Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...

Ditra 25
 Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...

ERR_ADDRESS_UNREACHABLE
 Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...

Montaj aer conditionat in balcon ...
 Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...

joc idem Half Life gratis
 

Retragere email trimis

- - - - -
  • Please log in to reply
17 replies to this topic

#1
ophelia

ophelia

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 39
  • Înscris: 24.03.2007
Buna seara. In speranta ca aceasta postare nu este off topic, vin cu urmatoarea situatie: un coleg de serviciu mi-a spus ca mi-a trimis redirectionat un email cu informatii importante iar eu nu gasesc NICAIERI acel mesaj, nici in Inbox, Spam, Sterse. Persoana respectiva are dovada ca mi-a trimis email-ul (mi-a trimis o captura de ecran). Am verificat, adresa este corecta. Care ar fi cauza neprimirii mesajului? Este posibil sa fi retras mesajul si sa ii ramana confirmarea de trimitere?! Repet, nu am gasit email-ul NICAIERI. Multumesc anticipat.

#2
crocko.dilul

crocko.dilul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,535
  • Înscris: 30.07.2007
Daca e catre yahoo de la un alt furnizor e posibil sa vina si dupa cateva ore.
Poti sa detaliezi?

#3
cioclopica

cioclopica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,441
  • Înscris: 07.05.2006
Exista companii (si nu putine) care au o politica de verificare a mail-ului angajatilor inainte de a fi trimise in exteriorul companiei.

#4
sags

sags

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,940
  • Înscris: 24.04.2013
Verificatoarele de spam. Se mai insala, si asa unele mail-uri ajung in limbo fara nici un fel de semn ca s-au pierdut.

Mare atentie ca livrarea mail-urilor NU ESTE GARANTATA in nici un fel. Cand merg, e ok si sunt utile ca permit o comunicare comoda si rapida. Numa’ ca lumea s-a aruncat cu capu’ inainte in acest online dubios fara sa priceapa riscurile si lipsa de siguranta…

Edited by sags, 27 September 2022 - 19:46.


#5
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,268
  • Înscris: 01.12.2001
Nu îl primești daca ai inboxul plin.
Sau daca ai un mail la nus ce firma micuta

#6
lucianburjuiul

lucianburjuiul

    Unserious member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,604
  • Înscris: 12.06.2010
O firma cu care colaborez are niste filtre care nu lasa mailurile daca atasamentele in pdf, word, excel sunt variante mai vechi...

#7
Ravy

Ravy

    Don't be sad, get MAD!

  • Grup: Moderators
  • Posts: 16,216
  • Înscris: 05.01.2006
@ophelia: ce zici că ai primit este doar o confirmare că s-a trimis un email (și punct).

Acel email trimis putea să returneze înapoi expeditorului un mesaj de eroare - deci ce ai primit nu este suficient.
Acel email trimis te "ajuta" dacă la TO/CC/BCC erau și alte persoane care au primit acel mail (le puteai cere acelor alte persoane headerele pentru a întreba echipa ce se ocupă de serverul tău de mail)

Evident, de partea ta există și variantele:
Acel email poate este totuși pe server într-un folder nesincronizat cu calculatorul
Acel email poate l-ai șters din greșeală
Acel email ți l-a șters un soft gen antivirus de pe un device sau de pe serverul de mail...

Evident, mai există și posibilitatea ca acel screenshot primit să fie manarit/neclar100%

Dacă dorești niște păreri și eventuale soluții, în prima fază menționează ce tip de email este: personal sau de muncă. Dacă este personal menționează și tipul emailului tău (yahoo, Gmail, etc sau server dedicat pentru un domeniu personalizat). Dacă este de muncă trimite fwd la acea poză echipei tale tehnice.

 dorin_2k, on 27 septembrie 2022 - 19:33, said:

Nu îl primești daca ai inboxul plin.
Sau daca ai un mail la nus ce firma micuta
1 - expeditorul primește eroare
2 - fals.

 lucianburjuiul, on 27 septembrie 2022 - 19:41, said:

O firma cu care colaborez are niste filtre care nu lasa mailurile daca atasamentele in pdf, word, excel sunt variante mai vechi...
Expeditorul primește eroare sau destinatarul notificare

 sags, on 27 septembrie 2022 - 19:32, said:

Mare atentie ca livrarea mail-urilor NU ESTE GARANTATA in nici un fel.
Adică? Tehnic livrarea se face... Că pot exista motive pentru care "nu ajunge" asta este altceva.

Edited by Ravy, 27 September 2022 - 19:49.


#8
liviu_np

liviu_np

    Haiduc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,191
  • Înscris: 05.06.2006
Daca are atasat un fisier este posibil ca mailul tau sa fie plin pana la refuz de alte mailuri cu fisier atasat, iar spre ghinionul tau nu mai incape acel fisier trimis de coleg.
1. Mai sterge din mailurile cu atasament (cele vechi si care nu-ti mai trebuie). Poti face si o arhiva daca mailurile vechi sunt importante.
2. Roaga administratorul de sistem sa-ti mareasca capacitatea de stocare a fisierelor atasate la mail.

#9
numerci

numerci

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,017
  • Înscris: 30.12.2012

 ophelia, on 27 septembrie 2022 - 19:26, said:

Buna seara. In speranta ca aceasta postare nu este off topic, vin cu urmatoarea situatie: un coleg de serviciu mi-a spus ca mi-a trimis redirectionat un email cu informatii importante iar eu nu gasesc NICAIERI acel mesaj, nici in Inbox, Spam, Sterse. Persoana respectiva are dovada ca mi-a trimis email-ul (mi-a trimis o captura de ecran). Am verificat, adresa este corecta. Care ar fi cauza neprimirii mesajului? Este posibil sa fi retras mesajul si sa ii ramana confirmarea de trimitere?! Repet, nu am gasit email-ul NICAIERI. Multumesc anticipat.
Din Outlook se pot lua mailurile inapoi. Folosesc asta cand mai fac cate o greseala si il retrimit corectat inapoi. Dar merge numai cu serverele exchange si numai daca persoana care ar fi trebuit sa il primeasca nu l-a citit sau nu are vreo regula sa mute mailul din inbox.


1.Select Sent Items in the left folder pane and double-click the message to open it in a separate window.
2.From the message window, go to File > Info.
3.Select Message Resend and Recall > Recall This Message, and choose one of the two options:
◾Select Delete unread copies of this message to recall and delete the sent message.
◾Select Delete unread copies and replace with a new message to replace the sent message with a new message.
4. Select the Tell me if recall succeeds or fails for each recipient check box, then OK.

Edited by numerci, 27 September 2022 - 20:46.


#10
Leo2006

Leo2006

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,738
  • Înscris: 30.08.2006
Selecteaza mesajele necitite sau cauta in spam.

#11
ophelia

ophelia

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 39
  • Înscris: 24.03.2007

 crocko.dilul, on 27 septembrie 2022 - 19:30, said:

Daca e catre yahoo de la un alt furnizor e posibil sa vina si dupa cateva ore.
Poti sa detaliezi?
Azi, 27 septembrie am aflat ca in data de 12 septembrie mi-a fost redirectionat un email cu detalii organizatorice despre un eveniment asteptat. Mesajul mi-a fost trimis de pe yahoo pe hotmail. Mi s-a trimis captura de ecran cu mesajul trimis, dar totusi, mesajul nu este nici in inbox, nici in spam, nici la mesaje sterse. Nu era greu de cautat: stiu expeditorul, stiu data trimiterii. Mesajul nu mi-a parvenit. Relatia profesionala dintre mine si expeditor nu este una buna, fapt ce m-a dus cu gandul la acea posibilitate de retragere a mesajului deja trimis astfel incat, la o adica, sa-mi poata dovedi ca a fost trimis. Sunt dispusa sa-mi cer scuze daca gresesc, desi nu am facut nici o acuzatie deocamdata, dar as vrea sa stiu exact ce s-a intamplat. Cert este ca am rata evenimentul deoarece nu am stiut de acel mesaj.

 Leo2006, on 27 septembrie 2022 - 20:34, said:

Selecteaza mesajele necitite sau cauta in spam.
Am verificat toate folderele.

#12
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,141
  • Înscris: 19.09.2005
pe mailul de servici pot sterge ce am trimis.

p.s. captura de ecran? ca dovada? ma faci sa rad.

#13
ophelia

ophelia

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 39
  • Înscris: 24.03.2007

 arg, on 27 septembrie 2022 - 21:22, said:

pe mailul de servici pot sterge ce am trimis.

p.s. captura de ecran? ca dovada? ma faci sa rad.
Azi am fost la persoana care pretinde ca mi-a expediat mesajul in data de 12 septembrie si am rugat-o sa intre in mesaje trimise si apare ca mesaj trimis. Adresa mea este si ea corecta. Inbox-ul nu mi-e plin (am primit zeci de mesaje de atunci), am cautat mesajul dupa data de expediere si dupa adresa de email a expeditorului, in toate folderele si nu este nicaieri. Este vorba de o institutie de stat. Pana si azi am primit mesaje de la acea adresa, e adevarat ca ele erau adresa intregului colectiv de angajati (catre 70 de adresa de email), spre deosebire de email-ul pe care nu l-am primit care imi era destinat doar mie.

 dorin_2k, on 27 septembrie 2022 - 19:33, said:

Nu îl primești daca ai inboxul plin.
Sau daca ai un mail la nus ce firma micuta
Nu e cazul!

 liviu_np, on 27 septembrie 2022 - 20:02, said:

Daca are atasat un fisier este posibil ca mailul tau sa fie plin pana la refuz de alte mailuri cu fisier atasat, iar spre ghinionul tau nu mai incape acel fisier trimis de coleg.
1. Mai sterge din mailurile cu atasament (cele vechi si care nu-ti mai trebuie). Poti face si o arhiva daca mailurile vechi sunt importante.
2. Roaga administratorul de sistem sa-ti mareasca capacitatea de stocare a fisierelor atasate la mail.
Era un mesaj redirectionat, fara atach. Nu e problema cu capacitatea de stocare.

 Ravy, on 27 septembrie 2022 - 19:51, said:

@ophelia: ce zici că ai primit este doar o confirmare că s-a trimis un email (și punct).

Acel email trimis putea să returneze înapoi expeditorului un mesaj de eroare - deci ce ai primit nu este suficient.
Acel email trimis te "ajuta" dacă la TO/CC/BCC erau și alte persoane care au primit acel mail (le puteai cere acelor alte persoane headerele pentru a întreba echipa ce se ocupă de serverul tău de mail)

Evident, de partea ta există și variantele:
Acel email poate este totuși pe server într-un folder nesincronizat cu calculatorul
Acel email poate l-ai șters din greșeală
Acel email ți l-a șters un soft gen antivirus de pe un device sau de pe serverul de mail...

Evident, mai există și posibilitatea ca acel screenshot primit să fie manarit/neclar100%

Dacă dorești niște păreri și eventuale soluții, în prima fază menționează ce tip de email este: personal sau de muncă. Dacă este personal menționează și tipul emailului tău (yahoo, Gmail, etc sau server dedicat pentru un domeniu personalizat). Dacă este de muncă trimite fwd la acea poză echipei tale tehnice.

1 - expeditorul primește eroare
2 - fals.

Expeditorul primește eroare sau destinatarul notificare

Adică? Tehnic livrarea se face... Că pot exista motive pentru care "nu ajunge" asta este altceva.
V-am trimis mesaj privat.

#14
Ravy

Ravy

    Don't be sad, get MAD!

  • Grup: Moderators
  • Posts: 16,216
  • Înscris: 05.01.2006

 ophelia, on 27 septembrie 2022 - 21:35, said:

Azi am fost la persoana care pretinde ca mi-a expediat mesajul in data de 12 septembrie si am rugat-o sa intre in mesaje trimise si apare ca mesaj trimis. Adresa mea este si ea corecta.
Yahoo nu are recall/rechemare. Dacă apare trimis în Yahoo atunci s-a trimis de pe Yahoo.

Problema pare atunci la tine
https://support.micr...c7-ded602233642
https://answers.micr...4b-d05aae82e577
Sau pur și simplu roagă să-ți mai dea un email de test și așteaptă să vezi dacă primește eroare înapoi

p.s. Este diferență mare între ai văzut o poză sau ai văzut personal acel email în folderul de mesaje trimise...

Edited by Ravy, 27 September 2022 - 21:53.


#15
ophelia

ophelia

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 39
  • Înscris: 24.03.2007

 Ravy, on 27 septembrie 2022 - 21:48, said:

Yahoo nu are recall/rechemare. Dacă apare trimis în Yahoo atunci s-a trimis de pe Yahoo.

Problema pare atunci la tine
https://support.micr...c7-ded602233642
https://answers.micr...4b-d05aae82e577
Sau pur și simplu roagă să-ți mai dea un email de test și așteaptă să vezi dacă primește eroare înapoi

p.s. Este diferență mare între ai văzut o poză sau ai văzut personal acel email în folderul de mesaje trimise...
Mi-a fost trimisa captura de ecran, apoi am fost eu personal si am rugat sa-mi arate mesajele trimise pentru a verifica daca este scrisa corect adresa de email.
De la data respectiva am primit o serie de emailuri de pe adresa de email a institutiei, emailuri cu mai multi destinatari, nu doar eu ca si in cazul emailului care este subiectul discutiei, si le-am primit pe toate. Email-ul de care vorbesc eu, nu este nicaieri. Maine am sa intreb daca nu s-a primit un mesaj de eroare in momentul trimiterii mesajului, dar e putin probabil.

#16
EMPP

EMPP

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,778
  • Înscris: 12.01.2018
tu când trimiti un mail faci captură de ecran?de aici pornesc toate întrebările.a facut ceva și-a luat captura ca dovadă că ți-a trimis mailul ca să pară corect

#17
AlexEn

AlexEn

    Spoiled brat

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,921
  • Înscris: 18.12.2007
Nu trebuie sa faci captura de ecran cand trimiti, ai folderul de mailuri trimise din care il poti accesa apoi.

@initiator: daca ai reguli de filtrare/mutare prin diverse alte foldere sau stergere automata vezi sa nu fi intrat pe vreuna dintre regulile respective.
Cere-i sa il mai trimita inca o data sa vezi daca de data asta ajunge.

#18
stteven

stteven

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 208
  • Înscris: 12.02.2022
Yahoo Mail e o pacoste. Nici nu mai e acceptat de multi. Migrati pe alta posta electronica daca vreti sa scapati de incurcaturi.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate