Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Acoperire gol extrior intre termo...

Intreprindere individuala fara ac...

Marci Biciclete - recomandari

Lipsa Tensiune pe o Faza, bransam...
 Recomandare bicicleta copil 5 ani.

Recomandare kit automat acces usa

[email][nvidia] Your GeForce NOW ...

Site nesigur
 Baghetele ornamentale intre foile...

O recomandare pentru o camera ful...

Pareri magazin online quickmobile?

Unde gasesc banane albastre?
 Despre compania de aministrare Sq...

Durere taietura deget dupa 2 luni

Dalți gravare lemn

Didgeridoo
 

Idee Facultate - 2023

- - - - -
  • Please log in to reply
14 replies to this topic

#1
GogoasaX

GogoasaX

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 09.09.2022
Salut! Sunt elev in clasa a 12-a pe specializare Matematica-Informatica, voi vrea sa sustin bacul la Biologie pe langa Romana si Matematica. As dori sa ma duc spre Universitatea Transilvania din Brasov, facultatea de Inginerie Electrica si stiinta calculatoarelor, pe automatica si informatica aplicata. Vreau sa va cer o parere despre aceasta facultate, plusuri si minusuri de la stundenti si ce materii se fac, ce as putea ajunge din aceasta facultate. Imi ofera un job de viitor in IT cel putin aceasta facultate? Va multumesc frumos!

#2
dani.user

dani.user

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,231
  • Înscris: 24.02.2007
Asa multi iti place informatica de alegi sa dai bacul la biologie?

#3
Andreysc7

Andreysc7

    3D Modeler / Automotive Artist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,661
  • Înscris: 05.02.2012

 GogoasaX, on 09 septembrie 2022 - 12:28, said:

Imi ofera un job de viitor in IT cel putin aceasta facultate?
Totul depinde de tine ... sa nu crezi te va lua cineva deoparte sa iti explice pas cu pas. La facultate te invata bazele, basic stuff, apoi tine de tine daca vrei sa aprofundezi subiectul sau nu , sa faci sau sa incerci sa creezi chestii noi folosindu-te de notiunile pe care le ai

#4
GogoasaX