Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Renault Zoe
Last Updated: Mar 12 2024 16:09, Started by
Courage
, Sep 24 2022 22:05
·
7
#37
Posted 17 October 2022 - 18:38
"Zoe nu va avea o nouă generație. La finalul generației actuale, modelul ZOE va fi înlocuit de modelele Renault 5 și Renault 4", a declarat Fabrice Cambolive, Directorul de Operațiuni al mărcii Renault (COO), la Salonul Auto de la Paris, în cadrul unei mese rotunde cu jurnaliști din România.
"La începuturi, prin 2012, nu știam care va fi valoarea pe piață a mașinilor electrice, cum se vor degrada bateriile în timp și nu voiam ca această povară să cadă pe clienți. Dar realitatea este că literalmente nu există mașini electrice Renault pe piața second hand, se vând imediat, chiar dacă au 5-10 ani vechime. Iar starea de sănătate a bateriilor este, în general, peste 70%. Așadar, am depășit faza în care să ne facem griji despre durabilitatea bateriilor și despre cost", a explicat Fabrice Cambolive. https://economie.hot...vor-inlocui.htm |
#39
Posted 19 October 2022 - 21:38
Niciun producator nu e interesat de prelungirea duratei de viata a unei masini vechi.
Uita de ele de indata ce ies pe poarta fabricii. |
#40
Posted 23 October 2022 - 00:15
oxbridge, on 17 octombrie 2022 - 18:38, said:
"...Dar realitatea este că literalmente nu există mașini electrice Renault pe piața second hand, se vând imediat, chiar dacă au 5-10 ani vechime. Iar starea de sănătate a bateriilor este, în general, peste 70%. Așadar, am depășit faza în care să ne facem griji despre durabilitatea bateriilor și despre cost", a explicat Fabrice Cambolive. Minte, in Franta sunt multe ZOE sh de vanzare, cei care le-au avut la prima mana au platit acea "chirie" lunara, erai penalizat in cazul ca depaseai 7500km/an. Marea majoritate nu au achitata bateria nici in prezent. Caz practic Zoe an 2015, 59000km, s-a platit 59E/pe luna in limita a 7500km/an. Pret de vanzare 7000 de euro + trebuie achitat partea de baterie neamortizata ~2800E= 9800 E pretul adevarat. Bateria trebuie achitata catre DIAC Renault grupul financiar ce apartine de Renault&Dacia si trebuie modificat contractul initial Attached FilesEdited by iulian_1976, 23 October 2022 - 00:26. |
#41
Posted 25 November 2022 - 11:22
A venit... iarna.
Masinile electrice ieftine (Leaf/Zoe), nu au management termic cu antigel pentru baterii. Chiar si pentru cele care au, e nevoie de preconditionare termica a bateriei ca sa incarce la viteze mari. In cazul ZOE, la 6C, pe Type 2 (poate incarca cu maxim teoretic de 22kw), incarca cu 14 kW, pentru ca bateria e rece. Atasat tabel cu viteza de incarcare in fct de temperatura bateriei. Attached Files |
#43
Posted 25 November 2022 - 13:21
Adm, on 25 noiembrie 2022 - 11:22, said:
A venit... iarna. Masinile electrice ieftine (Leaf/Zoe), nu au management termic cu antigel pentru baterii. Chiar si pentru cele care au, e nevoie de preconditionare termica a bateriei ca sa incarce la viteze mari. In cazul ZOE, la 6C, pe Type 2 (poate incarca cu maxim teoretic de 22kw), incarca cu 14 kW, pentru ca bateria e rece. Atasat tabel cu viteza de incarcare in fct de temperatura bateriei. |
#45
Posted 25 November 2022 - 14:20
#46
Posted 25 November 2022 - 17:50
#47
Posted 26 November 2022 - 00:42
Adica vrei sa spui ca ZOE are doar ventilatie.
Asta ajuta vara si cand incarca cu putere mare, dar nu ajuta daca temperatura e scazuta, adica in acest caz. Bateria e prea rece. https://www.speakev....eheating.99345/ |
#48
Posted 26 November 2022 - 01:11
danfizesan, on 25 noiembrie 2022 - 13:21, said:
Hyundai Ioniq "clasic" au si ele doar ventilatie. A nu se confunda cu Hyundai Ioniq 5 care e ok . "Ieftin" e relativ. Nissan Leaf se vindea cam la aceiasi bani cu un ID.3, Hyundai Kona sau C4, dar performantele la incarcarea rapida (raportat la modelele astea trei) sunt ridicole din cauza lipsei managementului termic adecvat. Pe de alta parte, relevanta e temperatura bateriei, nu temperatura exterioara. E destul de greu sa ajungi cu o baterie de masina plimbata zilnic la sub 5 grade C, cat timp afara sunt temperaturi de iarna normala. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users