Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorului restrictioneaza accesul la plangeri
Last Updated: Mar 10 2023 12:19, Started by
Tsunamii
, Aug 13 2022 06:37
·
0
#2
Posted 13 August 2022 - 07:00
Acu sincer sa fiu, nu stiu cine sta noaptea sa faca reclamatii...
|
#3
Posted 13 August 2022 - 07:05
#4
Posted 13 August 2022 - 07:06
Noaptea si in weekend nu are cine sa dea la manivela ca sa invarta hard diskul.
|
#5
Posted 13 August 2022 - 07:07
Si de un formular on-line.
Sa restrictionam si trimiterea de emailuri dincolod e orele de program? Sunt cam surprins de intrebarea ta Am scris si la ProTv si la Digi Soare pe mama lor de nesimtiti! |
#6
Posted 13 August 2022 - 07:16
Tsunnnami, on 13 august 2022 - 07:05, said:
Dar sambata? E vorba de anuntarea unor nereguli Cel mai probabil nu au un mediu de test, astfel ca folosesc platforma pentru a testa diverse modificari ce le au in plan. Iar pentru asta e nevoie ca publicul a nu mai poata accesa acea sectiune. Nu stiu daca ai observat, dar si la aplicatiile bancare mai primesti ocazional mesaje ca nu vot fi disponibile in anumite intervale. Aia au mediu de test, dar fac diverse lucrari de mentenanta si si verificari dupa ce lanseaza o noua versiune. Edited by george_alexandru, 13 August 2022 - 07:19. |
#7
Posted 13 August 2022 - 07:19
mi se pare de bun simt sa-ti specifice ca in intervalul orar x totul va functiona ok, in rest se va lucra pe platforma si ori nu va functiona deloc, ori cu erori, ori orice altceva ce nu te va lasa sa-ti exprimi dreptul european ca nu ai primit 1 ban rest si aia fac averi prin acest furt
ca dureaza atat pana sa rezolve problema, fiind o institutie esentiala pt cetatean, e alta treaba, insa nu este ca si cum ar fi suspendat cu totul, ci cu program rezonabil de 14/24 chiar nu vad de ce atata tam tam si agitatie |
#8
Posted 13 August 2022 - 07:20
Vreo 6 luni au nevoie, poate chiar un an.
SP cum de e UP 99.99% ? Edited by pasilla, 13 August 2022 - 07:20. |
#9
Posted 13 August 2022 - 07:21
george_alexandru, on 13 august 2022 - 07:16, said: Cel mai probabil nu au un mediu de test, astfel ca folosesc platforma pentru a testa diverse modificari ce le au in plan. Iar pentru asta e nevoie ca publicul a nu mai poata accesa acea sectiune. Asa ca fara legatura cu IT-ul... nu puteau crea ei o platforma de test? Sau in weekend nu se intampla nereguli si deci publicul nu poate fi protejat. "Noi suntem pentru a va proteja, dar nu in weekend!" Tara lui peste Dany_Darke, on 13 august 2022 - 07:19, said:
chiar nu vad de ce atata tam tam si agitatie Okay, se pare ca sunt eu exagerat. Imi pare rau, pe poate inchide atunci, |
#10
Posted 13 August 2022 - 07:24
Tsunnnami, on 13 august 2022 - 07:21, said:
Asa ca fara legatura cu IT-ul... nu puteau crea ei o platforma de test? Costa bani (hardware, software, poate si ceva licente), trebuie cineva sa se mai ocupe si de aia...probabil au gasit ca-i mai simplu sa o faca direct pe live...pun un anunt acolo si aia e, chiar daca se supara Tsunnami Eu la munca am cateva aplicatii pentru care nu avem mediu de test. Pur si simplu n-au mai vrut sa dea aia bani pe licente si server. Edited by george_alexandru, 13 August 2022 - 07:25. |
|
#11
Posted 13 August 2022 - 07:31
#12
Posted 13 August 2022 - 07:42
Daca tot iti raspunde pana in 30 de zile , ce mai conteaza cateva ore ?
|
#13
Posted 13 August 2022 - 08:26
Da dragilor, sunt eu prea pretentios sa ma astept sa existe un loc in care se stocheaza reclamatiile.
Mi-am insusit situatia. Sunt venit dintr-o alta societate si sunt in curs s-o invat si s-o intleg p-asta. Scuze. |
#14
Posted 13 August 2022 - 08:33
#15
Posted 13 August 2022 - 09:07
eiffel, on 13 august 2022 - 07:00, said:
Acu sincer sa fiu, nu stiu cine sta noaptea sa faca reclamatii... Ca si Crisp, prefer sa stau in fata calculatorului sa scriu ce am de scris in liniste si deci, in afara orelor de program de munca normale Acum vroiam sa fac o sesizare pentru ca apa calda e oprita. Nu-i nimic, poate marti sa ma lase s-o fac. |
|
#16
Posted 13 August 2022 - 09:39
Tsunnnami, on 13 august 2022 - 07:21, said:
(...) Sau in weekend nu se intampla nereguli (...) Tsunnnami, on 13 august 2022 - 08:26, said:
(...) reclamatiile. Tsunnnami, on 13 august 2022 - 08:26, said:
(...) Sunt venit dintr-o alta societate (...) |
#17
Posted 13 August 2022 - 09:48
Tsunnnami, on 13 august 2022 - 08:26, said:
Da dragilor, sunt eu prea pretentios sa ma astept sa existe un loc in care se stocheaza reclamatiile. Mi-am insusit situatia. Sunt venit dintr-o alta societate si sunt in curs s-o invat si s-o intleg p-asta. Scuze. Lasciate ogne speranza, voi ch’intrate Stai sa vezi ca nu e șingura instituie care are portal online cu program de lucru. De parca ar exista cineva pe partea cealaltă și un sistem de mesagerie instanță. |
#18
Posted 13 August 2022 - 10:21
Și dacă am învățat ceva din software-urile de la buget, sunt sigur că te lasă să completezi plângerea și în afara orelor de program, dar când dai să o trimiți îți dă eroare. Cel mai probabil o eroare care nu-ți explică mai nimic concret, de genul "error 41", iar pagina unde ai făcut plângerea dispare, astfel nu poți să copiezi textul, să o refaci mai ușor mai târziu.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users