sistem sa-ti mareasca capacitatea de stocare a fisierelor atasate la mail. |
#9
Posted 27 September 2022 - 20:33
ophelia, on 27 septembrie 2022 - 19:26, said:
Buna seara. In speranta ca aceasta postare nu este off topic, vin cu urmatoarea situatie: un coleg de serviciu mi-a spus ca mi-a trimis redirectionat un email cu informatii importante iar eu nu gasesc NICAIERI acel mesaj, nici in Inbox, Spam, Sterse. Persoana respectiva are dovada ca mi-a trimis email-ul (mi-a trimis o captura de ecran). Am verificat, adresa este corecta. Care ar fi cauza neprimirii mesajului? Este posibil sa fi retras mesajul si sa ii ramana confirmarea de trimitere?! Repet, nu am gasit email-ul NICAIERI. Multumesc anticipat. 1.Select Sent Items in the left folder pane and double-click the message to open it in a separate window. 2.From the message window, go to File > Info. 3.Select Message Resend and Recall > Recall This Message, and choose one of the two options: ◾Select Delete unread copies of this message to recall and delete the sent message. ◾Select Delete unread copies and replace with a new message to replace the sent message with a new message. 4. Select the Tell me if recall succeeds or fails for each recipient check box, then OK. Edited by numerci, 27 September 2022 - 20:46. |
#11
Posted 27 September 2022 - 21:22
crocko.dilul, on 27 septembrie 2022 - 19:30, said:
Daca e catre yahoo de la un alt furnizor e posibil sa vina si dupa cateva ore. Poti sa detaliezi? Leo2006, on 27 septembrie 2022 - 20:34, said:
Selecteaza mesajele necitite sau cauta in spam. |
#12
Posted 27 September 2022 - 21:22
pe mailul de servici pot sterge ce am trimis.
p.s. captura de ecran? ca dovada? ma faci sa rad. |
#13
Posted 27 September 2022 - 21:42
arg, on 27 septembrie 2022 - 21:22, said:
pe mailul de servici pot sterge ce am trimis. p.s. captura de ecran? ca dovada? ma faci sa rad. dorin_2k, on 27 septembrie 2022 - 19:33, said:
Nu îl primești daca ai inboxul plin. Sau daca ai un mail la nus ce firma micuta liviu_np, on 27 septembrie 2022 - 20:02, said:
Daca are atasat un fisier este posibil ca mailul tau sa fie plin pana la refuz de alte mailuri cu fisier atasat, iar spre ghinionul tau nu mai incape acel fisier trimis de coleg. 1. Mai sterge din mailurile cu atasament (cele vechi si care nu-ti mai trebuie). Poti face si o arhiva daca mailurile vechi sunt importante. 2. Roaga administratorul de sistem sa-ti mareasca capacitatea de stocare a fisierelor atasate la mail. Ravy, on 27 septembrie 2022 - 19:51, said:
@ophelia: ce zici că ai primit este doar o confirmare că s-a trimis un email (și punct). Acel email trimis putea să returneze înapoi expeditorului un mesaj de eroare - deci ce ai primit nu este suficient. Acel email trimis te "ajuta" dacă la TO/CC/BCC erau și alte persoane care au primit acel mail (le puteai cere acelor alte persoane headerele pentru a întreba echipa ce se ocupă de serverul tău de mail) Evident, de partea ta există și variantele: Acel email poate este totuși pe server într-un folder nesincronizat cu calculatorul Acel email poate l-ai șters din greșeală Acel email ți l-a șters un soft gen antivirus de pe un device sau de pe serverul de mail... Evident, mai există și posibilitatea ca acel screenshot primit să fie manarit/neclar100% Dacă dorești niște păreri și eventuale soluții, în prima fază menționează ce tip de email este: personal sau de muncă. Dacă este personal menționează și tipul emailului tău (yahoo, Gmail, etc sau server dedicat pentru un domeniu personalizat). Dacă este de muncă trimite fwd la acea poză echipei tale tehnice. 1 - expeditorul primește eroare 2 - fals. Expeditorul primește eroare sau destinatarul notificare Adică? Tehnic livrarea se face... Că pot exista motive pentru care "nu ajunge" asta este altceva. |
#14
Posted 27 September 2022 - 21:48
ophelia, on 27 septembrie 2022 - 21:35, said:
Azi am fost la persoana care pretinde ca mi-a expediat mesajul in data de 12 septembrie si am rugat-o sa intre in mesaje trimise si apare ca mesaj trimis. Adresa mea este si ea corecta. Problema pare atunci la tine https://support.micr...c7-ded602233642 https://answers.micr...4b-d05aae82e577 Sau pur și simplu roagă să-ți mai dea un email de test și așteaptă să vezi dacă primește eroare înapoi p.s. Este diferență mare între ai văzut o poză sau ai văzut personal acel email în folderul de mesaje trimise... Edited by Ravy, 27 September 2022 - 21:53. |
#15
Posted 27 September 2022 - 22:00
Ravy, on 27 septembrie 2022 - 21:48, said:
Yahoo nu are recall/rechemare. Dacă apare trimis în Yahoo atunci s-a trimis de pe Yahoo. Problema pare atunci la tine https://support.micr...c7-ded602233642 https://answers.micr...4b-d05aae82e577 Sau pur și simplu roagă să-ți mai dea un email de test și așteaptă să vezi dacă primește eroare înapoi p.s. Este diferență mare între ai văzut o poză sau ai văzut personal acel email în folderul de mesaje trimise... De la data respectiva am primit o serie de emailuri de pe adresa de email a institutiei, emailuri cu mai multi destinatari, nu doar eu ca si in cazul emailului care este subiectul discutiei, si le-am primit pe toate. Email-ul de care vorbesc eu, nu este nicaieri. Maine am sa intreb daca nu s-a primit un mesaj de eroare in momentul trimiterii mesajului, dar e putin probabil. |
|
#16
Posted 27 September 2022 - 22:30
tu când trimiti un mail faci captură de ecran?de aici pornesc toate întrebările.a facut ceva și-a luat captura ca dovadă că ți-a trimis mailul ca să pară corect
|
#17
Posted 28 September 2022 - 08:12
Nu trebuie sa faci captura de ecran cand trimiti, ai folderul de mailuri trimise din care il poti accesa apoi.
@initiator: daca ai reguli de filtrare/mutare prin diverse alte foldere sau stergere automata vezi sa nu fi intrat pe vreuna dintre regulile respective. Cere-i sa il mai trimita inca o data sa vezi daca de data asta ajunge. |
#18
Posted 28 September 2022 - 13:43
Yahoo Mail e o pacoste. Nici nu mai e acceptat de multi. Migrati pe alta posta electronica daca vreti sa scapati de incurcaturi.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users