Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda
 Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...
 Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD

Cost abonament clinica privata
 Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android

Recomandare bicicleta e-bike 20&#...

Bing-Content removal tool
 

Modul pedagogic I.

- - - - -
  • Please log in to reply
2 replies to this topic

#1
studentaeminenta

studentaeminenta

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 19.09.2022
Salut!

Am câteva întrebări la care sper din suflet să primesc răspunsuri corecte și bune Posted Image)
Sunt studentă în anul II. și am luat din anul I si modulul pedagogic care e cu predare în maghiară, și la care mi-aș dori din toată inima sa renunt.
Intrebarea ea: dacă renunt, o pot lua de la capat cu modulul I. pedagogic (cel care se face la licenta) fara ca eu sa mai fac o alta facultate cu program de licenta? Daca da, unde? Pot renunta, deci, stiind sigur ca il pot face din nou (doar modul, nu facultate)?
A doua intrebare, daca il pot face, il pot face eu fiind inscrisa la un program de masterat. Altfel spus, in loc de modulul II. de pedagogie de la masterat il pot face pe primul fiind inscrisa la masterat?

Sper ca s-a înteles ce am vrut sa spun. Va multumesc din inima pentru raspunsuri, sper sa ma lamuriti pentru ca vreau enorm de mult sa scap de modulul pedagogic cu predare in limba maghiara, ma macina groaznic ca nu ma pot exprima avand atat de multe de spus...sper ca ma intelegeti.

Peace and Love Posted Image

#2
pufonel

pufonel

    Oglinda, oglinjoara, cine-i cel mai pufos din tara?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,829
  • Înscris: 28.11.2006