Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD
 Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android

Recomandare bicicleta e-bike 20&#...
 Bing-Content removal tool

Nu pot accesa monitorulsv.ro de l...

Cum sa elimini urmele de acnee?

Wc Geberit
 

Achizitie logan nou (ce cutie, ce motor)

* - - - - 2 votes
  • Please log in to reply
150 replies to this topic

#145
NikoroB

NikoroB

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,397
  • Înscris: 26.05.2022
Se simtea cam peste tot, dar pe A2 era foarte nasol pe portiunea dintre Medgdia si Cernavoda.

#146
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,437
  • Înscris: 31.01.2010

View PostOctavian___, on 22 august 2022 - 07:49, said:

MCV care ii da alte valori

La Logan 0.9 tce gasim altceva
https://www.auto-dat...-tce-90hp-38983

11,1 sec , eu stiam de vreo 12 sec 0-100

Sint cutii diferite dar si rapoarte diferite in functie de masina precum si alta mapare a motoarelor, cu cit creste EURO X cu atit scade acceleratia la acelasi motor.

Am avut Suzuki cu G13BB prin 2002 luat de nou, superb motorul, vioi, tragea bine, consuma putin insa masina un jaf, cutia la fel!

Edited by Ion_Bumbu, 22 August 2022 - 09:22.


#147
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,641
  • Înscris: 23.04.2007

View PostNikoroB, on 22 august 2022 - 08:45, said:

la drum lung nu prea putea sa mentina viteza (vorbim de 100-120, nu vmax) daca dadea de un pic de rampa.

View PostNikoroB, on 22 august 2022 - 09:05, said:

dar pe A2 era foarte nasol pe portiunea dintre Medgdia si Cernavoda.
Mergeai cu viteza "de 100-120" "pe cruise control" si nu "putea sa mentina viteza" constanta la rampele "dintre Medgdia si Cernavoda" ?

Edited by adrian_r5, 22 August 2022 - 09:28.


#148
NikoroB

NikoroB

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,397
  • Înscris: 26.05.2022
N-avea cruise control, trebuia pedala la fund ca sa mentii 120km/h pe A2.

#149
gabrieln2016

gabrieln2016

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,176
  • Înscris: 04.11.2016
Verificat de mine in zona deluroasa de pe A2 cu 0.9 TCe, 2 persoane si ceva bagaje.
Cu CC si Eco activate, maneta in  D, pana in 110-115 km/h urca in  treapta a V-a fara a fi nevoie de retrogradare.
Cam de pe la 120 km/h, pe cele mai lungi urcari retrogradeaza singura o treapta. Cu mai mult de 130 km/h nu am urcat.
Cu Eco activat schimba crescator cam de pe la 2500 rot/min iar descrescator chiar si la 1150 rot/min.
Cu Eco dezactivat nu-mi place sa merg pentru ca schimba vitezele mai des.
Daca la un moment dat consider eu ca turatia in a 5-a este prea mica pot ciupi pedala de acceleratie si schimba imediat a 4-a dar in imensa majoritate a timpului o las pe ea sa faca cum "o taie capul". Daca vreau sa preiau controlul schimb in M si imi fac de cap asa cum imi place mie.

Era sa uit. In toate situatiile, clima este setata undeva la 23 grade la Celsius. In 41.000 km niciodata nu a fost nevoie sa inchid clima pentru ca "vezi Doamne", motorasul asta pe care unii il au la stergatorul de parbriz nu mai vrea sa traga la deal. Exclus, cu cat e la altitudine mai mare cu atat se simte mai bine.

Edited by gabrieln2016, 22 August 2022 - 10:14.


#150
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,140
  • Înscris: 08.12.2008
Prea mult dati importanta unor cifre, de parca am vorbi de masini sport gandite pentru asa ceva.
Orice masina care ajunge la 100 km/h in mai mult de 11,12 secunde , nu merita sa o iei “la puricat” in privinta dinamicii ei. Dpmdv e clar ca nu pentru asta a fost gandita si nu pentru asta exista pe piata.

#151
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,927
  • Înscris: 06.04.2007

View Postadrian_r5, on 22 august 2022 - 08:32, said:

Simplist privind ... ar fi Duster cu 1189 kg  vs Sandero Stepway cu 1096 kg.

Am pus in comparatie si Duster 1.6 cu 1205 kg  ... adica 102 CP @ 5750 rot/min si 148 Nm @ 3750 rot/min vs 91 CP @ 4600-5000 rot/min si 160 Nm @ 2100-3750 rot/min
Acuma depinde si unde te uiti.

Pe site-ul oficial Duster 1.0 eco-g are 1289 kg , deci ~1300 kg daca mai pui o geanta cu varza.
Aceeasi greutate o mai dau si alte site-uri
https://www.auto-dat...o-g-101hp-44412

Dar gasesti si la 1200 kg...eu tind sa cred ca are la 1300 kg Dusteru 1.0

Sandero Stepway pe site-ul Dacia are 1154 kg .

Sunt vreo 150 kg diferenta, nu e mult, nu e putin. Stepway-ul il vad la limita decentei ca putere (extraurban)

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate